abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juli 2007 @ 15:52:19 #251
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_51096518
Lowlands heeft gewoon bealchelijk goede toiletvoorzieningen, op werchter moet je je gewoon instellen op 4 dagen gore dixies. Als je om half 1 ofzo op de wei gaat is het best te doen trouwens.
Maar zeg nou zelf, levende toiletrolhouders, wat een service! Dat hebben ze zelfs op lowlands niet
I'm just a girl in the world.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 15:58:40 #252
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_51096756
pffff.. kerels, je hebt de Arctic Monkeys nog nooit goed meegemaakt totdat je wordt omgeven door 80 dronkuh Britten die helemaal uit hun plaat gaan en de teksten klank voor klank mee kunnen brullen. DAMN! Was een feestje (zodra je je eraan overgeeft tenminste).
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_51096766
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:33 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Jep had genoeg van die indie rock en vindt de Artic Monkeys zowieso niks voorstellen. Was een super optreden. De zanger ging iig helemaal los en zijn vrouw was wel leuk als decor
welke is zijn vrouw? die aziatische of die heerlijke gitariste?

[ Bericht 1% gewijzigd door tarzan1 op 03-07-2007 16:12:50 ]
pi_51099556
Waarom hebben ze bij ons niet van die heerlijke verse zelf gesneden frietjes? Ik vind dat dat verboden moet worden voorgesneden friet. En die wafels......... Ik weet zeker dat Lowlands niet aan Werchter kan tippen qua eten. En dan bedoel ik wat er buiten langs de weg allemaal te krijgen is!
pi_51099964
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:30 schreef Stpan het volgende:
Met de afsluiter van de vorige pagina:

Vorig jaar tot de ontdekking gekomen hoe slecht de randvoorwaarden op Werchter zijn georganiseerd, zeker toen met het snikhete weer en dat je gewoon nauwelijks aan voldoende water kon komen was bij de beesten af.
Vorig jaar toch echt geen probleem gehad met water te krijgen. Haalde lekker heel de dag telkens een witbiertje en een glas water bij de stella artios DJ tent. Jammer dat ze dit jaar deze wit biertjes niet meer hadden.... Volgens mij was is er ook ieder jaar gratis water te halen bij de toiletten.
pi_51100128
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 17:18 schreef bloodymary het volgende:
Waarom hebben ze bij ons niet van die heerlijke verse zelf gesneden frietjes? Ik vind dat dat verboden moet worden voorgesneden friet. En die wafels......... Ik weet zeker dat Lowlands niet aan Werchter kan tippen qua eten. En dan bedoel ik wat er buiten langs de weg allemaal te krijgen is!
Nou richting de B en de C camping ben ik toch echt geen japans/chinees/pasta's/beenhammetjes/falafel/vegatarisch/enz... tegen gekomen. Het was niets anders dan friet,hamburgers,hotdogs,shoarma en bier veel bier.

En als je zelf je frieten zou gaan snijden dan kunnen de meeste patatboeren in nederland niet meer hun patat bakken omdat men niet eens meer weet dat je dan eerst moet voorbakken.
pi_51100726
Was weer een geweldig festival en het weer viel 100% mee!
Er waren dit jaar zeer veel goede optredens, maar voor mij waren de hoogtepunten:

1. Damien Rice
2. Pearl Jam
3. Air
4. The Australian Pink Floyd Show (helaas maar 2 nummers van gezien)
5. The Good, The Bad and the Queen
6. Blonde Redhead

Oi Va Voi en Jason Mrez had ik nooit eerder van gehoord, maar waren ook zeer de moeite waard!
Volgend jaar weer zo'n line-up en ik ben weer van de partij.
Experimenting technological differences
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:26:19 #258
1484 kastanova
Ah mên..
pi_51101801
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:51 schreef donnahvh het volgende:
owja!?
maar ik ben helemaal niet lief , zoveel had je toch al van me gezien!
zullen we bier gaan verkopen?
We hebben helemaal niets verkocht, we hebben alleen maar geruild . .
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:57:47 #259
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_51102833
zelf gesneden? BRAM LADAGE!!! Kom op zeg. De beste patat die je kan krijgen
pi_51103440
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:26 schreef kastanova het volgende:

[..]

We hebben helemaal niets verkocht, we hebben alleen maar geruild . .
wat een kutruil was dat trouwens
zat alleen maar sjek in
was er ook iets met een speeltuin op camping dat jij weet?
pi_51104495
Wij zijn ook een stel gasten tegengekomen die een paar grammetjes wilden ruilen tegen een opblaasbare gitaar
Snel ff eentje overgekocht van een jongetje voor 2 euro
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
  dinsdag 3 juli 2007 @ 19:45:20 #262
1484 kastanova
Ah mên..
pi_51104667
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:13 schreef donnahvh het volgende:

[..]

wat een kutruil was dat trouwens
zat alleen maar sjek in
was er ook iets met een speeltuin op camping dat jij weet?
Whehehe .

Tja, jij ging ineens bij die lui in de speeltuin zitten dus daar heb ik je maar weer weggesleept; enige foto die ik omstreeks dat tijdstip en die plek gemaakt heb is volgens mij deze en daar zie ik geen speeltuin .

Heb nog wel een foto, maar daar staan we beiden gewoon te wappie op .

Als iemand trouwens zijn eigen tent herkent, namens mij/donna/ons bij deze een welgemeend excuses .

[ Bericht 2% gewijzigd door kastanova op 03-07-2007 20:39:30 ]
I was an atheist until I realized I was God
pi_51106595
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:45 schreef kastanova het volgende:

[..]

Whehehe .

Tja, jij ging ineens bij die lui in de speeltuin zitten dus daar heb ik je maar weer weggesleept; enige foto die ik omstreeks dat tijdstip en die plek gemaakt heb is volgens mij deze en daar zie ik geen speeltuin .

[afbeelding]

Heb nog wel een foto, maar daar staan we beiden gewoon te wappie op .

Als iemand trouwens zijn eigen tent herkend, namens mij/donna/ons bij deze een welgemeend excuses .
ik heb toch geen dingen gedaan waar ik spijt van heb he?
ow wacht ff ik lees t al
pi_51114252
zijn er ergens nog registraties of geluidsopnames te vinden? (niet van die youtube mobile phone dingen )

stiekem wel benieuwd naar incubus en pearl jam...
pi_51117660
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 17:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nou richting de B en de C camping ben ik toch echt geen japans/chinees/pasta's/beenhammetjes/falafel/vegatarisch/enz... tegen gekomen. Het was niets anders dan friet,hamburgers,hotdogs,shoarma en bier veel bier.
Maar richting A dus wel, bijna 2 kilometer lang alles wat jij hierboven opnoemt en nog meer!
pi_51119374
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 02:22 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Maar richting A dus wel, bijna 2 kilometer lang alles wat jij hierboven opnoemt en nog meer!
Nou dan moet ik een jaar wachten voordat ik dat kan ontdekken.
pi_51121158
Stonden ook met 4 tenten op A6 prima camping. 1e keer Werchter voor 3 van ons. 2 waren al diverse malen op deze camping geweest. Wij hadden ook gelezen over muziek. Wel zelf nog mp3 + boxjes mee en hoorde tevens her en der wat soundsystems dus zo stil was het nu ook weer niet. Jammer dat de mannen douches slechts 2 van 4 goed deden. Voor 9 goed te doen daarna zeker niet meer staan wat een drukte! Parkeren tja is overal maar blijft idd wel prijzige crap. Terwijl je al 160 euro neerteld voor kaarten + 17 camping maar dat wisten we van te voren.

Sprak Jason Mraz nog op donderdag middag op veld. Ook nog ff op foto vastgelegd zie hier. Hij vertelde toen al dat ie zonder band aan t touren is. Deed nog wat goocheltrucjes en ff geklets. Super relaxte gast. Volgende week maandag in Paradiso gaan we weer kijken!! Stond overigens ook voorin (tegen hek aan) maar geen last van gillende kids.

Vond zelf ook de PUB achter mainstage tussen de bands in erg leuk. Lekkere leuke oude dance of opzwepende beats. Dat mag ik wel. Vond prima sfeer. Echt zeer goed festival voor de sfeer. Totaal niet aggressief was op Pinkpop wel eens anders maar mis het Lowlands element. Volgend jaar weer Lowlands.
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:54 schreef MrFl0ppY het volgende:

Dan de tweede klacht was de camping, we stonden op A6. Jawel de camping die zowat het verste weg ligt van allemaal. Nou was dat niet zo'n ramp maar tevens lazen wij dat muziek verboden was op de camping . Nouja neemt voor mij iig een groot deel van de sfeer op camping weg. Ohja en die 15¤ voor parkeren is ook belachelijk. Net of je nog niet genoeg voor een ticket betaald.

Jason Mraz
Jammer dat die gozer met de trommel er niet bij was maar dat terzijde een erg mooi optreden. Wat kan die gozer zingen! Jammer overigens van de 15 jarige meisjes voorin.

Al met al een geslaagd festival. Genoeg leuke bands gezien en de organisatie van het eten en drinken was goed. Geluid was kut (vooral aan de zijkanten van de mainstage waarbij je doof werd van de bass). Publiek was op de pubers goed te pruimen al miste de campin wel wat sfeer (wtf geen muziek?!). Vond het ook een beetje een soft festival om het zo maar eens te noemen. Veel dames overigens(wat niet altijd slecht is) maar dat maakte de sfeer wel wat soft. Iets ruiger mag van mij wel.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:46:24 #268
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_51124259
Jason wie?
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_51124992
jason mraz

jack johnsons met een vleugje hiphop. klonk wel aardig, maar niks speciaals
  woensdag 4 juli 2007 @ 19:50:55 #270
178472 Ruud2007
muziekfriek
pi_51142525
6e keer werchter, een erg goede editie dit jaar.
hoogtepunten: lcd soundsystem, beastie boys, queens of the stone age, klaxons, kings of leon
dieptepunten: amy whinehouse
meevallers: peter gabriel, australian pink floyd show
tegenvallers: muse, interpol

mijn traditionele uitgebreide verslag komt uiteraard nog. heb 346 foto's en een kwartier film, dus heb ook nog genoeg werk daaraan
  woensdag 4 juli 2007 @ 21:22:55 #271
43497 Afunados
Get Therapy
pi_51146275
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:50 schreef Ruud2007 het volgende:
mijn traditionele uitgebreide verslag komt uiteraard nog. heb 346 foto's en een kwartier film, dus heb ook nog genoeg werk daaraan
Nice, ben benieuwd!
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:41:38 #272
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_51149594
kwartier film maar? *evilgrin* ik heb iets van 311 foto's en 3 uur 17 minuten en 41 secondes (volgens winamp) aan film
  woensdag 4 juli 2007 @ 23:00:09 #273
178472 Ruud2007
muziekfriek
pi_51150373
zo te zien aan je onderschrift ben je ook wel een echte foto/filmfreak en ik ga niet op een festival 3 uur 17 minuten met mn arm 'stil' in de lucht staan... ben er voor het eerst op uitgegaan met een 2GB-kaartje (voorheen 128mb), dus dit was al flink verwennerij
  woensdag 4 juli 2007 @ 23:11:39 #274
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_51150774
Woeeei, compilaties online straks?
  woensdag 4 juli 2007 @ 23:16:24 #275
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_51150951
daar hebben we statieven voor kan je mooi op het hek plaatsen . en ik ahd en harddisk van 30 GB bij me .. en als ik 4de accu bij me had was t ast nog meer geworden .. maar goed. ik ga binnenkort youtube vol spammen met een videoverslagje. ben nog wel ff bezig met verwerken
  woensdag 4 juli 2007 @ 23:48:26 #276
178472 Ruud2007
muziekfriek
pi_51152035
je bent een prof man!
  donderdag 5 juli 2007 @ 00:07:41 #277
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_51152709
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:13 schreef kastanova het volgende:
Geen flauw idee meer hoe het precies zat, maar met haar kwam ik toevallig in gesprek en even later kwam haar vriend erbij staan die mij weer van Fok herkende.. Ofzoiets .

Anyway, ik had beloofd de foto bij thuiskomst direct in het Werchter topic te gooien, dus bij deze .

[afbeelding]
Haha ja dat was ik dus!
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_51154116
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:50 schreef Ruud2007 het volgende:
tegenvallers: muse, interpol
Smaken verschillen, maar hoe kun je nu zeggen dat Muse tegen viel Al houd je er niet van je kunt toch niet menen dat ze slecht speelden?

Wat mij trouwens wel op viel dit jaar was dat het geluid zo veel slechter was dan anders. Ik vind het geluid op Werchter altijd erg goed. Maar dit jaar......
  donderdag 5 juli 2007 @ 01:26:50 #279
178472 Ruud2007
muziekfriek
pi_51154865
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 00:57 schreef bloodymary het volgende:
Smaken verschillen, maar hoe kun je nu zeggen dat Muse tegen viel Al houd je er niet van je kunt toch niet menen dat ze slecht speelden?
dat klopt helemaal. het feit dat ik Muse al luisterde voordat ze bekend werden en dit de 9e keer was dat ik ze live zag, geeft denk ik wel aan dat ik ze goed vind ik heb ze anderhalve maand geleden nog op Pinkpop gezien en daar werd ik weggeblazen, geweldig. op Werchter kwam het niet zo sterk op me over. ze staan ook bij teleurstellend he, geen dieptepunt. als de verwachting hoog is kan het ook eerder teleurstellen, heeft er ook mee te maken. ik zeg dus zeker niet dat ze slecht speelden, muse is en blijft een van de beste live-bands die er zijn. en wat je zegt qua geluid merkte ik toevalligerwijs juist het beste tijdens Muse; de lage tonen verdrongen bijna constant de pianoklanken en stemgeluid van Matthew.
  donderdag 5 juli 2007 @ 01:28:08 #280
178472 Ruud2007
muziekfriek
  donderdag 5 juli 2007 @ 01:32:29 #281
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_51155011
En het viel te vaak uit ...

Muse pas 2x gezien, ik vond het echt top. Maar ik was ook al erg dronken, en dat helpt ook mee!
451 °F
pi_51155143
Ik vond Muse ook wat tegenvallen hoor. Wellicht ook omdat ik vrij ver weg stond (kwam vanaf Beastie Boys geslenterd), maar een vriend van me die redelijk vooraan stond was ook niet echt te spreken over het optreden. Alleen pinkpop 2001 (meen ik) vond ik slechter dan dit optreden. De andere 3 keren dat ik ze zag, waren ze imho beter.

De lichtshow daarentegen was wel top , maar die van The Chemical Brothers was het meest indrukwekkend

Beste optreden vond ik trouwens Damien Rice (met afstand) ... al duurde het maar een uurtje en stonden er irritante gasten in het publiek (engelsen ... goh ). Ook Metallica was weer goed vermaak en Keane vond ik bijzonder goed.

Tegenvallers waren voor mij Pearl Jam (het kon me gewoon niet boeien, optreden was wel ok) en Faithless (3 leuke nummers, had toch echt naar Tori moeten gaan ). Rufus viel me ook een beetje tegen helaas.

Al met al een zeer geslaagd festival met interessante optredens (al lijkt RW wel steeds commerciëler te worden) en uiteindelijk ook prima weer.

Op naar Lowlands
  donderdag 5 juli 2007 @ 01:49:30 #283
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_51155369
Pearl Jam tegenvallen? Subjectiviteit heeft zo zijn grenzen
451 °F
  donderdag 5 juli 2007 @ 08:11:01 #284
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_51157086
Hoogtepunten: Björk, Snow Patrol, The Chemical Brothers, Tori Amos

Dieptepunten: Amy Winehouse (als je geen zin hebt, kom dan niet... zoals op Pinkpop)

Meevallers: Pearl jam (ik ken maar 2 nr's van ze, maar vond de sfeer wel lekker), Razorlight (een stuk beter dan op Pinkpop), Metallica (niet zo'n mijn ding, maar heb me erg vermaakt qua show)
Tegenvaller: Geen duet tussen Tori Amos en Damien Rice, terwijl ze wel op dezelfde dag geprogrammeerd stonden (The power of orange knickers )
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_51157642
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 01:26 schreef Ruud2007 het volgende:

[..]

dat klopt helemaal. het feit dat ik Muse al luisterde voordat ze bekend werden en dit de 9e keer was dat ik ze live zag, geeft denk ik wel aan dat ik ze goed vind
Dan was je ook vast samen met mij in 013
Welk jaar was het 2000 of zo? Toen hadden ze nog helemaal geen lichtshow en zaten zelf steeds aan allerlei snoeren te kloten. Maar wat was het gaaf . Met JJ72 in het voorprogramma.
pi_51160319
In USA is ie al jaren booming. Heeft tijd lang met z'n 2e album in top 100 op nr. 2 gestaan.
Dus geen kleine jongen. Al wordt ie hier gewoon te weinig op radio gedraaid om bekend te raken bij grote publiek.
Zou eerst in kleine zaal Paradiso staan a.s. maandag. Vanwege snel uitverkocht nu in grote zaal. Blijkbaar dus toch ook genoeg fans die m van cd/dvd/internet kennen. Op Rock Werchter waren ook veel mensen positief verrast.
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:07 schreef fretclick het volgende:

jason mraz

jack johnsons met een vleugje hiphop. klonk wel aardig, maar niks speciaals
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:36:43 #287
87381 r00d
Welke Letter?
pi_51161403
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:02 schreef funrider het volgende:
In USA is ie al jaren booming. Heeft tijd lang met z'n 2e album in top 100 op nr. 2 gestaan.
Dus geen kleine jongen. Al wordt ie hier gewoon te weinig op radio gedraaid om bekend te raken bij grote publiek.
Zou eerst in kleine zaal Paradiso staan a.s. maandag. Vanwege snel uitverkocht nu in grote zaal. Blijkbaar dus toch ook genoeg fans die m van cd/dvd/internet kennen. Op Rock Werchter waren ook veel mensen positief verrast.
[..]
Ik volg hem ook al jaren en was dolbij dattie eindelijk naar Nederland kwam. Enorm staan genieten daar, en maandag sta ik ook weer in Paradiso
Verder had ik eigenlijk niet echt dieptepunten ofzo, ik kan altijd van alles genieten ik ben allang blij dat ik mn favoriete artiesten live kan zien.
Alleen dat een beetje jammer dat een vriendin waarmee ik vooraan stond bij Muse "out" ging, en ik die met veel moeite en angst uiteindelijk met een hoop hulp van anderen over het hek kon krijgen. Achterlijke druktes daar vooraan zeg... Maar verder was het top!
pi_51168926
Ik was voor de 1e keer op werchter. Normaal ga ik altijd naar Lowlands maar dit jaar kan ik niet.

Ik vind het een fijn festival. Het eten was minder om uit te kiezen, maar we hadden zelf eten meegenomen gelukkig.
Ik vond de dixie's opzich niet eens erg. Ze werden goed schoon gehouden en optijd geleegd en er was bijna altijd wc papier.

Ik vond wel dat de prijzen aan de hoge kant waren en idd kut dat soms het geluid weg viel op het mainstage podium.
Gelukkig is dat niet bij Metallica gebeurd.

Ik zat op camping (amping volgens het bandje) 4 en dat was wel een relaxte camping, op de kuilen na. Lekker stukje lopen, is goed om al het vette eten weer te verbranden.
Ik vond de standjes en cafe's langs de zijkant erg gezellig!

Hoogtepunten: Metallica, Pearl Jam
Dieptepunten: Amy Winehouse en onze gejatte camera
Meevallers: Bjork. Dat is eigenlijk best leuke muziek.
  donderdag 5 juli 2007 @ 17:44:05 #289
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_51173763
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:36 schreef r00d het volgende:

[..]

Ik volg hem ook al jaren en was dolbij dattie eindelijk naar Nederland kwam. Enorm staan genieten daar, en maandag sta ik ook weer in Paradiso
Verder had ik eigenlijk niet echt dieptepunten ofzo, ik kan altijd van alles genieten ik ben allang blij dat ik mn favoriete artiesten live kan zien.
Alleen dat een beetje jammer dat een vriendin waarmee ik vooraan stond bij Muse "out" ging, en ik die met veel moeite en angst uiteindelijk met een hoop hulp van anderen over het hek kon krijgen. Achterlijke druktes daar vooraan zeg... Maar verder was het top!
zo dat bij muse was idd niet leuk! ik stond ook vooraan en al een uur van te voren en dat was al hoop duw-werk maar toen het begon was het echt niet normaal meer bij het 2e nr wilde ik al weg maar toen kon ik er gewoon niet uit, dat was helemaal eng!

uiteindelijk terug door het publiek weten te duwen met een hoop moeite!
  donderdag 5 juli 2007 @ 19:14:43 #290
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_51176173
Trouwens iemand nog 'n idee waar een Rock Werchter t-shirt te krijgen valt? Ik heb namelijk m'n vriendin 'n combi ticket cadeau gedaan voor d'r verjaardag en wil d'r nu nog even verrassen met 'n shirt van Werchter maar had op de weide geen mogelijkheid om er 1 sneaky te kunnen kopen
ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!!!!
  donderdag 5 juli 2007 @ 19:44:11 #291
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_51177039
thanx.nl
  donderdag 5 juli 2007 @ 19:50:34 #292
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_51177252
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:44 schreef -Sum- het volgende:

[..]

zo dat bij muse was idd niet leuk! ik stond ook vooraan en al een uur van te voren en dat was al hoop duw-werk maar toen het begon was het echt niet normaal meer bij het 2e nr wilde ik al weg maar toen kon ik er gewoon niet uit, dat was helemaal eng!

uiteindelijk terug door het publiek weten te duwen met een hoop moeite!
Dan is het maar goed dat je er bij Metallica niet stond. Rechts iig.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 5 juli 2007 @ 20:13:53 #293
178472 Ruud2007
muziekfriek
pi_51178008
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 08:58 schreef bloodymary het volgende:

Dan was je ook vast samen met mij in 013
Welk jaar was het 2000 of zo? Toen hadden ze nog helemaal geen lichtshow en zaten zelf steeds aan allerlei snoeren te kloten. Maar wat was het gaaf . Met JJ72 in het voorprogramma.
haha, inderdaad! grappig.
13 april 2001 was het. kregen we nog zo'n sample-cd van My Vitriol.
pi_51178210
Ha! Ik heb Muse al in 2000 op Pinkpop en Lowlands gezien.
  donderdag 5 juli 2007 @ 20:36:30 #295
7242 WarPuppy
Paddestoel
pi_51178785
Vorig jaar waren ze er ook, ben er zelf niet zon fan van. Oftewel, ik zat tijdens muse aan me patatje stoofvlees en boulet!
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
  donderdag 5 juli 2007 @ 20:46:01 #296
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_51179096
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 20:36 schreef WarPuppy het volgende:
Vorig jaar waren ze er ook, ben er zelf niet zon fan van. Oftewel, ik zat tijdens muse aan me patatje stoofvlees en boulet!
voor 7¤
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_51180355
Hm ik ben nog geinterviewd door een gast met cameraploeg erbij. Ik heb alleen geen idee van welke zender ze waren. Was op de 1e dag, die gozer zocht "inspirerende t-shirts" ofzo.
Iemand een idee?
pi_51181167
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 21:22 schreef maxor het volgende:
Hm ik ben nog geinterviewd door een gast met cameraploeg erbij. Ik heb alleen geen idee van welke zender ze waren. Was op de 1e dag, die gozer zocht "inspirerende t-shirts" ofzo.
Iemand een idee?

Deze vent?
VJ Olli, van TMF België
Een vriend van me is ook door hem geinterviewd.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
  donderdag 5 juli 2007 @ 22:08:40 #299
16149 -Sum-
pi_51182252
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 19:50 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Dan is het maar goed dat je er bij Metallica niet stond. Rechts iig.
ik stond bij metallica rechtsvooraan, daar vond ik het publiek juist heel lafjes. voor ons was een pit van max. 10 man
  donderdag 5 juli 2007 @ 22:09:25 #300
16149 -Sum-
pi_51182293
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 20:20 schreef ruud.nl het volgende:
Ha! Ik heb Muse al in 2000 op Pinkpop en Lowlands gezien.
ik zag ze ook op lowlands, pinkpop en rock am ring, daar gaat het niet om
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')