welke is zijn vrouw? die aziatische of die heerlijke gitariste?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:33 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Jep had genoeg van die indie rock en vindt de Artic Monkeys zowieso niks voorstellen. Was een super optreden. De zanger ging iig helemaal los en zijn vrouw was wel leuk als decor
Vorig jaar toch echt geen probleem gehad met water te krijgen. Haalde lekker heel de dag telkens een witbiertje en een glas water bij de stella artios DJ tent. Jammer dat ze dit jaar deze wit biertjes niet meer hadden.... Volgens mij was is er ook ieder jaar gratis water te halen bij de toiletten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:30 schreef Stpan het volgende:
Met de afsluiter van de vorige pagina:
Vorig jaar tot de ontdekking gekomen hoe slecht de randvoorwaarden op Werchter zijn georganiseerd, zeker toen met het snikhete weer en dat je gewoon nauwelijks aan voldoende water kon komen was bij de beesten af.
Nou richting de B en de C camping ben ik toch echt geen japans/chinees/pasta's/beenhammetjes/falafel/vegatarisch/enz... tegen gekomen. Het was niets anders dan friet,hamburgers,hotdogs,shoarma en bier veel bier.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:18 schreef bloodymary het volgende:
Waarom hebben ze bij ons niet van die heerlijke verse zelf gesneden frietjes? Ik vind dat dat verboden moet worden voorgesneden friet. En die wafels.........Ik weet zeker dat Lowlands niet aan Werchter kan tippen qua eten. En dan bedoel ik wat er buiten langs de weg allemaal te krijgen is!
We hebben helemaal niets verkocht, we hebben alleen maar geruildquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:51 schreef donnahvh het volgende:
owja!?
maar ik ben helemaal niet lief , zoveel had je toch al van me gezien!![]()
zullen we bier gaan verkopen?
wat een kutruil was dat trouwensquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
We hebben helemaal niets verkocht, we hebben alleen maar geruild.
.
Whehehequote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:13 schreef donnahvh het volgende:
[..]
wat een kutruil was dat trouwens![]()
zat alleen maar sjek in![]()
was er ook iets met een speeltuin op camping dat jij weet?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Whehehe.
Tja, jij ging ineens bij die lui in de speeltuin zitten dus daar heb ik je maar weer weggesleept; enige foto die ik omstreeks dat tijdstip en die plek gemaakt heb is volgens mij deze en daar zie ik geen speeltuin.
[afbeelding]
Heb nog wel een foto, maar daar staan we beiden gewoon te wappie op.
Als iemand trouwens zijn eigen tent herkend, namens mij/donna/ons bij deze een welgemeend excuses.
Maar richting A dus wel, bijna 2 kilometer lang alles wat jij hierboven opnoemt en nog meer!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou richting de B en de C camping ben ik toch echt geen japans/chinees/pasta's/beenhammetjes/falafel/vegatarisch/enz... tegen gekomen. Het was niets anders dan friet,hamburgers,hotdogs,shoarma en bier veel bier.
Nou dan moet ik een jaar wachten voordat ik dat kan ontdekken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:22 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar richting A dus wel, bijna 2 kilometer lang alles wat jij hierboven opnoemt en nog meer!
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:54 schreef MrFl0ppY het volgende:
Dan de tweede klacht was de camping, we stonden op A6. Jawel de camping die zowat het verste weg ligt van allemaal. Nou was dat niet zo'n ramp maar tevens lazen wij dat muziek verboden was op de camping. Nouja neemt voor mij iig een groot deel van de sfeer op camping weg. Ohja en die 15¤ voor parkeren is ook belachelijk. Net of je nog niet genoeg voor een ticket betaald.
Jason Mraz
Jammer dat die gozer met de trommel er niet bij was maar dat terzijde een erg mooi optreden. Wat kan die gozer zingen! Jammer overigens van de 15 jarige meisjes voorin.
Al met al een geslaagd festival. Genoeg leuke bands gezien en de organisatie van het eten en drinken was goed. Geluid was kut (vooral aan de zijkanten van de mainstage waarbij je doof werd van de bass). Publiek was op de pubers goed te pruimen al miste de campin wel wat sfeer (wtf geen muziek?!). Vond het ook een beetje een soft festival om het zo maar eens te noemen. Veel dames overigens(wat niet altijd slecht is) maar dat maakte de sfeer wel wat soft. Iets ruiger mag van mij wel.
Nice, ben benieuwd!quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:50 schreef Ruud2007 het volgende:
mijn traditionele uitgebreide verslag komt uiteraard nog. heb 346 foto's en een kwartier film, dus heb ook nog genoeg werk daaraan
Haha ja dat was ik dus!quote:Op maandag 2 juli 2007 18:13 schreef kastanova het volgende:
Geen flauw idee meer hoe het precies zat, maar met haar kwam ik toevallig in gesprek en even later kwam haar vriend erbij staan die mij weer van Fok herkende.. Ofzoiets.
Anyway, ik had beloofd de foto bij thuiskomst direct in het Werchter topic te gooien, dus bij deze.
[afbeelding]
Smaken verschillen, maar hoe kun je nu zeggen dat Muse tegen vielquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:50 schreef Ruud2007 het volgende:
tegenvallers: muse, interpol
dat klopt helemaal. het feit dat ik Muse al luisterde voordat ze bekend werden en dit de 9e keer was dat ik ze live zag, geeft denk ik wel aan dat ik ze goed vindquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:57 schreef bloodymary het volgende:
Smaken verschillen, maar hoe kun je nu zeggen dat Muse tegen vielAl houd je er niet van je kunt toch niet menen dat ze slecht speelden?
Dan was je ook vast samen met mij in 013quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:26 schreef Ruud2007 het volgende:
[..]
dat klopt helemaal. het feit dat ik Muse al luisterde voordat ze bekend werden en dit de 9e keer was dat ik ze live zag, geeft denk ik wel aan dat ik ze goed vind![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:07 schreef fretclick het volgende:
jason mraz
jack johnsons met een vleugje hiphop. klonk wel aardig, maar niks speciaals
Ik volg hem ook al jaren en was dolbij dattie eindelijk naar Nederland kwam. Enorm staan genieten daar, en maandag sta ik ook weer in Paradisoquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:02 schreef funrider het volgende:
In USA is ie al jaren booming. Heeft tijd lang met z'n 2e album in top 100 op nr. 2 gestaan.
Dus geen kleine jongen. Al wordt ie hier gewoon te weinig op radio gedraaid om bekend te raken bij grote publiek.
Zou eerst in kleine zaal Paradiso staan a.s. maandag. Vanwege snel uitverkocht nu in grote zaal. Blijkbaar dus toch ook genoeg fans die m van cd/dvd/internet kennen. Op Rock Werchter waren ook veel mensen positief verrast.
[..]
zo dat bij muse was idd niet leuk! ik stond ook vooraan en al een uur van te voren en dat was al hoop duw-werk maar toen het begon was het echt niet normaal meerquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:36 schreef r00d het volgende:
[..]
Ik volg hem ook al jaren en was dolbij dattie eindelijk naar Nederland kwam. Enorm staan genieten daar, en maandag sta ik ook weer in Paradiso
Verder had ik eigenlijk niet echt dieptepunten ofzo, ik kan altijd van alles genietenik ben allang blij dat ik mn favoriete artiesten live kan zien.
Alleen dat een beetje jammer dat een vriendin waarmee ik vooraan stond bij Muse "out" ging, en ik die met veel moeite en angst uiteindelijk met een hoop hulp van anderen over het hek kon krijgen. Achterlijke druktes daar vooraan zeg...Maar verder was het top!
![]()
Dan is het maar goed dat je er bij Metallica niet stond. Rechts iig.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:44 schreef -Sum- het volgende:
[..]
zo dat bij muse was idd niet leuk! ik stond ook vooraan en al een uur van te voren en dat was al hoop duw-werk maar toen het begon was het echt niet normaal meerbij het 2e nr wilde ik al weg maar toen kon ik er gewoon niet uit, dat was helemaal eng!
uiteindelijk terug door het publiek weten te duwen met een hoop moeite!
haha, inderdaad!quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:58 schreef bloodymary het volgende:
Dan was je ook vast samen met mij in 013![]()
Welk jaar was het 2000 of zo? Toen hadden ze nog helemaal geen lichtshow en zaten zelf steeds aan allerlei snoeren te kloten. Maar wat was het gaaf. Met JJ72 in het voorprogramma.
voor 7¤quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:36 schreef WarPuppy het volgende:
Vorig jaar waren ze er ook, ben er zelf niet zon fan van. Oftewel, ik zat tijdens muse aan me patatje stoofvlees en boulet!
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:22 schreef maxor het volgende:
Hm ik ben nog geinterviewd door een gast met cameraploeg erbij. Ik heb alleen geen idee van welke zender ze waren. Was op de 1e dag, die gozer zocht "inspirerende t-shirts" ofzo.
Iemand een idee?
ik stond bij metallica rechtsvooraan, daar vond ik het publiek juist heel lafjes. voor ons was een pit van max. 10 manquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:50 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je er bij Metallica niet stond. Rechts iig.![]()
ik zag ze ook op lowlands, pinkpop en rock am ring, daar gaat het niet omquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:20 schreef ruud.nl het volgende:
Ha! Ik heb Muse al in 2000 op Pinkpop en Lowlands gezien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |