En bedankt!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:35 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ga je ook al wegDan blijft er helemaal niet mee over!!!
Toch die vakantiebaan maar aangenomen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:00 schreef Sok41 het volgende:
Ik heb dit jaar geen vakantie lijkt het... iig komende maanden niet![]()
Ik ben er gewoon, ondanks dat ik niet meer op stage zit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
SorryIk bedoel meer van 'vroegah'!
Nee ik begrijp het wel, ik doe die laatste paar week wel in mn eentje zonder de steun en toeverlaten van de SC...!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:41 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
SorryIk bedoel meer van 'vroegah'!
Ik zeg al niets meer hoor, niet dat ik toch al genegeerd werd, daar niet vanquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:35 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ga je ook al wegDan blijft er helemaal niet mee over!!!
Tot wanneer moet je precies? Ik tot 14 juliquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee ik begrijp het wel, ik doe die laatste paar week wel in mn eentje zonder de steun en toeverlaten van de SC...!![]()
(weet iemand verslapen in het engels? dat is toch gewoon overslept?)
Ja maar, ik bedoel van de harde kern!! Jullie zijn er allemaal veel later bijgekomen!!!! Wat was jouw eerste Stage SC topic? De mijne #9... groot verschil dus!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:45 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik zeg al niets meer hoor, niet dat ik toch al genegeerd werd, daar niet van
De mijne was iets van #131, maar ik blijf nog wel denk ikquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja maar, ik bedoel van de harde kern!! Jullie zijn er allemaal veel later bijgekomen!!!! Wat was jouw eerste Stage SC topic? De mijne #9... groot verschil dus!!
sleeping in?quote:
10 Augustus!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:45 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Tot wanneer moet je precies? Ik tot 14 juliIk zit er dus ook nog wel ff hoor
Ja, overslept is goed.
Hehe, moet je zelf weten! Dat was mijn punt niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:48 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
De mijne was iets van #131, maar ik blijf nog wel denk ikvoor jou
![]()
![]()
HOE GING JULLIE PRESENTATIE NOU GISTER??????quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:51 schreef Damzkieee het volgende:
Eerste stage SC was nummer 53 dachtik
225 zal mn laatste zijn denk ik...
ex-harde kern meldt zichquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja maar, ik bedoel van de harde kern!! Jullie zijn er allemaal veel later bijgekomen!!!! Wat was jouw eerste Stage SC topic? De mijne #9... groot verschil dus!!
Daar studeren gaat echt geweldig worden! Ik was er vorig jaar zelf rond 18 augustus: zeer lange dagen, heerlijk weer, mooi land. Ik wil terugggquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
10 Augustus!nou ja eigenlijk tot 17 maar moet de 14de al in Zweden zijn...!
Ik ga ook zeker wel genieten!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:53 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Daar studeren gaat echt geweldig worden! Ik was er vorig jaar zelf rond 18 augustus: zeer lange dagen, heerlijk weer, mooi land. Ik wil teruggg
Had ik verredikkeme niet gelezen!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:53 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
HOE GING JULLIE PRESENTATIE NOU GISTER??????
misschien krijg ik zo wel antwoord![]()
Jaloers... Ik mag maar 5 maandenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ga ook zeker wel genieten!Heerlijk een jaar weg!
![]()
Terug in de tijd dan, Zweden an sich interesseert me niet zoveel. Erasmus studenten hebben praktisch allemaal hetzelfde gevoel: mooiste tijd ooitquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:53 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Daar studeren gaat echt geweldig worden! Ik was er vorig jaar zelf rond 18 augustus: zeer lange dagen, heerlijk weer, mooi land. Ik wil teruggg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |