Why? Ze heeft toch een onzichtbare bh aan...quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
Misschien is een ander shirtje meer geschikt.
[afbeelding]
Als Huub ze alle 5 moet afwerken kan het nog heel wat gezemel van Lieke gaan brengen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfs met mij erbij![]()
Maar goed, vijf groupies per man, dat kan dus niet al te spannend worden.
Je wilt toch niet zeggen dat jij dat spannende streams vindt?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Als Huub ze alle 5 moet afwerken kan het nog heel wat gezemel van Lieke gaan brengen.
Disana,quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga jij ook al een BSOL doen?Geeft niet, want de moderatie wist gewoon je bericht als je tegen ze ingaat. Dan hoeven ze je ook niet net als mij een ban te geven, snap je.
Ik zie Huub nu al over de rooie gaan... Hij heeft Lieke al verboden met Brian te zoenen... Jaap en Eric ziet/zag hij niet als concurrentie... Huub het polyamoreuse kereltje... dat is eenrichtingsverkeer.... Die gaat keihard op z'n bek.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Bovendien denk ik dat de berichten op die site en op 10 voornamelijk grootspraak zijn; hebben we bij Eric ook gezien.
Ik begrijp er niks van, juf, leg uit!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Disana,
Kappen met het lastigvallen van BSOL, begrepen?
Moet je het ook zien zitten dan:quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:50 schreef SiRojK het volgende:
Ik snap niet dat Natas hier niet wat van zegt..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vrouwelijkheid ten topquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Moet je het ook zien zitten dan:
[afbeelding]
Idd.. Kent echt gewoon 0,0 manieren.. Zegt ook wel iets over de vriendjes die ze heeft gehad....quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:53 schreef noekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Avonne, ze heeft het tegen mij, wat bedoel je? En na de aanvallen van BSOL kan ik me voorstellen dat Disana pissed is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Disana,
Kappen met het lastigvallen van BSOL, begrepen?
Na het rijden op Fries en WB, kan ze niet anders meer.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:53 schreef noekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |