Belachelijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:31 schreef De_Moester het volgende:
wat een ongelofelijke creep die brain..ik hoop dat amanda lekker in haar dwarse modus terecht komt..Ik ben niet dronken...vind het gewoon eng zoals hij haar toespreekt en ook hoe zij er bij staat als een klein kind!
Dat was ikquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
Puta is hoer, voor diegenen die het vroegen.
Amanda moet Amanda blijven van papa Brian. En hij heeft vakkundig haar avond verkloot.
Kielhalen die gast...ppfffffquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:32 schreef riri het volgende:
echt sneu voor amanda dat ze zich zo laat vloeren door zo'n lul
Alleen de camera's weerhouden hem van wat stevigere actie.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:32 schreef 2live het volgende:
dat was eng die Brian.
Buiten de kooi was dit allang een feestje geworden hoor. Dan had hij haar alle hoeken van de kamer laten zien.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:32 schreef akveor het volgende:
Werd het weer eens gezellig en nu dit gejammer van Brian weer... met die gast is ook echt geen feestje te vieren...
De vraag is eerder waarom moet Amanda dat ontgelden.... als ie het beste met d'r voor heeft kan ie dat ook normaal zeggen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:32 schreef Kinga het volgende:
Mijn god, wáárom is Brian zo gestresst... wat een aso..
"puta" betekent prostituee...quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:28 schreef tipsch het volgende:
Brian noemt z'n meisje een puta - wat betekent dat ook al weer?
Het is dat er camera's zijn want anders had hij het nog letterlijk gedaan ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:32 schreef riri het volgende:
echt sneu voor amanda dat ze zich zo laat vloeren door zo'n lul
die laat zich krabben door Tonquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:33 schreef patist het volgende:
waar is natas?
Ik dacht kut.quote:
in deze misschien niet maar hypocriet is doorgaans wel zijn middlenamequote:Op donderdag 21 juni 2007 22:35 schreef Taurus het volgende:
?Brian is toch niet hypocriet? Tis gewoon 'n lul, maar waar slaat het hypocriet op dan?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:35 schreef easysatellite het volgende:
hoelaat komt die nieuwe miljonair??
Ik ben ook benieuwd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:35 schreef easysatellite het volgende:
quote:
Dat zijn echt de creeps.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:37 schreef Katewalker het volgende:
Amanda kijkt bang nu...en Brian zet zijn zogenaamde vriendelijke face op...![]()
word dat niet opgenome zodat ze t later gaan kijke?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:39 schreef akveor het volgende:
Jammer dat ze niet Jensen mogen kijken.... belachelijk... en ook niet echt eerlijk...
daar zeg je wat!quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:40 schreef noucky het volgende:
Ik heb het gevoel dat die coctailshakers 2 mensen van de beveiliging zijn.
Amanda is zich vanavond aan het volgieten met drank en Brian zit zich de hele avond al behoorlijk op te fokken over die nieuwe bewoner.
Ik heb zo'n voorgevoel dat als de nieuwe bewoner Dennis binnenkomt en praat over zijn doelen "relaties verbreken" dat Brian helemaal door het lint gaat :-)
Heb me net het schompes gelezen en ik dacht het te weten............ 22:00 uur of zoiets en 10 kennende zou het wel 22:30 uur worden...........ik weet het dus ook niet meer.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:35 schreef easysatellite het volgende:
Febo heeft geen tijd... die zit samen met Natasia Jensen te kijken...quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:40 schreef ruby het volgende:
Moet Brian niet eens naar achteren geroepen worden? Dan hoeft Amanda niet zo op haar tenen te lopen namelijk.
Jaap is ook al weg...samen met Tas naar Jensen kijken?quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Febo heeft geen tijd... die zit samen met Natasia Jensen te kijken...
Tussendoor een paar glazen water is altijd beter dan tussendoor nog meer drankquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:43 schreef mootie het volgende:
Helpt dat? Water drinken? Alcohol zit toch alllang in haar bloed?
Klopt, helpt voor geen meter. Maar Brian...quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:43 schreef mootie het volgende:
Zal net als hier worden opgenomenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:44 schreef paraquat het volgende:
waarom kijken ze niet naar Jensen?????
Volgens Brian zit de alcohol in je buik.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:43 schreef mootie het volgende:
Het is een controlfreak en hij weet heeeeeeeeeel goed, dat als Aman drinkt......is hij de controle kwijt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:43 schreef riri het volgende:
hij behandeld haar als een kind
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens Brian zit de alcohol in je buik.
En dan is het zinvol je buik te spoelen met water.![]()
Ze mag niet proevenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:46 schreef Liess het volgende:
Als er gevraagt word of ze cocktails wil proeven moet ze nee zeggen? (of juist geen nee zeggen?)
Amanda heeft nog nooit zoveel "ouderlijke" aandacht gehad als in de villaquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:46 schreef getl0st het volgende:
WTF?! Brian verbied Amanda cocktails te drinken
Dan moet ze maar over op een glas Wodka ofzo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:46 schreef getl0st het volgende:
Schatjeequote:Op donderdag 21 juni 2007 22:46 schreef getl0st het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |