Of dat gebruikten ze als lokkertje om hem te laten tekenen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:22 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ze wilden hem in de A-selectie opnemen. Dan ben je sowieso goed genoeg voor de eredivisie.
Feyenoord: Slory, Bruins, Hofland, Gio, de Cler (mogelijk Makaay)quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:10 schreef vw_caddy het volgende:
Feyenoord is goed bezig, waar blijft onze versterking?
Ja ik heb 't aangepastquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:37 schreef pascalheister het volgende:
rare zinnen en uitspraken van je sien
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:20 schreef KELDER het volgende:
[..]
Feyenoord: Slory, Bruins, Hofland, Gio, de Cler (mogelijk Makaay)
PSV: Fagner, Reis, Rajokovic, vd Leegte, Zonneveld, Lazovic
Alleen de vergelijking Gio/Zonneveld valt echt in het voordeel van Feyenoord uit (plus dat hofland echt van hun is, en wij rajokovic huren), voor de rest denk ik dat PSV zich net zo goed heeft versterkt.
Lazovic en Rajkovic zijn natuurlijk veel beter dan Makaay en Hofland.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:20 schreef KELDER het volgende:
[..]
Feyenoord: Slory, Bruins, Hofland, Gio, de Cler (mogelijk Makaay)
PSV: Fagner, Reis, Rajokovic, vd Leegte, Zonneveld, Lazovic
Alleen de vergelijking Gio/Zonneveld valt echt in het voordeel van Feyenoord uit (plus dat hofland echt van hun is, en wij rajokovic huren), voor de rest denk ik dat PSV zich net zo goed heeft versterkt.
Nee maar ik vind Salcido wel beter dan Hofland.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:02 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Lazovic en Rajkovic zijn natuurlijk veel beter dan Makaay en Hofland.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik al deze spelers ook best bij PSV had willen zien, de eerste 3 het liefst natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:48 schreef Lemming22 het volgende:
Hofland, Van Bronckhorst, Makaay, Bruins, De Cler, Slory, en dan misschien El Ahmadi erbij, dat wordt weer een aardig elftal.
De logica zit hem erin dat we hopen hem voor veel geld door te kunnen verkopen. Maar dat betwijfel ik. Hij kan er misschien best 20 in schieten volgend jaar, wat ik tot nu toe van hem gezien heb denk ik niet dat hij een speler wordt die naar een Europese topclub zal verkassen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:42 schreef LudoSanders het volgende:
2 van onze beste spelers vertrekken, ze namen beiden een erg belangrijke positie in het veld in. Waar geven we al ons geld aan uit, een lastige Serviër in de spits. Logica?
Clubs als Glagow Rangers en Manchester City bulken ook van het geld. Misschien hebben die er redelijk wat geld voor over volgend jaar...quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De logica zit hem erin dat we hopen hem voor veel geld door te kunnen verkopen. Maar dat betwijfel ik. Hij kan er misschien best 20 in schieten volgend jaar, wat ik tot nu toe van hem gezien heb denk ik niet dat hij een speler wordt die naar een Europese topclub zal verkassen.
Dat is het, zodra we Lazovic verkopen gaan we pas opzoek naar vervangers van Cocu en Alex. Stan en Koetje zijn zo stom nog nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De logica zit hem erin dat we hopen hem voor veel geld door te kunnen verkopen. Maar dat betwijfel ik. Hij kan er misschien best 20 in schieten volgend jaar, wat ik tot nu toe van hem gezien heb denk ik niet dat hij een speler wordt die naar een Europese topclub zal verkassen.
Maar dan krijg je dat gejank dat hij daar niet naar toe wil....quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:54 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Clubs als Glagow Rangers en Manchester City bulken ook van het geld. Misschien hebben die er redelijk wat geld voor over volgend jaar...
Als voetballers vond ik ze nou vaak niet de meest snuggere personen en als technische staf ben ik ook nog niet onder de indruk van hun vindingrijkheid en prestatiesquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is het, zodra we Lazovic verkopen gaan we pas opzoek naar vervangers van Cocu en Alex. Stan en Koetje zijn zo stom nog niet.
Geloof ik niks van tenzij feyenoord Drenthe al aan Real Madrid verkocht heeft. (zou misschien ook verklaren waarom ze in een keer "zoveel" geld beschikbaar hebben)quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:29 schreef cultheld het volgende:
Als El Ahmadi maar niet naar Feyenoord gaat.
Volgens mij zijn ze bij Feyenoord zelf niet heel erg onder de indruk van De Guzman.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Geloof ik niks van tenzij feyenoord Drenthe al aan Real Madrid verkocht heeft. (zou misschien ook verklaren waarom ze in een keer "zoveel" geld beschikbaar hebben)
Zoniet dan zou dit ten koste gaan van De Guzman denk ik.
De verklaring van het geld beschikbaar hebben zit hem voornamelijk in het op de pof kopen bij Feyenoord. Wat dat betreft vraag ik me af of het zo verstandig is om vooral oudere spelers te kopen. Aan de andere kant, ze geven hun geld in Rotterdam EINDELIJK eens uit aan echte versterkingen in plaats van halve subtoppers.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Geloof ik niks van tenzij feyenoord Drenthe al aan Real Madrid verkocht heeft. (zou misschien ook verklaren waarom ze in een keer "zoveel" geld beschikbaar hebben)
Zoniet dan zou dit ten koste gaan van De Guzman of Drenthe denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |