1: Dat de butler an Chandler vraag of hij nog meer kalkoen wilt.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:27 schreef Dana85 het volgende:
Ja, ze zijn goed (sommige omschrijvingen wel beetje vaag, maar goed...)!
Paar vragen:
Nee, dat is niet Brad Pitt, want hij was geen exchange student. Er was naast Ross en Will nog een student die niet wist waar het over ging (de vraag is dus fout gesteld, Chandler moet Will zijn).quote:Op maandag 25 juni 2007 21:07 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
9. Is Brad Pitt, maar zijn echte naam?! Geen idee nu
Nu ik het idd nog een keer overlees... Alleen Brad (Will ja!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:11 schreef Guilin het volgende:
[..]
Nee, dat is niet Brad Pitt, want hij was geen exchange student. Er was naast Ross en Will nog een student die niet wist waar het over ging (de vraag is dus fout gesteld, Chandler moet Will zijn).
Ja, je hebt gelijk! Sorry... Heb 'm al even gewijzigd!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:11 schreef Guilin het volgende:
[..]
Nee, dat is niet Brad Pitt, want hij was geen exchange student. Er was naast Ross en Will nog een student die niet wist waar het over ging (de vraag is dus fout gesteld, Chandler moet Will zijn).
Tahaka Ki Tek ofzoquote:Op maandag 25 juni 2007 21:17 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Nu ik het idd nog een keer overlees... Alleen Brad (Will ja!) en Ross waren lid van die club.. Chandler niet! En er was idd nog zo'n japannertje!
1. 'More turkey, mister Chandler?' Goed dus!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:07 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
1: Dat de butler an Chandler vraag of hij nog meer kalkoen wilt.
8. 4 dollar
Ik ben slecht.. de rest herken ik allemaal wel.. maar weet het niet!! 9. Is Brad Pitt, maar zijn echte naam?! Geen idee nu
Die had ik nog niet gezien, maar dat is de vader van Erica. En Erica is weer de moeder van het adoptiekind van Monica en Chandler. Ze vraagt dan nog of ze het kind naar hem kunnen vernoemen.quote:
Vier dollar is wel goed, hij krijgt het alleen niet in dollars maar in een tegoedbon van de winkel.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:23 schreef Dana85 het volgende:
En bij vraag 8, vier dollar is niet goed.
Ik dacht drie dollarquote:Op maandag 25 juni 2007 21:32 schreef hummus het volgende:
[..]
Vier dollar is wel goed, hij krijgt het alleen niet in dollars maar in een tegoedbon van de winkel.
3. Dat is zijn goede achternaam idd, maar Rachel dacht wat anders. Niet goed dus!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
3. Tag Jones, Gavin Mitchell verbeterde haar dacht ik...
9. Takaka Ki Chek ofzo? Hij kwam in ieder geval uit Thailand
7. Van Ross sowieso Isabella Rosselini (Oh nee, die was te internationaal!!) ... Michelle Pfeiffer ook? En bij Chandlers lijstje zat dacht ik ook Halle Berry. De rest weet ik niet meer
All good!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:53 schreef Guilin het volgende:
7. Halle Berry, Kim Basinger, Yasmine Bleeth, Cindy Crawford en Jessica Rabbit, om te zien "if he can make her eyes pop out of her head".
En van Ross waren het Elizabeth Hurley, Winona Ryder, Michelle Pfeiffer, Uma Thurman en Dorothy Hammill. Hij had Isabella Rossellini niet meer, omdat die te internationaal was en toen kwam ze later toch in Central Perk.
Van Rachel waren het trouwens nog Sting, Parker Stevenson (Spider-Man? Hardy Boy. Peter Parker. Thank you!quote:
En Chris O'donell!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:59 schreef Guilin het volgende:
[..]
Van Rachel waren het trouwens nog Sting, Parker Stevenson (Spider-Man? Hardy Boy. Peter Parker. Thank you!) JFK jr., Daniel Day-Lewis en nog eentje.
Het komt er ook gelijk achteraan. En direct daarna zegt Gavin: 'it was Jones...'quote:Op maandag 25 juni 2007 22:05 schreef Guilin het volgende:
Ik haat het dat ik er niet op kan komen wat Rachel dacht dat de achternaam van Tag was. Het komt, dacht ik, echt gelijk nadat ze "Moses" zegt.
juistquote:Op maandag 25 juni 2007 21:28 schreef Guilin het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezien, maar dat is de vader van Erica. En Erica is weer de moeder van het adoptiekind van Monica en Chandler. Ze vraagt dan nog of ze het kind naar hem kunnen vernoemen.
EDIT: Als ik me trouwens goed herinner, was het een grap van haar, dat had ze met Monica afgesproken of zo. Dus het eigenlijke antwoord op je vraag is dan: niemand.
Yes!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
Tag Morgan!! Dat dacht Rachel!!! (Toch?)
En deze zijn nieuw:quote:Op maandag 25 juni 2007 21:42 schreef Dana85 het volgende:
2. Wat was het "beroep" van Phoebes moeder toen ze dood ging?
6. Hoe heet de oma van Rachel?
Een blauwe nagel van Monicaquote:5. Wat komt er in de quiche terecht als Monica de catering verzorgd op een feestje van haar ouders?
Wimperkruller (of hoe het ook heetquote:6. Door welk voorwerp wist Joey van de relatie tussen Monica en Chandler (iets wat Monica in het hotel had laten liggen).
Waarom: een kwalquote:8. Wie en waarom plaste over Monica heen?
18?quote:9. Hoeveel pagina's lang (front and back!) was de brief die Rachel aan Ross schreef en die eindigde op 'does it'?
rendier in Vermontquote:Op maandag 25 juni 2007 22:24 schreef Dana85 het volgende:
Deze vragen staan nog open:
[..]
En deze zijn nieuw:
1. Waar belanden Ross en Emily op hun eerste date? En wat ziet Emily daar door het raam, terwijl Ross met Monica aan het bellen is?
ze trekt bij hun in, maar gaat niet doorquote:2. Wat krijgen Ross en Rachel van de moeder van Rachel op de babyshower?
Weekend at Bernie's?quote:3. Wat is eigenlijk Rachel's favoriete film?
Barcalounger?quote:4. Hoe heet de stoel van Joey die op een gegeven moment overlijdt?
Monica's blauwe nagelquote:5. Wat komt er in de quiche terecht als Monica de catering verzorgd op een feestje van haar ouders?
krultangquote:6. Door welk voorwerp wist Joey van de relatie tussen Monica en Chandler (iets wat Monica in het hotel had laten liggen).
Chandler, tegen de pijn die een kwal veroorzaaktequote:8. Wie en waarom plaste over Monica heen?
Rachelquote:9. Hoeveel pagina's lang (front and back!) was de brief die Rachel aan Ross schreef en die eindigde op 'does it'?
[quote]
18
[quote]
10. Welke friend heeft met alle andere vijf friends gezoend (graag omschrijvingen erbij!)?
Ow ja, dat was het.quote:
Nee, hij gaf er ook een naam aan, Rosa of Rosie of zo, maar die weet ik ook niet meer.quote:Barcalounger
Ow ja!quote:krultang
Natuurlijk! Die keer met Phoebe was toen Rachel claimde met een vriendin gezoend te hebben op kamp. Die zegt dan weer van niet enzo en later in die episode zoent Phoebe dan ook nog Rachel.quote:RachelRoss, lijkt mij duidelijk Joey, waren verliefd Monica, om het appartement terug te krijgen Chandler, in The One With The Flashback Phoebe, ![]()
quote:4. Hoe heet de stoel van Joey die op een gegeven moment overlijdt?
Jullie zijn snel!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:24 schreef Dana85 het volgende:
Deze vragen staan nog open:
[..]
En deze zijn nieuw:
1. Waar belanden Ross en Emily op hun eerste date? En wat ziet Emily daar door het raam, terwijl Ross met Monica aan het bellen is?
2. Wat krijgen Ross en Rachel van de moeder van Rachel op de babyshower?
3. Wat is eigenlijk Rachel's favoriete film?
4. Hoe heet de stoel van Joey die op een gegeven moment overlijdt?
5. Wat komt er in de quiche terecht als Monica de catering verzorgd op een feestje van haar ouders?
6. Door welk voorwerp wist Joey van de relatie tussen Monica en Chandler (iets wat Monica in het hotel had laten liggen).
7. Hoe heet de mannelijke oppas van Ross en Rachel en hoe heten de poppen met wie hij Joey lesgeeft?
8. Wie en waarom plaste over Monica heen?
9. Hoeveel pagina's lang (front and back!) was de brief die Rachel aan Ross schreef en die eindigde op 'does it'?
10. Welke friend heeft met alle andere vijf friends gezoend (graag omschrijvingen erbij!)?
2. 11 dacht ikquote:Op maandag 25 juni 2007 23:03 schreef Dana85 het volgende:
Paar nieuwe:
1. In welke naam laat Phoebe haar naam veranderen? En Mike daarna?
2. In hoeveel categorieën heeft Monica haar handdoeken geordend?
3. Hoe noemt Joey zijn televisie?
4. Wat doen Chandler en Joey wanneer ze op Richard willen lijken?
5. Op wie vind Ross zichzelf lijken met zijn oorringetje?
6. Er staat veel gelogen dingen op Joey's CV. Maar wat kan hij wel?
7. Hoe heet de kinderarts waarvan Ross zegt dat hij overleden is, maar ondertussen wil hij niet dat Rachel met Emma naar die arts gaat omdat hij er ook nog steeds heengaat?
8. Hoe heet de zogenaamde eeneiige tweelingbroer van Joey?
9. Hoeveel stappen is het van het appartement van Chandler en Joey naar Central Perk?
10. Op wie wordt Julie verliefd als het uitgaat met Ross?
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:17 schreef PuzzleBox het volgende:
8. Carl ("Damn it Carl, we eat PIZZA!")
Die stond nog open of niet?quote:Op maandag 25 juni 2007 21:42 schreef Dana85 het volgende:
[..]
2. Wat was het "beroep" van Phoebes moeder toen ze dood ging?
daar beseft Joey toch dat 'the sweater' van Ross is?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:53 schreef Piles het volgende:
Heb ik nog een opgave:
[afbeelding]
Wat is hier gebeurd?
Misschien wel te makkelijk, maar het blijft een briljant gezicht
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:00 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
daar beseft Joey toch dat 'the sweater' van Ross is?
97 dacht ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:36 schreef Dana85 het volgende:
- Hoeveel stappen is het van het appartement van Chandler en Joey naar Central Perk?
De rest is goed beantwoord!
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:21 schreef DuranK het volgende:
[..]
Die stond nog open of niet?
My mother was killed by a drugs dealer!
I thought your mother killed her self?
She was a drugs dealer!
Ik herinner me iets met bintje ofzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:36 schreef Dana85 het volgende:
Degene die nog openstaan zijn:
- Hoe heet de oma van Rachel? (Hint; het wordt gezegd in de aflevering dat Rachel haar telefoonnummer aan de man in de bar geeft, dezelfde man woont bij hem in het gebouw).
Ja, dat dacht ik ook al, maar wist het niet zeker.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:43 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik herinner me iets met bintje ofzoAardappelen, haha meer weet ik niet.
Ik dacht altijd dat ze zei: that's my bubbaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:46 schreef Dana85 het volgende:
Rachel: Oh my god! I can’t believe you live in that building! My grandmother lives in that building, **********? No sense of personal space? Kinda smells of chicken? Looks like a potato?!?
Bill: Spuds is your grandmother?
Rachel: Yeah! That’s my muppy!
1.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:21 schreef PuzzleBox het volgende:
Nieuwe quotes:
1. No! No! No! I was so careful!
2. Tit for tat
3. So what are you doing bringing her here?! There’s people here!
4. Sometimes I wish I was a lesbian. Did I say that out loud?
5. Duh! Christmas!
6. You haven't cooked since 1996!
7. Fine! Be murky!
8. What?! There's only been like four kids.
1.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:49 schreef DuranK het volgende:
[..]
1.
2. Rachel tegen chandler nadat die haar tieten heeft gezien
3. Joey tegen Chandler over Janice als die haar weer heeft meegenomen. "Can't stand the woman"
4. Chandler nadat Ross met Joey praat over zijn ex die lesbisch is
5.
6. Monica tegen rachel
7. Phoebe tegen Ross als ross vraagt om te stoppen met zijn aura te zuiveren
8.
Fout, maar je zit in de goede richtingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:53 schreef MaxMark het volgende:
Volgens mij is 1 dat Chandler heeft schoongemaakt en Ross een opmerking maakt over iets dat niet op de juiste plek staat?
Goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
8 is tijdens Halloween, als Rachel al het snoep heeft gegeven aan een meisje verkleed als ballerina. En Monica zegt dat dus.
6: Monica, als Rachel zegt dat ze iets wil gaan koken. Ik weet de context even niet meerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:48 schreef PuzzleBox het volgende:
Oke deze zijn nog over:
5. Duh! Christmas!
Fout, het was niet Monica, en ik wil toch graag de context horenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
6: Monica, als Rachel zegt dat ze iets wil gaan koken. Ik weet de context even niet meer
1. Is Chandler als iemand tegen hem zegt dat hij crummies heeft laten vallen of zo, ik denk Phoebe of Ross.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:48 schreef PuzzleBox het volgende:
Oke deze zijn nog over:
5. Duh! Christmas!
1. Goed!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:26 schreef Guilin het volgende:
[..]
1. Is Chandler als iemand tegen hem zegt dat hij crummies heeft laten vallen of zo, ik denk Phoebe of Ross.
5. Dat is Joey, maar wanneer weet ik niet meer.
6. Dat is Ross tegen Rachel, als ze bang is dat ze de stove aan heeft laten staan als ze Emma per ongeluk insluiten.
Goed!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:46 schreef hummus het volgende:
"Duh - Christmas" - Dat is Phoebe als ze hummus op d'r jurk heeft gemorst, er een kerststukje op plakt en dan zegt "Fine, I'll go political", waarop C & J reageren met "what are you supporting", .. "duh, Christmas".
Ja maar, ja maar.. voor de duidelijkheidquote:
1. Paul, een vriend van Monica. "Does he drink it, sell it, or does he just complain a lot?"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:56 schreef hummus het volgende:
Ik heb nog wel een paar vragen.
1. Wie was "the wine guy"?
2. Op welke dag was Chandler's eerste date met Janice?
3. Hoe heette het personage dat Chandler in een roze string in de wc liet zitten?
Paul the wine guy. Een vriend van Monica, meer weet ik er niet meer vanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:56 schreef hummus het volgende:
1. Wie was "the wine guy"?
1 is goed, 3 is goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:59 schreef Guilin het volgende:
[..]
1. Paul, een vriend van Monica. "Does he drink it, sell it, or does he just complain a lot?"
EDIT: En natuurlijk Chandler: "Hi, Paul, is it?"
2. ...
3. Julia Roberts als Susie Moss.
In principe was de 1e keer dat we Janice zagen, toen hij het ging uitmaken, geen date. Dus dan is het Oudjaarsdag, 31 december. Waar die haar vervolgens weer dumptquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:56 schreef hummus het volgende:
Ik heb nog wel een paar vragen.
2. Op welke dag was Chandler's eerste date met Janice?
Valentijnsdag dan? Ik zou niet weten of er van andere dates überhaupt ook dagen bekend zijn. En ik weet anders ook niet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:55 schreef hummus het volgende:
Mis. Hij is wel een beetje ingewikkeld. Het gaat om de eerste date die we in de serie zien van Chandler en Janice.
Die zegt Chandler een keer, maar ik weet ook niet meer wanneer. Hij herhaalt het zelf nog wel, als in: hij heeft zelf door dat het een domme uitspraak is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
3. ..... ? Dunno!
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:58 schreef DuranK het volgende:
[..]
Valentijnsdag dan? Ik zou niet weten of er van andere dates überhaupt ook dagen bekend zijn. En ik weet anders ook niet wat je bedoelt.
1 + 2 goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
1. Op de verjaardag van Jack Geller werd rondgebazuind dat Richard een twinky in de stad heeft. Monica hoort dat dus...
2. Was dat niet met dat recept? Nestle TollHouse ofzoMonica komt er achter dat het recept niet geheim is, maar gewoon op de achterkant van zo'n pak staan
Phoebe zegt dan dus (Tegen haar dode oma): 'It's stuff like this that you BURN IN HELL
'
3. ..... ? Dunno!
Het is Chandler. Ik zal het iets uitbreidenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:18 schreef Guilin het volgende:
[..]
Die zegt Chandler een keer, maar ik weet ook niet meer wanneer. Hij herhaalt het zelf nog wel, als in: hij heeft zelf door dat het een domme uitspraak is.
Iets met dat Chandler slecht is in solliciatiegesprekken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:37 schreef DuranK het volgende:
[..]
Het is Chandler. Ik zal het iets uitbreiden
...I ended up with the phrase: Yes indeedio
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Iets met dat Chandler slecht is in solliciatiegesprekken?
Ja, erg bekend. Iemand (Ross denk ik) zegt iets als: It couldn't be that bad. En dan zegt Chandler dat, maar waarover weet ik niet meer. Iets met een date zit ik te denken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:37 schreef DuranK het volgende:
[..]
Het is Chandler. Ik zal het iets uitbreiden
...I ended up with the phrase: Yes indeedio
Bingo!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Chandler die niet spontaan een bericht op de voicemail van een date wil inspreken omdat hij dan rare dingen gaat zeggen. The last time I did that I ended up with the phrase: Yes indeedio
Goed en goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:50 schreef DuranK het volgende:
1. Joey over zijn pinguin, hugsy
2. monica als chandler bezoek krijgt van homo's omdat ross dat op zo'n internetsite had gezet
quote:I'm breezy
quote:What in the name of hell?
Miss Chanandler Bongquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:17 schreef pollie723304 het volgende:
Aan wie is de tv-gids van Joey en Chandler geadresseerd (volledig)?
Monica die een bericht achterlaat op het antwoordapparaat van Richard.quote:I'm breezy
Phoebe die zogenaamd voor het eerst hoort dat Ross geen annulment voor de scheiding heeft aangevraagd.quote:What in the name of hell?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |