http://www.youtube.com/watch?v=W9CPgppxH3kquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had het dus ook meer over Wilgo.
Dat ligt helemaal aan wat men in het contract van die fotograaf zetten. Normaal gesproken liggen de rechten bij de fotograaf.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:15 schreef scanman01 het volgende:
Jaap vraagt zich af bij wie de rechten liggen van de foto's die op zijn bruiloft door een fotograaf worden genomen. Hij wil ze wel mogen publiceren.
Schrik je er van Scan, ik niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:21 schreef scanman01 het volgende:
Iemand van 538 had over Lieke geschreven dat hij niet wist dat Lieke zo'n slet was (vanwege haar vele neuken met Huub), maar dat het ook nog kan dat ze vet betaald wordt door Talpa om dat te doen. Lieke is pissed en gaat hem terug pakken.
Raar dat dat niet over Amanda wordt verteld...quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:21 schreef scanman01 het volgende:
Iemand van 538 had over Lieke geschreven dat hij niet wist dat Lieke zo'n slet was (vanwege haar vele neuken met Huub), maar dat het ook nog kan dat ze vet betaald wordt door Talpa om dat te doen. Lieke is pissed en gaat hem terug pakken.
Ja, ik snap nog steeds niet dat er mensen zijn die zulke troep kunnen schrijven.quote:
Die stopt het niet onder stoelen of banken, is daar in haar domheid heel open over.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:23 schreef Yollie het volgende:
[..]
Raar dat dat niet over Amanda wordt verteld...
Maar dat is toch zeer aannemelijk, als je Natasja op het eind van het filmpje hoort zeggen dat hij zo tekeer ging en dat ze er niet tussen kon komen. Ik stream heel veel en heb daar niets van meegekregen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had het dus ook meer over Wilgo.
Geloof je het nu Scanman?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:23 schreef farceman het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=W9CPgppxH3k
na 47 sec zegt ze daar ook heel zacht dat ze hem achter gespoken heeft en dat ze er niet tussen kwam en hij heel kwaad was...
Geeft niet hoor, ooit horen we het ware verhaal rond Lieke, tot die tijd heb ik zo mijn eigen gedachten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik snap nog steeds niet dat er mensen zijn die zulke troep kunnen schrijven.
Kan ook tijdens een telefoontje zijn geweest die niet op de streams te zien was. Ik kan me niet voorstellen dat ze Wilgo daarvoor 'achter' met Natasia laten spreken. Dus wat mij betreft alles behalve 'een feit' .quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:26 schreef Yollie het volgende:
[..]
Maar dat is toch zeer aannemelijk, als je Natasja op het eind van het filmpje hoort zeggen dat hij zo tekeer ging en dat ze er niet tussen kon komen. Ik stream heel veel en heb daar niets van meegekregen.
Kan dus ook per telefoon zijn geweest. Nog lang geen feit wat mij betreft dat hij daar in persoon is geweest.quote:
ik snap niet dat je een slet bent als je veel sex hebt met je vriendjequote:Op donderdag 21 juni 2007 17:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik snap nog steeds niet dat er mensen zijn die zulke troep kunnen schrijven.
Sex in een relatie, sinds wanneer maakt dat je een slet?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel, ze doen ALLES om te voorkomen dat miljonairs om dat soort redenen naar huis te laten gaan.. Nicolaas was toch ook uren weg om 'bankzaken' te regelen..quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan ook tijdens een telefoontje zijn geweest die niet op de streams te zien was. Ik kan me niet voorstellen dat ze Wilgo daarvoor 'achter' met Natasia laten spreken. Dus wat mij betreft alles behalve 'een feit' .
Dat bedoel ik dus ook. Alles wat die man heeft geschreven is volkomen onzin en slaat nergens op.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:29 schreef 2live het volgende:
[..]
ik snap niet dat je een slet bent als je veel sex hebt met je vriendje![]()
Dat dus!quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:29 schreef 2live het volgende:
[..]
ik snap niet dat je een slet bent als je veel sex hebt met je vriendje![]()
Al zou het per telefoon zijn dan is het nog treurig dat dat achter moet gebeuren en zonder ceepeesquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan dus ook per telefoon zijn geweest. Nog lang geen feit wat mij betreft dat hij daar in persoon is geweest.
Over een paar maand gaat ze toch weg. Dus beter nu, want dan kan er nog weer een nieuwe in.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:30 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jawel, ze doen ALLES om te voorkomen dat miljonairs om dat soort redenen naar huis te laten gaan.. Nicolaas was toch ook uren weg om 'bankzaken' te regelen..
Het gaat indirect wel om de kinderen van Natasia waarvoor een oppas ineens weg zou kunnen lopen, als Wilgo er geen zin in heeft doet ie het niet...quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:30 schreef Yollie het volgende:
[..]
Al zou het per telefoon zijn dan is het nog treurig dat dat achter moet gebeuren en zonder ceepees
Eensquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:30 schreef Yollie het volgende:
[..]
Al zou het per telefoon zijn dan is het nog treurig dat dat achter moet gebeuren en zonder ceepees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |