quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
eitje toch, beetje ouwehoeren enzoquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:43 schreef Sjoewe het volgende:
Nog een uurtje tot m'n mondeling examen
Beetje zenuwachtig
suc7quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:43 schreef Sjoewe het volgende:
Beetje zenuwachtig
Ik heb er de kracht niet meer voorquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:41 schreef BoJo het volgende:
ik heb geen zin meer.
Komt goedquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:43 schreef Sjoewe het volgende:
Beetje zenuwachtig
dat is altijd spannendquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:51 schreef Sjoewe het volgende:
Ja komt ook wel goed, hoop ik
Maar toch, de examinator is dè vakmalloot.
Dus ik hoop maar dat m'n proposition paper in goede aard viel.
Anders ga ik wel even verbale klapjes krijgen.
500 euro?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:15 schreef ThaFreak het volgende:
zo weer een stukje verder in het gezeik...lease is ook op de hoogte van het forum en de posts
*garage eist 500 euro voor onnodig slijtage en niet verantwoord gebruik van de jetta
*vandaag bij de lease geweest, echt blij waren ze niet meer een preek van niet verzekerd, gevaar op ongeluk groter enz enz, tevens vonden ze het wel een laffe streek wat gebeurt is.....maar verbieden konden ze het niet volgens hem maar dan zou die dieper in de contractvoorwaarden moeten duiken (behendigheidsritten)
*rekening gaat naar de lease wat de normale zaak is en hun gaan er vervolgens mee bezig want in de voorwaarden staat niets van deze shit [afbeelding]
*uiterraard kan de garage het onderhoud van mij in hun kont steken....
Ja maar wanneer doe je een behendigheidsrit ? Als jij gewoon opa stijl over die ring gaat is er niet meer slijtage dan wanneer jij peppie als schumachter door een binnenstad raast om 2 uur snachtsquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:15 schreef ThaFreak het volgende:
zo weer een stukje verder in het gezeik...lease is ook op de hoogte van het forum en de posts
*garage eist 500 euro voor onnodig slijtage en niet verantwoord gebruik van de jetta
*vandaag bij de lease geweest, echt blij waren ze niet meer een preek van niet verzekerd, gevaar op ongeluk groter enz enz, tevens vonden ze het wel een laffe streek wat gebeurt is.....maar verbieden konden ze het niet volgens hem maar dan zou die dieper in de contractvoorwaarden moeten duiken (behendigheidsritten)
*rekening gaat naar de lease wat de normale zaak is en hun gaan er vervolgens mee bezig want in de voorwaarden staat niets van deze shit [afbeelding]
*uiterraard kan de garage het onderhoud van mij in hun kont steken....
dus?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:20 schreef ook_gek het volgende:
is het gek als ik zeg dat het vrij dom is om dit onderwerp nog hier te bespreken. Er word vast wel mee gelezen. Ik zou het zelf niet doen
grote notebook dus grote tas nodigquote:
dat is wel ergquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:37 schreef Sjoewe het volgende:
Waarom heb je ingodsnaam 2 telefoons, een oplader is toch afdoende, en damn dan kan je hooguit een uurtje niet gebeld worden. zuks een ramp.
*bevestigt mee*quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:23 schreef BoJo het volgende:
Als getuige kan ik mededelen dat TF als een ouwe zak over deze openbare tolweg is gekropen. Een dagje Amsterdam centrum slijt je auto harder van.
kan het verhaal alleen maar moeilijker maken. Maar goed ieder voor zich zelf wetenquote:
500 euro voor iets waar niets in de voorwaarden van staat, maar lease gaat er al mee bezigquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
500 euro?
Voor een rondje op de ring
Waar staat dat ding, dan steken Sjoewe en moi dat ding wel ff in de fik![]()
iedereen leest mee dat weet ik ook wel, maar bewijzen zijn er ook allemaal al en ontkennen kan ik het toch niet dus hierneer pleuren maakt ook niets meer uitquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:20 schreef ook_gek het volgende:
is het gek als ik zeg dat het vrij dom is om dit onderwerp nog hier te bespreken. Er word vast wel mee gelezen. Ik zou het zelf niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |