Klopt, maar ik moet nog één vak. Codicologie & Paleografie, waanzinnig interessant maar wel pittig. En veel.quote:
Ah. Ik kan me daar wel een voorstelling van maken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet nog één vak. Codicologie & Paleografie, waanzinnig interessant maar wel pittig. En veel.
Mooi zo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ah. Ik kan me daar wel een voorstelling van maken.
JAM is wel gesignaleerd, alleen niet hier.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:39 schreef Frollo het volgende:
Heeft JAM weer een ban of zo? 'k Heb hem al dagen niet gezien.
Is mijn vocabulair nu zo beperkt of is dat een niet bepaald alledaagse naam voor een vak?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet nog één vak. Codicologie & Paleografie, waanzinnig interessant maar wel pittig. En veel.
Dat , waanzinnig interessant maar wel pittig. En veel. hoort niet meer bij de naam van het vak hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:22 schreef fptz het volgende:
[..]
Is mijn vocabulair nu zo beperkt of is dat een niet bepaald alledaagse naam voor een vak?
Niet echt wat je zou verwachten als onderdeel van algemene ontwikkeling.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:22 schreef fptz het volgende:
[..]
Is mijn vocabulair nu zo beperkt of is dat een niet bepaald alledaagse naam voor een vak?
Er zijn moorden gepleegd om minder. Ik zou zeggen, succes!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:41 schreef hummus het volgende:
Hoe moeilijk is het nou om je op je 26e, als bijna fulltime werkende ex-student met redelijk volwassen leven je te realiseren dat het wat netter is als je je remsporen uit de wc poetst, de kat niet zonder z'n bandje buitenlaat en mijn bibliotheekboeken niet als steun gebruikt voor een wiebelende tafel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |