hetgeen maar weer bewijst dat astrologie een nonwetenschap isquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik 2 daag jes eerder, ik ben dan ook een zeikwijf.
[afbeelding]
Tipsch is er nog bijquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, ik wil COS over Huub en Lieke.![]()
Lieke zeikt, Huub wordt pissig. Lieke herhaal zich 142 keer, Huub geeft met een azijnkop 142 keer hetzelfde antwoord. En daarna zijn ze weer lief voor elkaar en gaan vanavond samen seks hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, ik wil COS over Huub en Lieke.![]()
Ty, ik dacht het al. Makkelijk om het aan een ander over te laten, ik schaam me diep.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmmja iklieke is extreem irritant, probeert op onnavolgbare wijze een punt te maken waarvan ze zelf nog niet weet wat het is - KUTwijf
Dat zou dan andersom ook moeten gelden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:38 schreef easysatellite het volgende:
huub is echt niet verliefd op lieke, dan ga je echt nie zulke opmerkingen maken en vreemdgaan, dan adoreer je iemand, dat doet huub duidelijk niet
Jaahoor ga jij het even lekker allemaal vertellen, heb ik het voor niets opgenomenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:37 schreef Soho het volgende:
[..]
Lieke zeikt, Huub wordt pissig. Lieke herhaal zich 142 keer, Huub geeft met een azijnkop 142 keer hetzelfde antwoord. En daarna zijn ze weer lief voor elkaar en gaan vanavond samen seks hebben.
Nee, Huub blijft juist erg kalm en zal daarmee Slieke flink over de piss krijgen, schat ik zo in.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:37 schreef Soho het volgende:
[..]
Lieke zeikt, Huub wordt pissig. Lieke herhaal zich 142 keer, Huub geeft met een azijnkop 142 keer hetzelfde antwoord. En daarna zijn ze weer lief voor elkaar en gaan vanavond samen seks hebben.
welke opmerkingen zijn er zo verschrikkelijk danquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:38 schreef easysatellite het volgende:
huub is echt niet verliefd op lieke, dan ga je echt nie zulke opmerkingen maken en vreemdgaan, dan adoreer je iemand, dat doet huub duidelijk niet
Als vrijgezelquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:40 schreef beequeen het volgende:
Elly doet ook lekker mee met de champie en proost op het nieuwe leven van Natasja.![]()
Sinds wanneer kan jij in Huub's hoofd kijken. Er zijn zat kerels die van iemand houden en vreemd gaan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:38 schreef easysatellite het volgende:
Adoreren? Dat is meer uitzondering dan regel, volgens mij.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:38 schreef easysatellite het volgende:
Ik den dat Huub buiten de kooi wel monogaam is, maar dat in de kooi niet durft omdat hij bang is om door zijn vriendin in z'n rug te worden gestoken. En er komt sowieso een moment dat dat gaat gebeuren. Maar dat hij echt over z'n oren verliefd op haar is geloof ik ook niet idd. Met dat zeurende zeikwijf houd je het toch nog geen week uit?!?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:38 schreef easysatellite het volgende:
nouja ik kan niet alles opnoeme maar soms dan kraak huub lieke der mening af als de andere miljonairs erbij zijn, ik ben t wel vaak met huub eens want lieke heeft echt geen mening ze loopt gewoon achter huub aanquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
welke opmerkingen zijn er zo verschrikkelijk dan![]()
Petraa heeft de glazen bol van Scanman geleendquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan jij in Huub's hoofd kijken. Er zijn zat kerels die van iemand houden en vreemd gaan.
Hij heeft al vaak verteld dat hij in relaties vaak vreemdgingquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:41 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik den dat Huub buiten de kooi wel monogaam is, maar dat in de kooi niet durft omdat hij bang is om door zijn vriendin in z'n rug te worden gestoken. En er komt sowieso een moment dat dat gaat gebeuren. Maar dat hij echt over z'n oren verliefd op haar is geloof ik ook niet idd. Met dat zeurende zeikwijf houd je het toch nog geen week uit?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |