Vast. Maar miscchien kun je ff uitleggen wat er zo grappig was en wat een voetballer (?) doet in een Parijs-topic?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:20 schreef Sjaak_P het volgende:
[..]
.
Jij bent zeer beperkt in je doen en laten.![]()
De franse voetballer Sansoni die bij Vitesse speelt heeft nogal losse handjes.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:58 schreef k_man het volgende:
Wat dat met een of andere voetballer (?) te maken heeft ontgaat me volkomen.
Het hotel wat zo perfect klonk heeft z'n prijzen ineens verhoogd, dus dat gaat sowieso niet meer doorquote:
Dat wist ik natuurlijk ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zal best. 14 Juli is de nationale feestdag
Zaterdagquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer valt de 14e?
'Paris'quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:26 schreef Bora-Bora het volgende:
Hoe heet die serie, k_man?
Jah, viel er met verrassing in toen het NET was begonnen..quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:34 schreef k_man het volgende:
Er loopt trouwens een serie op de BBC over bezienswaardigheden in Parijs. Gisteren was de eerste aflevering en er volgen nog twee afleveringen (elk van een uur!).
Halloquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:11 schreef dennisdotcom het volgende:
12 augustus ga ik weer!!
Cirque du Soleil Alegria is misschien iets als ze daar van houden. Er is vrijdag een voorstelling (bij Stade de France) om 20.00u en er zijn nog kaarten beschikbaar vanaf 20 euro p.p. Kaarten kun je online bestellen en ter plekke anderhalf uur voor de voorstelling afhalen. Ik ga volgende week woensdagquote:Op maandag 2 juli 2007 14:08 schreef Smeich het volgende:
Zij is net jarig geweest en hij vroeg aan mij of ik wellicht een leuke verrassing/cadeautje (uit eten of een of andere activiteit) voor ogen had zodat hij haar kan verrassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |