Via de site, whufc.com. Gewoon ff registreren en dan kun je in de vrije verkoop kaarten bestellen. Deze kun je dan thuisgestuurd krijgen. (kost 1 pond per ticket extra dacht ik)quote:Op maandag 28 februari 2011 20:00 schreef TheFastOne het volgende:
Wil volgend jaar ook nog een keertje naar Upton Park, waar kan ik het best kaartjes kopen??
quote:'Newcastle vindt in Demba Ba opvolger Carroll'
Newcastle United lijkt in Demba Ba zijn nieuwe aanvalsleider gevonden te hebben. De spits zal nog voor het weekend zijn transfer van West Ham United afronden, meldt de BBC.
De 26-jarige Ba kan tegen een vastgesteld bedrag bij West Ham vertrekken, nadat die club onlangs uit de Premier League degradeerde. West Ham hoopte de Senegalese aanvaller te behouden, maar Ba maakte duidelijk dat hij niet in het Championship wilde voetballen.
Diverse Premier League-clubs hadden Ba op het lijstje staan, maar Newcastle toonde zich het slagvaardigst. Daarmee heeft manager Alan Pardew de gewenste opvolger van Andy Carroll binnen. Carroll vertrok eind januari naar Liverpool en Newcastle had toen niet genoeg tijd een nieuwe spits aan te trekken.
Overigens bewandelt Newcastle-middenvelder Kevin Nolan de omgekeerde weg. Hij verlaat The Magpies voor een avontuur bij West Ham.
Klopt, maar wel een mooie potquote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:52 schreef RD4 het volgende:
Leeds word geen makkie, die hikken ook al jaren tegen de Premier Leagute aan. Come on you Irons!
Zag ze tegen Sheffield Wednesday, nou als ze zo gaan spelen tegen West Ham dan wordt het helemaal niks.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:52 schreef RD4 het volgende:
Leeds word geen makkie, die hikken ook al jaren tegen de Premier League aan. Come on you Irons!
Cliche ploegenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:08 schreef Herr_Munk het volgende:
Heb eergisteren een shirt van West Ham gekocht. Ze hebben toch een leuke indruk op me bezorgd toen ik er in januari heen ging en het is stuk leuker om een in een shirt van WHU te lopen op trainingen op een club waar praktisch iedereen een shirt van Barca heeft of één van die andere cliché ploegen.
Dat was 2 weken geleden al man... :squote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:16 schreef RD4 het volgende:
John Carew naar West Ham, nu eens zien wat hij nog te brengen heeft....
En ik in die van Willem II & Ierland maar met zo'n drie trainingen in de week en een wedstrijd op zondag waarop ik vlag mag mijn kledingkast wel wat worden uitgebreidquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:11 schreef Equites het volgende:
[..]
Cliche ploegenIk loop daarom altijd in een shirt van Top Oss.
Dit deeltje is bijna vol. Als jij nou de nieuwe opent met de nieuwe OP? Want dat heeft dit topic/deze club wel verdiendquote:Op zondag 14 augustus 2011 10:35 schreef DeZoektocht het volgende:
Bah! is er al een topic
Ik was net een hele mooie OP aan het ontwerpen.
Anyway gister gewonnen van Doncaster rovers met 0-1, mocht ook wel.
West Ham hoort in de PL![]()
West Ham United [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |