abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52357397
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 13:29 schreef appelsap het volgende:
Dat ziet er echt gezellig uit! Volgens mij heb jij een super lekkere bank.
Heb je nou iets van vloerbedekking of is dat gewoon een kleed? Wel mooi zeg!
Het is gewoon een giga-vloerkleed...die ik voorheen vaak gebruikte om op te zitten...maar met deze bank is dat niet meer nodig
pi_52357575
Lekker zeg! Waar vandaan?
Dat zit natuurlijk wel een heel stuk beter.
pi_52357811
Oh wat een gezellige zithoek! Echt heel knus!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_52357813
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 13:50 schreef appelsap het volgende:
Lekker zeg! Waar vandaan?
Dat zit natuurlijk wel een heel stuk beter.
Ooit een keer van een rijke achterbuurvrouw gekregen die kleiner ging wonen....dus zou niet weten waarvandaan
pi_52357838
In één woord wow . Die bank ..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_52357839
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 13:58 schreef Cyan het volgende:
Oh wat een gezellige zithoek! Echt heel knus!
Dankje ben er ook echt blij mee (en stiekem ook een beetje trots )
pi_52357868
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 13:59 schreef Kuukske het volgende:
In één woord wow . Die bank ..
en dan te bedenken dat ik hem tweedehands voor niet heel veel heb kunnen bemachtigen
pi_52357922
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 14:00 schreef lieksepieks het volgende:

[..]

en dan te bedenken dat ik hem tweedehands voor niet heel veel heb kunnen bemachtigen
Maar dat is juist het leuke! Niets zo leuk als meubeltjes bij elkaar zoeken en combineren voor niet al teveel geld.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_52357995
En dat is me goed gelukt!

´nieuwe bank´, ´nieuw bed´, ....
pi_52359131
Grappig, ik zag net je topic in my AT en dacht wanneer kreeg ze ook al weer internet??? En nu ben je er tussendoor nog even.

Je woonkamer is echt super gezellig zo. (Ik ben ook wel een beetje jaloers op dat kleed!) Ben je lekker aan het genieten in je nieuwe huisje?
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_52417218
Ik geniet echt van het wonen in dit huis...zo fijn dat het zo snel al echt thuis is.
Ik was mijn andere huis ook een beetje beu, en toe aan iets anders. En dan voldoet dit wel

Volgende week hoop ik weer internet...en dan meer foto's hier
pi_52418435
lieksepieks

Wat ga je doen met je slaapkamer deur ? zoals ik las wil je de deur een andere draairichting geven.
Maar door dat er een sponning in zit is dat niet mogelijk zonder je kozijn er uit te slopen en om te draaien ( zit ik nog goed).

Mischien is het een optie om in de sponning een lad te lijmen zo dat de sponning weg is en dan te kiezen voor een stompe deur je ljimt dan 3 nieuwe latten aan de binnen kant die als sponning dienen.

Tis even wat werk deur op maat maken en scharieren in haken maar denk wel een snelle en goede oplossing.

gr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')