abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50837132
Klaus
pi_50842604
Ah! Ik wist dat ik iets miste in MyAT

Bij deze:

PSV!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 juni 2007 @ 00:15:23 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50842758
Salcido heeft zich bij zn bondscoach afgemeld voor de Copa America omdat hij te moe is..... daar kan ik me zo langzamerhand wat bij voorstellen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_50843434
Ik vraag me serieus af of er nog echte versterkingen gaan komen. Als dat niet zo is, valt me dat enorm tegen, en vraag ik me af of PSV niet te voorzichtig is. Volgend jaar MOET psv gewoon weer voor de CL gaan, en daarom moeten ze nu misschien wat meer financieel risico nemen en nog 1 topper erbij zien te halen voor in de verdediging, en Perez voor in breedte in de aanval en middenveld. Als dat gebeurd, staat PSV er volgend jaar niet verkeerd bij denk ik.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 juni 2007 @ 00:41:22 #180
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50843522
voor Cocu is het de bedoeling dat nog een vervanger wordt gehaald. Als dat gebeurt ben je voorin sterker, middenveld gelijk en achterin achteruit gegaan
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 juni 2007 @ 00:52:20 #181
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50843823
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 00:37 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik vraag me serieus af of er nog echte versterkingen gaan komen. Als dat niet zo is, valt me dat enorm tegen, en vraag ik me af of PSV niet te voorzichtig is. Volgend jaar MOET psv gewoon weer voor de CL gaan, en daarom moeten ze nu misschien wat meer financieel risico nemen en nog 1 topper erbij zien te halen voor in de verdediging, en Perez voor in breedte in de aanval en middenveld. Als dat gebeurd, staat PSV er volgend jaar niet verkeerd bij denk ik.
een beetje een antwoord:
quote:
25/6/2007 - Koeman wil aanvallend nog versterking, het liefst Perez
(Gepost door RvN)

BRON: Algemeen Dagblad

In het Algemeen Dagblad laat Ronald Koeman weten dat er aanvallend zeker nog een speler bijmoet. Als het aan hem ligt, wordt dat nog steeds Perez. De Deen wil echter niet al te lang meer wachten. Koeman: ",Ik geef bij PSV constant aan dat ik graag zou zien dat Kenneth Perez naar ons komt. Ik heb begrepen dat Ajax een hoger bedrag vraagt dan in eerste instantie het geval was. Maar ik zit natuurlijk niet bij die onderhandelingen en ik ga ook niet over het budget."
PSV Netwerk
,,Wij moeten ons nog steeds versterken in aanvallend opzicht,’’ zegt Koeman. ,,Als het echt niet lukt met Kenneth, dan moeten we op zoek naar iets anders. Al wordt het dan waarschijnlijk wel een speler die wat minder houvast biedt dan Kenneth Perez.’’
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:52:34 #183
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50850453
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 00:56 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Hij blijft gewoon bij ons volgend jaar
Bij ons?

WTF?

Ga je mond spoelen man Bonjodi!
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_50852106
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:52 schreef PyTh het volgende:

[..]

Bij ons?

WTF?

Ga je mond spoelen man Bonjodi!
Ik had het over Huntelaar en owja Bonjodi
AFC AJAX
  dinsdag 26 juni 2007 @ 21:09:33 #185
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_50873672
lol.

De transfermarkt is nog lang open kerel.
Vroeg niet te juig ....
Bedoel juig niet te vroeg.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_50874280
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 21:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
lol.

De transfermarkt is nog lang open kerel.
Vroeg niet te juig ....
Bedoel juig niet te vroeg.
je bedoelt: juich niet te vroeg

Nee, maar inderdaad. Een goed bod en hij is weg. Geldt ook voor PSV'ers, en we hebben al wat ervaring met 30/31 augustus.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 26 juni 2007 @ 21:22:31 #187
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_50874369
juich... juig.. ach voor mij als Nederlandse allochtoon is het hetzelfde.
En inderdaad we hebben er ervaring mee... hoop niet dat er weer een golf van paniek aanvallen komt voor PSV.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_50882151
Gaat niets worden met PSV ben ik bang dit jaar..

Waar blijft de opvolger van Cocu? Het baart me zorgen dat PSV geen opvolger voor Alex gaat halen. Nee wel interesse in de offensief ingestelde de Cler die verdedigend zwaar onder de maat is. Hopelijk komen ze bij zinnen en halen ze een vervanger voor Alex en een linksback, want Addo, Alcides en da Costa zijn (nog) niet van dusdanige kwaliteit om te strijden voor het kampioenschap. Het gaat tegendoelpunten regenen maar gelukkig gebben we Lazo die er alsmaar eentje meer dan de tegenstander scoren gaat .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_50884009
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:14 schreef mcyodogg het volgende:
Tis maar de mening van 1 man maar Farfan haalt de lijst van de 50 beste spelers ter wereld. Nummer 48 welteverstaan. Achter Huntelaar, dat wel.

http://www.timesonline.co(...)l/article1963015.ece
Meeste ben ik het wel mee eens , maar Farfan erin en dan van Persie er niet in.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_50887896
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:12 schreef LudoSanders het volgende:

Waar blijft de opvolger van Cocu? Het baart me zorgen dat PSV geen opvolger voor Alex gaat halen. Nee wel interesse in de offensief ingestelde de Cler die verdedigend zwaar onder de maat is. Hopelijk komen ze bij zinnen en halen ze een vervanger voor Alex en een linksback, want Addo, Alcides en da Costa zijn (nog) niet van dusdanige kwaliteit om te strijden voor het kampioenschap. Het gaat tegendoelpunten regenen maar gelukkig gebben we Lazo die er alsmaar eentje meer dan de tegenstander scoren gaat .
Zwartkijker... Het is nog maar juni
We sure are cute for two ugly people.
pi_50888083
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:12 schreef LudoSanders het volgende:

Daar ben ik dus ook bang voor. En dan hoor je Koeman enkel over de aanval. Ik zou veel liever een echt goeie verdediger erbij hebben, want die linie is èn veel lichter bezet, èn voor PSV afgelopen seizoen erg belangrijk geweest.

Ook als je ziet met welke spelers Feyenoord op het moment bezig is. Straks gaan Hofland, Makaay en Perez er ook nog heen en dan is het zowaar weer een titelkandidaat. (Nu zeg ik niet dat ik al die spelers hier had willen hebben, zeker voor het geld wat feyenoord ervoor betaald, maar het zijn hoe dan ook goeie versterkingen voor hun).

Maar goed, er kan nog een hoop gebeuren (maar dat kan ook betekenen dat eind augustus farfan of koné ineens verkocht worden...)
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:42:01 #192
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_50892503
Weet iemand overigens een plek waar je online de kampioens DVD kan bestellen en die beetje snel levert ? Zowel Bol.com als de FreeRecordShop.nl hebben hem niet, en volgens de dozen bij de PSV fanstore doet het 5 werkdagen eer hun hem leveren :S

Wtf is dat voor onzin.., als ze zoiets op voorraad hebben zou het er toch met 2 dagen moeten zijn, als ik vanuit Hilversum lopend naar Eindhoven ga om dat ding te halen heb ik hem nog sneller
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:14:11 #193
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_50893826
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:42 schreef KELDER het volgende:
Weet iemand overigens een plek waar je online de kampioens DVD kan bestellen en die beetje snel levert ? Zowel Bol.com als de FreeRecordShop.nl hebben hem niet, en volgens de dozen bij de PSV fanstore doet het 5 werkdagen eer hun hem leveren :S

Wtf is dat voor onzin.., als ze zoiets op voorraad hebben zou het er toch met 2 dagen moeten zijn, als ik vanuit Hilversum lopend naar Eindhoven ga om dat ding te halen heb ik hem nog sneller
Dat wordt lopen dan

In Eindhoven ligt ie gewoon in de winkels, dus mocht je hem echt heel erg graag meteen willen hebben, kan je ook richting het zuiden komen..
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:20:12 #194
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50894072
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:14 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Dat wordt lopen dan

In Eindhoven ligt ie gewoon in de winkels, dus mocht je hem echt heel erg graag meteen willen hebben, kan je ook richting het zuiden komen..
Met Vaderdag was de DVD in ieder geval overal uitverkocht.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:33:58 #195
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_50894582
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:14 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Dat wordt lopen dan

welke winkels, afgezien van de fanstore ?
tis een kadootje en heb hem zaterdag nodig, die 2,5 uur treinreis heb ik er anders wel voor over, neem ik meteen het nieuwe uitshirt mee
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_50895487
Hofland dus naar Feyenoord
We sure are cute for two ugly people.
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:28:31 #197
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_50896544
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:33 schreef KELDER het volgende:

[..]

welke winkels, afgezien van de fanstore ?
tis een kadootje en heb hem zaterdag nodig, die 2,5 uur treinreis heb ik er anders wel voor over, neem ik meteen het nieuwe uitshirt mee
Bij de Van Leest heb ik hem zien staan, maar daar was ie wel bijna op. En volgens mij bij de mediamarkt maar dat weet ik niet zeker meer. De Fanstore weet ik niets van. Maar als je het echt zeker wil weten kan je het beste even bellen naar de Van Leest, de Mediamarkt en de Free Record Shop, dan ben je er zeker van dat je niet 2,5 uur voor niets hebt gereisd.
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:41:56 #198
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50896976
Dit topic stond nog niet in mijn myAT
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_50897259
Succes volgend seizoen !
pi_50897313
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:49 schreef Drenthe_FR het volgende:
Succes volgend seizoen !
Ja, echt jammer dat wij Salcido en Simons hebben in plaats van Hofland en Van Bronckhorst .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')