quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:06 schreef JortK het volgende:
En ook thuis maar ff die Quick Reply extensie neergezet, is toch erg handig
quote:
idem, maar dan ergens andersquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:14 schreef crossover het volgende:
Als jullie me zoeken, ik ben gewoon hier.
quote:
Dat wil je niet...quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Wheheh
Ik wil nog steeds een keer een ritje maken in zo'n ding
Ik zit niet in je huisquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:15 schreef crossover het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij ben jij ook gewoon hier hoor.
Maar het lijkt me zo tof om helemaal schuin te gaan in een bochtquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:15 schreef OA het volgende:
[..]
Dat wil je niet...![]()
één keer een stoeprandje raken en je bent dubbelgevouwen...![]()
Misschien wel, ik heb nog geen foto van je gezien.quote:
Die heeft zelfs ooit hier online gestaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Misschien wel, ik heb nog geen foto van je gezien.
Whehe.. ja, lijkt mij eigenlijk ook wel tof...quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:16 schreef crossover het volgende:
[..]
Maar het lijkt me zo tof om helemaal schuin te gaan in een bocht![]()
Ohquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heeft zelfs ooit hier online gestaan
Tuftuftuftufquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:18 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe.. ja, lijkt mij eigenlijk ook wel tof...
En dan dat geluid als je optrekt... alsof je in een één of ander gemeentekarretje is...![]()
Ikke ookquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:06 schreef JortK het volgende:
En ook thuis maar ff die Quick Reply extensie neergezet, is toch erg handig
Koop dan een goede PC manquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
FQR heeft me FF verneukt
Computer vast, ff alles kwijt. Mooie extensie
quote:Een vrouw stapt op de bus met haar baby. De buschauffeur zegt: ‘Ugh! Dat is de lelijkste baby die ik ooit gezien heb!’ Ziedend gaat de vrouw achter in de bus zitten, en zegt tegen een medereiziger: ‘De chauffeur heeft me net ernstig beledigd!’ De man antwoordt: ‘Ga naar hem toe en zeg hem dat dit onacceptabel is! Gaat u maar, ik houd uw aap wel even voor u vast.’
Ooit, toen ik nog < 1000 posts hadquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
-> slechte kutgrappen?
Dat komt omdat op de plek van jouw hart een diep zwart gat zitquote:
Nah.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hier een leuke dan:
Gaan 3 kannibalen naar een restaurant om eens lekker mensen te snacken. Komt de ober en ze maken een bestelling: de eerste wil een jood, 2e een neger en derde kiest voor een turk. Na lekker gegeten te hebben komt de ober met de rekening.
De eerste kannibaal schrikt op van de rekening, 2000 euro voor een jood? Ja zegt de ober, na de WOII zijn ze flink zeldzaam geworden. Goed, zit wat in dacht de kannibaal dus hij betaalt. Komt de rekening van de 2e kannibaal, 10.000 euro! De kannibaal reageert verbaast: huh? helemaal niet zeldzaam toch? Klopt zegt de ober, maar ze zijn fokking snel en bijna niet te vangen. Goed, hij betaalt ook maar.
Komt de ober bij de 3e kannibaal, 100.000 euro! De 3e kannibaal helemaal over de zeik: hoezo dat dan, ze zijn niet zeldzaam en makkelijk te vangen. Dat klopt wel zegt de ober, maar heb je ooit geprobeerd om een turk schoon te krijgen?
moehahaohe!`1one
Lennartquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat komt omdat op de plek van jouw hart een diep zwart gat zit
* JortK moest weer niet lachenquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hier een leuke dan:
Gaan 3 kannibalen naar een restaurant om eens lekker mensen te snacken. Komt de ober en ze maken een bestelling: de eerste wil een jood, 2e een neger en derde kiest voor een turk. Na lekker gegeten te hebben komt de ober met de rekening.
De eerste kannibaal schrikt op van de rekening, 2000 euro voor een jood? Ja zegt de ober, na de WOII zijn ze flink zeldzaam geworden. Goed, zit wat in dacht de kannibaal dus hij betaalt. Komt de rekening van de 2e kannibaal, 10.000 euro! De kannibaal reageert verbaast: huh? helemaal niet zeldzaam toch? Klopt zegt de ober, maar ze zijn fokking snel en bijna niet te vangen. Goed, hij betaalt ook maar.
Komt de ober bij de 3e kannibaal, 100.000 euro! De 3e kannibaal helemaal over de zeik: hoezo dat dan, ze zijn niet zeldzaam en makkelijk te vangen. Dat klopt wel zegt de ober, maar heb je ooit geprobeerd om een turk schoon te krijgen?
moehahaohe!`1one
* crossover zwaait terug.quote:
niks van gelezen nee, wel mooie actiequote:Op woensdag 20 juni 2007 18:51 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
die al helemaal!er was laatst zo'n actie waarbij mensen in de file konden kiezen of ze spontaan naar parijs reden in zo'n auto of toch maar gingen werken... gelezen in de krant?
![]()
Go see a shrinkquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
'hahahaon1oneoneone?!1/`!?`1niggah1oneoneone1~!1`1hahahaha [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik sta open voor donatiesquote:
Koppijn en schoolquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
einsweidrei laala ga je mee voetballen?
Ga werkenquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik sta open voor donaties![]()
gade zuupen?quote:
Ah, je zit nog op school en krijgt alles van pappa en mamma.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, je zit nog op school en krijgt alles van pappa en mamma.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:56 schreef MPG het volgende:
Zo. Nu ook thuis de geneugten van de FQR ervaren [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |