Valt best wel mee. Meestal rijden ze met meer in 1 auto (carpoolen dus) en hebben ze op vreemde uren les (wij beginnen vaak maar om 10u, dan is het gewoon druk, maar geen file meer).quote:Op zondag 24 juni 2007 10:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Maar dragen de studenten dan niet behoorlijk bij aan de files in belgie? Of is het anders dan hier dat veel studenten wel in de buurt van de uni kunnen wonen?
Bij voorkeur nog continu staan patineren & je koppeling niet gebruiken bij het schakelen, dan verdienen ze nog minderquote:Op zondag 24 juni 2007 14:58 schreef Sjibble het volgende:
Gewoon hoge toeren aanhouden, dik geluid, dikke trekkracht en dikke pret, en krijg je meer voor je geld. Wat een sukkels
Boeiendquote:Op zondag 24 juni 2007 23:24 schreef Maikel01 het volgende:
auto van je ouders lenen![]()
koop gewoon zelf een auto![]()
(ik heb er lekker 2)
Bak een taart, vier een feest.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:24 schreef Maikel01 het volgende:
auto van je ouders lenen![]()
koop gewoon zelf een auto![]()
(ik heb er lekker 2)
En ik heb geld waardoor ik er mij later 1 nieuwe kan kopen, of een hoop 2dehandsjes...quote:
Het is duideljk dat jouw ouders de waarde van het geld en het gebruik van bepaalde zaken al vroeg bijbrengt met dat opgesomde kostenplaatje van je.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:51 schreef PouwelZ het volgende:
Ik vroeg me af hoeveel jullie betalen voor het gebruik van de auto van jullie ouder(s)? Want als ik eens rondvraag in mijn omgeving betaalt iedereen slechts de benzine die hij/zij ge/verbruikt. Ik daarentegen betaal 30 cent per kilometer (eerst zelfs 35 cent, maar na wat zeuren is er 5 cent vanaf gegaan). Ze willen dus ook dat ik betaal voor de waardedaling en verzekering enzo. Nou heb ik alles nagerekend en 30 cent is nog te weinig per kilometer (tering wat is dat autorijden duur!), dus in dat opzicht heb ik niets te klagen. Maar volgens mij betaalt de rest van de wereld die gebruik maakt van de ouders' auto slechts benzine, en dat wil ik ook!
Onderhoud?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:01 schreef Sjibble het volgende:
Ik weet eigenlijk niet waarom je moeilijk doet. Er zijn zat auto's voor 1000 euro die nog oke zijn om in rond te rijden (goeie staat etc). Als je uitrekent van 30 cent/km dan leg je 3333 kilometer af en je had net zo goed een eigen auto kunnen hebben.
Leuk als je een zwaar ongeluk krijgt, dan moet ze niet dekken. Mijn nonkel is verzekeringsmakelaar en heeft het mij expliciet afgeraden om zoiets te doen, aangezien zij ongeveer om de 2 weken iemand ruïneren door kosten van een ongeluk te verhalen op de ouders.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
als 2de auto van je ouders in de verzekering gooien...
Juist. Als dat autorijden van mij dus niets kost buiten de aanschafprijs heb je helemaal gelijk, maar als dat zo was kostte het ook niets om in m'n ouders auto te rijden.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:01 schreef Sjibble het volgende:
Ik weet eigenlijk niet waarom je moeilijk doet. Er zijn zat auto's voor 1000 euro die nog oke zijn om in rond te rijden (goeie staat etc). Als je uitrekent van 30 cent/km dan leg je 3333 kilometer af en je had net zo goed een eigen auto kunnen hebben.
De slimste ben je niet echt, he jongen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:08 schreef Athmozz het volgende:
[..] moet je er maar niet gaan wonen als je met je gezondheid in zit.
Heeft dat er iets mee te zien? Als je vindt van wel, check mijn profiel. De domste zal het zeker niet zijn...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
De slimste ben je niet echt, he jongen?
ik heb zo'n vaag vermoeden dat het je ouders om dat besef te doen is...quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:51 schreef PouwelZ het volgende:
tering wat is dat autorijden duur
opleiding is 1 ding, slimheid toch wat anders. Ik ken mensen die qua inteligentie geniaal zijn, maar niets van de wereld snappen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:51 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Heeft dat er iets mee te zien? Als je vindt van wel, check mijn profiel. De domste zal het zeker niet zijn...
Ik ben het gewoon beu dat mensen over alles beginnen zagen. ....
Je weet gewoon dat de kans op dergelijke toestanden groter is als je op zo plaatsen gaat wonen. Begin dan niet te zagen als je de ongemakken begint te merken, maar denk elke nacht als je wakker wordt van een overvliegend vliegtuig dat je huis toch lekker 50.000¤ goedkoper was.
Ik weet ook dat niet iedereen 50k meer of min kan leggen, wat ook maar logisch is. Maar moet ik daar rekening mee houden? Ik zal zelf later ook niet de 150k meer kunnen leggen om mij een villa in Latem te zetten, dus ik zal mij ook maar tevreden stellen met een huis elders. Ipv altijd maar te klagen moeten mensen gewoon leren appreciëren wat ze hebben, en niet kijken naar wat ze minder hebben dan een ander. Maak dan voor je het huis koopt de keuze of je daar in een groter huis wil wonen, of elders in een kleiner huis.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
50.000 meer of minder aan een huis besteden is niet voor iedereen een keuze, er wonen zat mensen naast snelwegen, langs havens etc omdat ze alleen daar een huis kunnen betalen. Sommigen verdienen niet beter omdat ze te dom of te lui zijn om ooit beter te kennen. Maar lang niet iedereen.
Oke, dus niet iedereen is even welvarend. Boeie?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
50.000 meer of minder aan een huis besteden is niet voor iedereen een keuze, er wonen zat mensen naast snelwegen, langs havens etc omdat ze alleen daar een huis kunnen betalen. Sommigen verdienen niet beter omdat ze te dom of te lui zijn om ooit beter te kennen. Maar lang niet iedereen.
Ik, betaalde helemaal niets. Alleen als hij bijna leeg was, tankte ik hem ff vol. Was op gas, dus kostte mij niet zoveel. Achteraf heb ik eigenlijk wel zoiets, ik had best effe wat meer kunnen betalen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:51 schreef PouwelZ het volgende:
Ik vroeg me af hoeveel jullie betalen voor het gebruik van de auto van jullie ouder(s)? Want als ik eens rondvraag in mijn omgeving betaalt iedereen slechts de benzine die hij/zij ge/verbruikt. Ik daarentegen betaal 30 cent per kilometer (eerst zelfs 35 cent, maar na wat zeuren is er 5 cent vanaf gegaan). Ze willen dus ook dat ik betaal voor de waardedaling en verzekering enzo. Nou heb ik alles nagerekend en 30 cent is nog te weinig per kilometer (tering wat is dat autorijden duur!), dus in dat opzicht heb ik niets te klagen. Maar volgens mij betaalt de rest van de wereld die gebruik maakt van de ouders' auto slechts benzine, en dat wil ik ook!
Je kom't er nog wel achter, ik ben eigenlijk te oud voor dit soort onzin ook...ga maar eens een eigen huisje zoeken, je merkt 't wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Oke, dus niet iedereen is even welvarend. Boeie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |