Ik haak ook af,quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:03 schreef Gert het volgende:
Ook Huub dreigt nu af te haken, bij dit simpelmans gewauwel..
Misschien is het spelltjeslijder.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Spelletjesleider....... ik heb gegoogled, er is geen opleiding voor![]()
Kan Brian straks weer mooi gebruiken om alle schuld in hun relatie (...) op Amanda af te wentelen. De kaarten schjuilen die shit niet, weet je!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:03 schreef petraa het volgende:
Amanda trekt de Schuld kaart
Ach, het is een kapstok voor een hoop gewauwel, waar misschien een ontboezeming uitrolt, een heftig momentje, dat twee minuten televee oplevert.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:05 schreef tipsch het volgende:
Wat een afgangtelevisie weer
Amanda was er dus bij toen dit gebeurde?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:06 schreef Gert het volgende:
Anita "ziet" niet eens dat Amanda's zus nog leeft.
Wel een heftig verhaal trouwens, dat Amanda niks mocht doen van haar zus' vriend, terwijl haar zus met een gapende hoofdwond onderaan de trap lag.
welke 3 mensen uit zijn hyves ken jij als ik vragen mag?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:02 schreef Starlie het volgende:
Ik heb gewoon 3 gezamelijke hyves vriendjes met Dennis......![]()
Ze kwam daar en ze lag op de grond onder aan de trap.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda was er dus bij toen dit gebeurde?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:13 schreef Meganog het volgende:
Je kan wel merken dat Anita paranormaal begaafd is. Ze zegt precies de dingen die de FEBO graag hoort.
Gewoon Anita, wat betekent deze kaart?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:10 schreef Gert het volgende:
Huub: "Wat betekent deze kaart juf?"
Juf: "Je mag ook wel gewoon Anita seg'n."
Schijnbaar. Ik blijf het overigens nog steeds vreemd vinden dat er geen aangifte is gedaan ivm verjaring en aangezien ze weleens heeft gezegd dat zij ook wel "mannetjes" kent, dat er niks mee is gebeurd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
nEE, ZE VOND HAAR KORT ER NA.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
jawel hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Spelletjesleider....... ik heb gegoogled, er is geen opleiding voor![]()
En toen mocht ze niet helpen van die fijne vriend? Mag aannemen dat ze dat '' advies' naast zich neer heeft gelegd?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:13 schreef maril het volgende:
Ze kwam daar en ze lag op de grond onder aan de trap.
Volgens mij zit haar gezicht zo het makkelijkst. Jaap en Huub nemen het niet serieus maar Lieke wel hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:12 schreef maril het volgende:
Huub, Jaap en Lieke hebben zich voorgenomen kennelijk het niet serieus te nemen, dat werkt door op Anita ze heeft er de pest over in.
Ik denk niet dat ze dat grapje had gesnapt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon Anita, wat betekent deze kaart?![]()
Het ging mij om het woord spelletjesleiderquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:14 schreef RSie het volgende:
[..]
jawel hoor![]()
dat is een afsplitsing van SPW. het zogenaamde RW (recreatief werker).
heb zelf ooit die opleiding gevolgd (en ben er na 6 maanden mee genokt)
Het grapje werd gemaakt door Huub.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat grapje had gesnapt.![]()
Is ook vreemd. Maar de verklaring die toentertijd hier daarvoor gevonden werd; dat Amanda denkt dat verjaring betekent dat het na één jaar meteen is verjaard, vond ik in haar geval een heel plausibele.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:14 schreef noekje het volgende:
Schijnbaar. Ik blijf het overigens nog steeds vreemd vinden dat er geen aangifte is gedaan ivm verjaring en aangezien ze weleens heeft gezegd dat zij ook wel "mannetjes" kent, dat er niks mee is gebeurd.
Die vriend zei: als jij je moeder gaat halen, dan neem ik je zus mee en dan zie je haar nooit meer terug. Na een kwartier praten, terwijl haar zus lag leeg te bloeden, mocht ze hulp gaan halen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toen mocht ze niet helpen van die fijne vriend? Mag aannemen dat ze dat '' advies' naast zich neer heeft gelegd?
Nee, ze heeft een kwartier ofzo met die ex zitten praten, terwijl haar zus onder het bloed onder aan de trap lag.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toen mocht ze niet helpen van die fijne vriend? Mag aannemen dat ze dat '' advies' naast zich neer heeft gelegd?
Sjeesus.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:16 schreef Gert het volgende:
Die vriend zei: als jij je moeder gaat halen, dan neem ik je zus mee en dan zie je haar nooit meer terug. Na een kwartier praten, terwijl haar zus lag leeg te bloeden, mocht ze hulp gaan halen.
Of hij piest op de liefdequote:Op donderdag 21 juni 2007 14:16 schreef blomst het volgende:
Volgens mij betekende de kaart van Brian dat hij om zijn doel te bereiken de liefde misbruikt.
en dat hij als zijn doel bereikt is de liefde alleen achter laat in het water.
Die bloedserieuze bekkies, een afgangquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, het is een kapstok voor een hoop gewauwel, waar misschien een ontboezeming uitrolt, een heftig momentje, dat twee minuten televee oplevert.
Ik vind het vooral verbijsterend en ook wel fascinerend, het fenomeen "medium".
Maar ze zei dat toch nadat het gebeuren 9 maanden geleden was of heb ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ook vreemd. Maar de verklaring die toentertijd hier daarvoor gevonden werd; dat Amanda denkt dat verjaring betekent dat het na één jaar meteen is verjaard, vond ik in haar geval een heel plausibele.
is best een leuk meisje om te zien inderdaad, maar tis wel een breezer die een beetje aanschurkt tegen de kakkerwannabee's (waar veel alphenaren last van hebben).quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:36 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hij heeft wel een leuk zusje :p... Kelly Baxie!
Dat eerste weet ik niet (heb geen streams). Normale mensen doen inderdaad maximaal een dag later aangifte van zo'n laffe daad. Maar inmiddels weet ik wel zeker dat de familie van Amanda niet onder het kopje 'normale mensen' valt te scharen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:17 schreef noekje het volgende:
Maar ze zei dat toch nadat het gebeuren 9 maanden geleden was of heb ik dat verkeerd?
Daarbij, je doet toch iig de dag later al aangifte?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon Anita, wat betekent deze kaart?![]()
Ik denk dat een aantal bewoners het gewoon wel prettig vindt om een keer wat serieuzer te kunnen praten. Even los van het gezeur van die dikke oplichtster.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die bloedserieuze bekkies, een afgang![]()
Ze zien ook een mooie kans om de negatieve kanten van hun medespelers te belichten, Amanda en Natasja, zien alleen maar ellende in de kaarten van Huub, Lieke en Jaap.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal bewoners het gewoon wel prettig vindt om een keer wat serieuzer te kunnen praten. Even los van het gezeur van die dikke oplichtster.
Voor de redactie is dit een mooi middel om iedereen een keer aan tafel te krijgen voor een groepsgesprek, op een (iets) minder gedwongen manier dan die verplichte gesprekjes zoals bij BB.
hmm ja ja ja. ja - dat is ook zoquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal bewoners het gewoon wel prettig vindt om een keer wat serieuzer te kunnen praten. Even los van het gezeur van die dikke oplichtster.
Voor de redactie is dit een mooi middel om iedereen een keer aan tafel te krijgen voor een groepsgesprek, op een (iets) minder gedwongen manier dan die verplichte gesprekjes zoals bij BB.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:54 schreef ozewiesewoze het volgende:
Jaap: Anita? Zal ik de frituur voor je aanzetten?
Die jongen is ook gepakt ..... die dat gedaan heeft.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Schijnbaar. Ik blijf het overigens nog steeds vreemd vinden dat er geen aangifte is gedaan ivm verjaring en aangezien ze weleens heeft gezegd dat zij ook wel "mannetjes" kent, dat er niks mee is gebeurd.
En dat draait ie zeker zo dat hij het slachtoffer is van bedreigingen? Of dat hij door zijn grootsheid een bedreiging vormt voor de andere miljonairs?quote:
Anita voelt dat Brian heel veel spijt heeft en dat hij onbewust de fout heeft gemaakt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Nu gaat Brian het zo draaien dat hij wordt bedreigt en gaat hij het voor het gemak maar niet hebben over Cora Kittelaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |