abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52117396
Astana De dopinglabs zullen weer overwerk hebben.

Wanneer gaan ze nou eens teams weren waar je op voorhand al wist dat er problemen bij zouden ontstaan? Astana begint nu al op Phonak te lijken met al die positieve gevallen of renners die in opspraak zijn geraakt.

Maar ach ze laten ook teams toe die bestaan uit zo'n beetje de creme de la creme van ex-gebruikers, dan kan die blauwe dopingbrigade er ook nog wel bij.
pi_52117649
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:35 schreef Ericr het volgende:
Astana De dopinglabs zullen weer overwerk hebben.

Wanneer gaan ze nou eens teams weren waar je op voorhand al wist dat er problemen bij zouden ontstaan? Astana begint nu al op Phonak te lijken met al die positieve gevallen of renners die in opspraak zijn geraakt.

Maar ach ze laten ook teams toe die bestaan uit zo'n beetje de creme de la creme van ex-gebruikers, dan kan die blauwe dopingbrigade er ook nog wel bij.
Als de organisatie van de vuelta de verdachten gewoon thuislaat is er mijns inziens niks aan de hand. Dus bij Relax Mancebo, Sevilla, Santi Perez enzo thuislaten. Alhoewel als je dat doet dan blijft van die ploeg niks meer over
  zondag 5 augustus 2007 @ 17:22:27 #83
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_52121636
Dat ze Relax nog een wildcard hebben gegeven is echt te gek voor woorden eigenlijk.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 5 augustus 2007 @ 17:29:09 #84
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_52121760
Astana deed wel leuke dingen in de Tour, net als Tinkoff in de Giro.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_52122074
Tja Dario Frigo was ook zo'n leuke jongen en Rodolfo Massi had toch ook zijn momenten Op Cycling4all hebben ze een soort van ranglijst gemaakt van PT-ploegen en hun aanpak van het dopingvraagstuk. Astana scoort in ieder nog hoger dan Discovery op die ranglijst en ook hoger dan de ploeg van Piti. Euskatel staat op die lijst onderaan.
  zondag 5 augustus 2007 @ 17:59:26 #86
pi_52122345
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 17:46 schreef Ericr het volgende:
Tja Dario Frigo was ook zo'n leuke jongen en Rodolfo Massi had toch ook zijn momenten
Ach, die Portugese ploeg destijds met Claus Moller (wat is dat toch met die klimmende Denen) deed ook zo'n aardige dingen , net als Santiago Perez en Aitor Gonzalez natuurlijk ...
pi_52123589
Ah weer lekker over lange rechte wegen fietsen. Met de enige bocht 75 meter van de finish. heb er zin an .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 5 augustus 2007 @ 19:32:00 #88
pi_52124283
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:59 schreef du_ke het volgende:
Ah weer lekker over lange rechte wegen fietsen. Met de enige bocht 75 meter van de finish. heb er zin an .
Volgens mij bestaat die hele Vuelta uit zeshonderd kilometer maanlandschap, 800 kilometer woestijn en vijfhonderd kilometer rotsen. Allemaal op rechte tweevakswegen waarlangs geen kat, geen hond en al zeker geen enkele toeschouwer staat te kijken. Héél héél soms merk je een verdwaald wild paard of een uitgemergelde Spaanse rotskoe op zoek naar voedsel op.
We stemmen gewoontegetrouw zoals in de Tour af om 15 uur op de "Belg" om vervolgens eerst een uur een of andere soap uit de jaren stillekes in beeld te krijgen, want in Spanje blijkt José met de pet van de regie nog aan zijn siësta bezig te zijn zodat de uitzending pas om even voor vier van start gaat. We krijgen Michel "Tom Boonen, tom Booooonen, booooooneeeeen, bonen, bonen, bonen" Wuyts te horen die ons te melden weet dat het zooo heet is dat de laatste mus zopas voor zijn neus morsdood uit de dakgoot is gevallen en we krijgen het eerste shot van een eenzame hopeloze vluchter van pakweg de "Relax" (whats in a name) ploeg in beeld die midden een woestijnachtig maanlandschap nog honderd kilometer kaarsrechte weg te wachten staat. Daarachter het peloton. De rest van de etappe is altijd hetzelfde, de vluchter wordt bij de 3de boom langs het parcours, 80 kilometer verderop, net op het moment dat hij de uitdroging nabij is ingelopen, en het peloton trekt richting bewoonbaar gebied. Meestal een stad met een klinkende naam als "Argamasilla de Alba" of "Santuario de la Bien Aparecida". Daar staan in de laatste 2 kilometer van het parcours alle zevenhonderdduizend toeschouwers van de dag vier rijen dik opeen gepakt, in de enige bocht van de hele dag op zeshonderd meter van de finish valt het halve peloton, en op de meet wint pakweg Petacchi de massaspurt.

Zoals je zegt , ik heb er weeral zin an ...
  zondag 5 augustus 2007 @ 19:53:55 #89
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_52124748
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 17:46 schreef Ericr het volgende:
Tja Dario Frigo was ook zo'n leuke jongen en Rodolfo Massi had toch ook zijn momenten Op Cycling4all hebben ze een soort van ranglijst gemaakt van PT-ploegen en hun aanpak van het dopingvraagstuk. Astana scoort in ieder nog hoger dan Discovery op die ranglijst en ook hoger dan de ploeg van Piti. Euskatel staat op die lijst onderaan.
Heb je een linkje naar die totale lijst ?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_52124943
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 19:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Volgens mij bestaat die hele Vuelta uit zeshonderd kilometer maanlandschap, 800 kilometer woestijn en vijfhonderd kilometer rotsen. Allemaal op rechte tweevakswegen waarlangs geen kat, geen hond en al zeker geen enkele toeschouwer staat te kijken. Héél héél soms merk je een verdwaald wild paard of een uitgemergelde Spaanse rotskoe op zoek naar voedsel op.
We stemmen gewoontegetrouw zoals in de Tour af om 15 uur op de "Belg" om vervolgens eerst een uur een of andere soap uit de jaren stillekes in beeld te krijgen, want in Spanje blijkt José met de pet van de regie nog aan zijn siësta bezig te zijn zodat de uitzending pas om even voor vier van start gaat. We krijgen Michel "Tom Boonen, tom Booooonen, booooooneeeeen, bonen, bonen, bonen" Wuyts te horen die ons te melden weet dat het zooo heet is dat de laatste mus zopas voor zijn neus morsdood uit de dakgoot is gevallen en we krijgen het eerste shot van een eenzame hopeloze vluchter van pakweg de "Relax" (whats in a name) ploeg in beeld die midden een woestijnachtig maanlandschap nog honderd kilometer kaarsrechte weg te wachten staat. Daarachter het peloton. De rest van de etappe is altijd hetzelfde, de vluchter wordt bij de 3de boom langs het parcours, 80 kilometer verderop, net op het moment dat hij de uitdroging nabij is ingelopen, en het peloton trekt richting bewoonbaar gebied. Meestal een stad met een klinkende naam als "Argamasilla de Alba" of "Santuario de la Bien Aparecida". Daar staan in de laatste 2 kilometer van het parcours alle zevenhonderdduizend toeschouwers van de dag vier rijen dik opeen gepakt, in de enige bocht van de hele dag op zeshonderd meter van de finish valt het halve peloton, en op de meet wint pakweg Petacchi de massaspurt.

[afbeelding]

We hebben dr weer zin an.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  zondag 5 augustus 2007 @ 20:05:17 #91
67640 SaintOfKillers
pi_52125010
quote:
"Tom Boonen, tom Booooonen, booooooneeeeen, bonen, bonen, bonen"
Je bent een stukje vergeten, meestal is het "Tom Boonen. Tom Boonen! Boonen! Boonen!! Boonen!!!! .... ..... ..... ...... en Petacchi wint."
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 5 augustus 2007 @ 21:01:22 #92
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_52126229
Als je echt wil verzuipen in treurigheid wil hebben moet je inderdaad aan het begin van de uitzending 2 uur lang naar een falende Spanjaard gaan kijken die solo al 120 kilometer heeft gereden en nog 60 moet.
Tranquillo
pi_52126408
Maar toch kjiken .
sig verwijderd door FA
pi_52126891
quote:

[..]

[afbeelding]

Dit was een collumn van je van vorig jaar toch?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_52127338
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 20:05 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Je bent een stukje vergeten, meestal is het "Tom Boonen. Tom Boonen! Boonen! Boonen!! Boonen!!!! .... ..... ..... ...... en Petacchi wint."
dat is bij Renaat meestal zo volgens mij , ow nee dat was bij het WK en Uytterhoeven. Gilbert Gilbert, Gilbert, ow nee Boonen is wereldkampioen
  zondag 5 augustus 2007 @ 21:49:33 #96
pi_52127601
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 21:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dit was een collumn van je van vorig jaar toch?
Van twee jaar terug zelfs al. Weinig is veranderd in de vuelta ondertussen
  zondag 5 augustus 2007 @ 21:53:41 #97
67640 SaintOfKillers
pi_52127719
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 21:42 schreef Bartoli het volgende:

[..]

dat is bij Renaat meestal zo volgens mij , ow nee dat was bij het WK en Uytterhoeven. Gilbert Gilbert, Gilbert, ow nee Boonen is wereldkampioen
Ja, ze lijken ook zo op elkaar.

Maar ik bedoelde eerder dat Wuyts bij een sprint zo gefixeerd is op Boonen dat hij meestal niet ziet dat er aan de andere kant van de weg nog iemand twee fietslengtes voorligt.
pi_52150203
Ik ga dit jaar ook eens kijken.
Wil nog wel wat meer wielrennen zien
  maandag 6 augustus 2007 @ 23:04:20 #99
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_52154204
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:53 schreef itsme het volgende:
Ik ga dit jaar ook eens kijken.
Wil nog wel wat meer wielrennen zien
Volgend jaar de Giro kijken ipv de Vuelta als je meer wielrennen wilt zien, stuk interessanter
Tranquillo
pi_52161995
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 21:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Van twee jaar terug zelfs al. Weinig is veranderd in de vuelta ondertussen

De Vuelta in een notendop.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:45:06 #101
40566 Ericr
Livewrong
pi_52163164
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 19:53 schreef Falco het volgende:

[..]

Heb je een linkje naar die totale lijst ?
http://www.cycling4all.com/d_tmseva1.php

De Franse ploegen scoren het beste, de Spaanse ploegen gemiddeld het slechtste.
pi_52165749
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:45 schreef Ericr het volgende:

[..]

Rabobank staat even hoog als Cofidis, de ultieme dopeurploeg
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:48:16 #103
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_52166693
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:57 schreef Leatherface het volgende:

[..]

De Vuelta in een notendop.
Ik heb me vorig jaar toch best vermaakt met de Vuelta. Goed, je moet niet thuisblijven voor de vlakke ritten, maar de bergetappes zijn best aardig om te zien. Ik heb van nature toch een hekel aan bomen en verder hebben die Tour-bergen niets dat de Vuelta-bergen niet hebben.

Ach, en ik heb ook niet iets zinnigers te doen.
I hate it here
pi_52215436
piti doet niet mee aan de Vuelta, voelt hij de bui al hangen als die wel start
quote:
Alejandro Valverde doet niet mee aan de Vuelta a España. De Spaanse wielrenner van Caisse d'Epargne wil zich via andere koersen voorbereiden op de WK in Stuttgart op 30 september, zo maakte zijn ploeg woensdag bekend. Valverde eindigde vorig jaar als tweede in de Vuelta, achter de Kazak Aleksandr Vinokoerov.

In 2004 werd Valverde vierde in de Vuelta en in 2003 stond hij als nummer drie op het podium.

Valverde won eerder al WK-zilver in de wegwedstrijd in Hamilton (2003) en Madrid (2005) en brons op de WK in Salzburg (2006).
sportweek
  donderdag 9 augustus 2007 @ 08:16:47 #105
67640 SaintOfKillers
pi_52219431
Opvallende beslissing toch, een paar weken geleden zei de ploegleiding toch nog dat hij zou starten.

Is er nu eigenlijk wel een favoriet? Sastre dan?
pi_52219964
Tjah ik weet ook wel waarom ie niet start:

Strenge dopingcontroles tijdens de Vuelta
Donderdag 09 Augustus om 09:08 | Gepost door Christian Oskamp Bron: Het Laatste Nieuws
De deelnemers aan de 62ste editie van de Ronde van Spanje, die op 1 september in Vigo van start gaat, zullen zich aan een pak dopingcontroles mogen verwachten. De organisatie van de Vuelta meldde dat ze er alles aan zal doen om doping uit de wedstrijd te weren. Ze werkt daarvoor samen met de Internationale Wielerunie UCI, het Wereldantidopingagentschap WADA, de nationale antidopingagentschappen en de nationale wielerfederaties. Er wordt 180.000 euro uitgetrokken om voor en tijdens de Vuelta controles uit te voeren.

"In augustus gaan we de renners die zich voor de Vuelta inschreven al aan een batterij controles onderwerpen", meldt de organisatie in een communiqué. "Het buitengewoon budget dat we daarvoor ter beschikking stellen, moet ons toelaten om minstens 80 onverwachte controles uit te voeren. Bij minstens de helft daarvan zal naar érythropoïétine (EPO) in het bloed gezocht worden."

De organisatie eist ook dat alle deelnemers al op 29 augustus, drie dagen voor de start, in Vigo aanwezig zullen zijn. Daar zullen ze naast een dopingcontrole ook een aantal conditionele en fysieke proeven moeten ondergaan.

Tijdens de wedstrijd, die op 23 september in Madrid eindigt, "zullen er zoveel controles uitgevoerd worden als we nodig achten en toegelaten is door de reglementen van de wielersport". De bloed- en urinestalen zullen afgenomen worden bij renners die door het lot aangeduid zijn en die niet op voorhand op de hoogte gebracht zullen worden. De stalen zullen door medici ter plaatse meteen geanalyseerd worden. Elke dag zal de leider in het algemeen klassement sowieso gecontroleerd worden.
Het beste adres voor al uw primeurs!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 09:28:58 #107
67640 SaintOfKillers
pi_52220204
Hij wil zich anders en beter voorbereiden op het WK. Lijkt ook wel logisch, aangezien de laatste 7 wereldkampioenen steeds uit de Vuelta kwamen .
pi_52220241
Devolder gaat podium rijden o/
pi_52222503

Njah, wie blijven dan als kanshebbers over?

Sastre, Samuel Sanchez, Gomez Marchante? Eén of andere verrassende Euskaltel- Bask?
pi_52222724
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:20 schreef Leatherface het volgende:

Sastre, Samuel Sanchez, Gomez Marchante? Eén of andere verrassende Euskaltel- Bask?
&
danielson
devolder (toch zeker podium kansen nu top3 er al uit ligt).
menchov? (als die meerijd)
pereiro

sastre zou normaal torenhoog favoriet zijn.. maar ik zie die weer 4de eindigen ofzo.
pi_52222929
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:20 schreef Leatherface het volgende:

Cunego (?), Menchov.

Verder zou Evans misschien meedoen en niet te vergeten Devolder
pi_52223195
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:36 schreef wimderon het volgende:

[..]

Cunego (?), Menchov.

Verder zou Evans misschien meedoen en niet te vergeten Devolder
juist cunego ging ook meedoen, die zou idd ook wel hoog kunnen eindigen
pi_52226407
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 00:03 schreef Bartoli het volgende:
piti doet niet mee aan de Vuelta, voelt hij de bui al hangen als die wel start
[..]

sportweek
Piti wordt in Spanje al lang de hand boven de kop gehouden, waarom zou hij zich nu ineens zorgen moeten maken?
pi_52226498
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 08:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Opvallende beslissing toch, een paar weken geleden zei de ploegleiding toch nog dat hij zou starten.

Is er nu eigenlijk wel een favoriet? Sastre dan?
Volderke

Sastre, Menchov, Klöden (? mist Astana toch nog mag starten) , Sammie Sanchez, Marchante en dan heb je het ver gehad

Danielson (Flyck ), wat een overhypte gozer
pi_52226547
cunego zal ook wel niet voor spek en bonen meefietsen!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:44:26 #116
67640 SaintOfKillers
pi_52226752
Iedereen vergeet Karrrrrrrrrrrrrrrrpets .
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:47:40 #117
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_52226842
Koos Moerenhout.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_52226880
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:36 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Volderke

Sastre, Menchov, Klöden (? mist Astana toch nog mag starten) , Sammie Sanchez, Marchante en dan heb je het ver gehad

Danielson (Flyck ), wat een overhypte gozer
die was toch 6de vorig jaar he .

doe top3 weg en hij staat podium .
pi_52227014
Sanchez wint.
pi_52227071
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
alleeen houdddddt dieeee hetttt niettt 3 wekeeeennn vollll
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 16:07:57 #121
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52285520
Rabobankselectie voor Vuelta is bekend gemaakt:

Menchov
Freire
Horrillo
Ardila
Eltink
Posthuma
Moerenhout
De Maar
Langeveld
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_52285545
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, die valt ook zo erg op altijd
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_52286488
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 16:07 schreef Szura het volgende:

Menchov
Freire
Horrillo
Ardila
Eltink
Posthuma
Moerenhout
De Maar
Langeveld
Leuke selectie. Een topsprinter in opbouw, een klassementsrenner en daarnaast een aantal jongeren en vooral vijf Nederlanders.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:47:48 #124
pi_52288469
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

alleeen houdddddt dieeee hetttt niettt 3 wekeeeennn vollll
Bwah , 13de en beste jongere in de Tour 2004 , 7de in de Giro 2005 , 8ste in de Vuelta vorig jaar (als knecht dan nog telkens) ...

Ik zou dat nog zo zeker niet durven zeggen eigenlijk dat hij geen 3 weken aankan ...
pi_52288769
quote:

Menchov
Freire
Horrillo
Ardila
Eltink
Posthuma
Moerenhout
De Maar
Langeveld
Sterke ploeg

Mocht Menchov net als 2 jaar geleden de leiding pakken, heeft hij dit keer in ieder geval een veel betere ploeg. Een blessurevrije moet hier ook wel een etappe kunnen pakken. Maar ja, eerst eens kijken hoe Freire het doet in Hamburg volgende week.
pi_52288801
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Bwah , 13de en beste jongere in de Tour 2004 , 7de in de Giro 2005 , 8ste in de Vuelta vorig jaar (als knecht dan nog telkens) ...

Ik zou dat nog zo zeker niet durven zeggen eigenlijk dat hij geen 3 weken aankan ...
Daarnaast is het ook nog zo dat de meeste lastige ritten dit jaar vroeg in het 1ste gedeelte van de Vuelta komen. Dat is ook positief voor Menchov trouwens.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:06:48 #127
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_52290284
quote:

Menchov
Freire
Horrillo
Ardila
Eltink
Posthuma
Moerenhout
De Maar
Langeveld
Ardila gaat het helemaal waarmaken deze Vuelta
I hate it here
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:21:31 #128
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52290608
Haha laat me niet lachen, hopelijk is dit zjin laatste koers voor Rabobank. Weg ermee en een goede aankoop doen. Geld is er zat na het vertrek van Boogerd en Rasmussen.
pi_52301046
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:21 schreef Szura het volgende:
Haha laat me niet lachen, hopelijk is dit zjin laatste koers voor Rabobank. Weg ermee en een goede aankoop doen. Geld is er zat na het vertrek van Boogerd en Rasmussen.
Jammer dat Rabobank die jongen zo verneukt heeft, hopelijk gaat hij naar een ploeg waar ze zijn talent wel zien.
pi_52301271
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 10:58 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Jammer dat Rabobank die jongen zo verneukt heeft, hopelijk gaat hij naar een ploeg waar ze zijn talent wel zien.
Net zoals Pecharoman zeker? Kom nou. Ardila is gewoon een goedkope oplichter, die twee jaar goed geld heeft verdient zonder een klap uit te voeren. Het zou me niks verbazen nu hij een contractverlenging of nieuwe ploeg moet afdwingen hij 'ineens' weer zijn oude niveau haalt.
pi_52301336
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 11:16 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Net zoals Pecharoman zeker? Kom nou. Ardila is gewoon een goedkope oplichter, die twee jaar goed geld heeft verdient zonder een klap uit te voeren. Het zou me niks verbazen nu hij een contractverlenging of nieuwe ploeg moet afdwingen hij 'ineens' weer zijn oude niveau haalt.
Pecharroman had destijds wel de Ronde van Catalonië en de Euskal Bizikleta gewonnen, dus ik kon het me destijds wel voorstellen dat Lefevre in hem een grote toekomst zag.

Dat het totaal anders liep is tot daar aan toe.
  zondag 12 augustus 2007 @ 12:07:06 #132
40566 Ericr
Livewrong
pi_52301975
Ardila is een ruwe diamant, net zoals onze beste klimmer ooit : Remmert Wielinga!
  zondag 12 augustus 2007 @ 12:12:17 #133
11102 knep
Mountainfreak
pi_52302078
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:02 schreef Marcosss het volgende:

[..]

Sterke ploeg

Mocht Menchov net als 2 jaar geleden de leiding pakken, heeft hij dit keer in ieder geval een veel betere ploeg. Een blessurevrije moet hier ook wel een etappe kunnen pakken. Maar ja, eerst eens kijken hoe Freire het doet in Hamburg volgende week.
Sterke ploeg? Zodra het 10 cm bergop gaat zit Menchov alleen. Ik heb wat dat betreft geen vertrouwen meer in iemand als Eltink die stil lijkt te staan in zijn ontwikkeling.

Maar misschien dat Moerenhout wat kan .
pi_52303751
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 11:16 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Rabo ziet in Ardila een renner die hij niet is. Ardila zou veel beter tot zijn recht komen in eendagskoersen en kortere rittenwerk. Dat ziet Rabo gewoonweg niet in en daarnaast was de begeleiding gewoon kut.

Pecharroman kwam gewoon bij een kutploeg terecht op het gebied van rondewerk, als je als ronderenner(gt of kt) je toekomst wil verneuken moet je bij Lefevre gaan rijden. Zijn prestaties in 2003 waren vrij indrukwekkend. Maar misschien is Lefevre inderdaad zo streng tegen doping(ik heb geen enkele aanwijzing van renners die doping gebruiken daarvoor hoor, dit is gewoon een gedachte) en ronderenners zullen daar waarschijnlijk het meest last van hebben.
  zondag 12 augustus 2007 @ 13:37:55 #135
pi_52303778
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:36 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Rabo ziet in Ardila een renner die hij niet is. Ardila zou veel beter tot zijn recht komen in eendagskoersen en kortere rittenwerk. Dat ziet Rabo gewoonweg niet in en daarnaast was de begeleiding gewoon kut.

Pecharroman kwam gewoon bij een kutploeg terecht op het gebied van rondewerk, als je als ronderenner(gt of kt) je toekomst wil verneuken moet je bij Lefevre gaan rijden. Zijn prestaties in 2003 waren vrij indrukwekkend. Maar misschien is Lefevre inderdaad zo streng tegen doping(ik heb geen enkele aanwijzing van renners die doping gebruiken daarvoor hoor, dit is gewoon een gedachte) en ronderenners zullen daar waarschijnlijk het meest last van hebben.
Pecharroman zakte in de Vuelta dat seizoen in 03 ook al door het ijs. Men had het toen al moeten weten eigenlijk ...
pi_52304203
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Pecharroman zakte in de Vuelta dat seizoen in 03 ook al door het ijs. Men had het toen al moeten weten eigenlijk ...
3-weekse wedstrijd, hij had al tweemaal gepiekt dat seizoen en een kleine ploeg. Vind ik niet een hele grote graadmeter, dan hadden we nog wel meer renners kunnen afschrijven. Op dat moment had ik hem zeker gehaald als renner voor de kortere rittenkoersen.
  zondag 12 augustus 2007 @ 14:39:28 #137
67640 SaintOfKillers
pi_52305004
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:12 schreef knep het volgende:

[..]

Sterke ploeg? Zodra het 10 cm bergop gaat zit Menchov alleen. Ik heb wat dat betreft geen vertrouwen meer in iemand als Eltink die stil lijkt te staan in zijn ontwikkeling.
En Heras en co hebben 2 jaar terug al laten zien hoe je die Menchov vrij eenvoudig kan afmaken. Maar ik betwijfel dat Menchov hier veel meer gaat doen dan wat kleurloos meerijden om dan 5e te worden of iets dergelijks.
pi_52305583
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:45 schreef Ericr het volgende:

[..]

Evans nog steeds op consult bij Ferrari?

EDIT Ja dus:
quote:
Cadel Evans was interviewed during this years TDF, and admitted that Ferrari was his techincal trainer.

pi_52306475
Vraag me af wat die belg nu van z'n evans te zeggen heeft die volgens hem de enigste cleane renner in de tour is geweest
  zondag 12 augustus 2007 @ 17:33:46 #140
pi_52308137
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:01 schreef IJsVogel het volgende:
Vraag me af wat die belg nu van z'n evans te zeggen heeft die volgens hem de enigste cleane renner in de tour is geweest
Als hij even wat verder had gekeken had hij gezien dat Evans zijn manager ene Tony Rominger was. De andere klanten van Rominger ? Vino, Kaske, Kessler en Contador ...
pi_52311074
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Als hij even wat verder had gekeken had hij gezien dat Evans zijn manager ene Tony Rominger was. De andere klanten van Rominger ? Vino, Kaske, Kessler en Contador ...
Der Tony heeft nu in ieder geval voldoende tijd om een mooi ploegje te zoeken voor A.C.
pi_52311076
Van Evans' eigen website:

zondag 12 augustus 2007 @ 20:04:43 #143
pi_52311101
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:03 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Der Tony heeft nu in ieder geval voldoende tijd om een mooi ploegje te zoeken voor A.C.
Een niet nader genoemde Zwiters/Kazakse ploeg heeft opeens terug dringend een nieuwe rondekopman nodig
pi_52311139
Evans ontkent dus dat hij samenwerkt met Ferrari.

Sassi is inderdaad zijn trainer:
quote:
Cadel Evans sul podio del Tour de France 2007
L'australiano Cadel Evans, atleta della Predictor Lotto, ha concluso al secondo posto (a soli 23" dal primo classificato) il Tour de France 2007. Evans è allenato da Aldo Sassi, sin dai temi in cui era entrato nel professional cycling team MAPEI, e svolge regolarmente test di valutazione per il controllo e la pianificazione del suo allenamento presso Mapeisport. "Il risultato del Tour di quest'anno - sottolinea Sassi - corona la grande determinazione e l'impegno di un atleta nel quale in Mapei abbiamo creduto sin dal principio, sia per le sue qualità fisiologiche eccezionali, sia per il suo profilo etico-sportivo. In questo caotico momento che il ciclismo sta sttraversando, atleti come Evans ci fanno sperare che vi possa essere un futuro più credibile per il ciclismo".
www.mapeisport.it

(al kunnen we nu natuurlijk ook opmerkingen maken over het verleden van Mapei )

Murray's Craft Brewing, wat hebben renners toch met bier?

[ Bericht 44% gewijzigd door TargaFlorio op 12-08-2007 20:11:57 ]
pi_52312283
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:12 schreef knep het volgende:

[..]

Maar misschien dat Moerenhout wat kan .
Moerenhout 2 jaar geleden nog 15de ofzoiets in het algemeen klassement en dan heb ej Ardila en Eltink dat toch bergop leuke knechten zijn
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:29:14 #146
11102 knep
Mountainfreak
pi_52313297
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:52 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Moerenhout 2 jaar geleden nog 15de ofzoiets in het algemeen klassement en dan heb ej Ardila en Eltink dat toch bergop leuke knechten zijn
Ardilla werd vandaag in de ronde van Duitsland gelost toen het bergop ging net als Eltink overigens . Ik heb het idee dat het knechtenwerk bergop van Moerenhout moet komen en die kan ook niet alles alleen.
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:30:19 #147
11102 knep
Mountainfreak
pi_52313334
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:29 schreef knep het volgende:

[..]

Ardilla werd vandaag in de ronde van Duitsland gelost toen het bergop ging
Overigens wordt Ardilla altijd gelost als het bergop gaat sinds ie bij Rabo rijdt.
pi_52322678
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:29 schreef knep het volgende:

[..]

Ardilla werd vandaag in de ronde van Duitsland gelost toen het bergop ging net als Eltink overigens . Ik heb het idee dat het knechtenwerk bergop van Moerenhout moet komen en die kan ook niet alles alleen.
Op de beide bergen van 1e categorie zaten ze er nog bij, Eltink heb ik zeker met de groep Voigt/Gesink/Wielinga mee zien gaan over de top. Zou kunnen dat Ardila gelost was en in de afdaling terugkwam.
Vervolgens werden ze beide op achterstand gereden op dat kleine heuveltje op 10km van de finish, dat hoeft niks te zeggen. Te ver achterin beginnen op zo'n kort ding en je rijdt al op achterstand.
Eltink heeft in de Giro 2005 en Vuelta 2006 bewezen dat hij zo rond plek 25 a 30 kan rijden in het klassement, als hij en Moerenhout gewoon op nivo rijden kunnen ze Menchov in elke bergetappe afzetten in de finale. Meer is niet nodig, tenzij Menchov het amarillo pakt en de rest tegen hem gaat rijden, dan is de ploeg iets zwak al is het nog veel sterker dan de Vuelta die Menchov won.. toen was Bram de Groot de beste knecht (ook zonder dopingzaak Heras had hij kunnen winnen, als hij Heras had gevolgd in de afdaling )
pi_52329376
**** Astana niet welkom in de Vuelta
**Astana is niet welkom in de Ronde van
Spanje.De organisatie van de Vuelta
heeft vanwege de recente dopinggevallen
de uitnodiging voor de Kazachstaanse
ploeg ingetrokken.

Aleksandr Vinokoerov,de Vuelta-winnaar
van 2006,testte bij dopingcontroles in
de Tour positief.Andrej Kasjetsjkin,in
de vorige editie van de Vuelta derde,
liep op 1 augustus tegen de lamp.Beide
Kazachstaanse renners werden betrapt op
homologe bloeddoping,waarbij het bloed
van iemand anders wordt ingespoten.Voor
de Tour testte Matthias Kessler (Dui)
positief op testosteron.

De Vuelta gaat op 1 september in Vigo
van start.

Bron: NOS-TT.
sig verwijderd door FA
  maandag 13 augustus 2007 @ 16:41:22 #150
pi_52333764
Ze kunnen misschien de wildcard geven aan een van die Spaanse dopingzondaarsploegjes ...
pi_52333842
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 16:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ze kunnen misschien de wildcard geven aan een van die Spaanse dopingzondaarsploegjes ...
Fuerteventura Canarias krijgt wellicht die wild card
pi_52334076
Fuerteventura Canarias.

Het lijkt de laatste jaren wel een gewoonte dat een regio in Spanje een wielerploeg sponsort. In navolging van Illes Balears en Comunitat Valenciana.
pi_52334149
Je kon er natuurlijk op wachten totdat Astana niet meer welkom was.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:02:03 #154
67640 SaintOfKillers
pi_52368213
McEwen zal niet starten, Predictor richt zich volledig op Evans. Niet dat Evans meteen vol voor eindwinst gaat, maar wel een goed klassement in functie van zijn Pro-Tourranking en als voorbereiding op het WK.
pi_52368274
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
McEwen zal niet starten, Predictor richt zich volledig op Evans. Niet dat Evans meteen vol voor eindwinst gaat, maar wel een goed klassement in functie van zijn Pro-Tourranking en als voorbereiding op het WK.
zal Robbie leuk vinden. Robbie zat doodleuk te verkondigen dat hij in alle 3 de GT wilde starten en ook nog een rit wil winnen in alle drie in één en hetzelfde jaar.
pi_52368691
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:04 schreef Bartoli het volgende:

[..]

zal Robbie leuk vinden. Robbie zat doodleuk te verkondigen dat hij in alle 3 de GT wilde starten en ook nog een rit wil winnen in alle drie in één en hetzelfde jaar.
En De Cauwer zat Robbie nog zo te prijzen dat hij zo hard aan het trainen was voor de Vuelta

Best wel smerig, alsof zo'n Sentjens cruciaal is voor het succes van Evans. McEwen kan zich echt wel zelf redden in de sprints.
pi_52402118
Clement start in Vuelta. Bron: NOS
pi_52403362
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Clement start in Vuelta. Bron: NOS
Clement zou nav het NK TT van vandaag beslissen wat hij zou doen: Vuelta of Eneco Tour.
Hij mocht die keuze zelf maken
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:50:04 #159
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_52417934
Doet Barloworld eigenlijk mee?
pi_52419439
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:38 schreef Venga het volgende:

[..]

Clement zou nav het NK TT van vandaag beslissen wat hij zou doen: Vuelta of Eneco Tour.
Hij mocht die keuze zelf maken
Clement zei gisteren tijdens NK TT op het podium: "Pap, mam jullie weten het nog niet. Maar bij deze ik ga naar de Vuelta"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')