een beetje een antwoord:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:37 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik vraag me serieus af of er nog echte versterkingen gaan komen. Als dat niet zo is, valt me dat enorm tegen, en vraag ik me af of PSV niet te voorzichtig is. Volgend jaar MOET psv gewoon weer voor de CL gaan, en daarom moeten ze nu misschien wat meer financieel risico nemen en nog 1 topper erbij zien te halen voor in de verdediging, en Perez voor in breedte in de aanval en middenveld. Als dat gebeurd, staat PSV er volgend jaar niet verkeerd bij denk ik.
quote:25/6/2007 - Koeman wil aanvallend nog versterking, het liefst Perez
(Gepost door RvN)
BRON: Algemeen Dagblad
In het Algemeen Dagblad laat Ronald Koeman weten dat er aanvallend zeker nog een speler bijmoet. Als het aan hem ligt, wordt dat nog steeds Perez. De Deen wil echter niet al te lang meer wachten. Koeman: ",Ik geef bij PSV constant aan dat ik graag zou zien dat Kenneth Perez naar ons komt. Ik heb begrepen dat Ajax een hoger bedrag vraagt dan in eerste instantie het geval was. Maar ik zit natuurlijk niet bij die onderhandelingen en ik ga ook niet over het budget."
PSV Netwerk
,,Wij moeten ons nog steeds versterken in aanvallend opzicht,’’ zegt Koeman. ,,Als het echt niet lukt met Kenneth, dan moeten we op zoek naar iets anders. Al wordt het dan waarschijnlijk wel een speler die wat minder houvast biedt dan Kenneth Perez.’’
Bij ons?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hij blijft gewoon bij ons volgend jaar![]()
Ik had het over Huntelaar en owja Bonjodiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bij ons?
WTF?
Ga je mond spoelen man Bonjodi!
je bedoelt: juich niet te vroegquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:09 schreef HL_Dog43 het volgende:lol.
De transfermarkt is nog lang open kerel.
Vroeg niet te juig ....
![]()
Bedoel juig niet te vroeg.![]()
Meeste ben ik het wel mee eens , maar Farfan erinquote:Op zondag 24 juni 2007 00:14 schreef mcyodogg het volgende:
Tis maar de mening van 1 man maar Farfan haalt de lijst van de 50 beste spelers ter wereld. Nummer 48 welteverstaan. Achter Huntelaar, dat wel.
http://www.timesonline.co(...)l/article1963015.ece
Zwartkijker... Het is nog maar juniquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
Gaat niets worden met PSV ben ik bang dit jaar..
Waar blijft de opvolger van Cocu? Het baart me zorgen dat PSV geen opvolger voor Alex gaat halen. Nee wel interesse in de offensief ingestelde de Cler die verdedigend zwaar onder de maat is. Hopelijk komen ze bij zinnen en halen ze een vervanger voor Alex en een linksback, want Addo, Alcides en da Costa zijn (nog) niet van dusdanige kwaliteit om te strijden voor het kampioenschap. Het gaat tegendoelpunten regenen maar gelukkig gebben we Lazo die er alsmaar eentje meer dan de tegenstander scoren gaat.
Daar ben ik dus ook bang voor. En dan hoor je Koeman enkel over de aanval. Ik zou veel liever een echt goeie verdediger erbij hebben, want die linie is èn veel lichter bezet, èn voor PSV afgelopen seizoen erg belangrijk geweest.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
Gaat niets worden met PSV ben ik bang dit jaar..
Waar blijft de opvolger van Cocu? Het baart me zorgen dat PSV geen opvolger voor Alex gaat halen. Nee wel interesse in de offensief ingestelde de Cler die verdedigend zwaar onder de maat is. Hopelijk komen ze bij zinnen en halen ze een vervanger voor Alex en een linksback, want Addo, Alcides en da Costa zijn (nog) niet van dusdanige kwaliteit om te strijden voor het kampioenschap. Het gaat tegendoelpunten regenen maar gelukkig gebben we Lazo die er alsmaar eentje meer dan de tegenstander scoren gaat.
Dat wordt lopen danquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:42 schreef KELDER het volgende:
Weet iemand overigens een plek waar je online de kampioens DVD kan bestellen en die beetje snel levert ? Zowel Bol.com als de FreeRecordShop.nl hebben hem niet, en volgens de dozen bij de PSV fanstore doet het 5 werkdagen eer hun hem leveren :S
Wtf is dat voor onzin.., als ze zoiets op voorraad hebben zou het er toch met 2 dagen moeten zijn, als ik vanuit Hilversum lopend naar Eindhoven ga om dat ding te halen heb ik hem nog sneller
Met Vaderdag was de DVD in ieder geval overal uitverkocht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat wordt lopen dan
In Eindhoven ligt ie gewoon in de winkels, dus mocht je hem echt heel erg graag meteen willen hebben, kan je ook richting het zuiden komen..
welke winkels, afgezien van de fanstore ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat wordt lopen dan
In Eindhoven ligt ie gewoon in de winkels, dus mocht je hem echt heel erg graag meteen willen hebben, kan je ook richting het zuiden komen..
Bij de Van Leest heb ik hem zien staan, maar daar was ie wel bijna op. En volgens mij bij de mediamarkt maar dat weet ik niet zeker meer. De Fanstore weet ik niets van. Maar als je het echt zeker wil weten kan je het beste even bellen naar de Van Leest, de Mediamarkt en de Free Record Shop, dan ben je er zeker van dat je niet 2,5 uur voor niets hebt gereisd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:33 schreef KELDER het volgende:
[..]
welke winkels, afgezien van de fanstore ?
tis een kadootje en heb hem zaterdag nodig, die 2,5 uur treinreis heb ik er anders wel voor over, neem ik meteen het nieuwe uitshirt mee
Ja, echt jammer dat wij Salcido en Simons hebben in plaats van Hofland en Van Bronckhorstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |