De sluiting van Shoei leek toevallig op 2 D-ringen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:04 schreef immortalsean het volgende:
[..]
en ik had in die zaak verscheidene andere helmen aangepast, maar de shoei multitec had een erg rare sluiting, geen eens quick-release.
dat is het idd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:11 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
De sluiting van Shoei leeg toevallig op 2 D-ringen?
Dat is de meest gebruikte en ook de meest veilige sluiting.
En tevens ook de enige sluiting die is goedgekeurd voor wedstrijden.
Dat de rijschool helm groter is verbaasd mij niets. Die helmvoering is echt wel uitgelubberd van al die hoofden en de nieuwe helm moet zich nog gaan zetten naar jouw hoofd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:04 schreef immortalsean het volgende:
[..]
idd, geweldig dat zonnevizier.
alleen zit er wel veel verschil in groottes van de merken, bij m'n rijschool heb ik altijd een XL op m'n kop (weet ff niet meer welk merk), maar voor de caberg heb ik M nodig.
maat? prijs?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:24 schreef Lennox het volgende:
Ik heb nog zo'n zelfde setje liggen. Mag voor weinig weg (les of 3 aangehad). Dus als iemand nog van die handschoenen zoekt
Ze zijn XL, maar dat is niet echt een representatieve maat vind ik. Mn Alpinestars heb ik M van en die zijn iets kleiner, dus ik denk dat hij in de buurt van een L komt.quote:
ik had die voor de eerste keer vandaag, ging wel oké denk ikquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:55 schreef Der_Michael het volgende:
Vandaag weer lekker een les gehad, krijg alleen de irritante langzame slalom er maar niet in!
ik ook niet, ik heb ooit eens een GEHELE les aan slalommen besteed..ging slecht tot aan me examen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:55 schreef Der_Michael het volgende:
Vandaag weer lekker een les gehad, krijg alleen de irritante langzame slalom er maar niet in!
Hahaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:09 schreef Cyaa het volgende:
[..]
ik ook niet, ik heb ooit eens een GEHELE les aan slalommen besteed..ging slecht tot aan me examen...
toen dacht ik van ik doe het gewoon zo langzaam als ik maar kan...en in 1 x goed![]()
vandaag me eerste normale les gehad, eindelijk snap ik waarom ik motorrijles heb, het stuurt zoo lekker![]()
en me moeder heeft besloten om wat "her opstap lessen" te nemen om het motorrijden weer beetje op te poetsen, ik ga dus binnenkort samen met me moeder lessen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |