Welnee. Milagro is leuk.quote:
Ik heb het zelf geschreven in dat topic, man. Vraag me alleen af waarom.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Welnee. Milagro is leuk.
En een geile MILF. Ik zou d'r zo de hele kamer rondvegen
Mja...ik zet zelf de streep boven de Jehova's. Verschrikkelijk. Daar wil ik echt, maar dan ook echt helemaal niets van weten. Het is natuurlijk dan ook de bedoeling van de jehova's je los te weken van je familie. Dat zal indien het mijn kind betreft geen lastig karwij worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dus als ze christen zou worden zou je er net zo'n moeite mee hebben? En een ietsist?
En een niet-gelovige Berber?
En je zou je kind nooit meer willen zien?
We hadden een dergelijke discussie gisteravond, met vrienden in de kroeg. Het liep hoog op
Ik geloof inderdaad dat Jehova's niet om mogen gaan met niet-Jehova's.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:19 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Mja...ik zet zelf de streep boven de Jehova's. Verschrikkelijk. Daar wil ik echt, maar dan ook echt helemaal niets van weten. Het is natuurlijk dan ook de bedoeling van de jehova's je los te weken van je familie.
En als het een aleviet is? Of een moslim die amper praktiseert?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als zij dan zich zou gaan bekeren of zo dan mag ze kiezen: of ze kiest voor die vent en bekeert zich waarmee ze haar vader voor altijd zou verliezen (en de rest vd familie) want ik zou haar dan niet meer als dochter erkennen of ze kiest ervoor geen verrader te zijn, een sterke, vrije vrouw te zijn en kiest gewoon een moderne leuke vent die haar een goede toekomst te bieden heeft en die niet in onzin zoals godjes gelooft.
Wat is overal?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wij gingen gewoon overal een keer langs.
Ik vind die vent ook zo'n ver-schrik-kelijk-ke ei-kelquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:58 schreef ijsbrekertje het volgende:
De strijd tegen de betutteling komt nu ook van binnenuit de coalitie![]()
[..]
Nederlands Dagblad
[afbeelding]
Dit is een opvatting die leeft binnen de groep, maar blijkbaar niet algemeen en is men niet al te strikt hiermee, want ik zie af en toe nog een oude kennis, jehova-getuige.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:20 schreef Floripas het volgende:
Ik geloof inderdaad dat Jehova's niet om mogen gaan met niet-Jehova's.
Ze heeft gewoon een goede instelling (is niet links dus), heeft humor, is niet zo'n zeikwijf, lekker grof gebekt. Leuk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb het zelf geschreven in dat topic, man. Vraag me alleen af waarom.
Mag wel, maar sociale contacten met zogenaamde "bokken" wil men zoveel mogelijk beperken. Als die wel plaatsvinden betreft het vaak prediking.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Tja, moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:24 schreef Reya het volgende:
[..]
En als het een aleviet is? Of een moslim die amper praktiseert?
Op zich vind ik hem niet onsympathiek overkomen. Maar hij stelt naar mijn smaak veel te vaak nutteloze verbodbepalingen voor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik vind die vent ook zo'n ver-schrik-kelijk-ke ei-kel
Gatverdamme wat een lul
Op mijn vorige werk werkte ook een Jehova. Om te zien best een leuke meid maar zoooo hypocriet. Alles doen wat niet mag maar dan wel gaan huilen als ik in een discussie opeens de vloer aanveegde met het gebruik om geen bloedtransfusies toe te staan en dat ouders die dat doen wat mij betreft per direct uit de ouderlijke macht ontzet moeten worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
En het gaat puur om het geloof? Of speelt cultuur ook een rol? Een atheistische Berber is geen probleem?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tja, moeilijk hoor.
Laat ik het zo zeggen, als zij zich zou bekeren, dan is ze wat mij betreft mijn dochter niet meer.
Dan stonden ze vanmorgen nog te zondigen voor m'n deur.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:20 schreef Floripas het volgende:
Alles wat enigszins in de buurt stond (loop/fietsafstand), dat wil zeggen op bezoek bij de dominee, pastoor en imam.quote:
Hier zitten duidelijk de adverteerders achter, het grote geld, dat graag de bevolking wil hersenspoelen met pro-Europa propaganda.quote:MTV laat jongeren EU-lidstaten zien
AMSTERDAM (ANP) - MTV komt vanaf 2 juli (dagelijks acht keer) met een programma waarin jongeren kennis kunnen maken met de Europese Unie (EU). Met Transito Travel hoopt de zender Nederlandse jongeren meer bij te brengen over hun Europese buren, meldde een woordvoerder vrijdag.
,,De gemiddelde Nederlander voelt de oogleden al zakken bij de eerste lettergrepen van 'Europese Unie', maar met Transito Travel willen we op een laagdrempelige manier informatie geven'', aldus de zegsman. Het fictieve Transito Travel is een ,,brak en obscuur bedrijfje'' dat her en der informatiehokjes plaatst. In dit quasi hightechhokje kunnen passanten een kort filmpje bekijken over elk van de 27 lidstaten.
De filmpjes zoomen in op één onderwerp en gaan over diverse onderwerpen. Van vreemde tradities of gebruiken in een land, over de economische situatie, of over plaatselijke beroemdheden. ,,In de filmpjes op MTV volgen we de gebeurtenissen in één zo'n booth: de bezoekers, de informatie over de landen en de vaste onderhoudsmonteur'', legt de MTV-woordvoerder uit.
Hoe vreemd Transito Travel de filmjes ook heeft vormgegeven, na het zien van een aflevering weet de kijker onwillekeurig toch iets meer over een EU-land, voorspellen de makers. De serie is mogelijk gemaakt door het Europafonds en het Ministerie van Buitenlandse Zaken.
Whehe, nee een Berber komt er ECHT niet in hoor. Vooral ook niet vanwege het feit dat de kans heel, heel groot is dat die gozer als hij ouder is toch weer die gelovige kant op gaat, kids die half-Marokkaans zijn en zo. Nee echt nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
En het gaat puur om het geloof? Of speelt cultuur ook een rol? Een atheistische Berber is geen probleem?
Eigenaardig.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Alles wat enigszins in de buurt stond (loop/fietsafstand), dat wil zeggen op bezoek bij de dominee, pastoor en imam.
En wat als ze nu verliefd is op een Ashfan Ellian-achtige figuur? (Maar dan een Marokkaan oid). Is het dan wel ok?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Whehe, nee een Berber komt er ECHT niet in hoor. Vooral ook niet vanwege het feit dat de kans heel, heel groot is dat die gozer als hij ouder is toch weer die gelovige kant op gaat, kids die half-Marokkaans zijn en zo. Nee echt niet
Dan nog 1.000 x liever een Surinamer of zo
Maar doe maar gewoon een leuke Italiaan, Spanjaard, Fransoos, Zweed, Mof, Brit, Yank whatever. Maar geen Mahgreb ed clienten aub
Bij mij komt ze over als errug verbitterd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een goede instelling (is niet links dus), heeft humor, is niet zo'n zeikwijf, lekker grof gebekt. Leuk.
En had ik al gezegd dat ze geil is?
Prediking dusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan stonden ze vanmorgen nog te zondigen voor m'n deur.
Het verstoten van afvallige vrouwelijke familieleden. Het doet me ergens aan denken. Hmm.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als zij dan zich zou gaan bekeren of zo dan mag ze kiezen: of ze kiest voor die vent en bekeert zich waarmee ze haar vader voor altijd zou verliezen (en de rest vd familie) want ik zou haar dan niet meer als dochter erkennen of ze kiest ervoor geen verrader te zijn, een sterke, vrije vrouw te zijn en kiest gewoon een moderne leuke vent die haar een goede toekomst te bieden heeft en die niet in onzin zoals godjes gelooft.
Misschien maar een club oprichten voor afvallige atheïstenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het verstoten van afvallige vrouwelijke familieleden. Het doet me ergens aan denken. Hmm.
Soumises. Jezus Christ.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:59 schreef Ryan3 het volgende:
'ni pûtes, ni sourimes' oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |