1.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:49 schreef DuranK het volgende:
[..]
1.
2. Rachel tegen chandler nadat die haar tieten heeft gezien
3. Joey tegen Chandler over Janice als die haar weer heeft meegenomen. "Can't stand the woman"
4. Chandler nadat Ross met Joey praat over zijn ex die lesbisch is
5.
6. Monica tegen rachel
7. Phoebe tegen Ross als ross vraagt om te stoppen met zijn aura te zuiveren
8.
Fout, maar je zit in de goede richtingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:53 schreef MaxMark het volgende:
Volgens mij is 1 dat Chandler heeft schoongemaakt en Ross een opmerking maakt over iets dat niet op de juiste plek staat?
Goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
8 is tijdens Halloween, als Rachel al het snoep heeft gegeven aan een meisje verkleed als ballerina. En Monica zegt dat dus.
6: Monica, als Rachel zegt dat ze iets wil gaan koken. Ik weet de context even niet meerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:48 schreef PuzzleBox het volgende:
Oke deze zijn nog over:
1. No! No! No! I was so careful!
5. Duh! Christmas!
6. You haven't cooked since 1996!
Fout, het was niet Monica, en ik wil toch graag de context horenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
6: Monica, als Rachel zegt dat ze iets wil gaan koken. Ik weet de context even niet meer
1. Is Chandler als iemand tegen hem zegt dat hij crummies heeft laten vallen of zo, ik denk Phoebe of Ross.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:48 schreef PuzzleBox het volgende:
Oke deze zijn nog over:
1. No! No! No! I was so careful!
5. Duh! Christmas!
6. You haven't cooked since 1996!
1. Goed!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:26 schreef Guilin het volgende:
[..]
1. Is Chandler als iemand tegen hem zegt dat hij crummies heeft laten vallen of zo, ik denk Phoebe of Ross.
5. Dat is Joey, maar wanneer weet ik niet meer.
6. Dat is Ross tegen Rachel, als ze bang is dat ze de stove aan heeft laten staan als ze Emma per ongeluk insluiten.
Goed!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:46 schreef hummus het volgende:
"Duh - Christmas" - Dat is Phoebe als ze hummus op d'r jurk heeft gemorst, er een kerststukje op plakt en dan zegt "Fine, I'll go political", waarop C & J reageren met "what are you supporting", .. "duh, Christmas".
Ja maar, ja maar.. voor de duidelijkheidquote:
1. Paul, een vriend van Monica. "Does he drink it, sell it, or does he just complain a lot?"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:56 schreef hummus het volgende:
Ik heb nog wel een paar vragen.
1. Wie was "the wine guy"?
2. Op welke dag was Chandler's eerste date met Janice?
3. Hoe heette het personage dat Chandler in een roze string in de wc liet zitten?
Paul the wine guy. Een vriend van Monica, meer weet ik er niet meer vanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:56 schreef hummus het volgende:
1. Wie was "the wine guy"?
1 is goed, 3 is goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:59 schreef Guilin het volgende:
[..]
1. Paul, een vriend van Monica. "Does he drink it, sell it, or does he just complain a lot?"
EDIT: En natuurlijk Chandler: "Hi, Paul, is it?"
2. ...
3. Julia Roberts als Susie Moss.
In principe was de 1e keer dat we Janice zagen, toen hij het ging uitmaken, geen date. Dus dan is het Oudjaarsdag, 31 december. Waar die haar vervolgens weer dumptquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:56 schreef hummus het volgende:
Ik heb nog wel een paar vragen.
2. Op welke dag was Chandler's eerste date met Janice?
Valentijnsdag dan? Ik zou niet weten of er van andere dates überhaupt ook dagen bekend zijn. En ik weet anders ook niet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:55 schreef hummus het volgende:
Mis. Hij is wel een beetje ingewikkeld. Het gaat om de eerste date die we in de serie zien van Chandler en Janice.
Die zegt Chandler een keer, maar ik weet ook niet meer wanneer. Hij herhaalt het zelf nog wel, als in: hij heeft zelf door dat het een domme uitspraak is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
3. ..... ? Dunno!
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:58 schreef DuranK het volgende:
[..]
Valentijnsdag dan? Ik zou niet weten of er van andere dates überhaupt ook dagen bekend zijn. En ik weet anders ook niet wat je bedoelt.
1 + 2 goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
1. Op de verjaardag van Jack Geller werd rondgebazuind dat Richard een twinky in de stad heeft. Monica hoort dat dus...
2. Was dat niet met dat recept? Nestle TollHouse ofzoMonica komt er achter dat het recept niet geheim is, maar gewoon op de achterkant van zo'n pak staan
Phoebe zegt dan dus (Tegen haar dode oma): 'It's stuff like this that you BURN IN HELL
'
3. ..... ? Dunno!
Het is Chandler. Ik zal het iets uitbreidenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:18 schreef Guilin het volgende:
[..]
Die zegt Chandler een keer, maar ik weet ook niet meer wanneer. Hij herhaalt het zelf nog wel, als in: hij heeft zelf door dat het een domme uitspraak is.
Iets met dat Chandler slecht is in solliciatiegesprekken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:37 schreef DuranK het volgende:
[..]
Het is Chandler. Ik zal het iets uitbreiden
...I ended up with the phrase: Yes indeedio
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Iets met dat Chandler slecht is in solliciatiegesprekken?
Ja, erg bekend. Iemand (Ross denk ik) zegt iets als: It couldn't be that bad. En dan zegt Chandler dat, maar waarover weet ik niet meer. Iets met een date zit ik te denken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:37 schreef DuranK het volgende:
[..]
Het is Chandler. Ik zal het iets uitbreiden
...I ended up with the phrase: Yes indeedio
Bingo!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Chandler die niet spontaan een bericht op de voicemail van een date wil inspreken omdat hij dan rare dingen gaat zeggen. The last time I did that I ended up with the phrase: Yes indeedio
Goed en goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:50 schreef DuranK het volgende:
1. Joey over zijn pinguin, hugsy
2. monica als chandler bezoek krijgt van homo's omdat ross dat op zo'n internetsite had gezet
quote:I'm breezy
quote:What in the name of hell?
Miss Chanandler Bongquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:17 schreef pollie723304 het volgende:
Aan wie is de tv-gids van Joey en Chandler geadresseerd (volledig)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |