die gebakken appel lijkt me inderdaad ook wel lekkerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:57 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Als ik haar trouw volg krijg ik honger. Maar wat zij ook (pas in haar tweede boek) zei, was dat als je zelf meer trainde/bewoog, je wat meer mocht eten per dag. Mijn moeder heeft haar eerste en tweede boek aangeschaft, en volgde haar wel redelijk trouw. Dus aan het avondeten zat ik ook 'vast', maar vond ik vaak goed te doen. Avondeten is redelijk overrated eigenlijk. Als het niet lekker is maak ik kleine aanpassingen, maar qua hoeveelheden is ze in haar boek soms wel redleijk duidelijk, en soms gebruik ik haar wel als leidraad. Zo bakte ik vroeger altijd iets met een vriendin, appeltaart ofzo. Maar nu ik me meer aan mijn schema wil houden, kan ik evt die appeltaart van Sonja bakken, maar dat is alsnog veel kcal. Maar ze had ook een recept voor gebakken appel, en dat is maar 80kcal per appel en ziet er ook heel lekker uit. Dus af en toe raadpleeg ik d'r boek eens.
Gewoon gaan inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:44 schreef Chicolate het volgende:
Wel en geen zin om te sporten zometeen. Niet omdat ik mn ogen nauwelijks open kan houden, wel omdat mn hoofd even aan wat anders moet denken dan aan de beroerde resultaten. Ik ga wel denk ik![]()
Mijn voornaam begint met een Y.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:10 schreef Miss_S het volgende:
Yprue waarom staat er eigenlijk een Y voor?![]()
vroeg ik me opeens af
ow okquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:11 schreef YPrue het volgende:
[..]
Mijn voornaam begint met een Y.(Ylona)
Haha ja, en dan kom ik aan met m'n zwetende, rode kop tijdens mijn cardio-oefeningenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:08 schreef YPrue het volgende:
Gewoon gaan inderdaad.Misschien krijg je bij het sporten een beetje je hoofd vrij.
![]()
Wat heb ik toch gelachen in de sportschool vandaag zeg! De Powerplate-divisie was weer druk bezig met trillen (vantevoren cardio op tempo nul komma niks) en dan wel klagen dat ze niet afvallen in de kleedkamer. Ook twee mensjes gezien die een buikspier-apparaat eng vonden en daardoor zo in de lach schoten dat je dat door de hele zaal kon horen. En de 'zie-mij-eens-cool-en-populair-zijn-tutjes' waren er ook, de oefeningen op zo'n tempo aan het doen alsof ze het snelheidsrecord op het apparaat wilden breken, te licht doen (waardoor je steeds 'KLOING!' bij iedere keer heen en weer hoorde en drie lagen make-up op hebben en bang zijn om ook maar ietsje te zweten.![]()
dan loopt wel al je make up uit zekerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:26 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Haha ja, en dan kom ik aan met m'n zwetende, rode kop tijdens mijn cardio-oefeningen.
Sporten met make up op? xD ... ok, die kende ik nog nietquote:
zijn er toch veel die dat doenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Sporten met make up op? xD ... ok, die kende ik nog niet
Hehehe, zelfde hier, en dan kijken ze je wel de hele tijd aan vanaf hun fiets met zo'n blik van 'AAAAH, is ze gestoord?!' als ik flink aan het crossrampen ben.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:26 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Haha ja, en dan kom ik aan met m'n zwetende, rode kop tijdens mijn cardio-oefeningen.
die mensen begrijp je toch echt niet hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:31 schreef YPrue het volgende:
[..]
Hehehe, zelfde hier, en dan kijken ze je wel de hele tijd aan vanaf hun fiets met zo'n blik van 'AAAAH, is ze gestoord?!' als ik flink aan het crossrampen ben.Ook leuk is dan als ze keihard door de kleedkamer roepen dat ze toch wel weer zeer hard cardio hebben gedaan (lees: tempo waarbij je zowat in slaap valt).
![]()
Nou, je ziet gewoon meestal als ze binnenkomen of bezig zijn al of ze het echt willen of niet. Ik persoonlijk zou het ontieglijk zonde vinden om geld uit te geven aan een sportschool als ik er toch geen reet uitvoer. Waarom dan gaan denk ik dan? En dan wel om het hardst klagen dat die buik er toch echt nog wel af moet of dat ze toch echt nog heel veel af moeten vallen. Doe er dan ook wat aan. Ik bedoel: in het merendeel van alle overgewicht-gevallen is het er gewoon aangegeten. Dan moet je niet verwachten dat je dat zonder enige moeite (of met Powerplate-drilpuddingplaten) meteen eraf hebt. Daar is inspanning, gezonder eten, discipline en, misschien wel het allerbelangrijkste: de wil om ook ECHT af te vallen voor nodig.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
die mensen begrijp je toch echt niet he
ja denk dat je met dat laatste gelijk hebtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:47 schreef YPrue het volgende:
[..]
Nou, je ziet gewoon meestal als ze binnenkomen of bezig zijn al of ze het echt willen of niet. Ik persoonlijk zou het ontieglijk zonde vinden om geld uit te geven aan een sportschool als ik er toch geen reet uitvoer. Waarom dan gaan denk ik dan? En dan wel om het hardst klagen dat die buik er toch echt nog wel af moet of dat ze toch echt nog heel veel af moeten vallen. Doe er dan ook wat aan. Ik bedoel: in het merendeel van alle overgewicht-gevallen is het er gewoon aangegeten. Dan moet je niet verwachten dat je dat zonder enige moeite (of met Powerplate-drilpuddingplaten) meteen eraf hebt. Daar is inspanning, gezonder eten, discipline en, misschien wel het allerbelangrijkste: de wil om ook ECHT af te vallen voor nodig.
Precies, echt zo'n instelling hebben van 'vooral niks vermoeiends doen, dat is eng en daar word ik moe van!'quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja denk dat je met dat laatste gelijk hebt
de wil moet er zijn
en dan natuurlijk ook begrijpen dat ze er iets voor moeten doen
toen ik nog naar de sport school ging zag je er ook echt zoveel cardio doen zonder inderdaad ook maar iets van inspanning
die hoefde echt niet te douchen na een uurtje niets doen
ow dat uitbundig kletsen kon ik me zo aan irriterenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:54 schreef YPrue het volgende:
[..]
Precies, echt zo'n instelling hebben van 'vooral niks vermoeiends doen, dat is eng en daar word ik moe van!'Meer aandacht hebbend voor degene die naast hun staat te cardioen (lees: uitbundig kletsend) of voor de televisie, waardoor ze spontaan vergeten te trappen/lopen/roeien/etc. Kom op zeg, het is er aangegeten, doe er dan in godsnaam ook wat aan om het eraf te krijgen als je zo nodig vindt dat er wat af moet.
Het liefste wil ik dan een tafel met koffie, koekjes, taart voor ze neerzetten zodat ze daar dan lekker rustig verder kunnen kletsen. Maarja, dat mag dan niet, want ze zijn aan het lijnen he.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ow dat uitbundig kletsen kon ik me zo aan irriteren
dan wou ik echt zeggen van als je een door rent dan kan je tenminste niet zoveel kletsen
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:06 schreef YPrue het volgende:
[..]
Het liefste wil ik dan een tafel met koffie, koekjes, taart voor ze neerzetten zodat ze daar dan lekker rustig verder kunnen kletsen. Maarja, dat mag dan niet, want ze zijn aan het lijnen he.![]()
Hey, de melk die erin zit is wel gezond he!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
lijnen ja ja
maar wel gewoon 2x chocomel bij de lunch drinken
Ik heb juist geleerd dat je moet rennen op een tempo dat je nog wel kunt praten met iemand, dus dat probeer ik nu ook bij het hardlopen. Of zit ik dan op een te laag tempo?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ow dat uitbundig kletsen kon ik me zo aan irriteren
dan wou ik echt zeggen van als je een door rent dan kan je tenminste niet zoveel kletsen
dat zeggen ze inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:13 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik heb juist geleerd dat je moet rennen op een tempo dat je nog wel kunt praten met iemand, dus dat probeer ik nu ook bij het hardlopen. Of zit ik dan op een te laag tempo?
Ik durf eerlijk gezegd ook niet veel harder te lopen vanwege mijn astma, bang voor een aanval (ik loop in een rustig bos, dus als ik een aanval krijg is er niet snel iemand in de buurt oid) Maar als ik meer conditie krijg zou ik het tempo kunnen opschroeven naar niet meer kunnen praten.
Wie kan me hier uitleg over geven wat een goed tempo is?
Oh dat is wel leuk! Ik moest ooit tijdens een training ook 'op hartslag' lopen, steeds stukken lopen en dan een bepaalde hartslag enzo. Helaas had ik geen band en moest ik tussendoor steeds zelf meten, maar het is wel erg interessant!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga morgen met hardslagmeter lopen. Had eigenlijk van het begin af aan al gemoeten, maar goed, was dat hele ding vergeten.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik kan voorlopig niet sporten want mn enkel is gebroken/gekneusd/dood![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |