Daarnaast is het ook nog zo dat de meeste lastige ritten dit jaar vroeg in het 1ste gedeelte van de Vuelta komen. Dat is ook positief voor Menchov trouwens.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bwah , 13de en beste jongere in de Tour 2004 , 7de in de Giro 2005 , 8ste in de Vuelta vorig jaar (als knecht dan nog telkens) ...
Ik zou dat nog zo zeker niet durven zeggen eigenlijk dat hij geen 3 weken aankan ...
Ardila gaat het helemaal waarmaken deze Vueltaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:07 schreef Szura het volgende:
Rabobankselectie voor Vuelta is bekend gemaakt:
Menchov
Freire
Horrillo
Ardila![]()
Eltink
Posthuma![]()
Moerenhout
De Maar
Langeveld
Jammer dat Rabobank die jongen zo verneukt heeft, hopelijk gaat hij naar een ploeg waar ze zijn talent wel zien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:21 schreef Szura het volgende:
Haha laat me niet lachen, hopelijk is dit zjin laatste koers voor Rabobank. Weg ermee en een goede aankoop doen. Geld is er zat na het vertrek van Boogerd en Rasmussen.
Net zoals Pecharoman zeker? Kom nou. Ardila is gewoon een goedkope oplichter, die twee jaar goed geld heeft verdient zonder een klap uit te voeren. Het zou me niks verbazen nu hij een contractverlenging of nieuwe ploeg moet afdwingen hij 'ineens' weer zijn oude niveau haalt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jammer dat Rabobank die jongen zo verneukt heeft, hopelijk gaat hij naar een ploeg waar ze zijn talent wel zien.
Pecharroman had destijds wel de Ronde van Catalonië en de Euskal Bizikleta gewonnen, dus ik kon het me destijds wel voorstellen dat Lefevre in hem een grote toekomst zag.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:16 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Net zoals Pecharoman zeker? Kom nou. Ardila is gewoon een goedkope oplichter, die twee jaar goed geld heeft verdient zonder een klap uit te voeren. Het zou me niks verbazen nu hij een contractverlenging of nieuwe ploeg moet afdwingen hij 'ineens' weer zijn oude niveau haalt.
Sterke ploeg? Zodra het 10 cm bergop gaat zit Menchov alleen. Ik heb wat dat betreft geen vertrouwen meer in iemand als Eltink die stil lijkt te staan in zijn ontwikkeling.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:02 schreef Marcosss het volgende:
[..]
Sterke ploeg![]()
Mocht Menchov net als 2 jaar geleden de leiding pakken, heeft hij dit keer in ieder geval een veel betere ploeg. Een blessurevrije moet hier ook wel een etappe kunnen pakken. Maar ja, eerst eens kijken hoe Freire het doet in Hamburg volgende week.
Rabo ziet in Ardila een renner die hij niet is. Ardila zou veel beter tot zijn recht komen in eendagskoersen en kortere rittenwerk. Dat ziet Rabo gewoonweg niet in en daarnaast was de begeleiding gewoon kut.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:16 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Net zoals Pecharoman zeker? Kom nou. Ardila is gewoon een goedkope oplichter, die twee jaar goed geld heeft verdient zonder een klap uit te voeren. Het zou me niks verbazen nu hij een contractverlenging of nieuwe ploeg moet afdwingen hij 'ineens' weer zijn oude niveau haalt.
Pecharroman zakte in de Vuelta dat seizoen in 03 ook al door het ijs. Men had het toen al moeten weten eigenlijk ...quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Rabo ziet in Ardila een renner die hij niet is. Ardila zou veel beter tot zijn recht komen in eendagskoersen en kortere rittenwerk. Dat ziet Rabo gewoonweg niet in en daarnaast was de begeleiding gewoon kut.
Pecharroman kwam gewoon bij een kutploeg terecht op het gebied van rondewerk, als je als ronderenner(gt of kt) je toekomst wil verneuken moet je bij Lefevre gaan rijden. Zijn prestaties in 2003 waren vrij indrukwekkend. Maar misschien is Lefevre inderdaad zo streng tegen doping(ik heb geen enkele aanwijzing van renners die doping gebruiken daarvoor hoor, dit is gewoon een gedachte) en ronderenners zullen daar waarschijnlijk het meest last van hebben.
3-weekse wedstrijd, hij had al tweemaal gepiekt dat seizoen en een kleine ploeg. Vind ik niet een hele grote graadmeter, dan hadden we nog wel meer renners kunnen afschrijven. Op dat moment had ik hem zeker gehaald als renner voor de kortere rittenkoersen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Pecharroman zakte in de Vuelta dat seizoen in 03 ook al door het ijs. Men had het toen al moeten weten eigenlijk ...
En Heras en co hebben 2 jaar terug al laten zien hoe je die Menchov vrij eenvoudig kan afmaken. Maar ik betwijfel dat Menchov hier veel meer gaat doen dan wat kleurloos meerijden om dan 5e te worden of iets dergelijks.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:12 schreef knep het volgende:
[..]
Sterke ploeg? Zodra het 10 cm bergop gaat zit Menchov alleen. Ik heb wat dat betreft geen vertrouwen meer in iemand als Eltink die stil lijkt te staan in zijn ontwikkeling.
Evans nog steeds op consult bij Ferrari?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:45 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://www.cycling4all.com/d_tmseva1.php
De Franse ploegen scoren het beste, de Spaanse ploegen gemiddeld het slechtste.
quote:Cadel Evans was interviewed during this years TDF, and admitted that Ferrari was his techincal trainer.
Als hij even wat verder had gekeken had hij gezien dat Evans zijn manager ene Tony Rominger was. De andere klanten van Rominger ? Vino, Kaske, Kessler en Contador ...quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:01 schreef IJsVogel het volgende:
Vraag me af wat die belg nu van z'n evans te zeggen heeft die volgens hem de enigste cleane renner in de tour is geweest
Der Tony heeft nu in ieder geval voldoende tijd om een mooi ploegje te zoeken voor A.C.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als hij even wat verder had gekeken had hij gezien dat Evans zijn manager ene Tony Rominger was. De andere klanten van Rominger ? Vino, Kaske, Kessler en Contador ...
Een niet nader genoemde Zwiters/Kazakse ploeg heeft opeens terug dringend een nieuwe rondekopman nodigquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Der Tony heeft nu in ieder geval voldoende tijd om een mooi ploegje te zoeken voor A.C.![]()
www.mapeisport.itquote:Cadel Evans sul podio del Tour de France 2007
L'australiano Cadel Evans, atleta della Predictor Lotto, ha concluso al secondo posto (a soli 23" dal primo classificato) il Tour de France 2007. Evans è allenato da Aldo Sassi, sin dai temi in cui era entrato nel professional cycling team MAPEI, e svolge regolarmente test di valutazione per il controllo e la pianificazione del suo allenamento presso Mapeisport. "Il risultato del Tour di quest'anno - sottolinea Sassi - corona la grande determinazione e l'impegno di un atleta nel quale in Mapei abbiamo creduto sin dal principio, sia per le sue qualità fisiologiche eccezionali, sia per il suo profilo etico-sportivo. In questo caotico momento che il ciclismo sta sttraversando, atleti come Evans ci fanno sperare che vi possa essere un futuro più credibile per il ciclismo".
Moerenhout 2 jaar geleden nog 15de ofzoiets in het algemeen klassement en dan heb ej Ardila en Eltink dat toch bergop leuke knechten zijnquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:12 schreef knep het volgende:
[..]
Sterke ploeg? Zodra het 10 cm bergop gaat zit Menchov alleen. Ik heb wat dat betreft geen vertrouwen meer in iemand als Eltink die stil lijkt te staan in zijn ontwikkeling.
Maar misschien dat Moerenhout wat kan.
Ardilla werd vandaag in de ronde van Duitsland gelost toen het bergop ging net als Eltink overigensquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:52 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Moerenhout 2 jaar geleden nog 15de ofzoiets in het algemeen klassement en dan heb ej Ardila en Eltink dat toch bergop leuke knechten zijn
Overigens wordt Ardilla altijd gelost als het bergop gaat sinds ie bij Rabo rijdt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:29 schreef knep het volgende:
[..]
Ardilla werd vandaag in de ronde van Duitsland gelost toen het bergop ging
Op de beide bergen van 1e categorie zaten ze er nog bij, Eltink heb ik zeker met de groep Voigt/Gesink/Wielinga mee zien gaan over de top. Zou kunnen dat Ardila gelost was en in de afdaling terugkwam.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:29 schreef knep het volgende:
[..]
Ardilla werd vandaag in de ronde van Duitsland gelost toen het bergop ging net als Eltink overigens. Ik heb het idee dat het knechtenwerk bergop van Moerenhout moet komen en die kan ook niet alles alleen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |