Daar ben ik het ook mee eens. Je stelt geen 32 jarige aan als opvolger voor iemand die misschien nog een jaar blijft. Perez wordt er echt niet meer beter op. Hij is wel goed, maar het is niet iemand van wie we over 20 jaar nog zeggen 'Goh, wat zijn we blij dat die jongen ooit bij ons heeft gespeeld'. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Cocu, Sneijder, Davids, Alex, ....quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eeeeuh, waarom? Omdat ik jouw mening niet deel?
[..]
Nee.
Henk ten Cate heeft zelfs aangegeven dat hij in hem niet de eventuele opvolger ziet van Wesley Sneijder.
Maar je kan hem toch op zijn minst een kans geven in de voorbereiding? Zeker op basis van zijn prestaties, afgelopen seizoen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens. Je stelt geen 32 jarige aan als opvolger voor iemand die misschien nog een jaar blijft. Perez wordt er echt niet meer beter op. Hij is wel goed, maar het is niet iemand van wie we over 20 jaar nog zeggen 'Goh, wat zijn we blij dat die jongen ooit bij ons heeft gespeeld'. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Cocu, Sneijder, Davids, Alex, ....
Nooit wat over gehoord. En zowel bij AZ als bij Ajax functioneerde hij en het team prima. Dus wat is dan het probleem? Hij is zelfs nog een doorslaggevende aanvaller geweest voor het behalen van de tweede plaats.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:29 schreef BB-boy het volgende:
Dat is meerdere keren ter sprake gekomen bij voetbal insite.
Die 30 keer dat Babel in de basis mocht beginnen vond ik hem over het algemeen ook teleurstellen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef kevin6188 het volgende:
Die paar keer dat Perez wel in de basis mocht beginnen vond ik hem over het algemeen teleurstellen.
Die is idd ook niet in de vorm van zijn leven op het moment nee. Zullen we het even over Maduro hebben?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:41 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Die 30 keer dat Babel in de basis mocht beginnen vond ik hem over het algemeen ook teleurstellen.
Hij is nog jong, misschien wordt komend seizoen zijn échte doorbraak?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is idd ook niet in de vorm van zijn leven op het moment nee.
Goede strafschop(pen?) gisteren.quote:Zullen we het even over Maduro hebben?.
Babel krijgt wel 30 keer een basisplaats om vervolgens maar wat aan te klooien. Is het dan zo moeilijk om Perez ook eens een kans te geven? Als je zelfs bij een vertrek van Sneijder niet zit te wachten op een speler als Perez, dan heb je of geen verstand van voetbal, of je hebt een hekel aan hem.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Die is idd ook niet in de vorm van zijn leven op het moment nee. Zullen we het even over Maduro hebben?.
Ik hoop het wederom. Hij kan zo goed zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij is nog jong, misschien wordt komend seizoen zijn échte doorbraak?
[..]
Goede strafschop(pen?) gisteren.
Klopt, hij heeft het, maar het komt er (nog) niet volledig uit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop het wederom. Hij kan zo goed zijn.
Kan me die koppen niet voor me halen, maar aangezien VI zwaar kut is, zou het best kunnen.quote:Tja, qua spel staat hij al 2 jaar stil in zijn ontwikkeling. Ik kan me de VI koppen over de nieuwe Cruijff nog voor de geest halen.
Als we dezelfde prestaties herhalen als het seizoen in dat tenue (1994/95) dan heb ik het er graag voor over.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:49 schreef BobbyHill het volgende:
Ik zie nu die foto van Kanu en Finidi....wat waren dat eigenlijk ontzettend lelijke shirts
Dat zeiden ze ook over vd Gun. Die zat toen zelfs bij Spaan enzo om dat allemaal uit te leggen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:47 schreef HeatWave het volgende:
Tja, qua spel staat hij al 2 jaar stil in zijn ontwikkeling. Ik kan me de VI koppen over de nieuwe Cruijff nog voor de geest halen.
I know. Maar het is wel zo dat (opvallend veel) donkere spelers ZO goed zijn als ze jong zijn en het toch niet halen. heeft denk ik toch met "ik sta op de VI, ik heb het gemaakt" mentaliteit te maken denk ikquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over vd Gun. Die zat toen zelfs bij Spaan enzo om dat allemaal uit te leggen.
Ga je mond spoelen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:49 schreef BobbyHill het volgende:
Ik zie nu die foto van Kanu en Finidi....wat waren dat eigenlijk ontzettend lelijke shirts
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef Sethje het volgende:
We worden wereldkampioen.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien dat als Cedric v/d Gun sterkere knieën had, hij de nieuwe Johan Cruijff was geworden.![]()
Interesseert me niets, als we de CL winnen in een lelijk shirt vind ik het primaquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:49 schreef BobbyHill het volgende:
Nee man, ze zien er bruut uit johquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:49 schreef BobbyHill het volgende:
Spannend!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:27 schreef StarGazer het volgende:
Volgens geruchten wordt dit de tweede competitieronde:
Zondag 26 augustus
Feyenoord - VVV
Kunnen we de vraagprijs voor Sneijder ook wel verdriedubbelen naar 60 miljoenquote:Valencia bepaalt prijs Silva op 90 miljoen
21/6/2007 17:43
David Silva (21) heeft zijn contract bij Valencia verlengd en is nu negentig miljoen euro waard.
Ze hebben daar echt iets verkeerds gesliktquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:03 schreef twi het volgende:
[..]
Kunnen we de vraagprijs voor Sneijder ook wel verdriedubbelen naar 60 miljoen
Daarom zeg ik ook vraagprijs.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:37 schreef jna het volgende:
die 90 miljoen is een ontsnappingsclausule die elke speler in spanje heeft. Die zijn altijd zo hoog omte voorkomen dat iemand er gebruik van maakt. Escude heeft daar waarschijnlijk ook een clausule van 40 miljoen ofzo.
Die gaat wel praten maar niks zeggen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:28 schreef Wooldoor het volgende:
Straks trouwens Martin van Geel te gast bij Talpa, mischien heeft hij nog wat nieuws of nieuwe talenten gespot
Rigters. En die heeft naar mijn mening nog te weinig laten zien. Hij doet het nu leuk op het EK, maar bij NAC heeft hij het hele seizoen maar matigjes gespeeld. Hij was niet slecht, maar echt overtuigen kon hij ook zelden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:34 schreef Wooldoor het volgende:
Zou trouwens richters niets zijn om op te halen voor waarschijnlijk minder dan een miljoen?
Kerel doet het erg goed in de wedstrijden voor oranje onder de 21 en lijkt een goed spitsenduo met Babel te vormen.
Daarom zeg ik, Ajax....quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die gaat wel praten maar niks zeggen.
Ja, want Ajax is de enige club ter wereld die niet direct met al zijn informatie te koop loopt..quote:
Aan Feyenoord zien we hoe goed het werkt om dat wel te doenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:16 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja, want Ajax is de enige club ter wereld die niet direct met al zijn informatie te koop loopt...
Aan Feyenoord is helemaal niets goed.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Aan Feyenoord zien we hoe goed het werkt om dat wel te doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |