Ehm ik weet het niet meer precies..quote:Op zondag 24 juni 2007 20:00 schreef BrainOverfloW het volgende:
Hoe vaak in Phoebe getrouwd?
It's not like a real marriage, if you're married in Vegas, you're only married in Vegas right?quote:Op maandag 25 juni 2007 00:53 schreef Jojoortje het volgende:
Phoebe in Vegas getrouwd?
Ja maar dat wil toch niet zeggen dat zij getrouwd is?quote:Op maandag 25 juni 2007 01:01 schreef 2Mini het volgende:
It's not like a real marriage, if you're married in Vegas, you're only married in Vegas right?
Mensen ik ga morgen naar Spanje.. succes met de trivia
Nee daarmee word wel bedoeld dat ze ooit eens in Vegas getrouwd is. Er zijn behind the scene beelden van die aflevering waarin ze aan het publiek vragen of die grap wel duidelijk overkomt.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar dat wil toch niet zeggen dat zij getrouwd is?
Ze zei idd wel: 'Oh my god' ofzo, maar ik dacht dat ze dat zei vanwege Ross en Rachel!
Ben Stiller (last minute date van Rachel) vraagt dit aan Ross als ze bij een voorstelling zijn waar hij net een ouder echtpaar van hun stoel heeft geschreeuwd :-)quote:
Ross over z'n auto die ingeparkeerd staat maar er niet uit kan omdat er voor en achter een auto tegenaan staat. Dus proberen ze hem weg te tillen.quote:
Die beelden staan ook op DVD 10, The one that goes behind the scenesquote:Op maandag 25 juni 2007 02:06 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Nee daarmee word wel bedoeld dat ze ooit eens in Vegas getrouwd is. Er zijn behind the scene beelden van die aflevering waarin ze aan het publiek vragen of die grap wel duidelijk overkomt.
1.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:40 schreef Dana85 het volgende:
Even een rondje quotes!
1. I respectfully disagree!
2. Never hit a woman, never hit a woman.
3. Come on Ross, you're a paleontalogist, dig a little deeper.
4. Damn you Monica Geller hyphen Bing!
5. You want a job? Turn off "Oprah," and send out a resume!
6. A pigeon, a pigeon. No, no wait, no-no, an eagle flew in. Landed on the stove and caught
fire. The baby, seeing this, jumps across the apartment to the mighty
bird's aid. The eagle, however, misconstrues as an act of aggression
and grabs the baby on its talon. Meanwhile the faucet fills the
apartment with water. Baby and bird still up lays (?) are locked in a
death grip, swirling around the whirl pool, that fills the apartment. (te makkelijk, maar het is zo grappig)
4. als Monica van Phoebe een telefoon afpakt, Phoebe wilde Mike bellenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:40 schreef Dana85 het volgende:
Even een rondje quotes!
2. Never hit a woman, never hit a woman.
3. Come on Ross, you're a paleontalogist, dig a little deeper.
4. Damn you Monica Geller hyphen Bing!
5. You want a job? Turn off "Oprah," and send out a resume!
6. A pigeon, a pigeon. No, no wait, no-no, an eagle flew in. Landed on the stove and caught
fire. The baby, seeing this, jumps across the apartment to the mighty
bird's aid. The eagle, however, misconstrues as an act of aggression
and grabs the baby on its talon. Meanwhile the faucet fills the
apartment with water. Baby and bird still up lays (?) are locked in a
death grip, swirling around the whirl pool, that fills the apartment. (te makkelijk, maar het is zo grappig)
Omg, behind the scenesquote:Op maandag 25 juni 2007 02:06 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Nee daarmee word wel bedoeld dat ze ooit eens in Vegas getrouwd is. Er zijn behind the scene beelden van die aflevering waarin ze aan het publiek vragen of die grap wel duidelijk overkomt.
Edit: Die beelden zijn hier te zien.
Chandler tegen Ross als hij vind dat het niet grappig is dat Chandler op Ross zijn Alumni pagina heeft gezecht dat hij sex heeft met dinosauriers. En even later Ross tegen Chandler als Chandler denkt dat hij geen Alumni pagina heeft terwijl Ross die aan heeft gemaakt en er op gezet heeft dat Chandler homo is.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:40 schreef Dana85 het volgende:
Even een rondje quotes!
Juistquote:Op maandag 25 juni 2007 09:58 schreef polly_rulez het volgende:
[..]
Ben Stiller (last minute date van Rachel) vraagt dit aan Ross als ze bij een voorstelling zijn waar hij net een ouder echtpaar van hun stoel heeft geschreeuwd :-)
1: Dat de butler an Chandler vraag of hij nog meer kalkoen wilt.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:27 schreef Dana85 het volgende:
Ja, ze zijn goed (sommige omschrijvingen wel beetje vaag, maar goed...)!
Paar vragen:
Nee, dat is niet Brad Pitt, want hij was geen exchange student. Er was naast Ross en Will nog een student die niet wist waar het over ging (de vraag is dus fout gesteld, Chandler moet Will zijn).quote:Op maandag 25 juni 2007 21:07 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
9. Is Brad Pitt, maar zijn echte naam?! Geen idee nu
Nu ik het idd nog een keer overlees... Alleen Brad (Will ja!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:11 schreef Guilin het volgende:
[..]
Nee, dat is niet Brad Pitt, want hij was geen exchange student. Er was naast Ross en Will nog een student die niet wist waar het over ging (de vraag is dus fout gesteld, Chandler moet Will zijn).
Ja, je hebt gelijk! Sorry... Heb 'm al even gewijzigd!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:11 schreef Guilin het volgende:
[..]
Nee, dat is niet Brad Pitt, want hij was geen exchange student. Er was naast Ross en Will nog een student die niet wist waar het over ging (de vraag is dus fout gesteld, Chandler moet Will zijn).
Tahaka Ki Tek ofzoquote:Op maandag 25 juni 2007 21:17 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Nu ik het idd nog een keer overlees... Alleen Brad (Will ja!) en Ross waren lid van die club.. Chandler niet! En er was idd nog zo'n japannertje!
1. 'More turkey, mister Chandler?' Goed dus!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:07 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
1: Dat de butler an Chandler vraag of hij nog meer kalkoen wilt.
8. 4 dollar
Ik ben slecht.. de rest herken ik allemaal wel.. maar weet het niet!! 9. Is Brad Pitt, maar zijn echte naam?! Geen idee nu
Die had ik nog niet gezien, maar dat is de vader van Erica. En Erica is weer de moeder van het adoptiekind van Monica en Chandler. Ze vraagt dan nog of ze het kind naar hem kunnen vernoemen.quote:
Vier dollar is wel goed, hij krijgt het alleen niet in dollars maar in een tegoedbon van de winkel.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:23 schreef Dana85 het volgende:
En bij vraag 8, vier dollar is niet goed.
Ik dacht drie dollarquote:Op maandag 25 juni 2007 21:32 schreef hummus het volgende:
[..]
Vier dollar is wel goed, hij krijgt het alleen niet in dollars maar in een tegoedbon van de winkel.
3. Dat is zijn goede achternaam idd, maar Rachel dacht wat anders. Niet goed dus!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
3. Tag Jones, Gavin Mitchell verbeterde haar dacht ik...
9. Takaka Ki Chek ofzo? Hij kwam in ieder geval uit Thailand
7. Van Ross sowieso Isabella Rosselini (Oh nee, die was te internationaal!!) ... Michelle Pfeiffer ook? En bij Chandlers lijstje zat dacht ik ook Halle Berry. De rest weet ik niet meer
All good!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:53 schreef Guilin het volgende:
7. Halle Berry, Kim Basinger, Yasmine Bleeth, Cindy Crawford en Jessica Rabbit, om te zien "if he can make her eyes pop out of her head".
En van Ross waren het Elizabeth Hurley, Winona Ryder, Michelle Pfeiffer, Uma Thurman en Dorothy Hammill. Hij had Isabella Rossellini niet meer, omdat die te internationaal was en toen kwam ze later toch in Central Perk.
Van Rachel waren het trouwens nog Sting, Parker Stevenson (Spider-Man? Hardy Boy. Peter Parker. Thank you!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |