Dan wordt Brian te onzeker denk ik.. Amanda is ook niet meer te vertrouwen, die liep het water al tussen de benen bij het zien van de foto van Dennisquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over een paar maand gaat ze toch weg. Dus beter nu, want dan kan er nog weer een nieuwe in.
Even OT: Heel grappig dat je hieraan kunt zien dat je uit Zwolle komt. Normaal zegt men maanden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over een paar maand gaat ze toch weg. Dus beter nu, want dan kan er nog weer een nieuwe in.
22.00 uur.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:34 schreef JohnFoK het volgende:
hoelaat komt de nieuwe bewoner .
dat is dus nog maar de vraag, ze zou aan haar zussen vragen of ze kon blijven, maar mocht daar van Brian niet over praten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die muts hoort in zak en as te zitten.... een relatie van 5 jaar naar de kloten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:38 schreef Gert het volgende:
Natasia houd je muil, met je zogenaamde meelevendheid
en bedankt Cora; laat Brian de emo Jaap zien, was haar advies, en doe normaal tegen hem.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:38 schreef Donnie29 het volgende:
Dus alles wat Cora zegt doet Jaap haha..
Ze zegt nu wel dat ze aan de zuip is (wodka lime). Hopelijk wordt dat niet een avond vol aanstellerig hard gegil.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Die muts hoort in zak en as te zitten.... een relatie van 5 jaar naar de kloten.
ik kan het wel radenquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zegt nu wel dat ze aan de zuip is (wodka lime). Hopelijk wordt dat niet een avond vol aanstellerig hard gegil.![]()
Ze verwelkomt die nieuwe bewoner inderdaad vast met vreselijk veel gegil en gelul over haarzelf en d'r kinderen en d'r geilheid... muten...quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zegt nu wel dat ze aan de zuip is (wodka lime). Hopelijk wordt dat niet een avond vol aanstellerig hard gegil.![]()
Dat zeg ik ook altijd. Is dat iets uit Overijssel?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Even OT: Heel grappig dat je hieraan kunt zien dat je uit Zwolle komt. Normaal zegt men maanden.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd. Is dat iets uit Overijssel?
ja ongelovelijk dit............maar goed dat haar dochtertje aangaf dat ze naar huis moest ging ze niet ...........en nu haar man ..............neee....dan kan ze straks "EINDELIJK" verklappen dat ze nou toch nog voor de eindstreep gaatquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Die muts hoort in zak en as te zitten.... een relatie van 5 jaar naar de kloten.
dat zal ze ook wel weer ff doen ..haar dansjequote:Op donderdag 21 juni 2007 17:43 schreef mootie het volgende:
![]()
IK HEB EEN NIEUW VRIENDJE
![]()
x10
*springt op de banken en shaked de grote glimmende bollen nog maar eens![]()
een prive sletje?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:29 schreef 2live het volgende:
[..]
ik snap niet dat je een slet bent als je veel sex hebt met je vriendje![]()
Ik denk het niet. Ze kon dat eerder ook al wel omdat ze een soort van open relatie zei te hebben, maar ze doet het niet vanwege de kids.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:50 schreef mootie het volgende:
Hmmmmmmmmm zou Natasja nu hard achter Brian aangaan? Beetje stoken tussen B en A?
ik heb het er even over gehad met mijn Limburgse lief en die zei idd dat het maanden was en geen maand. Stom zeg, ben me er nooit bewust van geweest dat het fout was. Ik ben ook een Overijsselse. Toch bij uren, zegt iedereen het. Hoelang is het rijden? 3 uur..quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:43 schreef 2live het volgende:
[..]
mijn vriendin zegt het ook.Leuk taaltje.
![]()
Een of andere radioshowquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:53 schreef scanman01 het volgende:
Wat hoor ik nu? Gaan Amanda en Lieke ergens heen woensdag?
Ja.. totdat hij weer een nieuw woord bedacht heeftquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:53 schreef Gert het volgende:
Gaan we nu écht de komende weken 100x per dag moooooi aanhoren?![]()
"Dat is fokking hell moooooooooi"quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja.. totdat hij weer een nieuw woord bedacht heeft![]()
Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:54 schreef noekje het volgende:
[..]
ik heb het er even over gehad met mijn Limburgse lief en die zei idd dat het maanden was en geen maand. Stom zeg, ben me er nooit bewust van geweest dat het fout was. Ik ben ook een Overijsselse. Toch bij uren, zegt iedereen het. Hoelang is het rijden? 3 uur..
Dat moet dan toch ook eigenlijk 3 uren zijn?![]()
Ontopic maar weer.
Natasia noemt al Dennis the Menace
Ik typ bij mijn weten toch maanden... Zeg het ook volgens mij (kom uit overijssel, Twente)quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:43 schreef 2live het volgende:
[..]
mijn vriendin zegt het ook.Leuk taaltje.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |