abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:14:59 #276
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_50931074
mja, tis een lastige afweging voor zon jongen lijkt mij..

slaag je bij PSV niet heb je na 2 jaar helemaal niks, of kan je eventueel tegen een 'normaal' salaris gaan ballen in de jupiler league of bij een degredatiekandidaat in de eredivisie, slaag je bij chelsea niet heb je wel paar ton op je rekening, een hele mooie ervaring en ka je alsnog eventueel gaan ballen in de jupiler league..

tis wel een 'once-in-a-lifetime'
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_50931335
Ze wilden hem in de A-selectie opnemen. Dan ben je sowieso goed genoeg voor de eredivisie.
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:28:24 #278
4984 KELDER
pi_50931530
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 11:22 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ze wilden hem in de A-selectie opnemen. Dan ben je sowieso goed genoeg voor de eredivisie.
Of dat gebruikten ze als lokkertje om hem te laten tekenen.
pi_50933052
Feyenoord is goed bezig, waar blijft onze versterking?
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  donderdag 28 juni 2007 @ 12:20:58 #280
4984 KELDER
pi_50933393
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 12:10 schreef vw_caddy het volgende:
Feyenoord is goed bezig, waar blijft onze versterking?
Feyenoord: Slory, Bruins, Hofland, Gio, de Cler (mogelijk Makaay)
PSV: Fagner, Reis, Rajokovic, vd Leegte, Zonneveld, Lazovic

Alleen de vergelijking Gio/Zonneveld valt echt in het voordeel van Feyenoord uit (plus dat hofland echt van hun is, en wij rajokovic huren), voor de rest denk ik dat PSV zich net zo goed heeft versterkt.
pi_50933606
Feyenoord heeft wel een goed team ja, maar ze moeten zich maar bewijzen. Ik schat Ajax en Psv wel hoger in.
AFC AJAX
  donderdag 28 juni 2007 @ 12:29:48 #282
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50933648
Verder staat er vandaag in het ED vandaag dat Beerens en PSV deze week nog geen gesprek hebben over eventuele verlenging van zijn contract.

Als dat niets oplevert zal hij verkocht worden aan NAC, Twente of NEC.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 28 juni 2007 @ 12:37:00 #283
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50933864
Vandaag het nieuwe uitshirt van PSV besteld... dat gaat het shirt worden waarin wij de CL gaan winnen
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_50933888
rare zinnen en uitspraken van je sien
  donderdag 28 juni 2007 @ 12:39:05 #285
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_50933930
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 12:37 schreef pascalheister het volgende:
rare zinnen en uitspraken van je sien
Ja ik heb 't aangepast
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_50934071
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 12:20 schreef KELDER het volgende:

[..]

Alleen de vergelijking Gio/Zonneveld valt echt in het voordeel van Feyenoord uit (plus dat hofland echt van hun is, en wij rajokovic huren), voor de rest denk ik dat PSV zich net zo goed heeft versterkt.
Sodemieter op man.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50937052
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 12:20 schreef KELDER het volgende:

[..]

Lazovic en Rajkovic zijn natuurlijk veel beter dan Makaay en Hofland.
pi_50937320
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef dndiek het volgende:
check feedback ff
  donderdag 28 juni 2007 @ 14:12:00 #289
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50937416
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:02 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Lazovic en Rajkovic zijn natuurlijk veel beter dan Makaay en Hofland.
Nee maar ik vind Salcido wel beter dan Hofland.
Ik had persoonlijk ook liever Makaay ipv Lazovic gezien bij PSV maar het is niet anders.

Rajkovic is volgens mij niet gehaald voor een basisplek.
pi_50937892
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 09:48 schreef Lemming22 het volgende:

Hofland, Van Bronckhorst, Makaay, Bruins, De Cler, Slory, en dan misschien El Ahmadi erbij, dat wordt weer een aardig elftal.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik al deze spelers ook best bij PSV had willen zien, de eerste 3 het liefst natuurlijk.

Ach ja, als PSV niet nog een paar goede centrale verdedigers haalt zie ik het sowieso niet gebeuren dat we ook maar iets presteren komend seizoen. Hopen dat je er steeds 1 meer maakt dan de tegenstanders als het achterin gatenkaas is werkt nou eenmaal niet, hoe goed de rest van je elftal dan ook is.

Doet me denken aan het jaar Robson, Nilis en Nistelrooij in de spits en achterin werden we compleet overlopen. Voor komend seizoen ziet het er nog wat slechter uit, ik zie onze aanval dat niveau namelijk nog niet halen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50938580
2 van onze beste spelers vertrekken, ze namen beiden een erg belangrijke positie in het veld in. Waar geven we al ons geld aan uit, een lastige Serviër in de spits. Logica?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_50938733
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:42 schreef LudoSanders het volgende:
2 van onze beste spelers vertrekken, ze namen beiden een erg belangrijke positie in het veld in. Waar geven we al ons geld aan uit, een lastige Serviër in de spits. Logica?
De logica zit hem erin dat we hopen hem voor veel geld door te kunnen verkopen. Maar dat betwijfel ik. Hij kan er misschien best 20 in schieten volgend jaar, wat ik tot nu toe van hem gezien heb denk ik niet dat hij een speler wordt die naar een Europese topclub zal verkassen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50938915
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De logica zit hem erin dat we hopen hem voor veel geld door te kunnen verkopen. Maar dat betwijfel ik. Hij kan er misschien best 20 in schieten volgend jaar, wat ik tot nu toe van hem gezien heb denk ik niet dat hij een speler wordt die naar een Europese topclub zal verkassen.
Clubs als Glagow Rangers en Manchester City bulken ook van het geld. Misschien hebben die er redelijk wat geld voor over volgend jaar...
We sure are cute for two ugly people.
pi_50939591
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is het, zodra we Lazovic verkopen gaan we pas opzoek naar vervangers van Cocu en Alex. Stan en Koetje zijn zo stom nog niet .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_50939912
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:54 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Clubs als Glagow Rangers en Manchester City bulken ook van het geld. Misschien hebben die er redelijk wat geld voor over volgend jaar...
Maar dan krijg je dat gejank dat hij daar niet naar toe wil....
pi_50940006
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:16 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dat is het, zodra we Lazovic verkopen gaan we pas opzoek naar vervangers van Cocu en Alex. Stan en Koetje zijn zo stom nog niet .
Als voetballers vond ik ze nou vaak niet de meest snuggere personen en als technische staf ben ik ook nog niet onder de indruk van hun vindingrijkheid en prestaties .
pi_50940040
Als El Ahmadi maar niet naar Feyenoord gaat .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 28 juni 2007 @ 15:31:15 #298
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50940093
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:29 schreef cultheld het volgende:
Als El Ahmadi maar niet naar Feyenoord gaat .
Geloof ik niks van tenzij feyenoord Drenthe al aan Real Madrid verkocht heeft. (zou misschien ook verklaren waarom ze in een keer "zoveel" geld beschikbaar hebben)

Zoniet dan zou dit ten koste gaan van De Guzman of Drenthe denk ik.
pi_50940154
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:31 schreef PyTh het volgende:

[..]

Geloof ik niks van tenzij feyenoord Drenthe al aan Real Madrid verkocht heeft. (zou misschien ook verklaren waarom ze in een keer "zoveel" geld beschikbaar hebben)

Zoniet dan zou dit ten koste gaan van De Guzman denk ik.
Volgens mij zijn ze bij Feyenoord zelf niet heel erg onder de indruk van De Guzman.
pi_50940189
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:31 schreef PyTh het volgende:

[..]

Zoniet dan zou dit ten koste gaan van De Guzman of Drenthe denk ik.
De verklaring van het geld beschikbaar hebben zit hem voornamelijk in het op de pof kopen bij Feyenoord. Wat dat betreft vraag ik me af of het zo verstandig is om vooral oudere spelers te kopen. Aan de andere kant, ze geven hun geld in Rotterdam EINDELIJK eens uit aan echte versterkingen in plaats van halve subtoppers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')