Die heb ik een tijd (jaar? Twee jaar?) geleden ook gezien. Ik was echt zo verontwaardigd...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand toevallig "jouw vrouw mijn vrouw" gezien? Hetging over een lesbisch stel met kind, en een gelovig republikeins gezin.
Damn, heftig toen ze met elkaar rond de tafel gingen zitten op het eind. Die glovige vrouw was een heks. Zelfs ik werd er boos van.
Gelukkig maar, dan voel ik me weer iets minder blond.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Je hebt moeilijk gedaan terwijl het ook gemakkelijk kon!
Dat doen we allemaal weleens![]()
Nee, verhuizers.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Met hulp uit Zwolle als wederdienst ?
quote:
Goedig.quote:Hoe is het verder met iedereen?
wat goedquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:35 schreef wonderer het volgende:
Brad had gister goed nieuws(zie blog
)
Hoe is het verder met iedereen?
Ik ook. Straks word ik gebeld door de excavator met een voorlopige schatting van de kosten en daarna ga ik even naar buren want dat is een hypotheker, even wat dingen vragen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
! Oeh, ik hoop dat de plannen allemaal slagen
!
[..]
Goedig.
en ben je gisteravond nog de stad in geweest, nog toegegeven aan de onrust ? of gewoon braaf op tijd de veren opgezochtquote:
Nouja, ik bedoel, ik ben een professional, dus ik zeg niet zomaar dingen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij komt er vandaag hier nog wel een zie je nu wel post van Vanitas![]()
Dat laatste.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ben je gisteravond nog de stad in geweest, nog toegegeven aan de onrust ? of gewoon braaf op tijd de veren opgezocht
Maar buiten dat, gewoon het feit dat jij zo actief Maedel afgeraden had om Vista te installerenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nouja, ik bedoel, ik ben een professional, dus ik zeg niet zomaar dingen.
Haha Gelukkig maarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:55 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nieuwe input is altijd leuk
We zullen je niet met huid en haar opeten![]()
Ja, maar ik betrek dat niet op mezelf. Ik geef gewoon objectief advies.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar buiten dat, gewoon het feit dat jij zo actief Maedel afgeraden had om Vista te installeren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |