Ik ga half augustus vier weken naar Thailand. Verder net terug uit Hongarije, al was dat wel voor mijn werkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
Succes, nog vakantie gepland? Of kort geleden geweest?
Lijkt mij ook wel, is de eerste keer dat we ermee gaan, alleen hij baalt welquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:31 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik ga half augustus vier weken naar Thailand. Verder net terug uit Hongarije, al was dat wel voor mijn werk
Maar met zo'n fiatje naar Texel lijkt mij wel vet hoor
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:08 schreef devbow het volgende:
Het was weer super gezellig. Lekker vechten op de tribune enzo. Binnenstad kapot geslagen. Kortom een top wedstrijd!
Ik werk voor een aantal tijdschriften, waaronder de reisrubriekquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel, is de eerste keer dat we ermee gaan, alleen hij baalt wel, ik ben alcoholvrij, maar ben op de helft met rijbewijs, hij tankt wel, maar moeten we nog op de fiets
![]()
Maar veel plezier, wat voorn werk is het?
Dat lijkt mij helemaal niets, op vakantie voor je werk, ik zit veel liever in dit land waar iedereen respect voor elkaar heeft en altijd lekker weer, nooit te warm, te koud, te benauwd weetik veelquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:51 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik werk voor een aantal tijdschriften, waaronder de reisrubriek
M'n huisbaas werd geinterviewd...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:41 schreef Freshthinking het volgende:
En er was net een extra uitzending op TV Oost met de eerste beelden. Schandalig zeg. Ze hebben die brocantemarkt in de Walstraat geterroriseerd en vervolgens huisgehouden voor de V&D..
Nee die vrouw van 60 die in vijf seconden van 100 naar 200 supporters gaat...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:06 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Was dat die vent van 80 met die vieze grijze staart?
Op dr dak?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:13 schreef whoops het volgende:
[..]
Nee die vrouw van 60 die in vijf seconden van 100 naar 200 supporters gaat...
Goedkoop eten kan bij La Sardegna in de Grote Overstraat (5,50 voor elke pizza, 7,50 voor pasta's) en daar vlakbij in de Vleeshouwerstraat zit La Cantina Italia waar ze vergelijkbare prijzen hanteren. Naast Sardegna zit Engel en Bengel, een eetcafe dat ook niet duur is (5,00 voor de voor- en nagerechten, 12,50 hoofdgerecht).quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:44 schreef lucky_m3 het volgende:
Zo te zien is er veel te beleven in deventer.
Nu willen mijn vriendin en ik over een paar weekjes er wat gaan shoppen.
We vragen ons af waar je lekker en goedkoop (studententarief) kan eten, en waar je daarna ook niet te duur nog gezellig een beetje kan afpilzen![]()
Voor we met een grote glimlach weer in een trein stappen die ons met vertraging naar huis brengt.![]()
Deventer komt weer positief in het nieuws, de afgelopen tijd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:28 schreef Longmen het volgende:
De oefenwedstrijd tussen Go Ahead Eagles en Ajax is zaterdagmiddag gestaakt vanwege supportersrellen.
Bij de stand van 0-1 voor de Amsterdammers ontstonden er rellen en kwamen supporters het veld op. Daarop besloot scheidsrechter Dick Jol de wedstrijd te staken. Eerder op de middag was het ook al onrustig in de Deventer binnenstad. Ajax-supporters raakten slaags met Eagles-supporters. Op de Brink zijn nogal wat vernielingen aangericht. Onder meer ijszaak Talamini is vernield. De mobiele eenheid is ingezet om de groepen uit elkaar te halen
Er zijn ook beelden van: http://www.youtube.com/watch?v=MsmvS9xdGjcquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Deventer komt weer positief in het nieuws, de afgelopen tijd.
Je hebt gewoon mensen en dieren / beesten. Dit zijn beesten die gewoon het best tegen de muur gezet kunnen worden, heeft niets met voetbal te maken, hebben gewoon zin om te knokken of weet ik veel wat, en als je daar 2 verschillende partijen van hebt komt er dit... aanstellers, en erg zonde voor de echte fans/toeschouwers hoe je ze ook wil noemen... ook de voetballers zelf maar die gaat het (in de meeste gevallen) toch allene maar om poenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:11 schreef Reya het volgende:
Trouwens, volgensmij is er de afgelopen jaren vrijwel nooit gedoe geweest bij Go Ahead. Iemand enig idee waarom er nu opeens weer problemen zijn?
Omdat Ajax al een poos niet in Deventer is geweest moesten ze zo nodig "stoer" doen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:11 schreef Reya het volgende:
Trouwens, volgensmij is er de afgelopen jaren vrijwel nooit gedoe geweest bij Go Ahead. Iemand enig idee waarom er nu opeens weer problemen zijn?
Bullshit. Volgens de Stentor kwamen Feyenoord en Twente supporters het verstieren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Omdat Ajax al een poos niet in Deventer is geweest moesten ze zo nodig "stoer" doen.
Roepen die in de stad Amsterdam Hooligans?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Bullshit. Volgens de Stentor kwamen Feyenoord en Twente supporters het verstieren.
Wat wil je hiermee bereiken?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Roepen die in de stad Amsterdam Hooligans?
quote:
Ja, en ik zeg dus dat er niet alleen Ajax supps bij aanwezig waren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Er wordt gevraagd wat de reden van de rellen was, ik denk dat en vertel wat ik van m'n vriendin heeft gehoord/gezien die in de stad was.
Ooh, Emmyquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:13 schreef whoops het volgende:
[..]
Nee die vrouw van 60 die in vijf seconden van 100 naar 200 supporters gaat...
Ik ben voorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Gewoon voetbal maar eens een jaartje verbieden.
Of gewoon zoals het hoort met plunderaars, standrechtelijk neerschieten.
Eens. Het is vooral zuur dat winkelend publiek én de ondernemers hier de dupe van zijn geworden. Als ze dit in een weiland hadden uitgevochten, hadden ze alleen elkaar gehad. Die filmpjes zijn best heavy ja..quote:Op zondag 22 juli 2007 12:37 schreef Eveli het volgende:
Vieze teringhooligans zijn het, echt ziek wat ze allemaal gedaan hebben, terrasjes en marktkraampjes kapot en klein geslagen, ik was aan het werk, vlakbij waar het gebeurde, bijna hadden ze onze zaak nog aangevallen. Scheen echt heel eng te zijn geweest, allerlei mensen vluchten, verstoppen achter toonbanken en weet ik het allemaal. Zag net een filmpje d'r van, brr...krijg elke keer kippevel. Heb nog nooit zo'n hekel gehad aan hooligans, dit keer kwam het allemaal wel érg dichtbij.
Indeed...quote:
Dank je wel Whoopsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:32 schreef whoops het volgende:
[..]
Goedkoop eten kan bij La Sardegna in de Grote Overstraat (5,50 voor elke pizza, 7,50 voor pasta's) en daar vlakbij in de Vleeshouwerstraat zit La Cantina Italia waar ze vergelijkbare prijzen hanteren. Naast Sardegna zit Engel en Bengel, een eetcafe dat ook niet duur is (5,00 voor de voor- en nagerechten, 12,50 hoofdgerecht).
Voor het afpilzen moet je uiteraard in de Heks zijn...
Dat is die hele straat ook.. Van haar man en haar samenquote:Op zondag 22 juli 2007 16:23 schreef whoops het volgende:
[..]
Indeed...![]()
De vrouw die denkt dat de Walstraat van haar is...
Daar lijkt het wel op... We noemen die mensen thuis ook wel 'the landlords'...quote:
Dat kan ik me nog wel herinneren ja.. Toen was het echt een pauperzooi. Tegenwoordig is het wel mooi gerenoveerd en een gewild straatje om te wonen (of te slopen jaquote:Op maandag 23 juli 2007 10:22 schreef whoops het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op... We noemen die mensen thuis ook wel 'the landlords'...
De helft van de Walstraat is nog niet van Strik, b.t.w. Ze hebben er echter wel veel aan gedaan om de straat op te knappen, het schijnt 20 jaar geleden echt een zootje geweest te zijn in de Walstraat.
Als je die 4 of 5 weekenden per jaar (naast Dickens zijn er ook marktjes zoals afgelopen zaterdag) een probleem vind kan je er beter niet wonen inderdaad. Ik zorg zelf meestal dat ik tijdens het Dickens festival ergens anders ben en ook al ben ik er, ik heb er weinig last van.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:07 schreef Rossdale het volgende:
Ik zou er voor geen goud willen wonen. Elk jaar weer 150.000 idioten door je straat heen die verklede schreeuwerds willen bekijken.
Raambuurt lijkt me ook wel goed wonen... Zelf vind ik het erg lekker in het centrum, maar ben toch blij dat ik straks iets verder van al het 'gedoe' af kom te wonen, en toch nog dicht bij de stad.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:10 schreef Rossdale het volgende:
Nee ik wil niet in de binnenstad zelf wonen. Ik ben niet zo dol op markten, kermissen, drukke evenementen etc voor mijn huis. Daar heb je zelf te veel overlast van, vind ik dan. Ik ben erg blij in de raambuurt, superdicht bij de brink en toch ver genoeg er vanaf om echt nergens last van te hebben. Alleen zo jammer dat de huur eigenlijk onbetaalbaar is voor een enkel inkomen
Zeer zeker!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:13 schreef Mii het volgende:
Deventer is leuk!
De ene komt, de ander gaat...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:07 schreef Ikook het volgende:
Ik neem weer afscheid hier, min of meer dan. Ik kom hier af en toe nog wel even kijken.
Ontzettend mooie stad, Deventer. In m'n hart gesloten.
Maar afgestudeerd dus ik zal er niet vaak meer komen, want ik kom uit het Zuiden des lands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |