abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50675929
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:35 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik 2 daag jes eerder, ik ben dan ook een zeikwijf.
[afbeelding]
hetgeen maar weer bewijst dat astrologie een nonwetenschap is
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_50675940
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:35 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nee, ik wil COS over Huub en Lieke.
Tipsch is er nog bij
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_50675963
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:35 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nee, ik wil COS over Huub en Lieke.
Lieke zeikt, Huub wordt pissig. Lieke herhaal zich 142 keer, Huub geeft met een azijnkop 142 keer hetzelfde antwoord. En daarna zijn ze weer lief voor elkaar en gaan vanavond samen seks hebben.
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 23:38:13 #184
135305 beequeen
Lost.
pi_50675983
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:36 schreef tipsch het volgende:

[..]

hmmja ik lieke is extreem irritant, probeert op onnavolgbare wijze een punt te maken waarvan ze zelf nog niet weet wat het is - KUTwijf
Ty, ik dacht het al. Makkelijk om het aan een ander over te laten, ik schaam me diep.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_50676004
huub is echt niet verliefd op lieke, dan ga je echt nie zulke opmerkingen maken en vreemdgaan, dan adoreer je iemand, dat doet huub duidelijk niet
pi_50676028
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:38 schreef easysatellite het volgende:
huub is echt niet verliefd op lieke, dan ga je echt nie zulke opmerkingen maken en vreemdgaan, dan adoreer je iemand, dat doet huub duidelijk niet
Dat zou dan andersom ook moeten gelden.
pi_50676035
L: Ik zit er gevoelsmatig nog niet. Jij was degene die al eerder tegen mij zei dat je van me hield.
Ik heb laatst tegen je gezegd, dat ik dat gevoel had, het overweldigende gevoel dat je verliefd bent op iemand. En bij jou voelde dat heel sterk.
H: Ik zei gelijk dat ik van jehield.
L: Daarom dat zeg ik ook, zover ben ik niet dat ik dat soort dingen tegen je kan zeggen.
H: Wat is het verschil tussen overdag en 's nachts
L: Als wij op bed liggen heb ik echt het idee dat je echt jezelf bent.
H: Dat deel ik ook heel vaak overdag. Het voelt ook anders als je op bed ligt.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_50676036
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:37 schreef Soho het volgende:

[..]

Lieke zeikt, Huub wordt pissig. Lieke herhaal zich 142 keer, Huub geeft met een azijnkop 142 keer hetzelfde antwoord. En daarna zijn ze weer lief voor elkaar en gaan vanavond samen seks hebben.
Jaahoor ga jij het even lekker allemaal vertellen, heb ik het voor niets opgenomen
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_50676045
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:37 schreef Soho het volgende:

[..]

Nee, Huub blijft juist erg kalm en zal daarmee Slieke flink over de piss krijgen, schat ik zo in.
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 23:40:08 #190
135305 beequeen
Lost.
pi_50676079
Elly doet ook lekker mee met de champie en proost op het nieuwe leven van Natasja.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_50676085
quote:
welke opmerkingen zijn er zo verschrikkelijk dan
pi_50676100
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:40 schreef beequeen het volgende:
Elly doet ook lekker mee met de champie en proost op het nieuwe leven van Natasja.
Als vrijgezel
pi_50676110
quote:
Sinds wanneer kan jij in Huub's hoofd kijken. Er zijn zat kerels die van iemand houden en vreemd gaan.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_50676127
Ze houden elkaars hand alweer vast
Reality is nothing but a collective hunch.
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 23:41:06 #195
137949 Disana
pi_50676137
Elly kan ook een draak zijn, zegt ze. Ik geloof dat best... een draak van een wandelend cliche.
pi_50676145
quote:
Adoreren? Dat is meer uitzondering dan regel, volgens mij.
pi_50676147
quote:
Ik den dat Huub buiten de kooi wel monogaam is, maar dat in de kooi niet durft omdat hij bang is om door zijn vriendin in z'n rug te worden gestoken. En er komt sowieso een moment dat dat gaat gebeuren. Maar dat hij echt over z'n oren verliefd op haar is geloof ik ook niet idd. Met dat zeurende zeikwijf houd je het toch nog geen week uit?!?
pi_50676177
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:40 schreef tipsch het volgende:

[..]

welke opmerkingen zijn er zo verschrikkelijk dan
nouja ik kan niet alles opnoeme maar soms dan kraak huub lieke der mening af als de andere miljonairs erbij zijn, ik ben t wel vaak met huub eens want lieke heeft echt geen mening ze loopt gewoon achter huub aan
pi_50676183
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:40 schreef petraa het volgende:

[..]

Sinds wanneer kan jij in Huub's hoofd kijken. Er zijn zat kerels die van iemand houden en vreemd gaan.
Petraa heeft de glazen bol van Scanman geleend
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_50676189
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:41 schreef Soho het volgende:

[..]

Ik den dat Huub buiten de kooi wel monogaam is, maar dat in de kooi niet durft omdat hij bang is om door zijn vriendin in z'n rug te worden gestoken. En er komt sowieso een moment dat dat gaat gebeuren. Maar dat hij echt over z'n oren verliefd op haar is geloof ik ook niet idd. Met dat zeurende zeikwijf houd je het toch nog geen week uit?!?
Hij heeft al vaak verteld dat hij in relaties vaak vreemdging
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')