Hij heeft een fout gemaakt en Jaap heeft hem met van alles en nog wat bedreigdquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat draait ie zeker zo dat hij het slachtoffer is van bedreigingen? Of dat hij door zijn grootsheid een bedreiging vormt voor de andere miljonairs?
En het opgezette plan van achter is ook weer gelukt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:27 schreef noekje het volgende:
Brian voelde zich bedreigd dus heeft hij Jaap bedreigd.
Anita voelt dat hij er heel veel spijt van heeft.
holy shit, echt?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:25 schreef noekje het volgende:
Brian pakt bedreigen.
Het eerste, door Japio, i.v.m. de aangekondigde terror.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat draait ie zeker zo dat hij het slachtoffer is van bedreigingen? Of dat hij door zijn grootsheid een bedreiging vormt voor de andere miljonairs?
Doet ze dat uit haar hoofd of leest ze uit het script voor?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Anita voelt dat Brian heel veel spijt heeft en dat hij onbewust de fout heeft gemaakt.![]()
(staat achterop de kaartjes)quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:29 schreef Meganog het volgende:
[..]
Doet ze dat uit haar hoofd of leest ze uit het script voor?
en toen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:27 schreef Liess het volgende:
[..]
Die jongen is ook gepakt ..... die dat gedaan heeft.
Volgens mij wou die zus geeneens een aanklacht indienen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:30 schreef noekje het volgende:
[..]
en toen?
Het enige wat ik erover heb gehoord was dat er geen aangifte gedaan kon worden want het was verjaard.
Netty Neuroot?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Ok ik heb Cora Kittelaar bedacht, wie weet er nog meer een leuke achternaam voor een niet-miljonair
Absoluut.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:31 schreef mootie het volgende:
Als iemand in Natasjas aura komt dan walst ze alles plat en maakt ze alles kapot. Volgens Anita is dat gewoon zelfbescherming...... Ik noem dat gewoon asociaal egocentrisch gedrag.
Ga nou niet steeds off topic hier, gozert.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Ok ik heb Cora Kittelaar bedacht, wie weet er nog meer een leuke achternaam voor een niet-miljonair
Dat heb ik dan echt gemist. Ik weet echt alleen dat wat ik net schreef en Amanda heeft dat meerdere malen verteld.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:31 schreef Liess het volgende:
[..]
Volgens mij wou die zus geeneens een aanklacht indienen.
Dat zei Palma, ze zei eerst Cher.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:33 schreef Liess het volgende:
Dat dat Medium zichzelf in 1 zin durft te noemen met Char zeg...
Het Stockholm Syndroom.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:31 schreef Liess het volgende:
[..]
Volgens mij wou die zus geeneens een aanklacht indienen.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga nou niet steeds off topic hier, gozert.
Het is niet de bedoeling dat je hier alles maar roept wat je met ons wil delen.
De SC is er voor dergelijke zaken.
Staan waarschijnlijk foto's van Brian en Mitch op die kaart...quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef beequeen het volgende:
Amanda trekt de kaart Verwarring.
Of wat dacht je van: angst?quote:
Die neem ik mee!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga nou niet steeds off topic hier, gozert.
Het is niet de bedoeling dat je hier alles maar roept wat je met ons wil delen.
De SC is er voor dergelijke zaken.
(of andere, specifiekere topics)
En wat is jouw referentiekader?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef DrsH het volgende:
Dit Medium is op haar vakgebied een zwaargewicht
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:34 schreef DrsH het volgende:
wat te denken van Cora Clitoris
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef DrsH het volgende:
Dit Medium is op haar vakgebied een zwaargewicht
Onbeholpen, stoere praat.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:38 schreef Lobasca het volgende:
Beetje laat, maar:
Natasia kan een muur om zich heen trekken,waar je met 6 bunkers niet doorheen komt.![]()
![]()
Dus dan kan je haar eigenlijk wel Kannibaal noemen? Zonder ban?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Onbeholpen, stoere praat.
Op straat durven ze ook nooit iets tegen haar te zeggen, want dan vreet ze ze levend op. "Letterlijk"![]()
Ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:40 schreef mootie het volgende:
Ik vindt overigens dat aarzelen niet perse voorkomt uit onzekerheid.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:40 schreef mootie het volgende:
Kannibaalwannabe!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus dan kan je haar eigenlijk wel Kannibaal noemen? Zonder ban?![]()
Lijkt me wel hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:40 schreef mootie het volgende:
Kan toch ook dat je bedachtzaam bent? Eerst alle opties overwegen en dan pas een keuze maken?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me wel hoor.
Het wil niet zeggen dat je "een onzeker persoon" bent nee.
Maar op het moment dat je aarzelt, weet je iets niet zeker.
Kan idd ook behoedzaamheid zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:40 schreef mootie het volgende:
da's logisch tochquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:41 schreef mootie het volgende:
Huub gaat blind worden, dat komt voor uit het aarzelen volgens Anita.![]()
Natasja zei het ook?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:41 schreef mootie het volgende:
Huub gaat blind worden, dat komt voort uit het aarzelen volgens Anita.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Behoedzaamheid word je doof van, niet blind.
Dat is geen aarzelen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan toch ook dat je bedachtzaam bent? Eerst alle opties overwegen en dan pas een keuze maken?
Ja das logisch blinden aarzelen meestal voor ze overstekenquote:
aha en dat is uit schroom of besluiteloosheid lees ik net.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:44 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja das logisch blinden aarzelen meestal voor ze oversteken
Ik weet niet zeker of Feyenoord dit jaar in de Eredivisie zal blijven.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me wel hoor.
Het wil niet zeggen dat je "een onzeker persoon" bent nee.
Maar op het moment dat je aarzelt, weet je iets niet zeker.
Je zou dat kunnen omschrijven als: onzeker.
Beiden oplichters, dus dat klopt dan wel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:33 schreef Liess het volgende:
Dat dat Medium zichzelf in 1 zin durft te noemen met Char zeg...
Kijk jij hebt het begrepenquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:45 schreef 2live het volgende:
[..]
aha en dat is uit schroom of besluiteloosheid lees ik net.![]()
Ja, als Amanda 'de paal' het getrokken, was het de penis van Brian geweest.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:46 schreef mootie het volgende:
Handig die kaarten, je kan overal wel een passend verhaaltje bij brouwen.
Wat ben jij besluiteloos zegquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:45 schreef demins het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of Feyenoord dit jaar in de Eredivisie zal blijven.
Ben ik nou onzeker of weet ik iets niet zeker?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:47 schreef Peter6000 het volgende:
Brian vindt dat hij zijn woede heel erg onder controle heeft en er met humor mee omgaat.![]()
Da's dan wel weer humor natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:47 schreef Peter6000 het volgende:
Brian vindt dat hij zijn woede heel erg onder controle heeft en er met humor mee omgaat.![]()
Wilgo waardeert dat ook wel die verbouwingquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:51 schreef mootie het volgende:
Godsamme, N heeft haar huis laten vertimmeren door 10 en ze gaat nu gewoon verhuizen.
Iedereen zegt nu dat ze het doet, maar ze blijft ontkennen, echt Amanda!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:54 schreef 2live het volgende:
amanda moet zich niet laten meeleiden aan de hand van een ander; dat is toch wat vlgs Amanda Lieke doet?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:51 schreef Peter6000 het volgende:
Dat medium weet dat Natasia gaat verhuizen.
Ze is toch wel goed hoor.![]()
nou inderdaad! het is verdomde moeilijk om op fok ook maar iets neutraals of positiefs te posten over de streamsquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:52 schreef demins het volgende:
Het is natuurlijk vreselijk leuk allemaal, ik lach me soms suf, maar de irritatie overheerst...
"Sterruf Jonguh! En kijk eerst naar je eiguh!"quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:55 schreef mootie het volgende:
Iedereen zegt nu dat ze het doet, maar ze blijft ontkennen, echt Amanda!
Als het niet zo was, had ze het nog zo kunnen draaien, dat ze over 3 maanden naar huis gaat, in die zin verhuist ze wel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:51 schreef Peter6000 het volgende:
Dat medium weet dat Natasia gaat verhuizen.
Ze is toch wel goed hoor.![]()
Zoiets zou Anita nooit doen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:57 schreef Kinga het volgende:
[..]
Als het niet zo was, had ze het nog zo kunnen draaien, dat ze over 3 maanden naar huis gaat, in die zin verhuist ze wel.
en ze leek er heel blij over te zijnquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:59 schreef Kinga het volgende:
Natasia zegt weer indirect dat het uit is met Wilgo..
Indirect? Direct, ze zegt dat ze alleen doorgaat met haar kids.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:59 schreef Kinga het volgende:
Natasia zegt weer indirect dat het uit is met Wilgo..
Zou best wel lullig voor Wilgo zijn als Natasia de villa wint.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:59 schreef 2live het volgende:
natas bevestigd nog maar eens dat Wilgo en zij uit elkaar zijn.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Indirect? Direct, ze zegt dat ze alleen doorgaat met haar kids.
Ze leek verbaasd te zijn dat anita dat "zag".quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:00 schreef easysatellite het volgende:
[..]
en ze leek er heel blij over te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |