Hij wilde vorige week nog alles opgeven (zelfs de kooi) vorr Hedda.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:41 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik den dat Huub buiten de kooi wel monogaam is, maar dat in de kooi niet durft omdat hij bang is om door zijn vriendin in z'n rug te worden gestoken. En er komt sowieso een moment dat dat gaat gebeuren. Maar dat hij echt over z'n oren verliefd op haar is geloof ik ook niet idd. Met dat zeurende zeikwijf houd je het toch nog geen week uit?!?
Ook bij Hedda, en die adoreerde hij welquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft al vaak verteld dat hij in relaties vaak vreemdging![]()
Hedda en hij gingen heel vaak vreemd, en hebben daar ook veel over gelogen. Dat vertelde hij nadat ze weg was op de familiedag.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:41 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik den dat Huub buiten de kooi wel monogaam is, maar dat in de kooi niet durft omdat hij bang is om door zijn vriendin in z'n rug te worden gestoken. En er komt sowieso een moment dat dat gaat gebeuren. Maar dat hij echt over z'n oren verliefd op haar is geloof ik ook niet idd. Met dat zeurende zeikwijf houd je het toch nog geen week uit?!?
nee precies, ik denk ook dat huub lieke steeds minder leuk vind. maar hij heeft haar gewoon nodig als backup. als er iets gebeurd tusse die 2 dan is lieke ook zo weer om. en dat niet 1xquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:41 schreef Soho het volgende:
[..]
Maar dat hij echt over z'n oren verliefd op haar is geloof ik ook niet idd. Met dat zeurende zeikwijf houd je het toch nog geen week uit?!?
Oke, da's best sneu.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft al vaak verteld dat hij in relaties vaak vreemdging![]()
Zoooo jammer he. Daarom trek ik dit gezeik ook minder dan anders. TERROR willen wequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:42 schreef Rotterdammert het volgende:
die woede van jaap is wel snel over zeg..
Bullshitquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:43 schreef easysatellite het volgende:
[..]
nee precies, ik denk ook dat huub lieke steeds minder leuk vind. maar hij heeft haar gewoon nodig als backup. als er iets gebeurd tusse die 2 dan is lieke ook zo weer om. en dat niet 1x
quote:
Jaap mag niets doen van de redactie. (mijn interpretatie).quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:43 schreef Adothehague het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Jaap nu vrolijk met Brian in het bubbelbad zit? Ik dacht dat er terror zou komen tegen Brian maar daar heb ik n iks van gezien. Is jaap bang voor Brian ofzo?
Lieve Petraa, wat doe je jezelf aan. Er niet alleen naar moeten luisteren, maar het nog opschrijven ook. Gelukkig is het eind in zicht, als ik zo lees wat je hebt neergepend.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:43 schreef petraa het volgende:
L: IK weet wel dat je echt oprecht van me houdt en dat je mee heel bijzonder vindt.
H: Dat klopt ik vind je ook heel bijzonder, ik vind je heel sterk, ik vind de manier waarop je met me omgaat heel prettig, dat je niet zomaar alles van me accepteert. We kunnen ook lachen. Daarnaast ben ik ook verschrikkelijk verliefd op je.
L; Dat weet ik ook wel.
H; Iedere relatie is een gevecht voor behoudt van je eigen identiteit. Ik ben daar misschien wat scherper op en in. Omdat ik dat juist zo belangrijk vindt.
L: Precies.
Hoe lang heb je?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:45 schreef webextreme.nl het volgende:
ik wacht op de terrorrrrr
Inderdaad, maar om dan maar gezellig bij ze in bad te gaan zittenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:45 schreef Yollie het volgende:
[..]
Jaap mag niets doen van de redactie. (mijn interpretatie).
En Cora was niet boos genoeg op Brian natuurlijkquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:45 schreef Yollie het volgende:
[..]
En Safraquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Dennis, Lucy, Saskia, Elly,
Is Dennis die gozer die Palma een keer hielp? WIe is Lucy?
Welterusten mijnheer Puntenelquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat wordt gewoon weer neuken straks. Even de dagelijkse beslommeringen aan de kant en dan weer flink van bil. Morgen zeiken ze weer verder.
![]()
ff plat.
![]()
Peet is een bikkel, love that girl.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieve Petraa, wat doe je jezelf aan. Er niet alleen naar moeten luisteren, maar het nog opschrijven ook. Gelukkig is het eind in zicht, als ik zo lees wat je hebt neergepend.
Ja eind is inzicht, tenminste leek me net duidelijk, maar volgens mij gaan ze nog door. Moest ff frustraties van me afschrijvenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieve Petraa, wat doe je jezelf aan. Er niet alleen naar moeten luisteren, maar het nog opschrijven ook. Gelukkig is het eind in zicht, als ik zo lees wat je hebt neergepend.
Goede terror heeft een goede timing nodigquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:45 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ah nee, geen Puma hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:46 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
En Safra
en Pumastreamer...is het nieteen beetje toevallig datie nou ineens weg is?
Dan worden het saaie dagen. Ik denk dat ik mijn abo maar niet verleng dan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:45 schreef Yollie het volgende:
[..]
Misschien dat er zo een paar 'bruine broeders' van Jaap komen boven drijvenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:43 schreef Adothehague het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Jaap nu vrolijk met Brian in het bubbelbad zit? Ik dacht dat er terror zou komen tegen Brian maar daar heb ik n iks van gezien. Is jaap bang voor Brian ofzo?
Ik word alleen verliefd op meisjes die me adoreren...quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Adoreren? Dat is meer uitzondering dan regel, volgens mij.
Welk mormel bedoel jij ??quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:47 schreef Liess het volgende:
Wtfok maakt het uit hoe iemand eruit ziet, dik of dun o of x benen, blonde haren zwarte haren, wel of geen baard......
Maar dan zit er zo'n mormel in, die dénkt dat ze heel knap is terwijl ze dat niet is... en dan heb ik zoiets van, GODVERREDOMME HOU JE BEK.
En met hun vrijgezelle secretaresse... die jaren op hem blijft wachten omdat hij om allerlei vage redenen nog niet kan scheidenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:46 schreef agter het volgende:
jaja, huub en vreemdgaan...
volgens onderzoek is 40% van de mannen wel eens vreemd gegaan...tegen over 20% van de vrouwen.
Ik vraag me dan altijd af: met wie doen die mannen het dan?
Met dezelfde ene vrouw of zo?
De meeste homo's vinden hem idd maar een sukkel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Overigens kan ik jullie vertellen dat ongeveer 80% van de reacties op gay.nl zeer negatief zijn over Erics gedrag en optreden in het huis. Sommige homo's hebben zich doodgeschaamd omdat er weer een negatief beeld over homo's naar buiten komt.
Over wie heb je het?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:47 schreef Liess het volgende:
Wtfok maakt het uit hoe iemand eruit ziet, dik of dun o of x benen, blonde haren zwarte haren, wel of geen baard......
Maar dan zit er zo'n mormel in, die dénkt dat ze heel knap is terwijl ze dat niet is... en dan heb ik zoiets van, GODVERREDOMME HOU JE BEK.
wijvenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
En met hun vrijgezelle secretaresse... die jaren op hem blijft wachten omdat hij om allerlei vage redenen nog niet kan scheiden
Hey daar speelt Jan Rot in. Kwam een paar keer in een column voor van hem... het is wel een viezerik en nee ik heb geen sex met hem gehad, maar hij was heel aardig. Nu netjes getrouwd.quote:
Nu maak je ons nieuwsgierig, wat schreef hij dan over je?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:50 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hey daar speelt Jan Rot in. Kwam een paar keer in een column voor van hem... het is wel een viezerik en nee ik heb geen sex met hem gehad, maar hij was heel aardig. Nu netjes getrouwd.
dat kan niet:quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
En met hun vrijgezelle secretaresse... die jaren op hem blijft wachten omdat hij om allerlei vage redenen nog niet kan scheiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |