Yep.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:46 schreef Copycat het volgende:
Doet Brian dit keer wel mee?
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:47 schreef petraa het volgende:
Anita heeft eea gehoord achter ofzo, wat ze moet vertellen ?
ze weet nergens wat vanaf en kijkt nooitquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:47 schreef petraa het volgende:
Anita heeft eea gehoord achter ofzo, wat ze moet vertellen ?
Aanvulling van Amanda: Ja maar, dat is letterlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:57 schreef petraa het volgende:
J: Wat ik me afvraag, wie zit er nu in wiens kont. Zit ik nou in Huub's kont of zit Brian's nou in jou kont.
Spelletjesleider....... ik heb gegoogled, er is geen opleiding voorquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:02 schreef beequeen het volgende:
Natasja wil iets doen met kindjuuuus, daar is ze gek op.![]()
Ik haak ook af,quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:03 schreef Gert het volgende:
Ook Huub dreigt nu af te haken, bij dit simpelmans gewauwel..
Misschien is het spelltjeslijder.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Spelletjesleider....... ik heb gegoogled, er is geen opleiding voor![]()
Kan Brian straks weer mooi gebruiken om alle schuld in hun relatie (...) op Amanda af te wentelen. De kaarten schjuilen die shit niet, weet je!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:03 schreef petraa het volgende:
Amanda trekt de Schuld kaart
Ach, het is een kapstok voor een hoop gewauwel, waar misschien een ontboezeming uitrolt, een heftig momentje, dat twee minuten televee oplevert.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:05 schreef tipsch het volgende:
Wat een afgangtelevisie weer
Amanda was er dus bij toen dit gebeurde?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:06 schreef Gert het volgende:
Anita "ziet" niet eens dat Amanda's zus nog leeft.
Wel een heftig verhaal trouwens, dat Amanda niks mocht doen van haar zus' vriend, terwijl haar zus met een gapende hoofdwond onderaan de trap lag.
welke 3 mensen uit zijn hyves ken jij als ik vragen mag?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:02 schreef Starlie het volgende:
Ik heb gewoon 3 gezamelijke hyves vriendjes met Dennis......![]()
Ze kwam daar en ze lag op de grond onder aan de trap.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda was er dus bij toen dit gebeurde?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:13 schreef Meganog het volgende:
Je kan wel merken dat Anita paranormaal begaafd is. Ze zegt precies de dingen die de FEBO graag hoort.
Gewoon Anita, wat betekent deze kaart?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:10 schreef Gert het volgende:
Huub: "Wat betekent deze kaart juf?"
Juf: "Je mag ook wel gewoon Anita seg'n."
Schijnbaar. Ik blijf het overigens nog steeds vreemd vinden dat er geen aangifte is gedaan ivm verjaring en aangezien ze weleens heeft gezegd dat zij ook wel "mannetjes" kent, dat er niks mee is gebeurd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
nEE, ZE VOND HAAR KORT ER NA.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
jawel hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Spelletjesleider....... ik heb gegoogled, er is geen opleiding voor![]()
En toen mocht ze niet helpen van die fijne vriend? Mag aannemen dat ze dat '' advies' naast zich neer heeft gelegd?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:13 schreef maril het volgende:
Ze kwam daar en ze lag op de grond onder aan de trap.
Volgens mij zit haar gezicht zo het makkelijkst. Jaap en Huub nemen het niet serieus maar Lieke wel hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:12 schreef maril het volgende:
Huub, Jaap en Lieke hebben zich voorgenomen kennelijk het niet serieus te nemen, dat werkt door op Anita ze heeft er de pest over in.
Ik denk niet dat ze dat grapje had gesnapt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon Anita, wat betekent deze kaart?![]()
Het ging mij om het woord spelletjesleiderquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:14 schreef RSie het volgende:
[..]
jawel hoor![]()
dat is een afsplitsing van SPW. het zogenaamde RW (recreatief werker).
heb zelf ooit die opleiding gevolgd (en ben er na 6 maanden mee genokt)
Het grapje werd gemaakt door Huub.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat grapje had gesnapt.![]()
Is ook vreemd. Maar de verklaring die toentertijd hier daarvoor gevonden werd; dat Amanda denkt dat verjaring betekent dat het na één jaar meteen is verjaard, vond ik in haar geval een heel plausibele.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:14 schreef noekje het volgende:
Schijnbaar. Ik blijf het overigens nog steeds vreemd vinden dat er geen aangifte is gedaan ivm verjaring en aangezien ze weleens heeft gezegd dat zij ook wel "mannetjes" kent, dat er niks mee is gebeurd.
Die vriend zei: als jij je moeder gaat halen, dan neem ik je zus mee en dan zie je haar nooit meer terug. Na een kwartier praten, terwijl haar zus lag leeg te bloeden, mocht ze hulp gaan halen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toen mocht ze niet helpen van die fijne vriend? Mag aannemen dat ze dat '' advies' naast zich neer heeft gelegd?
Nee, ze heeft een kwartier ofzo met die ex zitten praten, terwijl haar zus onder het bloed onder aan de trap lag.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toen mocht ze niet helpen van die fijne vriend? Mag aannemen dat ze dat '' advies' naast zich neer heeft gelegd?
Sjeesus.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:16 schreef Gert het volgende:
Die vriend zei: als jij je moeder gaat halen, dan neem ik je zus mee en dan zie je haar nooit meer terug. Na een kwartier praten, terwijl haar zus lag leeg te bloeden, mocht ze hulp gaan halen.
Of hij piest op de liefdequote:Op donderdag 21 juni 2007 14:16 schreef blomst het volgende:
Volgens mij betekende de kaart van Brian dat hij om zijn doel te bereiken de liefde misbruikt.
en dat hij als zijn doel bereikt is de liefde alleen achter laat in het water.
Die bloedserieuze bekkies, een afgangquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, het is een kapstok voor een hoop gewauwel, waar misschien een ontboezeming uitrolt, een heftig momentje, dat twee minuten televee oplevert.
Ik vind het vooral verbijsterend en ook wel fascinerend, het fenomeen "medium".
Maar ze zei dat toch nadat het gebeuren 9 maanden geleden was of heb ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ook vreemd. Maar de verklaring die toentertijd hier daarvoor gevonden werd; dat Amanda denkt dat verjaring betekent dat het na één jaar meteen is verjaard, vond ik in haar geval een heel plausibele.
is best een leuk meisje om te zien inderdaad, maar tis wel een breezer die een beetje aanschurkt tegen de kakkerwannabee's (waar veel alphenaren last van hebben).quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:36 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hij heeft wel een leuk zusje :p... Kelly Baxie!
Dat eerste weet ik niet (heb geen streams). Normale mensen doen inderdaad maximaal een dag later aangifte van zo'n laffe daad. Maar inmiddels weet ik wel zeker dat de familie van Amanda niet onder het kopje 'normale mensen' valt te scharen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:17 schreef noekje het volgende:
Maar ze zei dat toch nadat het gebeuren 9 maanden geleden was of heb ik dat verkeerd?
Daarbij, je doet toch iig de dag later al aangifte?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon Anita, wat betekent deze kaart?![]()
Ik denk dat een aantal bewoners het gewoon wel prettig vindt om een keer wat serieuzer te kunnen praten. Even los van het gezeur van die dikke oplichtster.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die bloedserieuze bekkies, een afgang![]()
Ze zien ook een mooie kans om de negatieve kanten van hun medespelers te belichten, Amanda en Natasja, zien alleen maar ellende in de kaarten van Huub, Lieke en Jaap.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal bewoners het gewoon wel prettig vindt om een keer wat serieuzer te kunnen praten. Even los van het gezeur van die dikke oplichtster.
Voor de redactie is dit een mooi middel om iedereen een keer aan tafel te krijgen voor een groepsgesprek, op een (iets) minder gedwongen manier dan die verplichte gesprekjes zoals bij BB.
hmm ja ja ja. ja - dat is ook zoquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal bewoners het gewoon wel prettig vindt om een keer wat serieuzer te kunnen praten. Even los van het gezeur van die dikke oplichtster.
Voor de redactie is dit een mooi middel om iedereen een keer aan tafel te krijgen voor een groepsgesprek, op een (iets) minder gedwongen manier dan die verplichte gesprekjes zoals bij BB.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:54 schreef ozewiesewoze het volgende:
Jaap: Anita? Zal ik de frituur voor je aanzetten?
Die jongen is ook gepakt ..... die dat gedaan heeft.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Schijnbaar. Ik blijf het overigens nog steeds vreemd vinden dat er geen aangifte is gedaan ivm verjaring en aangezien ze weleens heeft gezegd dat zij ook wel "mannetjes" kent, dat er niks mee is gebeurd.
En dat draait ie zeker zo dat hij het slachtoffer is van bedreigingen? Of dat hij door zijn grootsheid een bedreiging vormt voor de andere miljonairs?quote:
Anita voelt dat Brian heel veel spijt heeft en dat hij onbewust de fout heeft gemaakt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Nu gaat Brian het zo draaien dat hij wordt bedreigt en gaat hij het voor het gemak maar niet hebben over Cora Kittelaar.
Hij heeft een fout gemaakt en Jaap heeft hem met van alles en nog wat bedreigdquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat draait ie zeker zo dat hij het slachtoffer is van bedreigingen? Of dat hij door zijn grootsheid een bedreiging vormt voor de andere miljonairs?
En het opgezette plan van achter is ook weer gelukt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:27 schreef noekje het volgende:
Brian voelde zich bedreigd dus heeft hij Jaap bedreigd.
Anita voelt dat hij er heel veel spijt van heeft.
holy shit, echt?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:25 schreef noekje het volgende:
Brian pakt bedreigen.
Het eerste, door Japio, i.v.m. de aangekondigde terror.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat draait ie zeker zo dat hij het slachtoffer is van bedreigingen? Of dat hij door zijn grootsheid een bedreiging vormt voor de andere miljonairs?
Doet ze dat uit haar hoofd of leest ze uit het script voor?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Anita voelt dat Brian heel veel spijt heeft en dat hij onbewust de fout heeft gemaakt.![]()
(staat achterop de kaartjes)quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:29 schreef Meganog het volgende:
[..]
Doet ze dat uit haar hoofd of leest ze uit het script voor?
en toen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:27 schreef Liess het volgende:
[..]
Die jongen is ook gepakt ..... die dat gedaan heeft.
Volgens mij wou die zus geeneens een aanklacht indienen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:30 schreef noekje het volgende:
[..]
en toen?
Het enige wat ik erover heb gehoord was dat er geen aangifte gedaan kon worden want het was verjaard.
Netty Neuroot?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Ok ik heb Cora Kittelaar bedacht, wie weet er nog meer een leuke achternaam voor een niet-miljonair
Absoluut.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:31 schreef mootie het volgende:
Als iemand in Natasjas aura komt dan walst ze alles plat en maakt ze alles kapot. Volgens Anita is dat gewoon zelfbescherming...... Ik noem dat gewoon asociaal egocentrisch gedrag.
Ga nou niet steeds off topic hier, gozert.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Ok ik heb Cora Kittelaar bedacht, wie weet er nog meer een leuke achternaam voor een niet-miljonair
Dat heb ik dan echt gemist. Ik weet echt alleen dat wat ik net schreef en Amanda heeft dat meerdere malen verteld.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:31 schreef Liess het volgende:
[..]
Volgens mij wou die zus geeneens een aanklacht indienen.
Dat zei Palma, ze zei eerst Cher.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:33 schreef Liess het volgende:
Dat dat Medium zichzelf in 1 zin durft te noemen met Char zeg...
Het Stockholm Syndroom.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:31 schreef Liess het volgende:
[..]
Volgens mij wou die zus geeneens een aanklacht indienen.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga nou niet steeds off topic hier, gozert.
Het is niet de bedoeling dat je hier alles maar roept wat je met ons wil delen.
De SC is er voor dergelijke zaken.
Staan waarschijnlijk foto's van Brian en Mitch op die kaart...quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef beequeen het volgende:
Amanda trekt de kaart Verwarring.
Of wat dacht je van: angst?quote:
Die neem ik mee!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga nou niet steeds off topic hier, gozert.
Het is niet de bedoeling dat je hier alles maar roept wat je met ons wil delen.
De SC is er voor dergelijke zaken.
(of andere, specifiekere topics)
En wat is jouw referentiekader?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef DrsH het volgende:
Dit Medium is op haar vakgebied een zwaargewicht
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:34 schreef DrsH het volgende:
wat te denken van Cora Clitoris
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef DrsH het volgende:
Dit Medium is op haar vakgebied een zwaargewicht
Onbeholpen, stoere praat.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:38 schreef Lobasca het volgende:
Beetje laat, maar:
Natasia kan een muur om zich heen trekken,waar je met 6 bunkers niet doorheen komt.![]()
![]()
Dus dan kan je haar eigenlijk wel Kannibaal noemen? Zonder ban?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Onbeholpen, stoere praat.
Op straat durven ze ook nooit iets tegen haar te zeggen, want dan vreet ze ze levend op. "Letterlijk"![]()
Ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:40 schreef mootie het volgende:
Ik vindt overigens dat aarzelen niet perse voorkomt uit onzekerheid.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:40 schreef mootie het volgende:
Kannibaalwannabe!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus dan kan je haar eigenlijk wel Kannibaal noemen? Zonder ban?![]()
Lijkt me wel hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:40 schreef mootie het volgende:
Kan toch ook dat je bedachtzaam bent? Eerst alle opties overwegen en dan pas een keuze maken?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me wel hoor.
Het wil niet zeggen dat je "een onzeker persoon" bent nee.
Maar op het moment dat je aarzelt, weet je iets niet zeker.
Kan idd ook behoedzaamheid zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:40 schreef mootie het volgende:
da's logisch tochquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:41 schreef mootie het volgende:
Huub gaat blind worden, dat komt voor uit het aarzelen volgens Anita.![]()
Natasja zei het ook?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:41 schreef mootie het volgende:
Huub gaat blind worden, dat komt voort uit het aarzelen volgens Anita.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Behoedzaamheid word je doof van, niet blind.
Dat is geen aarzelen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan toch ook dat je bedachtzaam bent? Eerst alle opties overwegen en dan pas een keuze maken?
Ja das logisch blinden aarzelen meestal voor ze overstekenquote:
aha en dat is uit schroom of besluiteloosheid lees ik net.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:44 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja das logisch blinden aarzelen meestal voor ze oversteken
Ik weet niet zeker of Feyenoord dit jaar in de Eredivisie zal blijven.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me wel hoor.
Het wil niet zeggen dat je "een onzeker persoon" bent nee.
Maar op het moment dat je aarzelt, weet je iets niet zeker.
Je zou dat kunnen omschrijven als: onzeker.
Beiden oplichters, dus dat klopt dan wel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:33 schreef Liess het volgende:
Dat dat Medium zichzelf in 1 zin durft te noemen met Char zeg...
Kijk jij hebt het begrepenquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:45 schreef 2live het volgende:
[..]
aha en dat is uit schroom of besluiteloosheid lees ik net.![]()
Ja, als Amanda 'de paal' het getrokken, was het de penis van Brian geweest.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:46 schreef mootie het volgende:
Handig die kaarten, je kan overal wel een passend verhaaltje bij brouwen.
Wat ben jij besluiteloos zegquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:45 schreef demins het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of Feyenoord dit jaar in de Eredivisie zal blijven.
Ben ik nou onzeker of weet ik iets niet zeker?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:47 schreef Peter6000 het volgende:
Brian vindt dat hij zijn woede heel erg onder controle heeft en er met humor mee omgaat.![]()
Da's dan wel weer humor natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:47 schreef Peter6000 het volgende:
Brian vindt dat hij zijn woede heel erg onder controle heeft en er met humor mee omgaat.![]()
Wilgo waardeert dat ook wel die verbouwingquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:51 schreef mootie het volgende:
Godsamme, N heeft haar huis laten vertimmeren door 10 en ze gaat nu gewoon verhuizen.
Iedereen zegt nu dat ze het doet, maar ze blijft ontkennen, echt Amanda!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:54 schreef 2live het volgende:
amanda moet zich niet laten meeleiden aan de hand van een ander; dat is toch wat vlgs Amanda Lieke doet?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:51 schreef Peter6000 het volgende:
Dat medium weet dat Natasia gaat verhuizen.
Ze is toch wel goed hoor.![]()
nou inderdaad! het is verdomde moeilijk om op fok ook maar iets neutraals of positiefs te posten over de streamsquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:52 schreef demins het volgende:
Het is natuurlijk vreselijk leuk allemaal, ik lach me soms suf, maar de irritatie overheerst...
"Sterruf Jonguh! En kijk eerst naar je eiguh!"quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:55 schreef mootie het volgende:
Iedereen zegt nu dat ze het doet, maar ze blijft ontkennen, echt Amanda!
Als het niet zo was, had ze het nog zo kunnen draaien, dat ze over 3 maanden naar huis gaat, in die zin verhuist ze wel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:51 schreef Peter6000 het volgende:
Dat medium weet dat Natasia gaat verhuizen.
Ze is toch wel goed hoor.![]()
Zoiets zou Anita nooit doen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:57 schreef Kinga het volgende:
[..]
Als het niet zo was, had ze het nog zo kunnen draaien, dat ze over 3 maanden naar huis gaat, in die zin verhuist ze wel.
en ze leek er heel blij over te zijnquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:59 schreef Kinga het volgende:
Natasia zegt weer indirect dat het uit is met Wilgo..
Indirect? Direct, ze zegt dat ze alleen doorgaat met haar kids.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:59 schreef Kinga het volgende:
Zou best wel lullig voor Wilgo zijn als Natasia de villa wint.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:59 schreef 2live het volgende:
natas bevestigd nog maar eens dat Wilgo en zij uit elkaar zijn.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Indirect? Direct, ze zegt dat ze alleen doorgaat met haar kids.
Ze leek verbaasd te zijn dat anita dat "zag".quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:00 schreef easysatellite het volgende:
[..]
en ze leek er heel blij over te zijn
Mss geeft ze hem nog een riante beloning voor het oppassen, hij blijft tot 23 september.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou best wel lullig voor Wilgo zijn als Natasia de villa wint.
Ik vind het behoorlijk direct "ik ga alleen verder met mn kindjes".quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:59 schreef Kinga het volgende:
hoezo was gisteren op de streams al duidelijk. Oh nee, die kijkt Anita nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:02 schreef CoT het volgende:
[..]
Ze leek verbaasd te zijn dat anita dat "zag".
Zal wel gewoon door de febo zijn verteld![]()
een puppy!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:03 schreef Peter6000 het volgende:
Een ooievaar.
'verandering, verhuizing'
Heb je morgen een afspraak bij de kapper staan of zo?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:03 schreef Peter6000 het volgende:
Een ooievaar.
'verandering, verhuizing'
Ogenschijnlijk doet het haar echt helemaal niks! Geen traan, niks.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
Wel vreemd dat Natasia niet veel labieler is na de breuk met 'haar mannetje'.
Natas heeft wel belangrijkere dingen aan haar hoofd; haar borsten, buikwandcorrectie. Het is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
Wel vreemd dat Natasia niet veel labieler is na de breuk met 'haar mannetje'.
Of was het al misschien toch al een paar dagen eerder bekend bij haar...
Toen moest ze meer huilen.
Hij heeft toch ook een oogziekte? Volgens mij heeft ie ooit eens gezegd dat ie daar ook blind van kan worden. Dat is ook de reden van die rode ogen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:41 schreef mootie het volgende:
Huub gaat blind worden, dat komt voort uit het aarzelen volgens Anita.![]()
Klopt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook een oogziekte? Volgens mij heeft ie ooit eens gezegd dat ie daar ook blind van kan worden. Dat is ook de reden van die rode ogen.
Je weet niet of vanavond de allerlaatste nieuwe bewoner komt. Iedere keer dat iemand zelf vertrekt KAN die persoon vervangen worden. Op dit moment zijn twee plaatsen beschikbaar voor vervanging. De redactie KAN vervangen, maar is niet verplicht dat te doen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:30 schreef Adothehague het volgende:
Komt er wel een 8e bewoner of is degene die vanavond komt de allerlaatste?
Als die vanavond komt. Vanavond is namelijk ook de uitzending van Jensen met Jaap, Natasia en Palma, en ik neem toch aan dat ze daar wel naar zullen gaan kijken. Het is de vraag of er dan genoeg tijd en ruimte is voor de aankomst van een nieuwe miljonair.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:30 schreef Adothehague het volgende:
Komt er wel een 8e bewoner of is degene die vanavond komt de allerlaatste?
Het is al bevestigd op de Tiensite: http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Als die vanavond komt. Vanavond is namelijk ook de uitzending van Jensen met Jaap, Natasia en Palma, en ik neem toch aan dat ze daar wel naar zullen gaan kijken. Het is de vraag of er dan genoeg tijd en ruimte is voor de aankomst van een nieuwe miljonair.
Oh mijn god, het is dus echt waar dat het die Dennis is. Ik had zo gehoopt dat die site een hoax was. Weer een aanvulling voor BAN. Dat is echt niet leuk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is al bevestigd op de Tiensite: http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Van vol:quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh mijn god, het is dus echt waar dat het die Dennis is. Ik had zo gehoopt dat die site een hoax was. Weer een aanvulling voor BAN. Dat is echt niet leuk.
En hier http://dennisbax.web-log.nl/ staat dan weer dat hij dat hij voor BAN is. Of is die site toch een hoax.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:42 schreef CoT het volgende:
[..]
Van vol:
Hij heeft mij beloofd (hahaha) dat hij voor Huub is en Amanda en Lieke in bed gaat krijgen...Jaap vindt hij ook geweldig.
Zonder noten. Zo leert Amanda het dus nooit. Niet dat ik dat had verwacht van haar.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:45 schreef Peter6000 het volgende:
Alle klokken luiden, alle klokken luiden: bim-bam-bom, bim-bam-bom.
Weet ik niet. Kan ook tactiek zijn, dat die zich bij BAN aansluit, en ondertussen samen gaat spelen met Huubquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
En hier http://dennisbax.web-log.nl/ staat dan weer dat hij dat hij voor BAN is. Of is die site toch een hoax.
Zo slim ziet hij er nou niet direkt uitquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:47 schreef CoT het volgende:
[..]
Weet ik niet. Kan ook tactiek zijn, dat die zich bij BAN aansluit, en ondertussen samen gaat spelen met Huub
Dat zou wel cool zijn
Natasia beweegt nog wel wat af en toe... moet je wel heel goed kijkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:58 schreef blomst het volgende:
Huub slaapt, Lieke slaapt Natasja slaapt.
Wat laat de regie veel toe vandaag.
Vnv is er genoeg te doen, zal wel weer feestje bij komen, beetje zoenen, ruzies, het eerste kan al heel goed gaan gebeuren vanavond wat betreft het breken van relaties door Dennisquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:58 schreef blomst het volgende:
Huub slaapt, Lieke slaapt Natasja slaapt.
Wat laat de regie veel toe vandaag.
ja echty lelijk jurkje is dat behquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:03 schreef noekje het volgende:
Ze moeten toch heel vaak andere kleding aan? Inmiddels kan ik Lieke al wel uittekenen in dat jurkje.
Och, mensen horen vaak wat ze willen horen als ze naar zo'n figuur toe gaan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:02 schreef CarOnline het volgende:
Hee, toevallig had ik het met mijn collega van de week over 'medium anita'.
Zij is daar geweest, haar moeder en een vriendin van haar moeder ook. Daar bleek dat ze heel veel dingen goed had verteld en zelfs voorspeld. Ik wist niet dat dat dezelfde was als die uit de Gouden Kooi, dat zei ze later pas, dat ze er in DGK er zo'n zooitje van maakte
Maar ze schijnt het dus wel te kunnen. Ze had contact met een andere collega van ons, die is overleden. Daar zei ze dingen over die ze gewoon níet kon weten.
Apart dat het nu niet werkt
Ja, klopt. En soms verwacht je gewoon niet te horen wat je op dat moment hoortquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, mensen horen vaak wat ze willen horen als ze naar zo'n figuur toe gaan.
Ze wordt behandeld alsof ze al aardig oud is, terwijl ze ook nog maar 33 is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:04 schreef CoT het volgende:
Natasia mag zeker gewoon verder slapen
Jij gelooft er dus inquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, klopt. En soms verwacht je gewoon niet te horen wat je op dat moment hoort![]()
Okee...quote:
Ja, dat is ook wat mijn collega zei. Dat ze er een zooitje van maakte daar, terwijl zij een totaal andere ervaring had.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee...Maar deze mevrouw leek me toch echt iemand die er zelf niet eens in gelooft, maar gewoon een charlatan.
Er is 1 bewoner niet vervangen die weg is gegaan, weet niet meer wie dus de redactie kan nu naast Dennis nog een bewoner er in gooien.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:11 schreef Adothehague het volgende:
Maar Dennis komt Ipv eric maar waarom zou er eigenlijk nog een bewoner moeten komen? Er is verder toch niemand weg?
Voor sylvia moet er toch nog 1 komen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:11 schreef Adothehague het volgende:
Maar Dennis komt Ipv eric maar waarom zou er eigenlijk nog een bewoner moeten komen? Er is verder toch niemand weg?
Kadir.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:13 schreef burtbeej het volgende:
Wie is die nep-neger-turk wannabe rap-achtig-figuur?
Voor wie moet er dan nog 1 komen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:13 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee Lieke is voor Sylvia gekomen.
Yo man, beetje spitten man, op de flow man.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:13 schreef Disana het volgende:
Beetje chillen, beetje schrijven...
[afbeelding]
Ze zijn begonnen met 10 miljonairs, waarvan er 2 unaniem zijn weggestemd, Stephan en Nicolaas.quote:
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:18 schreef OudFruit het volgende:
Lieke zit echt als een syndroom-van-Down kindje naar die TV te kwijlen, ze kan wel een helmpje gebruiken denk ik zo...![]()
Rappen kun je tot een bepaalde hoogte leren, maar het zit meestal in je of niet. Dit is gewoon te triest om aan te zien.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:18 schreef Disana het volgende:
Wah wah wah wah.
Brian staat er als een lulletje rozewater bij en heeft een raar stemmetje![]()
Rappen kan hij dus ook al niet, what else is new.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:18 schreef Disana het volgende:
Wah wah wah wah.
Brian staat er als een lulletje rozewater bij en heeft een raar stemmetje![]()
Ja, je moet bijvoorbeeld gevoel voor ritme hebben en dat heeft Brian niet. Maar toch mogen we blij zijn dat hij zijn zanglessen hiervoor heeft ingeruild, want dit is weer eens iets anders en het is behoorlijk vermakelijk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:21 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Rappen kun je tot een bepaalde hoogte leren, maar het zit meestal in je of niet. Dit is gewoon te triest om aan te zien.
Idd, het is vergelijkbaar met zijn dj-kunsten. Daar kan je nog zo veel les in krijgen, maar als je de "feeling" er niet voor hebt, heeft het weinig zin.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, je moet bijvoorbeeld gevoel voor ritme hebben en dat heeft Brian niet. Maar toch mogen we blij zijn dat hij zijn zanglessen hiervoor heeft ingeruild, want dit is weer eens iets anders en het is behoorlijk vermakelijk.
Wel fijn dat hij zelf zo blij is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:25 schreef petraa het volgende:
Jesus hij kan ook niet rappen. Hij is steeds snelheid kwijt. Die rapper doet het prima, maar brian.
Hij zegt zelf dat het goed gaat.![]()
Niet te begrijpen dat ze maar blijven doorgaan met Brian's gebrek aan muzikale talenten. Zijn gevoel voor muziek en ritme kennen we inmiddels wel; het was niks, het is niks en het wordt niks.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rappen kan hij dus ook al niet, what else is new.
Gewoon een kwestie van volhouden, denkt Brian, maar het totale gebrek aan ritmegevoel , nekt hem.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet te begrijpen dat ze maar blijven doorgaan met Brian's gebrek aan muzikale talenten. Zijn gevoel voor muziek en ritme kennen we inmiddels wel; het was niks, het is niks en het wordt niks.
Zelfoverschatting is ook een steeds terugkerend thema bij Brian's creatieve uitingen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:25 schreef petraa het volgende:
Jesus hij kan ook niet rappen. Hij is steeds snelheid kwijt. Die rapper doet het prima, maar brian.
Hij zegt zelf dat het goed gaat.![]()
Eigenlijk best zielig, hij doet zo zijn bestquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van volhouden, denkt Brian, maar het totale gebrek aan ritmegevoel , nekt hem.
Daar is Kadir toch voor, om dat te verbeteren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:36 schreef SiRojK het volgende:
Hij heeft ook gewoon een kutrap geschreven met de ene zin fucking lang, de ander heel kort,..
En het gaat ook nergens overquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:36 schreef SiRojK het volgende:
Hij heeft ook gewoon een kutrap geschreven met de ene zin fucking lang, de ander heel kort,..
Ja, dan kun je spitten wat je wilt, maar het flowt voor geen meter.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:36 schreef SiRojK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |