De EO kan prima uitgroeien tot een soort Fox en dat doen ze al een beetje.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:00 schreef BlackJack het volgende:
[..]
De TROS is een veredeld SBS6, en de EO wordt zo vereenzelvigd met religie dat die enkel nog kan preken voor eigen parochie. De NOS zou ik hier eerder voor aanwijzen.
Dat maakt Nederland zo mooi.quote:Misschien is dat wel iets typisch Nederlands, dat de intellectuele elite een linkse insteek heeft (heel kort door de bocht). Wij hebben hier sinds de gouden eeuw niet meer de verheerlijking van commercie gezien die bijv. Amerika nog wel kent.
het is een voorbeeld. Kom nu eens met een definite waaruit blijkt dat de publieke omroep kwaliteitsprogramma`s maakt en de commerielen niet!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:51 schreef Floripas het volgende:
Harry Mens is vooral vrij saai. CC is wellicht niet extreem intellectueel, maar genereert wel debat en is kwalitatief heel aardig.
zendtijd voor allochtonen (die programma`s in het turks enzo, zijn er echt niet vanwege de kijkcijfers of de wens van de leden). Noem ik niet echt een "rechtse"eis of wel soms? Zo zijn er wel meer eisen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:51 schreef Floripas het volgende:
Maar die eisen zijn er voor iedereen. Ik zie niet wat er "links" aan die eisen is.
En wat valt daar aan te schuimbekken?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:05 schreef JohnDope het volgende:
Je ziet het bijvoorbeeld ook al aan de weblogs. Er is geen linkse weblog die bijvoorbeeld Geenstijl overtreft.
En zo gaat het straks ook met televisie, dat zal ook internet televisie worden, als de huiskamer technologie het mogelijk maakt.
Je blik op de wereld is zoals gewoonlijk weer ontoereikend.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Snelle connecties lopen ze zeker voor!
En met bellen ook. Ik werd laatst nog door iemand uit de VS gebeld. 1,5 uur lang, diegene belde bijna gratis naar mijn nederlandse gsm. Dat zou je omgedraaid niet moeten doen, want dan ben je een godsvermogen kwjit.
Toen wij nog inbelden, was er allang breedband voor de burger in de VS beschikbaar, etc, etc.
InternetTelevisie is de toekomst, want dan ben je ook niet meer afhankelijk van de overheid, leden, licenties en andere dure zinloze kosten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En wat valt daar aan te schuimbekken?
Ik had het niet over die shows, maar over Zembla en Nova en Zomergasten enzo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:04 schreef Napalm het volgende:
[..]
het is een voorbeeld. Kom nu eens met een definite waaruit blijkt dat de publieke omroep kwaliteitsprogramma`s maakt en de commerielen niet!!
Waarom is Lingo kwaliteit en belspelletjes niet? Waarom is Ter land, ter zee en in de lucht kwaliteit en Dancing on ice bagger?
[..]
Dat geldt niet voor individuele omroepen, hoor.quote:zendtijd voor allochtonen (die programma`s in het turks enzo, zijn er echt niet vanwege de kijkcijfers of de wens van de leden). Noem ik niet echt een "rechtse"eis of wel soms? Zo zijn er wel meer eisen.
Al ziende blind...quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:06 schreef Zyggie het volgende:
Sowieso mensen die denken dat het NOS zo links is. Hoeveel mogelijkheid aan beeldvorming heeft die omroep. Typisch hardnekkig waanideetje.
desondanks, waar blijft die definitie?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik had het niet over die shows, maar over Zembla en Nova en Zomergasten enzo.
JAwel. Zelfs voor BNN zijn er allerlei eisen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:09 schreef Floripas het volgende:
Dat geldt niet voor individuele omroepen, hoor.
Bron?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:09 schreef Napalm het volgende:
[..]
Al ziende blind...
Zolang nieuwpresentatrices de term "jammer" laten vallen bij verkiezingsresultaten van bepaalde partijen
Bron?quote:en de montage "kutmarokkaantjes" eruit knipt bij bepaalde linkse wethouders...
Het niveau van Nova en het StaatsJournaal is al om te janken en dat staat los van die altijd en eeuwige linkse ondertoon in die programma's.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik had het niet over die shows, maar over Zembla en Nova en Zomergasten enzo.
[..]
In kwaliteit of IP-hits?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:05 schreef JohnDope het volgende:
Je ziet het bijvoorbeeld ook al aan de weblogs. Er is geen linkse weblog die bijvoorbeeld Geenstijl overtreft.
ga maar ff zoeken op de frontpage. Duizend maal besproken.quote:
Die sites die jij nu op noemt, die ken ik niet eens.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
In kwaliteit of IP-hits?
In het eerste geval: Sargasso, Retecool, Geencommentaar.
Zo werkt het natuurlijk niet, zeg.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:12 schreef Napalm het volgende:
[..]
ga maar ff zoeken op de frontpage. Duizend maal besproken.
GeenStijl weleens gelezen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:14 schreef MrX1982 het volgende:
TV is toch vooral een sterk propaganda middel waarbij een zekere vorm van paternalisme nodig is. Linkse mensen hebben meer last van paternalisme dan rechtse mensen.
Wederom bepaal jij wat kwaliteit is zonder een definitie te geven.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
In kwaliteit of IP-hits?
In het eerste geval: Sargasso, Retecool, Geencommentaar.
Tsja, als jij een beetje basiskennis onbreekt en weigert een definitie aan te leveren maak je het wel heel makkelijk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk niet, zeg.
Toch is het vrijwel hetzelfde als de NOS. Vreemd dat je geen kritiek hebt op RTL Nieuws.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:19 schreef MrX1982 het volgende:
Het RTL Nieuws is overigens een goed voorbeeld van een programma wat commerciëlen met succes kunnen maken. Het RTL Nieuws vind ik vlotter en plezieriger dan het NOS Journaal wat toch erg stijf is en waarbij sommige nieuwslezers niet eens normaal een zin kunnen uitspreken. Philip Freriks aka de hakkelaar.
Het probleem Publieke Omroep ook denk ik, dan houden ze geen kijkers meer over.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:04 schreef Tikorev het volgende:
Het probleem is denk ik dat rechts eerst honderdduizenden betalende leden moet vinden voordat ze ook maar een minuut zendtijd krijgen terwijl de meest linkse omroepen van Nederland, NPS, IKON en NOS, zonder ook maar enige achterban elk jaar weer vele tientallen miljoenen euro's krijgen om dagelijks uren linkse televisie te maken. Geef rechts dezelfde middelen en mogelijkheden en het probleem is denk ik zo opgelost.
Kijk bijvoorbeeld eens naar het RTL journaal en naar de NOS, ik vergelijk heel vaak die 2 uitzendingen met elkaar namelijk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:15 schreef SCH het volgende:
Ik ben bang dat zogenaamde rechtse programma's heel erg gaan lijken op de programma's die men nu links noemt. Ik kan me tenminste niet voorstellen hoe een 'rechtse NOVA', een 'rechts journaal' of een 'rechts buitenhof' er ineens uit zou zijn.HOe stellen de voorstanders zich dat soort programma's dan voor?
GS is zo af en toe grappig om te lezen. Niets meer niets minder. Er gaat daar weinig paternalisme van uit. Veel eerder op een humoristische manier de gebeurtenissen beschouwen. Is dat verboden?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |