Ze hoeft nu geen rekening meer te houden met haar ventjuh... met haar kinderen houdt ze al tijden geen rekening meer.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:56 schreef scanman01 het volgende:
Natasia doet wel opeens een stuk 'geiler' zegmaar. Ze wil wel met iedere bewoner het bed in volgens mij.
ja dat is een omslag in ene....................trossen lossquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:56 schreef scanman01 het volgende:
Natasia doet wel opeens een stuk 'geiler' zegmaar. Ze wil wel met iedere bewoner het bed in volgens mij.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze hoeft nu geen rekening meer te houden met haar ventjuh... met haar kinderen houdt ze al tijden geen rekening meer.
Sinds Ilona zeg ik, dat wordt het niet maar daarvoor zei ik dat idd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:56 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.![]()
en zeg jij ook; dat wordt niet wat.
ik heb een dennis the menace thuis
Ze heeft gigántisch op d'r flikker gehad destijds, toen ze zo geil zat te doen onder de douche met het aanbieden van d'r stijve tepels aan Brian. Nu die rem (=Wilgo) niet meer aanwezig is, komt die Natasja weer naar boven. Zodra die dronken is en er is iemand beschikbaar, ligt die in no time met d'r rechterbeen omhoog.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:58 schreef JohnFoK het volgende:
ze wil de hele tijd feestjes!!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:01 schreef SiRojK het volgende:
Rapswa: Zie jezelf als een Afrikaanse stamhoofd, met percussie er bij..
Hahahhaha, ik ben bang dat Natasia er binnenkort ook aan moet geloven!
En dan Natas en Dennis als team.. whahaha..quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:00 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja dat is een omslag in ene....................trossen loss![]()
wat een hond.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:50 schreef Gert het volgende:
De regie zoemt in op de laffe moord van Jaap op het zielige insektenbeestje:
[afbeelding]
Bij mij is Jaap weer flink gezakt nu hij de teror op Brian niet nakomt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:03 schreef itsme het volgende:
[..]
wat een hond.En ik wilde hem net gaan prijzen.
(Jaap)
ja slappe hap en nu zeker 5 uur wachten op die miet onder het geile hypergekrijs van Nquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:04 schreef Yollie het volgende:
[..]
Bij mij is Jaap weer flink gezakt nu hij de teror op Brian niet nakomt.
Dat doet ie toch nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:04 schreef Disana het volgende:
Het zal wel niet voor niets zijn dat de rapleraar Brian vraagt hoeveel uur hij per dag wil oefenen. Het antwoord is trouwens 1, 1,5 of zelfs 2 uur, dus wij kunnen onze lol nog wel op.
ik meen gehoord te hebben van N dat ze geen sex had in de villa in verband met haar kids....quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:07 schreef Yollie het volgende:
Natasja is echt losgeslagen let maar op straks kan ze gewoon sex met iemand hebben in het huis ondanks dat ze een mama is.
En anders loopt N er wel achteraan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:51 schreef Gert het volgende:
Amanda jokt. Brian loopt wél achter haar aan als ze met een butler naar buiten gaat.
Ze hebben een oproep gedaan voor een groupiedag. Waarschijnlijk gaan ze de aanmeldingen selecteren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:14 schreef Disana het volgende:
Jaap zegt dat hij en Huub zometeen feest hebben met hun papieren groupies. Mooi, roept Huub.
Ik snap 'm niet.
Dankjewel. Goh, dat lijkt me leuk om te zien.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze hebben een oproep gedaan voor een groupiedag. Waarschijnlijk gaan ze de aanmeldingen selecteren.
Ik log in en het eerste wat ik zie is dat Jaap zijn voet op een kruipend insektje zet...en daarna een vreugdedansje doet...wat een zielige loser die jongen...ik hoop dat zijn bruiloft wordt verpest door allerlei vliegende en kruipende beestje...het liefst een zwerm wespen.....grrrr...wat heb ik een hekel aan die gast...quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:50 schreef Gert het volgende:
De regie zoemt in op de laffe moord van Jaap op het zielige insektenbeestje:
[afbeelding]
Yep.. Jaap zei vandaag al eerder dat ze de selectie mochten doen vandaag.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze hebben een oproep gedaan voor een groupiedag. Waarschijnlijk gaan ze de aanmeldingen selecteren.
ja daar heb je een punt. Ik mag die jongen welquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:04 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens...quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
Jammer, ik had op een hele tuin vol schreeuwende groupies gehoopt.
Dat dacht ik dus ook, aka Emma. Die ken ik van BB, hopeloos verliefd op Dido.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:19 schreef Disana het volgende:
Het was net of ik een glimp van een foto van PearlBitch zag in het groupie-boek van Huub.
Groupies staan nog net een treetje lager op de sociale ladder dan streamers.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:27 schreef BarryK het volgende:
Jaap en Huub gaan een heel asosicale vragenlijst maken en dan gaan ze ze zo opbellen.
De groupies komen dinsdag zegt Jaap.
Zag je mijn reactie niet op PearlBitch?quote:
Ik heb nog wel een tuinstoel over voor jou. Als je geen bezwaar hebt tegen een poes op schoot en een vriend, eveneens met poes op schootquote:
Ja, daar heeft die bij mij ook punten verlorenquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:04 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ga jij ook al een BSOL doen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zag je mijn reactie niet op PearlBitch?![]()
Houdt die stoel dat allemaal?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een tuinstoel over voor jou. Als je geen bezwaar hebt tegen een poes op schoot en een vriend, eveneens met poes op schoot![]()
Ik vind het wel een leuk shirt. Ik zou het zo dragen alleen draagt ze het zo verkeerd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
Misschien is een ander shirtje meer geschikt.
[afbeelding]
Dat is nog maar de vraag. Bovendien denk ik dat de berichten op die site en op 10 voornamelijk grootspraak zijn; hebben we bij Eric ook gezien.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:43 schreef akveor het volgende:
Vanavond een nieuwe bewoner.... ik begrijp dat ze eindelijk een leuke vriend voor Lieke hebben gevonden...
Zelfs met mij erbijquote:
Why? Ze heeft toch een onzichtbare bh aan...quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
Misschien is een ander shirtje meer geschikt.
[afbeelding]
Als Huub ze alle 5 moet afwerken kan het nog heel wat gezemel van Lieke gaan brengen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfs met mij erbij![]()
Maar goed, vijf groupies per man, dat kan dus niet al te spannend worden.
Je wilt toch niet zeggen dat jij dat spannende streams vindt?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Als Huub ze alle 5 moet afwerken kan het nog heel wat gezemel van Lieke gaan brengen.
Disana,quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga jij ook al een BSOL doen?Geeft niet, want de moderatie wist gewoon je bericht als je tegen ze ingaat. Dan hoeven ze je ook niet net als mij een ban te geven, snap je.
Ik zie Huub nu al over de rooie gaan... Hij heeft Lieke al verboden met Brian te zoenen... Jaap en Eric ziet/zag hij niet als concurrentie... Huub het polyamoreuse kereltje... dat is eenrichtingsverkeer.... Die gaat keihard op z'n bek.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Bovendien denk ik dat de berichten op die site en op 10 voornamelijk grootspraak zijn; hebben we bij Eric ook gezien.
Ik begrijp er niks van, juf, leg uit!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Disana,
Kappen met het lastigvallen van BSOL, begrepen?
Moet je het ook zien zitten dan:quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:50 schreef SiRojK het volgende:
Ik snap niet dat Natas hier niet wat van zegt..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vrouwelijkheid ten topquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Moet je het ook zien zitten dan:
[afbeelding]
Idd.. Kent echt gewoon 0,0 manieren.. Zegt ook wel iets over de vriendjes die ze heeft gehad....quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:53 schreef noekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Avonne, ze heeft het tegen mij, wat bedoel je? En na de aanvallen van BSOL kan ik me voorstellen dat Disana pissed is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Disana,
Kappen met het lastigvallen van BSOL, begrepen?
Na het rijden op Fries en WB, kan ze niet anders meer.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:53 schreef noekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als ik Amanda zie eten moet ik vaak denken aan dat ze iedere dag met Rogier uit eten ging.. zo'n knul schaamt zich dan toch ook de ogen uit de kop?! Of hij heeft dezelfde manieren... dan kan natuurlijk ook nogquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:56 schreef SiRojK het volgende:
Ze heeft ook een theedoek om haar duim aan af te vegen, aangezien ze daarmee het eten op haar lepel schept:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:59 schreef Clank het volgende:
[..]
Als ik Amanda zie eten moet ik vaak denken aan dat ze iedere dag met Rogier uit eten ging.. zo'n knul schaamt zich dan toch ook de ogen uit de kop?! Of hij heeft dezelfde manieren... dan kan natuurlijk ook nog![]()
Kiezen tussen Amana laten koken of uit eten gaan lijkt me niet zo moeilijk. Ik geloof wel dat ze iedere dag uit eten gingen. Rogier had iig wel de centen om haar te onderhouden blijkt uit de verhalen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:01 schreef SIRA het volgende:
als de helft van wat Amandag vertelt waar is, is het veel hoor
die ging heus niet elke dag uit eten
oef gelukkig dat het dan geen vraag isquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
knip.
Blijkbaar een OT vraag, volgens de moderatie.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:01 schreef demins het volgende:
Juf, juhuf, ik had nog een vraag gesteld...![]()
Zal wel om 21:00 of 22:00 zijn...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:06 schreef blomst het volgende:
Hoe lang moeten we wachten voordat Dennis binnen komt, hij zal al wel achter zitten, dus waarom wachten.
en bolle jan om de hoekquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:03 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Leidscheplein hé, een Mc Donalds en een Burgerking
Ach, die mislukte groupie van Day moet natuurlijk eerst zien ter achterhalen wat ze moet antwoorden... of ze durft dat gewoon niet in de openbaarheid!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blijkbaar een OT vraag, volgens de moderatie.![]()
Van wie?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:11 schreef noekje het volgende:
Huub heeft allemaal caps gekregen. Daar zit ook die enge van brian tussen.
Uitgerust kunnen ze dan weer veel sex hebben met Dennis, alles heeft een reden binnen DGKquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
Mag iedereen zomaar slapen tegenwoordig?
Ik zou hier graag het mijne aan toevoegen, maar mijn posts worden gewist.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:11 schreef demins het volgende:
[..]
Ach, die mislukte groupie van Day moet natuurlijk eerst zien ter achterhalen wat ze moet antwoorden... of ze durft dat gewoon niet in de openbaarheid!![]()
Ik weet het niet. Ik kon het zien op z'n scherm. Hij liet ze Jaap ook zien. Bij die van Brian zei hij, moet je kijken man!!quote:
Alleen als je BAN bent/heetquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
Mag iedereen zomaar slapen tegenwoordig?
Dit zijn waarschijnlijk banwaardige posts, maar dat kan mij dus niet schelen. Disana is schandalig behandeld door BSOL gisteren, ik kan er niks anders van maken. Net als zijn aanval op DrsH. Dat het allemaal kan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:11 schreef demins het volgende:
[..]
Ach, die mislukte groupie van Day moet natuurlijk eerst zien ter achterhalen wat ze moet antwoorden... of ze durft dat gewoon niet in de openbaarheid!![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:03 schreef Mika25 het volgende:
Dinsdag: Huub heeft seks met een groupie, met een enorme ruzie met Lieke als gevolg.
Woensdag: Lieke begint een relatie met Dennis.
Of is dat script ietsjes TE voorspelbaar?
En op jou.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit zijn waarschijnlijk banwaardige posts, maar dat kan mij dus niet schelen. Disana is schandalig behandeld door BSOL gisteren, ik kan er niks anders van maken. Net als zijn aanval op DrsH. Dat het allemaal kan.![]()
John ken je hem persoonlijk? Zo ja vertel eens het een en ander over hem en weet je aan wie hij een hekel heeft in het huis?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:14 schreef johngrisham het volgende:
goed lezen he
je vergeet dat dennis eerst met mandel neukt
tas gaat met de basist die dit weekend komt
en para brian komt ook nog langs
ps dennis is een toffe sluwe peer
[..]
Wellke bedoel je en waar kan ik die vinden??quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:11 schreef noekje het volgende:
Huub heeft allemaal caps gekregen. Daar zit ook die enge van brian tussen.
Dat was er maar een, bij jou bleef hij doorgaan, was idd stalken.quote:
Banwaardige posts? Ben je helemaal van de pot gerukt? Dat zou dan sinds héél kort zijn...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit zijn waarschijnlijk banwaardige posts, maar dat kan mij dus niet schelen. Disana is schandalig behandeld door BSOL gisteren, ik kan er niks anders van maken. Net als zijn aanval op DrsH. Dat het allemaal kan.![]()
Ik ga hem proberen te vinden voor je maar het wordt wel moeilijk. Geef me even de tijd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:17 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Wellke bedoel je en waar kan ik die vinden??
Een paar cossen terug, ik weet niet meer welke het wasquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ga hem proberen te vinden voor je maar het wordt wel moeilijk. Geef me even de tijd.
Dat helpt!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Een paar cossen terug, ik weet niet meer welke het was![]()
Gisteren stond die cap nog in een COS.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ga hem proberen te vinden voor je maar het wordt wel moeilijk. Geef me even de tijd.
Kan Avonne het niet alleen af? Lullig bedoeld!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:22 schreef Kinga het volgende:
Uhm, SC is ergens anders... Niet lullig bedoeld
nou BQ dit was wel een heeeeeeel erguh noodzakelijke....quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
TIETENALERT, je kunt het wel blijven roepen.![]()
Druk, druk, druk met de PM.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:23 schreef demins het volgende:
[..]
Kan Avonne het niet alleen af? Lullig bedoeld!
Zie jij Avonne ergens?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:23 schreef demins het volgende:
[..]
Kan Avonne het niet alleen af? Lullig bedoeld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |