Mja kan misschien goed zijn, maar het kan er ook voor zorgen dat ze alleen maar gefrustreerd uit de bak komen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee man, gewoon knetterhard opsluiten, dit probleem wordt grotendeels door de regering veroorzaakt als die nou eens strengere straffen zouden uitdelen dan zou het voor de onderlaag van de samenleving niet zo makkelijk zijn om in de criminaliteit te vervallen!
Dan gewoon de gouwe ouwe regel tevoorschijn halen dat ze moeten worden berecht in eigen landquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mja kan misschien goed zijn, maar het kan er ook voor zorgen dat ze alleen maar gefrustreerd uit de bak komen...
True treu, en murat D natuurlijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:28 schreef Double-Helix het volgende:
Soms hoor je iets over grijze wolven of andere mongolen maar niet zo vaak.
Een paar klappen van de politie en je word waarschijnlijk verkracht in de bak....quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan gewoon de gouwe ouwe regel tevoorschijn halen dat ze moeten worden berecht in eigen landHelix, wat voor straf staat er op het stelen van een dadel in maghreb?
![]()
Handen eraf was een mooie straf altijdquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:29 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Een paar klappen van de politie en je word waarschijnlijk verkracht in de bak....
Kijk dat zijn echte straffenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:29 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Een paar klappen van de politie en je word waarschijnlijk verkracht in de bak....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Dat ga je maar lekker in Arabië doenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Handen eraf was een mooie straf altijd
Ik kan me inderdaad voorstellen dat je nooit meer het gevang in wiltquote:
Hoezo, bang dat je handen eraf gaan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:31 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Dat ga je maar lekker in Arabië doen![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoezo, bang dat je handen eraf gaan?
Dan zou tie niet bang zijn om klappen te krijgen en verkracht te worden in de gevangenisquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoezo, bang dat je handen eraf gaan?
ik neem nooit knoflooksaus,ik vertrouw het nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:37 schreef mordradead het volgende:
Ik had laatst een broodje doner besteld en toen namen ze nog extra aardappelschijfjes mee ook.
Ik kreeg 3 sausjes, maar ze hebben maar 2 soorten dus krijg je altijd van een soort 2 stuks en van de andere soort 1.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:38 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik neem nooit knoflooksaus,ik vertrouw het niet![]()
Doegquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik ga voetbal kijken, beslama!
Zo raar is het niet, dat sommigen denken dat je het serieus bedoelt... genoeg mensen die waarschijnlijk wel serieus zoiets zouden zeggen. Zie ook de posts van Tuvai.net...quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:17 schreef Ashram het volgende:
[..]
Hmmm, misschien moet ik vervolgens een voldoende aantal smilies bij de humoristisch bedoelde gedeelten zetten zodat sommigen het kunnen begrijpen...
Dat van die pootjes breken is uiteraard grappig bedoeld, dus bij deze.![]()
heey mijn IRC leraarquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zo raar is het niet, dat sommigen denken dat je het serieus bedoelt... genoeg mensen die waarschijnlijk wel serieus zoiets zouden zeggen. Zie ook de posts van Tuvai.net...![]()
Ik was in Heerenveen, op een strandje met mijn soort van vriendin, die ik trouwens ook heb gepost in breezah topicquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Turken zijn over het algemeen wel braaf joh
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:57 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ik was in Heerenveen, op een strandje met mijn soort van vriendin, die ik trouwens ook heb gepost in breezah topic, stond daar zon groepje turken schijnheilig te doen.. Wij stonden in het water zeg maar, en hun op et strand, en zij de hele tijd roepen enz, dus ik loop erheen: wat is er nou man
,zegt ie: ik roep niet jou, ik roep dat meisje bla bla bla en toen zei ik dus dat het niet mijn vriendin was, want dat vroegen ze telkens, komt zij er ook bij staan het 1e wat ze zeggen: is hij jouw vriendje?
en daarna hadden ze hetzelfde standaard praatje als elke turk uit turkije, moslim uit egypte bla bla : Mijn vader heeft een modellenbureau: als je naakt foto's in een bad stuurt, maak ik je model, je hebt zon geweldige perfecte "kaaklijn"
, je hebt ongelofelijke mooie ogen, en terwijl ze er duidelijk niet van gediend was, dus ik zei er wat van zegt ie : "als je met mij fuckt staat heel Heerenveen op zijn kop", dus ik zei dat ik niet bang hoefde te zijn om ruzie te krijgen in fucking heerenveen
word ie weer boos enz.. Maarja, even later zei ik dat ik bob marley de beste was, en toen wouden ze in 1x dikke "mattie's " worden
![]()
dat zulk turken vind ik dus echt dikke ezels![]()
![]()
Kansloze figuren, ze waren zelfs nog lelijk![]()
Ohja, er was ook nog een vriendin van haar bij, en toen zei die stoere turk: Ach voor turken (daarom weet ik dus dat et een echte turk was) is het geen probleem om een meisje te hebben, en hij bullshitte nog 30 van zulke domme dingen die zo dom waren dat ik ze alweer ben vergeten
![]()
Dat samenscholing?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:33 schreef Ipho het volgende:
EN DAN DAT SAMENSCHOLING
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:33 schreef Ipho het volgende:
EN DAN DAT SAMENSCHOLING
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:03 schreef Roi het volgende:
Na een tijdje kwam er ook een andere Marokaan aan die tegen de politie zei dat ze z'n handboeien wat losser moesten doen omdat het pijn deed, die vent heeft niks van het verhaal meegekregen en neemt het gelijk voor die vent, alleen maar omdat het ook een Marokkaan is...
Geweldigquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:57 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Ik was in Heerenveen, op een strandje met mijn soort van vriendin, die ik trouwens ook heb gepost in breezah topic, stond daar zon groepje turken schijnheilig te doen.. Wij stonden in het water zeg maar, en hun op et strand, en zij de hele tijd roepen enz, dus ik loop erheen: wat is er nou man
,zegt ie: ik roep niet jou, ik roep dat meisje bla bla bla en toen zei ik dus dat het niet mijn vriendin was, want dat vroegen ze telkens, komt zij er ook bij staan het 1e wat ze zeggen: is hij jouw vriendje?
en daarna hadden ze hetzelfde standaard praatje als elke turk uit turkije, moslim uit egypte bla bla : Mijn vader heeft een modellenbureau: als je naakt foto's in een bad stuurt, maak ik je model, je hebt zon geweldige perfecte "kaaklijn"
, je hebt ongelofelijke mooie ogen, en terwijl ze er duidelijk niet van gediend was, dus ik zei er wat van zegt ie : "als je met mij fuckt staat heel Heerenveen op zijn kop", dus ik zei dat ik niet bang hoefde te zijn om ruzie te krijgen in fucking heerenveen
word ie weer boos enz.. Maarja, even later zei ik dat ik bob marley de beste was, en toen wouden ze in 1x dikke "mattie's " worden
![]()
dat zulk turken vind ik dus echt dikke ezels![]()
![]()
Kansloze figuren, ze waren zelfs nog lelijk![]()
Ohja, er was ook nog een vriendin van haar bij, en toen zei die stoere turk: Ach voor turken (daarom weet ik dus dat et een echte turk was) is het geen probleem om een meisje te hebben, en hij bullshitte nog 30 van zulke domme dingen die zo dom waren dat ik ze alweer ben vergeten
![]()
wat heeft 1 van mijn 3(!!) zonen en mijn respect voor andere mensen hiermee te maken?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:07 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
[..]
En jij doet zo tegen mij en hebt zelf een zoon![]()
Dan zou jij toch moeten weten wat respect is
En wat is er mis met mijn geschiedenis...die is nog niet zo grootBOEIEND!!
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat heeft 1 van mijn 3(!!) zonen en mijn respect voor andere mensen hiermee te maken?
ik respecteer diegenen die het verdienen.
ik zeg alleen maar dat wanneer men even in je geschiedenis (de topics waar je gepost hebt) gaat kijken, dat men dan kan zien dat je in elk topic zo vreemd tekeer gaat en met alle subs-sups-italics etc. loopt te gooien. je bent gewoon enorm irritant.
verder reageer ik dus ook maar niet meer op je...
ik denk dat jij en viswijfje wel leuke dinnetjes kunnen worden
Het is niet Imazichen maar Amazighquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
mokers, berbers, imazichen, mocro´s
Als je alle marokanen fout vindt waarom zit er dan een Amazigh teken in je avaterquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:49 schreef Double-Helix het volgende:
En "Marokaan" is fout...
Toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:21 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
[..]
Het is niet Imazichen maar Amazigh
En Imazighen voor meervoudquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:21 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
[..]
Het is niet Imazichen maar Amazigh
quote:
Niet iedere amazigh is een marokkaan.....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:24 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
[..]
Als je alle marokanen fout vindt waarom zit er dan een Amazigh teken in je avater![]()
Sorry hoor ,maar iemand had mijn wachtwoord achterhaald dus sommige dingen zijn niet eens van mij!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat heeft 1 van mijn 3(!!) zonen en mijn respect voor andere mensen hiermee te maken?
ik respecteer diegenen die het verdienen.
ik zeg alleen maar dat wanneer men even in je geschiedenis (de topics waar je gepost hebt) gaat kijken, dat men dan kan zien dat je in elk topic zo vreemd tekeer gaat en met alle subs-sups-italics etc. loopt te gooien. je bent gewoon enorm irritant.
verder reageer ik dus ook maar niet meer op je...
ik denk dat jij en viswijfje wel leuke dinnetjes kunnen worden
Een Amazigh is een berberquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:26 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Niet iedere amazigh is een marokkaan.....
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:37 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
[..]
Sorry hoor ,maar iemand had mijn wachtwoord achterhaald dus sommige dingen zijn niet eens van mij!!
Nu heb ik mijn ww veranderd duss...!!
Ja duh ik ben er een....quote:
Had ik al gelezen maar ik had nooit van het meervoud gehoord...maar nu ga ik echt!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:42 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ja duh ik ben er een....![]()
en meervoud is Imazighen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:42 schreef Bee_is_mijn_naam_. het volgende:
[..]
Geloof het dan niet...dat boeit me niet![]()
Ciao![]()
Is goed joh...boeit me nietsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:40 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik neem dit topic, en Bee_is_mijn_naam_. in het bijzonder, nu dus niet meer serieus.
Bedanktquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:43 schreef ANWB het volgende:
[..]
![]()
Net zo dom als viswijfje kan je niet zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |