Wehehe. Laat maar even zitten, ik weet zelf ook niet meer hoe ik het goed moet uitleggenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee.. Iemand vond mij niet interessant en dat klopte niet of zo? Maar was jij dat nou niet?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wehehe. Laat maar even zitten, ik weet zelf ook niet meer hoe ik het goed moet uitleggen
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wehehe. Laat maar even zitten, ik weet zelf ook niet meer hoe ik het goed moet uitleggen
Wil je niet dat Groningen tot winnaar in de poll uitgeroepen wordt?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet helemaal niks.
Zal wel door verveling komen dat ik dat doequote:Op donderdag 21 juni 2007 20:23 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bemoei je niet steeds met andermans gesprekken
Voer geen gesprekken in het openbaarquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:23 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bemoei je niet steeds met andermans gesprekken
Wij zijn niet anders gewend.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voer geen gesprekken in het openbaar
Ja sorry, ik zou je nog bellen he.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, maar, euh, MaxMark?
Waarom heb ik niets meer van je gehoord?
Je vindt me gewoon niet interessant genoeg.quote:
Ga je weerquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je vindt me gewoon niet interessant genoeg..
Niet zeuren bij over openbare gesprekken. Daar had ik het nog over.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga maar weg, ik snap er niets meer van..
Altijd gezellig.quote:Feestje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |