Klopt!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:09 schreef DuranK het volgende:
Neuj, ze zegt horny bitch.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:23 schreef PuzzleBox het volgende:
[..]
Zegt Chandler dit niet over Monica, als zij tijdens een feestje knetterlam wordt? fout
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:55 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Door haar borsten tegen Joey aan te drukken goed
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:03 schreef Guilin het volgende:
Ik weet bijna zeker dat dit Ross is, maar ik kan me niet echt herinneren wanneer. fout
quote:Yeah, I just put her to sleep...
quote:Maybe, I have to go back to the girlsroom again..
quote:Slut!
quote:I wonder why my VCR is still blinking 12 o'clock...
14.gifquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:06 schreef DuranK het volgende:
Maybe, I have to go back to the girlsroom again..
- Rachel als rachel, Ross, Mr Stevens en elizabeth uit eten zijn, en Rachel weer iets verkeerds verteld over Ross.
Met wat maakte ze de 'poking device'?
- eetstokjes
Beschrijf Ross's Disney 'accident'
- Taco's eten, en dan in de Space Mountain in zijn boks schijten![]()
Some annoying guy van Phoebe's sportschool! Joey gaat hem in elkaar slaan omdat Phoebe zegt dat hij haar zwanger heeft gemaaktquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:42 schreef Rianne84 het volgende:
Kan er een nieuwe vraag toegevoegd worden?
Zo ja: "Wie is David Lynn?"
jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:29 schreef polly_rulez het volgende:
[..]
Some annoying guy van Phoebe's sportschool! Joey gaat hem in elkaar slaan omdat Phoebe zegt dat hij haar zwanger heeft gemaakt
"That's not even a word!!"quote:
Juist!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:39 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Nee weet je wie het is?!! ik herinner me het opeens!! Het is Ross over die plek in de bibliotheek, dat mensen 'are doing stuf' op de plek waar zijn boek staat! Hij zegt dat wanneer Joey die plek herkent.
ze vroeg waar hij opgegroeid was, hoe de band met z'n vader was, etc.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:07 schreef Fezzizzel het volgende:
Joey neemt Rachel een keer mee uit omdat ze zwanger is. Ze laten allebei hun flirt moves zien. Hoe is die van Rachel?
Hij speelde de man in het vliegtuig, die naast Rachel zat. Aflevering TOW in London ( ik weet niet zeker of die zo heet)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:03 schreef Qebbel het volgende:
Even voor de [afbeelding]en [afbeelding] fans:
Hugh Laurie (ja, ja, niemand minder dan 'Doctor House') was ooit te gast in Friends. Wie speelde hij? Welke aflevering was dat? En wat zei hij over Rachel?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:03 schreef Qebbel het volgende:
Even voor de [afbeelding]en [afbeelding] fans:
Hugh Laurie (ja, ja, niemand minder dan 'Doctor House') was ooit te gast in Friends. Wie speelde hij? Welke aflevering was dat? En wat zei hij over Rachel?
Nee, weet je dat ik daar ook pas net achter ben gekomen!!? Nooit geweten en ik volg sinds kort ook fanatiek house. En toen zag ik m ineens in Friends voorbijkomen. Funnyquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:08 schreef 2Mini het volgende:
[..]Meeeen je niet! Niet dat ik House volg, maar ik vind het een vette serie! Ik heb hem niet eens herkend
You're good! De aflevering heet; TOW Ross' Weddingquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:08 schreef DuranK het volgende:
[..]
Hij speelde de man in het vliegtuig, die naast Rachel zat. Aflevering TOW in London ( ik weet niet zeker of die zo heet)
Hij zei dat ze een verschrikkelijk mens was, omdat ze de bruiloft van een vriend van haar wou verstoren.
En "it seems to be perfectly clear that you WERE on a break!"
quote:He man, you want the aisle?
Chandler wil bewijzen dat hij grappig is (Monica vind haar collega enorm grappig) en hij roept daarbij Joey's hulp in: Joey moet op een gegeven moment over fire trucks gaan praten, dan maakt Chandler daar een grap over. Als Monica bij Chandler en Joey is, dan roept Joey op een gegeven moment vanuit het niets FIRE TRUCKS!!!quote:
Goodquote:Op zondag 24 juni 2007 17:20 schreef PuzzleBox het volgende:
[..]
Chandler wil bewijzen dat hij grappig is (Monica vind haar collega enorm grappig) en hij roept daarbij Joey's hulp in: Joey moet op een gegeven moment over fire trucks gaan praten, dan maakt Chandler daar een grap over. Als Monica bij Chandler en Joey is, dan roept Joey op een gegeven moment vanuit het niets FIRE TRUCKS!!!
Ehm ik weet het niet meer precies..quote:Op zondag 24 juni 2007 20:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
Hoe vaak in Phoebe getrouwd?
It's not like a real marriage, if you're married in Vegas, you're only married in Vegas right?quote:Op maandag 25 juni 2007 00:53 schreef Jojoortje het volgende:
Phoebe in Vegas getrouwd?
Ja maar dat wil toch niet zeggen dat zij getrouwd is?quote:Op maandag 25 juni 2007 01:01 schreef 2Mini het volgende:
It's not like a real marriage, if you're married in Vegas, you're only married in Vegas right?
Mensen ik ga morgen naar Spanje.. succes met de trivia
Nee daarmee word wel bedoeld dat ze ooit eens in Vegas getrouwd is. Er zijn behind the scene beelden van die aflevering waarin ze aan het publiek vragen of die grap wel duidelijk overkomt.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar dat wil toch niet zeggen dat zij getrouwd is?
Ze zei idd wel: 'Oh my god' ofzo, maar ik dacht dat ze dat zei vanwege Ross en Rachel!
Ben Stiller (last minute date van Rachel) vraagt dit aan Ross als ze bij een voorstelling zijn waar hij net een ouder echtpaar van hun stoel heeft geschreeuwd :-)quote:
Ross over z'n auto die ingeparkeerd staat maar er niet uit kan omdat er voor en achter een auto tegenaan staat. Dus proberen ze hem weg te tillen.quote:
Die beelden staan ook op DVD 10, The one that goes behind the scenesquote:Op maandag 25 juni 2007 02:06 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Nee daarmee word wel bedoeld dat ze ooit eens in Vegas getrouwd is. Er zijn behind the scene beelden van die aflevering waarin ze aan het publiek vragen of die grap wel duidelijk overkomt.
1.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:40 schreef Dana85 het volgende:
Even een rondje quotes!
1. I respectfully disagree!
2. Never hit a woman, never hit a woman.
3. Come on Ross, you're a paleontalogist, dig a little deeper.
4. Damn you Monica Geller hyphen Bing!
5. You want a job? Turn off "Oprah," and send out a resume!
6. A pigeon, a pigeon. No, no wait, no-no, an eagle flew in. Landed on the stove and caught
fire. The baby, seeing this, jumps across the apartment to the mighty
bird's aid. The eagle, however, misconstrues as an act of aggression
and grabs the baby on its talon. Meanwhile the faucet fills the
apartment with water. Baby and bird still up lays (?) are locked in a
death grip, swirling around the whirl pool, that fills the apartment. (te makkelijk, maar het is zo grappig)
4. als Monica van Phoebe een telefoon afpakt, Phoebe wilde Mike bellenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:40 schreef Dana85 het volgende:
Even een rondje quotes!
2. Never hit a woman, never hit a woman.
3. Come on Ross, you're a paleontalogist, dig a little deeper.
4. Damn you Monica Geller hyphen Bing!
5. You want a job? Turn off "Oprah," and send out a resume!
6. A pigeon, a pigeon. No, no wait, no-no, an eagle flew in. Landed on the stove and caught
fire. The baby, seeing this, jumps across the apartment to the mighty
bird's aid. The eagle, however, misconstrues as an act of aggression
and grabs the baby on its talon. Meanwhile the faucet fills the
apartment with water. Baby and bird still up lays (?) are locked in a
death grip, swirling around the whirl pool, that fills the apartment. (te makkelijk, maar het is zo grappig)
Omg, behind the scenesquote:Op maandag 25 juni 2007 02:06 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Nee daarmee word wel bedoeld dat ze ooit eens in Vegas getrouwd is. Er zijn behind the scene beelden van die aflevering waarin ze aan het publiek vragen of die grap wel duidelijk overkomt.
Edit: Die beelden zijn hier te zien.
Chandler tegen Ross als hij vind dat het niet grappig is dat Chandler op Ross zijn Alumni pagina heeft gezecht dat hij sex heeft met dinosauriers. En even later Ross tegen Chandler als Chandler denkt dat hij geen Alumni pagina heeft terwijl Ross die aan heeft gemaakt en er op gezet heeft dat Chandler homo is.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:40 schreef Dana85 het volgende:
Even een rondje quotes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |