OMGquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou
Ik ben er gelukkig nu alweer uit bevrijd!
Maar, ik trok even een lange jurk aan, om te kijken hoe die nog maar stond, aangezien ik morgen bruidsmeisje ben :]
Enaan de bovenkant van die jurk zit zegmaar soort van 'kant' en
mijn lippiercing zat erin gehaakt!
.
En toen kon ik hm er niet meer uit krijgen. (kreeg het bolletje niet los) en toen hing mijn lip zo naar beneden
want die werd door het gewicht v/d jurk naar beneden getrokken
. Dus moest ik de jurk aldoor zoeen beetje omhoog houden.
Toen moest ik helemaal mn moeke bellen, die moest van dr werk komen en mij bevrijden![]()
Het deed best pijn
Is het ook. Mn ex en ik hebben de 'light' versie gedaanquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:29 schreef teigan het volgende:
lijkt mij bijzonder zo'n huwelijk , chipszak
aids aan je piemelquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
En de doodsverwensing van vandaag is voor Jesse_Gefeliciteerd!
Klopt, met nog maar 1 vrouw sex gehad in mn leven, en zij (in ieder geval voor de laatste keer dat we het met elkaar deden) alleen met mij!quote:
OK, deze post ga ik wel negeren, ik ben erg selctiefquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:53 schreef Jesse_ het volgende:
maar wel leuk dat je me niet meer negeert [afbeelding]
Tieft op .quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:53 schreef Jesse_ het volgende:
maar wel leuk dat je me niet meer negeert [afbeelding]
Idd. Is nergens voor nodig.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:20 schreef Noca het volgende:
Nou, nou, nou. Wat naar weer allemaal.
laat je niet bedotten!quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:23 schreef Noca het volgende:
[..]
Het kusje erachter ziet er dan wel weer lief uit.
Neuj.quote:
Voor jou wel hoorquote:
Niet als jij mij gaat beschuldigen van gemeen doenquote:
Wat voor weirdo's trek jij aanquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ha. Ging dat even goed.
En weer een dom gesprek gehad onderweg op de fiets. Komt er zo'n man naast me fietsen:
"Hoi."
Ik doe aardig: "Hallo."
"Alles goed?"
"Ja."
"Mooi zo!"
En toen ging ik harder fietsen.
.
Ja, geen idee. Heb je een idee wat ik er tegen kan doen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat voor weirdo's trek jij aan
Niet beledigend bedoeld hoor![]()
Waarom ging je harder fietsen dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ha. Ging dat even goed.
En weer een dom gesprek gehad onderweg op de fiets. Komt er zo'n man naast me fietsen:
"Hoi."
Ik doe aardig: "Hallo."
"Alles goed?"
"Ja."
"Mooi zo!"
En toen ging ik harder fietsen.
.
Je kon er ook op wachten hèquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil wel lief voor jou zijn, op zich
Ja, wat moest ik met hem?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom ging je harder fietsen dan?. En welk tentamen was dat? (niet één van Nederlands, zeker? Ik heb namelijk nog nooit om 18 uur een tentamen gemaakt
).
Nou, als je gaat stappen, moet je in ieder geval niet smsen of die persoon langs wil komen. Want afgelopen donderdag kwam dr ook al zo'n weirdo op je af!quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Heb je een idee wat ik er tegen kan doen?
Ach, daar heb ik verder toch ook niets meer van gehoord.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nou, als je gaat stappen, moet je in ieder geval niet smsen of die persoon langs wil komen. Want afgelopen donderdag kwam dr ook al zo'n weirdo op je af!
Nee, hoe komt dat zo?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ach, daar heb ik verder toch ook niets meer van gehoord.
Wat een sukkel is het dan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was niet interessant genoeg, denk ik?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was niet interessant genoeg, denk ik?
Raar mannetje was dat idd..quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nou, als je gaat stappen, moet je in ieder geval niet smsen of die persoon langs wil komen. Want afgelopen donderdag kwam dr ook al zo'n weirdo op je af!
Nee, degene die niet geïnteresseerd leek.quote:
Leuke verplichtingen heb jijquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:14 schreef Noca het volgende:
Pff, ik moet vanavond alweer naar de kroeg...houdt het nou nooit eens op!
Stelde zich zowaar voor met z'n echte naam, ipv z'n Fok!naamquote:
Kutleven, manquote:Pff, ik moet vanavond alweer naar de kroeg...houdt het nou nooit eens op!
Over wie hebben we 't nu eigenlijk?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nee, degene die niet geïnteresseerd leek.
Die zin lijkt een beetje raar
Ik bedoel, degene die jou niet interessant genoeg vond.
Dat is mooi om te horen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, van AVV Hoogtepunten uit de antieke literatuur. Sommige vragen waren echt TE simpel. 'Van wie is de Antigone?' 'Zet de volgende tijdperken in de juiste volgorde.'
Weet ik het, volg jij het nog?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Over wie hebben we 't nu eigenlijk?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |