Grote kanshebberquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:23 schreef Kletz het volgende:
Mahala Raï Banda vs Shantel - Mahalageasca
Ik denk dat we een nummer 1 hebben.
Moest ik in het begin ook even aan wennen. Vooral als het nummertje in je hoofd zit en je het per ongeluk zingt in het bijzijn van anderen....quote:
Dan kijken ze je vast heel leuk aanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:34 schreef Suusz het volgende:
[..]
Moest ik in het begin ook even aan wennen. Vooral als het nummertje in je hoofd zit en je het per ongeluk zingt in het bijzijn van anderen....![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:42 schreef SunChaser het volgende:
Is jannes al genoemd?
FOK!tv: Jannes met natte, halfblote groupies
quote:Jannes stoot Gerard Joling en Hazes van nummer 1... positie..
"Laat de zon maar schijnen" de nieuwe single van Jannes komt komende week op nummer één binnen in de single top 100. Daarmee stoot volkszanger Jannes Gerard Joling en André Hazes na 9 weken van de hoogste positie. Dit is vandaag bekend gemaakt door GFK Mega charts die deze lijst samenstelt.
jeckyll & hide hebben inderdaad mee gewerkt aan een hardere versie vh nummer. Dit is echter het originele: http://nl.youtube.com/watch?v=UW-3GXzQjYE Geeft toch wel een zomers gevoel.quote:
Yves LaRock - Rise Up...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:16 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zag wel een nummer wat alles van een zomerhit had,was met in de clip iets met touwtje springen.
Jep klinkt wack naar zag er lijp uit.
Of Shut Up & Drive...quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat móet wel Rihanna met Don't stop the music worden.
Dat wel, maar Shut up and drive is al langsgekomen op TMF/MTVquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Don't stop the music wordt hier binnenkort gereleased in NL, dus die maakt een grotere kans. En klinkt véél zomerser ook.
Dat is mijn favorietquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:21 schreef MisterO het volgende:
Ik heb al zoveel lekkere zomernummers in mn collectie![]()
Maar ik denk dat geen 1 ervan een ultieme zomerhit zal worden...
David Guetta - Love is gone
Kies maar 1 uit zou ik zeggen![]()
Wordt bepaald door het nummer wat de hele zomer door gedraaid wordt en je 's nachts na 6 flessen tequila nog kunt neuriën als je onderste boven wordt vastgehouden met onder je een tubgirl die aan de sproeipoep is... dus.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:55 schreef BlackWizard het volgende:
Wie bepaalt eigenlijk de zomerhit? Het wordt namelijk wel een keertje tijd om er nu 1 te kiezen die deze titel mag dragen.
Ik ga voor Yves Larock - Rise Up
Geeft gewoon HET zomergevoel.
aangezien Rihanna 2 andere nummers in de planning heeft staan om uit te brengen als singles lijkt me het erg onwaarschijnlijk dat een albumtrack dé zomerhit gaat wordenquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:17 schreef Ravii het volgende:
LOTP - Voel je Goed![]()
of
Rihanna - Sell my Candy
Het staat toch echt op MegaCharts, dus je zult hem op de radio de komende tijd wel horen. Hazes wordt afgelost door Jannes, blijkbaar weet een overgroot deel van het land het wel te waarderen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jannes. Ja onder kampers en ander minderbedeelden misschien
. Ik heb het lied (gelukkig) nog nooit gehoord.
Nou, ik heb andere smaak als die mensen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, maar een groot deel van het land bestaat helaas uit het soort mensen dat zulk soort muziek waarderen. Maarja, gelukkig luister ik geen radio
.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou, ik heb andere smaak als die mensen.qua smaak van muziek.
Dat is zo !! Dat is jou goed recht Urquhart, ieder zijn smaak héquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:10 schreef Urquhart het volgende:
Over smaak valt niet te twisten, zeg ik altijd maar
Zo is datquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is zo !! Dat is jou goed recht Urquhart, ieder zijn smaak hé![]()
Update van de Nederlandse inbreng in week 30, het gaat goedquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:15 schreef Urquhart het volgende:
Wat betreft de mogelijke Nederlandse zomerhits in de top 40:
- Nog altijd onbetwist op 1: Hazes & Joling
- Jeroen van der Boom gestegen van 18 naar 11.
- Monique Smit gestegen van 27 naar 19
- Jannes op 32 binnengekomen
Vraag het hier... Help, ik zoek... deel 218quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:42 schreef BramKVO het volgende:
vriendin van me zoekt een liedje dat veel gedraaid werd in Bodrum/Gumbet . Het zou Spaans/Italiaans zijn volgens haar en la la la bevatten met een dancebeat a la Milk Inc op. Ik weet het, het is vaag, maar volgens haar was het een vette zomerhit overthere ...
Leuk nummerquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat móet wel Rihanna met Don't stop the music worden.
We have a winner!!quote:
Dat inderdaad, ik vind het nummer ook zomers klinken, ik associeer het wel met blauwe lucht, het strand en de zee.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:26 schreef Urquhart het volgende:
Monique Smit - Wild
http://www.youtube.com/watch?v=lEMiw75IEds
Het deuntje blijft goed hangen
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad, ik vind het nummer ook zomers klinken, ik associeer het wel met blauwe lucht, het strand en de zee.![]()
En helaas, ik ben geen van beide.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:59 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ja als je van het kamp komt of een Johnny bent
quote:Op zondag 29 juli 2007 20:22 schreef MisterO het volgende:
Dit wordt hem![]()
Masters at work - Work 2007
http://www.youtube.com/watch?v=t93crk7hznI
Feh, dat nummer is te goed voor dit topique. Niet zomaar een zomerhit, maar nu al SOTYquote:
Of je komt even een paar pagina's te laat...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:28 schreef arj1o1 het volgende:
Cerf, mitiska & jaren - light the skies!!
http://www.youtube.com/watch?v=AvSl5lqNbmQ
Een echte zomerhit is blijver natuurlijk, geen twee daags hitjequote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
Of je komt even een paar pagina's te laat...![]()
Hoorde gisteren bij SBS dat Jeroen, Joling en Hazes heeft verslagen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:47 schreef Urquhart het volgende:
Jeroen van der Boom inmiddels op 1, dat is de zomerhit 2007 geworden lijkt mij.
Nee joh, dat is nog een beetje gezellig tussen al die TMF-hiphop meukquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:21 schreef brtausi het volgende:
die hele jeroen, joling, hazes en jannes moeten ze heel snel in de sloot kieperen
Oja en dries en jan ook
Gelukkig luister ik die tmf-hiphopmeuk ook nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee joh, dat is nog een beetje gezellig tussen al die TMF-hiphop meuk
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:47 schreef Urquhart het volgende:
Jeroen van der Boom inmiddels op 1, dat is de zomerhit 2007 geworden lijkt mij.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:49 schreef Twest1 het volgende:
Zomer hits van discotheken denk ik:
Ida corr - let me think about it
Yves Larock - Rise up
Eens, ipv King amir -> rise Upquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:49 schreef Twest1 het volgende:
Zomer hits van discotheken denk ik:
Ida corr - let me think about it
King amir - samirs theme
Gregor salto - toys are nuts
die laatste komt, voor zover ik gehoord heb, pas ná Shut Up & Drive uit, dus dat wordt dan wel heel erg eind-zomer...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
J.Lo - Do It Well:
Shayne Ward - If That's Okay With You (Moto Blanco Radio Edit)
Rihanna - Don't Stop The Music
kunnen wat mij betreft ook nog wel eind-zomer hits worden.
inderdaad, als er dan toch een zomerhit moet genoemd worden, is het dezequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:21 schreef Maartel het volgende:
Maar volgens mij is het eigenlijk toch gewoon Umbrella geweest..
Hij staat gewoon weer terug op 1quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoorde gisteren bij SBS dat Jeroen, Joling en Hazes heeft verslagen.
Klinkt wel beterAlhoewel niet echt mijn smaak is
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 08:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hij staat gewoon weer terug op 1![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht...
![]()
........................David Bisbal - Silencio
Goede zomerplaat inderdaad. Voor mij toch wel DE zomerhit van dit jaar..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:05 schreef AstroStart het volgende:
Yves Larock is al de zomerhit.
In Malta werd het nummer continu gedraaid in discotheken. En in Nederland is het nummer gestegen van 28 naar 10. Ik zeg het je: dit is de zomerhit van 2007!
quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:35 schreef Stansfield het volgende:
HERE [IN YOUR ARMS]
hello goodbye
Voldoet toch ook wel aan alle eisen voor een zomerhit.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:48 schreef ook_gek het volgende:
BOB SINCLAR - WHAT I WANT
nou hier is de geweldige zomerhit![]()
quote:
quote:
Wat een alternatieve herriequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:51 schreef -skippybal- het volgende:
Als Manu Chao z'n nieuwe plaat eerder had uitgebracht was die het natuurlijk geworden.
Da's een apres-ski-nummerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Die van de zware jongens - jodeljump is in ieder geval de zomerhit geworden in spanje kreta oorden
Boehoe, er zit een gitaar in dus alternatieve zooiquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat een alternatieve herrieDie grote hit van ze klonk toch 10 keer beter.
Hangt er maar net vanaf op wat voor manier je die gitaar gebruikt en hoe je erbij zingt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Boehoe, er zit een gitaar in dus alternatieve zooi![]()
Wat een baggernummer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:48 schreef ook_gek het volgende:
BOB SINCLAR - WHAT I WANT
nou hier is de geweldige zomerhit![]()
Dat zijn geen zomernummers, gewoon kutnummers dat gepromoot werden door SBS6 en tokkie NLquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:15 schreef Urquhart het volgende:
Gedurende deze zomermaanden hebben Hazes & Joling - Blijf Bij Mij en Jeroen Van Der Boom - Jij Bent Zo op 1 gestaan. Dat waren de zomerhits van 2007. Op naar 2008
Zou kunnen, maar een beetje zomerhit staat op 1 tijdens de zomer, en dat waren toch echt deze twee.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat zijn geen zomernummers, gewoon kutnummers dat gepromoot werden door SBS6 en tokkie NL![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |