quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Febo heeft geen tijd... die zit samen met Natasia Jensen te kijken...
Tussendoor een paar glazen water is altijd beter dan tussendoor nog meer drankquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:43 schreef mootie het volgende:
Helpt dat? Water drinken? Alcohol zit toch alllang in haar bloed?
Klopt, helpt voor geen meter. Maar Brian...quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:43 schreef mootie het volgende:
Zal net als hier worden opgenomenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:44 schreef paraquat het volgende:
waarom kijken ze niet naar Jensen?????
Volgens Brian zit de alcohol in je buik.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:43 schreef mootie het volgende:
Het is een controlfreak en hij weet heeeeeeeeeel goed, dat als Aman drinkt......is hij de controle kwijt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:43 schreef riri het volgende:
hij behandeld haar als een kind
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens Brian zit de alcohol in je buik.
En dan is het zinvol je buik te spoelen met water.![]()
Ze mag niet proevenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:46 schreef Liess het volgende:
Als er gevraagt word of ze cocktails wil proeven moet ze nee zeggen? (of juist geen nee zeggen?)
Amanda heeft nog nooit zoveel "ouderlijke" aandacht gehad als in de villaquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:46 schreef getl0st het volgende:
WTF?! Brian verbied Amanda cocktails te drinken
Dan moet ze maar over op een glas Wodka ofzo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:46 schreef getl0st het volgende:
Schatjeequote:Op donderdag 21 juni 2007 22:46 schreef getl0st het volgende:
Mooi, dan kan ie 'm in Brian z'n rattenreet rammen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:49 schreef Dark het volgende:
Zoooooooooo die ene kale gast is handig met een fles!!!!!!!!!!
Heerlijke streams!quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:50 schreef CoT het volgende:
En Brain maar denken dat ze water gaat drinken![]()
![]()
Toch moeten we niet vergeten dat ze met mannen net zo doet, he. Als het je vrouw is moet je echt ogen in je achterhoofd hebben, en haar NOOIT alleen laten stappen of op vakantie laten gaan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:50 schreef CoT het volgende:
En Brain maar denken dat ze water gaat drinken![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:52 schreef tutjehola het volgende:
Natas was toch zo goed bij Jensen? Goed in de zeik gezet bedoelt ze zeker
Ach.. hij drinkt.. Amanda drinkt.. Lieke en Amanda hebben samen lol..quote:
Dit was weer echt walgelijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:52 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat is Natasja toch een kuthoer!! Moet je dat horen bij Jensen!
Gelukkig kan ze daar niet overal overheen schreeuwen. Ze gaat echt af bij Jensen op de bank.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Zo Jensen lynched Natasia echt..zo fel heb ik hem lang niet gezien...
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:51 schreef ruby het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ie 'm in Brian z'n rattenreet rammen.
Op Jensen beet Natas Huub iig in zijn wangquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:53 schreef Liess het volgende:
Ben ik de enige die zag dat Huub en Natas speeksel uitwisselde??????? :|
Pardon?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:53 schreef Liess het volgende:
nee hier en in de rest van nederland vast ook..quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:54 schreef DaanDobber het volgende:
haahahha mijn Jensen beeld liep vast of ben ik de enige?
Neequote:Op donderdag 21 juni 2007 22:54 schreef DaanDobber het volgende:
haahahha mijn Jensen beeld liep vast of ben ik de enige?
Het lijken de streams wel!quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
Godver en net nu stopt RTL5 er mee![]()
Oh gelukkig het werkt weer![]()
ik zag t hoor ...ieuwwwwwquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:53 schreef Liess het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |