Je vergat iets...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik wilde even het niveau samenvatten. Deed ik dat goed of niet?
v'tel.quote:
hi hiquote:
Pedofilie!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
v'tel.
Dat Pastors onder het toeziend oog van de goedwillende Rotterdammer het verschil maakt door op zijn padvindersknietjes de kauwgom van de straat gaat krabbenquote:
Ik zie hem eerder voor me als verpleger of biologieleraar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat Pastors onder het toeziend oog van de goedwillende Rotterdammer het verschil maakt door op zijn padvinderknietjes de kauwgom van de straat te krabben
Geef je 'm dan niet teveel credit?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zie hem eerder voor me als verpleger of biologieleraar.
Ik zie hem als filiaalhouder van een drogisterij, met zo'n wit jasje aan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zie hem eerder voor me als verpleger of biologieleraar.
Hij heeft een hele vrouwlijke kant, dat is waar. Misschien prikt ie graag in billen, wie zal het zeggen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:15 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem echt wel een type voor de verpleging.
een apotheker is wel wat.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zie hem als filiaalhouder van een drogisterij, met zo'n wit jasje aan..
De goedwillende Rotterdammer, waaronder Pastors, flikkert geen kauwgom op straat. De vervuiler betaalt (of maakt schoon)!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat Pastors onder het toeziend oog van de goedwillende Rotterdammer het verschil maakt door op zijn padvindersknietjes de kauwgom van de straat gaat krabben
Hee ome Ryan, heb je dat baantje als kiddo-oppasser al op die school?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is, loopt de mond van over, PJ.
iemand moet het goede voorbeeld gevenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De goedwillende Rotterdammer, waaronder Pastors, flikkert geen kauwgom op straat. De vervuiler betaalt (of maakt schoon)!
Inderdaad, dat doet Pastors al jaren. Hij flikkert zijn afval niet op straat.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
iemand moet het goede voorbeeld geven
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:23 schreef ijsbrekertje het volgende:
[afbeelding]
www.wiskundemeisjes.nl leuke site
Yep, die kiddo's vallen wel mee.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hee ome Ryan, heb je dat baantje als kiddo-oppasser al op die school?
Niet lullen maar poetsen is z'n motto. Had ie even beter over na moeten denkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Inderdaad, dat doet Pastors al jaren. Hij flikkert zijn afval niet op straat.
Zijn vuile was, daar moet-ie voor uit kijken evenwel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Inderdaad, dat doet Pastors al jaren. Hij flikkert zijn afval niet op straat.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:21 schreef Napalm het volgende:
oh, ja: nieuwe job.![]()
Zeer content. Nu het slechte nieuws nog vertellen aan (de vrouw van) de baas.![]()
Die is ook leukquote:
Dat kun je wel zeggen ja. Het Linkse complot.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:15 schreef Ryan3 het volgende:
Waar het hart van vol is, loopt de mond van over, PJ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |