Ik vind het ook nog steeds jammer dat wij Zonneveld en van der Leegte niet hebben gehaald.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, echt jammer dat wij Salcido en Simons hebben in plaats van Hofland en Van Bronckhorst.
Stoer hoor, je hebt je gister geregistreerd en zit nu in zowel het Ajax en PSV topic al stoer te doen.quote:
Lekker is datquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef AminBen het volgende:
http://www.telesport.nl/v(...)ent_bij_Chelsea.html
Tja, leuk is anders idd. Vind het ook geen slimme zet voor zo'n jonge jongen.quote:
Gewoon een troll account aangemaakt of zo. Sommige Feyenoord supporters denken nu ineens dat ze eenvoudig kampioen gaan worden en dat de rest er niets meer van bakt. Het is ten eerste nog maar juni en Ajax en AZ hebben hun sterkste selectie nog steeds intact. Alleen PSV is verzwakt door het vertrek van Cocu en Alex.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:59 schreef Pritt het volgende:
[..]
Stoer hoor, je hebt je gister geregistreerd en zit nu in zowel het Ajax en PSV topic al stoer te doen.
Kom nog maar een keertje langs zo rond de winterstop.![]()
Die zien we nooit meer.... terug!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef AminBen het volgende:
Ik vind overstappen van De Graafschap naar PSV iets anders dan van PSV naar Chelsea op 16 jarige leeftijd. Nog een goed topic er overquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Tja, leuk is anders idd. Vind het ook geen slimme zet voor zo'n jonge jongen.
Maar PSV doet dat natuurlijk ook gewoon.
Denk dat het zijn ontwikkeling niet ten goede komt. Jammer dat we zo'n talent kwijtraken, maar het is zijn keuze... Daar is helaas niets aan te doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef AminBen het volgende:
Ik vind het ook jammer hoor, maar ze hebben gewoon een prima jeugdopleiding daar hoor. En als hij rond zn 19e/20e nog niet goed genoeg is voor Chelsea zal ie wel verhuurd of verkocht worden inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind overstappen van De Graafschap naar PSV iets anders dan van PSV naar Chelsea op 16 jarige leeftijd. Nog een goed topic er overNederland als jachtgebied - wanneer maak je de stap?
Misschien komt het wel door dat samenwerkingsverband. Kunnen ze hem over 3 jaar weer huren.
dat valt nog te bezien hij kan daar straks dagelijks trainen met een groep toptalenten uit de hele wereld. PSV doet in principe hetzelfde in NEderland, in de jeugd worden ook talenten uit heel het land verzameld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:43 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Denk dat het zijn ontwikkeling niet ten goede komt. Jammer dat we zo'n talent kwijtraken, maar het is zijn keuze... Daar is helaas niets aan te doen.
Net als die Congolees.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat valt nog te bezien hij kan daar straks dagelijks trainen met een groep toptalenten uit de hele wereld.
quote:Chelsea laat voormalig PSV-talent vertrekken
Woensdag 27 juni 13:08
Premiership - De voetbaltoekomst van Yves Makabu-Ma Kalambay ligt in Schotland. De 21-jarige Belg heeft Chelsea verlaten en gaat spelen voor Hibernian.
Kalambay staat te boek als een groot talent, maar kwam bij Chelsea niet verder dan het tweede elftal. Liefst 41 potjes keepte de Belg dit seizoen in het tweede team van de Londense voetbalgrootmacht.
In 2003 werd Kalambay door Chelsea weggeplukt bij PSV. Alles verliep voor het keeperstalent gesmeerd, maar afgelopen seizoen stokte de ontwikkeling van Kalambay; hij kon de stap naar het eerste team niet maken en mocht dan ook transfervrij vertrekken uit de hoofdstad van Engeland.
zo gaat dat met de jeugd van de top3 in Nederland ook. Kijk maar eens hoeveel voormalig Ajaxjeugd spelers overal lopen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:08 schreef mcyodogg het volgende:
Die heeft nog wel een paar keer op de bank gezeten dit jaar
Nee, maar je slaagt daar alleen als je echt een wereldtalent blijkt te zijn, en de juiste mentaliteit hebt. Alles daaronder gaat naar een andere club, en dat is ook helemaal niet erg.
Ik denk eerder aanquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
1. PSV
2. Feyenoord
3. Ajax
4. AZ
5. Heerenveen
6. Twente
Ja, mits er nog versterking achterin komtquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dus je acht PSV zonder Alex en Cocu nog steeds kanshebber voor de titel tegenover AZ,Ajax of Feyenoord?
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Als we geen kampioen worden is dat natuurlijk jammer.
Maar 3x op rij is ook gewoon een prachtige prestatie
In de laatste 25 jaar niet buiten de top 3 zegt het ook wel eigenlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wat betreft het aantal behaalde landstitels over de afgelopen 20 jaar zijn we gewoon heer en meester
En 12 jaar op rij Champions League voetbal, daar kunnen ze in r'dam en a'dam een puntje aan zuigenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
In de laatste 25 jaar niet buiten de top 3 zegt het ook wel eigenlijk.
Jahoor PSV is ieder jaar titelkandidaat en zal ook gewoon volgend jaar zich weer voor de CL plaatsenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dus je acht PSV zonder Alex en Cocu nog steeds kanshebber voor de titel tegenover AZ,Ajax of Feyenoord?
daar kan bijna heel europa een puntje aan zuigenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
En 12 jaar op rij Champions League voetbal, daar kunnen ze in r'dam en a'dam een puntje aan zuigen![]()
Moet Farfan eerst nog vertrekken.....quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:31 schreef TheVulture het volgende:
PSV is bij een vertrek van Alex en Farfan ineens de 4e ploeg van NL qua sterkte denk ik...
Die gaat wel weg, die speelt zich tijdens de Copa America wel in de kijker van een Italiaanse, Spaanse of Engelse clubquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Moet Farfan eerst nog vertrekken.....
Die hebben hem de afgelopen 3 jaar al genoeg in actie gezien hoor. En als ze Farfan willen, gaat ie niet voor 3 miljoen weg.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gaat wel weg, die speelt zich tijdens de Copa America wel in de kijker van een Italiaanse, Spaanse of Engelse club
ja, wij hebben Lazo, Feyenoord bijna Makaayquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Moet Farfan eerst nog vertrekken.....
Maar de concurrentie versterkt zich flink
Koeman heeft denk ik wel bewust gekozen voor Lazovic boven Makaay. Want een maand geleden zei hij dat het een van de twee zou worden. En redelijk snel daarna kwam Lazovic.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, wij hebben Lazo, Feyenoord bijna Makaay![]()
![]()
wij hebben straks een emotionele maniak op de bank met ruzie met Koeman en Feyenoord 30 doelpunten
Da's dan een megablunderquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Koeman heeft denk ik wel bewust gekozen voor Lazovic boven Makaay. Want een maand geleden zei hij dat het een van de twee zou worden. En redelijk snel daarna kwam Lazovic.
Toen zeiden de meeste volgens mij al dat het een domme zet was (ik wel in ieder geval).quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Koeman heeft denk ik wel bewust gekozen voor Lazovic boven Makaay. Want een maand geleden zei hij dat het een van de twee zou worden. En redelijk snel daarna kwam Lazovic.
ja en juist daar ben ik niet zo blij mee zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
net als Konéquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:48 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Lazovic is gewoon veel te duur geweest. Als Makaay en Lazovic even duur waren geweest had ik het liefst Lazovic gehad, maar met een aankoopprijs van 6 miljoen moet je hem ooit voor meer dan dat kunnen verkopen, en das maar zeer de vraag.
Daar zou ik anders niet echt van staan te kijken. (ik zou het graag zien gebeuren trouwens...)quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
net als Konéblij als we daar ooit de 10 miljoen voor terug krijgen
Dan ga je er dus wel vanuit dat Makaay zomaar had gekozen voor psv...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Inderdaad en dat terwijl Feyenoord een tijdje terug nog onder curatele stondquote:Op donderdag 28 juni 2007 06:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
We worden gepwned door Feyenoord op de transfermarkt.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 06:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
We worden gepwned door Feyenoord op de transfermarkt.
Daar snappen ze tenminste dat als je even wat investeert, het geld vanzelf wel weer terug komt. De seizoenskaarten vliegen de deur uit (OK, bij ons ook, maar ons stadion is kleiner) en als ze de CL halen, dan hoeven ze zich financieel vast geen zorgen te maken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:15 schreef knep het volgende:
[..]
Inderdaad en dat terwijl Feyenoord een tijdje terug nog onder curatele stond.
Externe investeerder hoor. Anders zou Feyenoord nooit ineens zoveel geld hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:50 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Daar snappen ze tenminste dat als je even wat investeert, het geld vanzelf wel weer terug komt. De seizoenskaarten vliegen de deur uit (OK, bij ons ook, maar ons stadion is kleiner) en als ze de CL halen, dan hoeven ze zich financieel vast geen zorgen te maken.
Onze RvC snapt dat niet geloof ik...
dus jij hebt het van psv netwerk, alwaar iemand het van voetbal online heeft, en die volgens het bericht op PN weer The Sun quotenquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:48 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Op het psv netwerk, die hebben het geloof ik van voetbal online.. (dus het zal vast niet waar zijn).
Een wijs man die Thiriez!quote:PSV krijgt vandaag in het weekblad France Football een prachtig compliment van voorzitter Frederic Thiriez van de Franse Ligue, de organisatie van profclubs. Thiriez meent dat de Franse stadions vijftien jaar achterlopen op de moderne arena's in Noord Europa.
Op de vraag welk stadion op hem de meest indruk heeft gemaakt zegt hij: 'Voetbalstadions hebben tegenwoordig een andere functie en daar moeten de clubs op inspelen. Mensen maken er een dagje uit van en moeten door het stadion worden opgeslokt. Een stadion moet aangenaam en comfortabel zijn. Vaak wordt er gedacht dat dit alleen in grote steden met enorme sponsors kan worden gerealiseerd, maar ik wijs er graag op dat het mooiste voorbeeld van een modern stadion niet in München of Londen staat, maar in Eindhoven. Het Philips Stadion is niet groot, maar als je eenmaal er een stap binnenzet ben je ergens. Je hebt het gevoel dat je een theater binnengaat maar voor de wedstrijd kun je er gemoedelijk winkelen, even iets eten en met wat vrienden wat drinken. Ik kan begrijpen dat het publiek van PSV soms meer dan zes uur in het stadion verblijft. En het staat gewoon op de plek waar in 1917 al werd gevoetbald. Dankzij het stadion is PSV, als ik het goed begrijp, een Europese topclub. Die club is dus een lichtend voorbeeld voor onze clubs. Je hoeft niet buiten de stad een nieuwe veel te gelikte arena te bouwen, dat bewijst PSV toch. Politici in Le Mans, Rennes of Nice moeten zeker even een kijkje in Eindhoven nemen.'
Volgens feyenoord bronnen zijn er geen geldschieters, maar wordt alles betaald uit de opgezette 'talent pool' (vergelijkbaar met de spelersfondsen waar PSV tijdje terug mee bezig was)..quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:48 schreef Lemming22 het volgende:
Ik begin wel een beetje jaloers te worden op die suikerooms daar in Rotterdam, terwijl wij het weer moeten doen met twee banenen en een peer.
kan me best voorstellen dat zakenlui eerst ff gaan eten in de verlenging, wedstrijdje kijken, en daarna nog gaan zuipen in de businessbox of evt langs de supportershomequote:Op donderdag 28 juni 2007 10:22 schreef WooZ het volgende:
Wie is er nou 6u lang in het stadion voor/tijdens/na een wedstrijd
Niemand toch
Houdoe en bedankt !quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:36 schreef knep het volgende:
Beasley definitief naar Glasgow Rangers.
Of dat gebruikten ze als lokkertje om hem te laten tekenen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:22 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ze wilden hem in de A-selectie opnemen. Dan ben je sowieso goed genoeg voor de eredivisie.
Feyenoord: Slory, Bruins, Hofland, Gio, de Cler (mogelijk Makaay)quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:10 schreef vw_caddy het volgende:
Feyenoord is goed bezig, waar blijft onze versterking?
Ja ik heb 't aangepastquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:37 schreef pascalheister het volgende:
rare zinnen en uitspraken van je sien
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:20 schreef KELDER het volgende:
[..]
Feyenoord: Slory, Bruins, Hofland, Gio, de Cler (mogelijk Makaay)
PSV: Fagner, Reis, Rajokovic, vd Leegte, Zonneveld, Lazovic
Alleen de vergelijking Gio/Zonneveld valt echt in het voordeel van Feyenoord uit (plus dat hofland echt van hun is, en wij rajokovic huren), voor de rest denk ik dat PSV zich net zo goed heeft versterkt.
Lazovic en Rajkovic zijn natuurlijk veel beter dan Makaay en Hofland.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:20 schreef KELDER het volgende:
[..]
Feyenoord: Slory, Bruins, Hofland, Gio, de Cler (mogelijk Makaay)
PSV: Fagner, Reis, Rajokovic, vd Leegte, Zonneveld, Lazovic
Alleen de vergelijking Gio/Zonneveld valt echt in het voordeel van Feyenoord uit (plus dat hofland echt van hun is, en wij rajokovic huren), voor de rest denk ik dat PSV zich net zo goed heeft versterkt.
Nee maar ik vind Salcido wel beter dan Hofland.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:02 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Lazovic en Rajkovic zijn natuurlijk veel beter dan Makaay en Hofland.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik al deze spelers ook best bij PSV had willen zien, de eerste 3 het liefst natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:48 schreef Lemming22 het volgende:
Hofland, Van Bronckhorst, Makaay, Bruins, De Cler, Slory, en dan misschien El Ahmadi erbij, dat wordt weer een aardig elftal.
De logica zit hem erin dat we hopen hem voor veel geld door te kunnen verkopen. Maar dat betwijfel ik. Hij kan er misschien best 20 in schieten volgend jaar, wat ik tot nu toe van hem gezien heb denk ik niet dat hij een speler wordt die naar een Europese topclub zal verkassen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:42 schreef LudoSanders het volgende:
2 van onze beste spelers vertrekken, ze namen beiden een erg belangrijke positie in het veld in. Waar geven we al ons geld aan uit, een lastige Serviër in de spits. Logica?
Clubs als Glagow Rangers en Manchester City bulken ook van het geld. Misschien hebben die er redelijk wat geld voor over volgend jaar...quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De logica zit hem erin dat we hopen hem voor veel geld door te kunnen verkopen. Maar dat betwijfel ik. Hij kan er misschien best 20 in schieten volgend jaar, wat ik tot nu toe van hem gezien heb denk ik niet dat hij een speler wordt die naar een Europese topclub zal verkassen.
Dat is het, zodra we Lazovic verkopen gaan we pas opzoek naar vervangers van Cocu en Alex. Stan en Koetje zijn zo stom nog nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De logica zit hem erin dat we hopen hem voor veel geld door te kunnen verkopen. Maar dat betwijfel ik. Hij kan er misschien best 20 in schieten volgend jaar, wat ik tot nu toe van hem gezien heb denk ik niet dat hij een speler wordt die naar een Europese topclub zal verkassen.
Maar dan krijg je dat gejank dat hij daar niet naar toe wil....quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:54 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Clubs als Glagow Rangers en Manchester City bulken ook van het geld. Misschien hebben die er redelijk wat geld voor over volgend jaar...
Als voetballers vond ik ze nou vaak niet de meest snuggere personen en als technische staf ben ik ook nog niet onder de indruk van hun vindingrijkheid en prestatiesquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is het, zodra we Lazovic verkopen gaan we pas opzoek naar vervangers van Cocu en Alex. Stan en Koetje zijn zo stom nog niet.
Geloof ik niks van tenzij feyenoord Drenthe al aan Real Madrid verkocht heeft. (zou misschien ook verklaren waarom ze in een keer "zoveel" geld beschikbaar hebben)quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:29 schreef cultheld het volgende:
Als El Ahmadi maar niet naar Feyenoord gaat.
Volgens mij zijn ze bij Feyenoord zelf niet heel erg onder de indruk van De Guzman.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Geloof ik niks van tenzij feyenoord Drenthe al aan Real Madrid verkocht heeft. (zou misschien ook verklaren waarom ze in een keer "zoveel" geld beschikbaar hebben)
Zoniet dan zou dit ten koste gaan van De Guzman denk ik.
De verklaring van het geld beschikbaar hebben zit hem voornamelijk in het op de pof kopen bij Feyenoord. Wat dat betreft vraag ik me af of het zo verstandig is om vooral oudere spelers te kopen. Aan de andere kant, ze geven hun geld in Rotterdam EINDELIJK eens uit aan echte versterkingen in plaats van halve subtoppers.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Geloof ik niks van tenzij feyenoord Drenthe al aan Real Madrid verkocht heeft. (zou misschien ook verklaren waarom ze in een keer "zoveel" geld beschikbaar hebben)
Zoniet dan zou dit ten koste gaan van De Guzman of Drenthe denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |