Dan is het niet in de buurtquote:
Weet je toevallig ook welke kleur grijs dat is? In september mag ik zelf mn huisje in gaan richten en ik had Lei van Flexa gezien, maar deze lijkt me iets blauwer?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:28 schreef lieksepieks het volgende:
Het grijs in de woonkamer laat ik zo, dat heb ik in mijn huidige huis ook en bevalt zeer goed! Ik fotografeer graag, heb vorig jaar een half jaar in afrika gewoont en zo wel een mooie serie aan zwart-wit vergrotingen ingelijst![]()
Is dat ook nog van een bepaald merk? Of is dat nummer overal in te voeren? Ben er nog niet zo in thuisquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:27 schreef lieksepieks het volgende:
Ja mooi he dat grijs (heb ik nu ook in mijn huis).
Het gaat om S5502-b (dat is het nummer dat ik van de huidige bewoonster heb gekregen).
Ok, dank je!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:34 schreef lieksepieks het volgende:
hihi, ik ben er ook niet zo in thuis (vandaar mijn aanwezigheid op dit forum.....kun je een hoop leren) Dat nummer is volgens mij overal in te voeren, althans dat is wat de huidige bewoonster tegen mij zei (op t briefje staat dus letterlijk: Grijs S5502-b (muurverf))
Hihi, nee hoor niet lastig...... als ik dat zo eens bekijk denk ik indd dat dat hem moet zijn!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:46 schreef the shining het volgende:
Leve Google!
Als het goed is, is het RAL 7046. Lijkt het een beetje op het plaatje op http://www.maisin.be/RAL.txt ?
Sorry, ik ben lastig!
Bleeuh! Bekend probleem!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:27 schreef lieksepieks het volgende:
Zo net even contact met de toekomstige huisbaas gehad:
AANSTAANDE DONDERDAG CONTRACT ONDERTEKENEN
![]()
En over 3 a 4 weken kan ik gaan beginnen met klussen en verhuizen!
Heb er superveel zin in! Maar ook wel gek om dit huis weer achter te laten, inmiddels begonnen met wat spullen inpakken. Waar begin je mee? Wat laat je nog even staan en wat verzameld een mens een hoop spullen![]()
Zo'n vouwdeur? Het is misschien niet de meest mooie oplossing, maar het scheelt een hoop ruimte.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:16 schreef Nanook24 het volgende:
Ik ga hem even een subtiel schopje geven.
Kan nou niemand deze dame helpen met een goede oplossing voor haar slaapkamerdeur???![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |