www.hotmail.comquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben jaloers. [afbeelding]
Ik krijg mn hotmail niet open [afbeelding]
quote:
rie-lextquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
yepz, ben er erg happy mee! De scriptiebegeleider was zelfs zo vriendelijk om, al discussierend met mij over het onderwerp, een probleemstelling te formuleren."schrijf die maar op, die is helemaal sluitend!"
En dat is wel heel chill, want dat is een van de lastigste dingen, een goede probleemstelling! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
en beanwoord, cc iedereen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:36 schreef MPG het volgende:
BX, je hebt mail[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Die heb ik iig nog niet bereikt...quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:39 schreef JortK het volgende:
Is er een beperking met hoeveel je er kan toevoegen?
geen idee. Laat je het ons weten?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:39 schreef JortK het volgende:
Is er een beperking met hoeveel je er kan toevoegen?
behalve mijquote:
vind ik ook primaquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:42 schreef crossover het volgende:
Ja die meet, gewoon in utrecht ergens een rustig cafe/kroeg^O^
Nope, ik weet van nietsquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
??? je staat toch toegevoegd aan het ksc@tebruut . nl?
G'night!quote:
doet mij je email dan ff pm-en??quote:
en dan mag je de linkerhelft tot u nemenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:43 schreef Pheno het volgende:
Linkerbed dus:W
eer-ik ff PM'enquote:
Daar hebben ze de beste koffie van Nederlandquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:42 schreef crossover het volgende:
Ja die meet, gewoon in utrecht ergens een rustig cafe/kroeg![]()
Ach dat boeit me niet eens zoveelquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar hebben ze de beste koffie van Nederland![]()
Maar wel een leuke bijkomstigheid?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Ach dat boeit me niet eens zoveel
Uiteraardquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar wel een leuke bijkomstigheid?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
www.hotmail.com
en dan je gebruikersnaam en wachtwoord invullen [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Uiteraard:YMaar het gaat me om de mensen 14.gif
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:48 schreef crossover het volgende:
[..]
UiteraardMaar het gaat me om de mensen 14.gif
Koffie drinken kan ook thuisquote:
Nu? Bij jou thuis?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Koffie drinken kan ook thuis [afbeelding]
High five!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[afbeelding] Gelukt! [afbeelding]
Ik heb bijna niks aanquote:
Sorry bossquote:
quote:
Loser!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:54 schreef JortK het volgende:
Misschien dat ik ook wel naar de meet wil komen, maar ik ben van 14 juli tot 3 augustus op vakantie
Dan blijf ik wel thuisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |