Belachelijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:31 schreef De_Moester het volgende:
wat een ongelofelijke creep die brain..ik hoop dat amanda lekker in haar dwarse modus terecht komt..Ik ben niet dronken...vind het gewoon eng zoals hij haar toespreekt en ook hoe zij er bij staat als een klein kind!
Dat was ikquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
Puta is hoer, voor diegenen die het vroegen.
Amanda moet Amanda blijven van papa Brian. En hij heeft vakkundig haar avond verkloot.
Kielhalen die gast...ppfffffquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:32 schreef riri het volgende:
echt sneu voor amanda dat ze zich zo laat vloeren door zo'n lul
Alleen de camera's weerhouden hem van wat stevigere actie.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:32 schreef 2live het volgende:
dat was eng die Brian.
Buiten de kooi was dit allang een feestje geworden hoor. Dan had hij haar alle hoeken van de kamer laten zien.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:32 schreef akveor het volgende:
Werd het weer eens gezellig en nu dit gejammer van Brian weer... met die gast is ook echt geen feestje te vieren...
De vraag is eerder waarom moet Amanda dat ontgelden.... als ie het beste met d'r voor heeft kan ie dat ook normaal zeggen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:32 schreef Kinga het volgende:
Mijn god, wáárom is Brian zo gestresst... wat een aso..
"puta" betekent prostituee...quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:28 schreef tipsch het volgende:
Brian noemt z'n meisje een puta - wat betekent dat ook al weer?
Het is dat er camera's zijn want anders had hij het nog letterlijk gedaan ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:32 schreef riri het volgende:
echt sneu voor amanda dat ze zich zo laat vloeren door zo'n lul
die laat zich krabben door Tonquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:33 schreef patist het volgende:
waar is natas?
Ik dacht kut.quote:
in deze misschien niet maar hypocriet is doorgaans wel zijn middlenamequote:Op donderdag 21 juni 2007 22:35 schreef Taurus het volgende:
?Brian is toch niet hypocriet? Tis gewoon 'n lul, maar waar slaat het hypocriet op dan?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:35 schreef easysatellite het volgende:
hoelaat komt die nieuwe miljonair??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |