Belle Perez jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:43 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik zou alleen vanwege de presentatrice gaan...
[..]
Ben je jarig geweest? Zo ja: van harte...
Daar geef ik je nog wel gelijk inquote:
Ik kan je wel even sms'en of bellen. Ben er in principe de hele avond.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:06 schreef Rossdale het volgende:
Kus zijn ook nog wel leuke meiden toch?Is er bekend om hoe laat welke artiesten optreden? Dan weet ik hoe laat ik misschien even langs kan wandelen
Van harte !quote:
Waars de taartquote:
welke koelkast? Ik zie nietsquote:
Is al bezigquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:55 schreef whoops het volgende:
Oh my god... Dat festival is echt ernstig...
Vast wel eens, risicovakquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:33 schreef Canisfire het volgende:
Ik was net in de stad wat een mongolen daar.
Heb trouwens even gekletst met Erik Hulsebosch en Willy van tv oost.
Zouden die gasten nou nooit gek worden ?
Niet eens gebleven, het schijnt heel leuk te zijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:39 schreef Eveli het volgende:
Ben er ff langs gereden, maar snel doorgefietst.
Dat is nou juist hèt nummerquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:06 schreef Silver_Shark het volgende:
oke ik was er
en ik was weg toen Gebroeders ko optraden met waterscooter
Klopt! Leuke dame, helemaal om te interviewenquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:22 schreef maaike1987 het volgende:
Ik ben er ook geweest![]()
![]()
Belle Perez is echt mooi van dichtbij![]()
helemaal om 3 kusjes van te krijgen en mee op de foto te staanquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:24 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Klopt! Leuke dame, helemaal om te interviewenDe dames van Kus en Djumbo zijn ook leuk
Kreeg ik die?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:30 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
helemaal om 3 kusjes van te krijgen en mee op de foto te staan![]()
Ik stond niet te zwaaien, maar was er welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:25 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding]
En moet ik nog om 20.300 voor de buis zitten om-de fokkers te zien?
![]()
M'n vriendinnetje komt net terug uit de stad, ik geloof indd dat het weer gezellig wasquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:57 schreef Longmen het volgende:
Rellen in Deventer ivm Ajax Eagles lees ik?
Indeed, waar heb je dat zo snel gelezen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:57 schreef Longmen het volgende:
Rellen in Deventer ivm Ajax Eagles lees ik?
Op t ajax forumquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Indeed, waar heb je dat zo snel gelezen?
Er renden hier zo'n 100 Ajax hooligans door de straat, een redelijk spoor van vernielingen achterlatend. Ik werd er wakker van verdomme...
Staat nu ook een audio-fragment bij. Wat een paupers zeg.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:28 schreef Longmen het volgende:
De oefenwedstrijd tussen Go Ahead Eagles en Ajax is zaterdagmiddag gestaakt vanwege supportersrellen.
Bij de stand van 0-1 voor de Amsterdammers ontstonden er rellen en kwamen supporters het veld op. Daarop besloot scheidsrechter Dick Jol de wedstrijd te staken. Eerder op de middag was het ook al onrustig in de Deventer binnenstad. Ajax-supporters raakten slaags met Eagles-supporters. Op de Brink zijn nogal wat vernielingen aangericht. Onder meer ijszaak Talamini is vernield. De mobiele eenheid is ingezet om de groepen uit elkaar te halen
Die bus reed mij bijna aanquote:
Welke ufoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:19 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Maandag moet ik er weer heenWerken met uitzicht op de ufo
De Arena.. Twee weken op Texel, relaxed!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Welke ufo? Maandag zit ik op Texel
2 weken
Met een vriend van me, als je buiten komt en in Deventer woont weet je gelijk wie het is, althans, je herkent hetquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:26 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
De Arena.. Twee weken op Texel, relaxed!
Succesquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:26 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
De Arena.. Twee weken op Texel, relaxed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |