Dan is het niet in de buurtquote:
Weet je toevallig ook welke kleur grijs dat is? In september mag ik zelf mn huisje in gaan richten en ik had Lei van Flexa gezien, maar deze lijkt me iets blauwer?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:28 schreef lieksepieks het volgende:
Het grijs in de woonkamer laat ik zo, dat heb ik in mijn huidige huis ook en bevalt zeer goed! Ik fotografeer graag, heb vorig jaar een half jaar in afrika gewoont en zo wel een mooie serie aan zwart-wit vergrotingen ingelijst![]()
Is dat ook nog van een bepaald merk? Of is dat nummer overal in te voeren? Ben er nog niet zo in thuisquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:27 schreef lieksepieks het volgende:
Ja mooi he dat grijs (heb ik nu ook in mijn huis).
Het gaat om S5502-b (dat is het nummer dat ik van de huidige bewoonster heb gekregen).
Ok, dank je!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:34 schreef lieksepieks het volgende:
hihi, ik ben er ook niet zo in thuis (vandaar mijn aanwezigheid op dit forum.....kun je een hoop leren) Dat nummer is volgens mij overal in te voeren, althans dat is wat de huidige bewoonster tegen mij zei (op t briefje staat dus letterlijk: Grijs S5502-b (muurverf))
Hihi, nee hoor niet lastig...... als ik dat zo eens bekijk denk ik indd dat dat hem moet zijn!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:46 schreef the shining het volgende:
Leve Google!
Als het goed is, is het RAL 7046. Lijkt het een beetje op het plaatje op http://www.maisin.be/RAL.txt ?
Sorry, ik ben lastig!
Bleeuh! Bekend probleem!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:27 schreef lieksepieks het volgende:
Zo net even contact met de toekomstige huisbaas gehad:
AANSTAANDE DONDERDAG CONTRACT ONDERTEKENEN
![]()
En over 3 a 4 weken kan ik gaan beginnen met klussen en verhuizen!
Heb er superveel zin in! Maar ook wel gek om dit huis weer achter te laten, inmiddels begonnen met wat spullen inpakken. Waar begin je mee? Wat laat je nog even staan en wat verzameld een mens een hoop spullen![]()
Zo'n vouwdeur? Het is misschien niet de meest mooie oplossing, maar het scheelt een hoop ruimte.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:16 schreef Nanook24 het volgende:
Ik ga hem even een subtiel schopje geven.
Kan nou niemand deze dame helpen met een goede oplossing voor haar slaapkamerdeur???![]()
dat jaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:49 schreef Rewimo het volgende:
Louvredeuren zijn dat
Geen fatsoenlijk plaatje van te vinden zo gauw
Tof huis is het zeg! Zit met een tikje weemoed om me heen te kijken hier, ik heb ook een jaren '30 woning maar ja, ik heb nu een boerderij gekocht met qltel samen en dat is ook leukMaandag verhuis ik.
Heel leuk appartement !quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:28 schreef lieksepieks het volgende:
Mijn toekomstige iniminie-slaapkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet dus niet of t bed écht gaat passen....t zal om een paar centimeter gaan (had geen meetlint bij me). Het liefst zou ik t bed plaatsen zoals op de foto. Anders gaat ie over de lengte. Momenteel zit er geen deur in, met als reden dat deze t kamertje in draait en dat dus nog meer ruimte inneemt.......hebben jullie hier nog een idee voor hoe ik dat op kan lossen?
T gaat om de lengte van t bed dat net iets te lang is, dan zou ik dus de hoofd en/of voeteneindplanken moetn verwijderen...en denk dat dan mn bed een beetje in elkaar zakt....dus dat gaat niet zo werken denk ikquote:Op zondag 22 juli 2007 10:24 schreef CollinDH het volgende:
[..]
Heel leuk appartement !
Wellicht past je bed net wel naast de deur als je de plint onder het raam (gedeeltelijk) weghaald.
[afbeelding]
Of de Malm-ombouw vergeten/verbouwen zodat je geen zijkanten naast je matras hebt.
Heb je ook een foto van je balkon(deuren) of leuker nog een plattegrondje van alles ?
quote:Op zondag 22 juli 2007 12:57 schreef CollinDH het volgende:
Als de lengte van je bedframe het probleem is kun je wellicht zelf een frame bouwen door op de 3 muren balken te schroeven (6x4cm ofzo) en 1 balk als overspanning bij de instap. Eventueel nog een pootje in het midden.
Daar bovenop je lattenbodem en matras leggen. Hoe groot is je matras eigenlijk ?
Uitzicht vanaf balkon is inderdaad wat minder. Plattegrondjes kan je leuk maken op http://www.floorplanner.nl/
Maar eigenlijk vind ik het niet zo`n probleem dat het bed nu in de lengte moet staanquote:Op zondag 22 juli 2007 12:57 schreef CollinDH het volgende:
Als de lengte van je bedframe het probleem is kun je wellicht zelf een frame bouwen door op de 3 muren balken te schroeven (6x4cm ofzo) en 1 balk als overspanning bij de instap. Eventueel nog een pootje in het midden.
Daar bovenop je lattenbodem en matras leggen. Hoe groot is je matras eigenlijk ?
Uitzicht vanaf balkon is inderdaad wat minder. Plattegrondjes kan je leuk maken op http://www.floorplanner.nl/
ja vervelend hequote:Op zondag 22 juli 2007 13:04 schreef lieksepieks het volgende:
[..]
Maar eigenlijk vind ik het niet zo`n probleem dat het bed nu in de lengte moet staanVoor nu is het prima zoals ie nu staat, maar bedankt voor het meedenken!
Ik heb op het moment een bed dat ik deels zelf heb veranderd (omdat ik geen afstand kon doen van mijn één persoonsmatras van 100 en een een matras van 70 ernaast, en zo dus afwijkende maten kreegmaar dat was niet zo`n succes, dat bed gaat nu uit elkaar en nooit meer in elkaar
)
En ik ben bezig geweest met een plattegrondje, maar nu loopt mijn computer heel de tijd vast op die site![]()
Verder, slaapkamer is bijna geheel ingepakt. Kasten zijn leeg, [b]nu nog van die kleine rondslingerende-ik-hoor-nergens-bij-spullen
[/b]
Indd, als t uitzicht niet leuk is maak ik er zelf maar een gezellig plekje vanquote:Op zondag 22 juli 2007 13:22 schreef Cyan het volgende:
Gewoon wat gezellige bloembakken aan je balkonrand hangen met leuke bloemetjes en eventueel een tafeltje met 2 stoeltjes neerzetten.
Op zich is het groen wel leuk (keuken en hal hebbben het ook) maar dit kamertje is echt heel klein (2.30 bij 2.60 ofzo). Maar ben er één avond geweest en in combinatie met een kleinlampjes is het wel weer leuk...kortom ik weet nog niet wat ik ermee ga doenquote:Op zondag 22 juli 2007 15:48 schreef Charisma het volgende:
mijn slaapkamer heeft ook hetzselfde appelgroen, staat toch leuk?
balkon idd leuk aankleden met wat hanbakken , heb je ook een mooi uitzicht, alles went behalve een vent![]()
hehe... lijkt een beetje op mijn eerste verhuizing alleen toen stond er een sinassappelkistje en een laptop.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:31 schreef lieksepieks het volgende:
Zoooooo....en na een dagje inpakken is dit t resultaat:
[afbeelding]
Mijn slaapkamer (waar ik 3 grote inbouwkasten had, en aangezien ik dit huis deelde, het meeste zooi had verzameld) is leeg. Op een stoel en twee kastjes na...maar die gaan op de dag van verhuizing wel naar beneden.
Nu even een matras op de grond als bed, morgenavond in mijn nieuwe huisdinsdagmiddag/avond de keuken inpakken. Woensdag de bank halen, op de terugweg de bus verder volstouwen met spullen. Dan door naar naar mn nieuwe huis. Begin maken met uitpakken en inrichten. `s avonds beetje relaxen (op mn nieuwe bank
), donderdag beetje bij tijds opstaan en dan de rest halen. Morgen gaat de eerste lichting dozen. Dus verhuis in 3 etappes, dat moet toch wel te doen zijn denk ik....
Iemand enig idee hoeveel bananendozen je in een redelijk grote auto kwijt kan?![]()
Ja, de woonkamer in mijn bijna ex-huis heeft ook dezelfde kleur...mn collega kent weer de eigenaren van dit huis, vond de kleur hier mooi, blablabla en zo is het hetzelfde...quote:Op maandag 23 juli 2007 09:37 schreef Charisma het volgende:
ik heb ook alles in etappes gedaan, gelukkig was de afstand ook minimaal deestijds
wat grappig dat de muur in je oude huis dezelfde kleur heeft dan in het nieuwe...
wat doe je eigenlijk voor werk dat je het zo druk hebt ?![]()
indd....vond het ook al apart dat dat er wel in stond, en niet van toepassing is op de huidige huursituatiequote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:46 schreef Nanook24 het volgende:
Als je het niet mee kunt verhuizen omdat je geen eigen telefoonaansluiting hebt dan kunnen ze je weinig maken bij IPB lijkt me. Dat is overmacht.
Dat navragen bij de buurman had ik overigens van de week voor mezelf al gedaan hoor. Wij hebben hier ook IPB (loopt gelukkig binnenkort af en dan is het per maand opzegbaar) maar het werkt op onze vaste PC niet zoals het zou moeten werken dus daarom willen wij het niet mee laten verhuizen.
Dat verhaaltje over die antenne vind ik wel een beetje vaag trouwens, televisie via de antenne kan toch sinds kort helemaal niet meer??? Misschien moeten ze dat contract eens up to date maken.
Het is gewoon een giga-vloerkleed...die ik voorheen vaak gebruikte om op te zitten...maar met deze bank is dat niet meer nodigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:29 schreef appelsap het volgende:
Dat ziet er echt gezellig uit! Volgens mij heb jij een super lekkere bank.
Heb je nou iets van vloerbedekking of is dat gewoon een kleed? Wel mooi zeg!
Ooit een keer van een rijke achterbuurvrouw gekregen die kleiner ging wonen....dus zou niet weten waarvandaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:50 schreef appelsap het volgende:
Lekker zeg! Waar vandaan?![]()
Dat zit natuurlijk wel een heel stuk beter.
Dankje ben er ook echt blij mee (en stiekem ook een beetje trotsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:58 schreef Cyan het volgende:
Oh wat een gezellige zithoek! Echt heel knus!
Maar dat is juist het leuke! Niets zo leuk als meubeltjes bij elkaar zoeken en combineren voor niet al teveel geld.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:00 schreef lieksepieks het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ik hem tweedehands voor niet heel veel heb kunnen bemachtigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |