quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
eitje toch, beetje ouwehoeren enzoquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:43 schreef Sjoewe het volgende:
Nog een uurtje tot m'n mondeling examen
Beetje zenuwachtig
suc7quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:43 schreef Sjoewe het volgende:
Beetje zenuwachtig
Ik heb er de kracht niet meer voorquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:41 schreef BoJo het volgende:
ik heb geen zin meer.
Komt goedquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:43 schreef Sjoewe het volgende:
Beetje zenuwachtig
dat is altijd spannendquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:51 schreef Sjoewe het volgende:
Ja komt ook wel goed, hoop ik
Maar toch, de examinator is dè vakmalloot.
Dus ik hoop maar dat m'n proposition paper in goede aard viel.
Anders ga ik wel even verbale klapjes krijgen.
500 euro?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:15 schreef ThaFreak het volgende:
zo weer een stukje verder in het gezeik...lease is ook op de hoogte van het forum en de posts
*garage eist 500 euro voor onnodig slijtage en niet verantwoord gebruik van de jetta
*vandaag bij de lease geweest, echt blij waren ze niet meer een preek van niet verzekerd, gevaar op ongeluk groter enz enz, tevens vonden ze het wel een laffe streek wat gebeurt is.....maar verbieden konden ze het niet volgens hem maar dan zou die dieper in de contractvoorwaarden moeten duiken (behendigheidsritten)
*rekening gaat naar de lease wat de normale zaak is en hun gaan er vervolgens mee bezig want in de voorwaarden staat niets van deze shit [afbeelding]
*uiterraard kan de garage het onderhoud van mij in hun kont steken....
Ja maar wanneer doe je een behendigheidsrit ? Als jij gewoon opa stijl over die ring gaat is er niet meer slijtage dan wanneer jij peppie als schumachter door een binnenstad raast om 2 uur snachtsquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:15 schreef ThaFreak het volgende:
zo weer een stukje verder in het gezeik...lease is ook op de hoogte van het forum en de posts
*garage eist 500 euro voor onnodig slijtage en niet verantwoord gebruik van de jetta
*vandaag bij de lease geweest, echt blij waren ze niet meer een preek van niet verzekerd, gevaar op ongeluk groter enz enz, tevens vonden ze het wel een laffe streek wat gebeurt is.....maar verbieden konden ze het niet volgens hem maar dan zou die dieper in de contractvoorwaarden moeten duiken (behendigheidsritten)
*rekening gaat naar de lease wat de normale zaak is en hun gaan er vervolgens mee bezig want in de voorwaarden staat niets van deze shit [afbeelding]
dus?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:20 schreef ook_gek het volgende:
is het gek als ik zeg dat het vrij dom is om dit onderwerp nog hier te bespreken. Er word vast wel mee gelezen. Ik zou het zelf niet doen
grote notebook dus grote tas nodigquote:
dat is wel ergquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:37 schreef Sjoewe het volgende:
Waarom heb je ingodsnaam 2 telefoons, een oplader is toch afdoende, en damn dan kan je hooguit een uurtje niet gebeld worden. zuks een ramp.
*bevestigt mee*quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:23 schreef BoJo het volgende:
Als getuige kan ik mededelen dat TF als een ouwe zak over deze openbare tolweg is gekropen. Een dagje Amsterdam centrum slijt je auto harder van.
kan het verhaal alleen maar moeilijker maken. Maar goed ieder voor zich zelf wetenquote:
500 euro voor iets waar niets in de voorwaarden van staat, maar lease gaat er al mee bezigquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
500 euro?
Voor een rondje op de ring
Waar staat dat ding, dan steken Sjoewe en moi dat ding wel ff in de fik![]()
iedereen leest mee dat weet ik ook wel, maar bewijzen zijn er ook allemaal al en ontkennen kan ik het toch niet dus hierneer pleuren maakt ook niets meer uitquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:20 schreef ook_gek het volgende:
is het gek als ik zeg dat het vrij dom is om dit onderwerp nog hier te bespreken. Er word vast wel mee gelezen. Ik zou het zelf niet doen
static showquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:25 schreef BoJo het volgende:
Kijk maar op die foto, hij staat stil.
Heb je geen foto's van een mooie burn-out met dat 77 kw monsterquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
iedereen leest mee dat weet ik ook wel, maar bewijzen zijn er ook allemaal al en ontkennen kan ik het toch niet dus hierneer pleuren maakt ook niets meer uit
kan het wel fotoshoppen maar dan willen ze zeker ook nieuwe banden oid hebbenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Heb je geen foto's van een mooie burn-out met dat 77 kw monster![]()
![]()
er mist er 1 aan de andere kant maar dat was al zoquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:30 schreef Fugie het volgende:
Wieldoppen zitten er zelfs nog opDan kan je gewoon niet hard gereden hebben
banden, velgen, aandrijfassenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kan het wel fotoshoppen maar dan willen ze zeker ook nieuwe banden oid hebben![]()
bak, koppeling enz enzquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
banden, velgen, aandrijfassen
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:39 schreef Fugie het volgende:
Die gast die was neergeschoten in australië komt ook gewoon uit middelburgWas vanochtend dan ook het gesprek van de dag bij de post, was echt niet tof
en zo hoort het ook imoquote:Dr. Arthur Veno, deskundige op het gebied van motorbendes, voorziet een wraakactie van de Angels. "Zelfs als Hudson wordt gearresteerd, is de kans niet groot dat hij de gevangenis overleeft. Zowel de Hells Angels als zijn vorige motorclub de Finks hebben nogal wat leden achter de tralies."
Dus jij hebt niet net als mij nachten lang liggen huilen omdat hij oveleden isquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:49 schreef Fugie het volgende:
Het was niet tof in de zin van dat iedereen die gast ook wel ergens van kende (peu trekjes ;') ) en dat ff moest vertellen. Toen ik vervolgens zei dat het me niet echt kon jeuken wie het was vonden ze me maar een beetje vreemd en niet tof voor mijn medemens
jawel, maar dat doe ik stiekem op mijn veilige plek voor de boze buitenwerel en dat zal ik nooit zeggen! Mensen mogen niet denken dat ik zwak ben, ik ben sterk en hard!quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus jij hebt niet net als mij nachten lang liggen huilen omdat hij oveleden is
Jij bent slecht voor de medemens
heel hoed heel goed maar ik weet beter hoor Fugiequote:Op woensdag 20 juni 2007 15:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
jawel, maar dat doe ik stiekem op mijn veilige plek voor de boze buitenwerel en dat zal ik nooit zeggen! Mensen mogen niet denken dat ik zwak ben, ik ben sterk en hard!
Nja ik zit gewoon naar mijn beeld te staren en laat dat script z'n werk doen, kon het ding maar Fok!kenquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:46 schreef ook_gek het volgende:
nog 15min ik MOET naar huis gewoon ik word helemaal gek hier
Theo Maassen had gelijkquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:28 schreef hermandeperman het volgende:
Eindhoven![]()
Fietsen we met z'n 3en naast elkaar, komt er zo'n Sjon in zo'n BA-Barracus-busje naast ons rijden.
Schreeuwt 'ie tegen mij "Als ge kapotgereje wil worde, motte veural zo blijve fietse"
Dus ik kijk de beste man aan en knik goedkeurend.
"EN ALS GE KAPOTGESLOAGE WIL WORDE MOETTE NU WA ZEGGE"
Dus ik zeg "Ok".
En hij rijdt door
Eindhoven
Van harte ouwequote:Op woensdag 20 juni 2007 17:35 schreef Sjoewe het volgende:
IK HAD EEN 9 VOOR MN MONDELING
Docent was lyrisch, JE MOET EEN ONDERZOEKSMASTER DOEN. ECHT DOE HET DOE HET! GEEF ME OP ALS REFERENT! PLEASEVAKANTIE
Mijn dag kan niet meer stuk
WBquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
ff t stof van mn account schudden brb
Dank, dankquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Van harte ouwe![]()
![]()
Had je helemaal niet zo zenuwachtig hoeven te zijn hè
![]()
Ik ben alleen boos over het woordje "vakantie"
Als ik met mn Visa over de ring was gegaan, had ik m nog ingehaald ook iddquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:23 schreef BoJo het volgende:
Als getuige kan ik mededelen dat TF als een ouwe zak over deze openbare tolweg is gekropen. Een dagje Amsterdam centrum slijt je auto harder van.
Mja, je eigen visie is tenminste wel goed te verdedigen... Opzich een goede insteek, moet ik misschien ook vaker gaan doen...quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dank, dank
Haha, nouja als 'ie m'n paper niks had gevonden was ik de sjaak geweest natuurlijk.
Ik probeer altijd heel erg m'n eigen visie uiteen te zetten ipv te herkauwen. Dat pak soms ook minder fortuinlijk uit, maar nu ging het als een trein.
Haha tja ach. Vakantie, ik ben gewoon klaar dit jaar, heb bewust erom gevraagd om als een van de eerste getoetst te moegen worden.
Nou, toen Bo en ik hem voorbij gingen leek het echt alsof ie stil stond zo ongeveerquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:56 schreef ook_gek het volgende:
ah jo face it. Tha freak heeft iets gedaan wat niet mag en er is iemand zo triest geweest om dat door te spelen
Maar om te zeggen zeggen dat hij zachtjes aan het rijden was.....
hij is gewoon hoe lullig ook de lul
ben wel benieuws naar de afloop. Maar mensen die denken dat het helpt om te zeggen dat hij bijna stil stond gaat nergens over
Vrrrrrrrroem !quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, toen Bo en ik hem voorbij gingen leek het echt alsof ie stil stond zo ongeveerMaar dat kan ook aan de
155
liggen
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:35 schreef Sjoewe het volgende:
Docent was lyrisch, JE MOET EEN ONDERZOEKSMASTER DOEN. ECHT DOE HET DOE HET! GEEF ME OP ALS REFERENT! PLEASEVAKANTIE
Wat is er dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja.. Thanks..
Mijn ouders zijn af en toe eigenlijk helemaal niet zo tof..
Kweetnie. Het lijkt ze geen zak te interesseren ofzo.quote:
Fryske vlag lenen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kweetnie. Het lijkt ze geen zak te interesseren ofzo.
Mijn vader heeft me straks dan opgebeld om het door te geven van school met een gefeliciteerd erachteraan.
Toen ik daarnet thuis kwam zei me moeder er niks over totdat mijn broer me feliciteerde. Toen zei ze "Oh ja, we wilde de vlag ophangen, maar die was zo vies, dat we dat maar niet hebben gedaan".
That's it..
Ik ben gelukkig in dat opzicht totaal anders dan mijn ouders.
Wat kost het om een Fryske vlag op een visa dak te laten stickeren?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:50 schreef vlad het volgende:
Gefelici Sjoewe en IJsmeis![]()
![]()
En hoe TF genaaid wordt is wel heel lullig zegWat kan het zo'n garage nou rotten wat je met die auto uitvoert?
weet ik niet, moet je een stickerboer bellenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat kost het om een Fryske vlag op een visa dak te laten stickeren?
TF, ga je je nog wreken? Of wacht je rustig af en naai je hem een keer terug?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:24 schreef ThaFreak het volgende:
nog een berichtje aan alle betrokkenen![]()
VW GARAGE![]()
welke zeker meelezen......[afbeelding]
[afbeelding]
LEASEik weet dat jullie meekijken top voor de hulp
![]()
Voor de mailer [afbeelding] je ip is me al bekend![]()
Mensen van de SC bedankt voor de berichtjes in de topictop
![]()
Feli Sjoewequote:Op woensdag 20 juni 2007 17:35 schreef Sjoewe het volgende:
publiekelijk aan de schandpaal negelenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:58 schreef lipje het volgende:
[..]
TF, ga je je nog wreken? Of wacht je rustig af en naai je hem een keer terug?
iig weet je wat je aan je oude garage had (vooral gezeik) en dat je een goede leasemij hebt![]()
* lipje verzamelt al rotte tomatenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:05 schreef vlad het volgende:
[..]
publiekelijk aan de schandpaal negelen* vlad laat de rotte eieren aanrukken
![]()
extra slijtage enzo van hun leenautoquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:50 schreef vlad het volgende:
Gefelici Sjoewe en IJsmeis![]()
![]()
En hoe TF genaaid wordt is wel heel lullig zegWat kan het zo'n garage nou rotten wat je met die auto uitvoert?
degene krijg ik nog wel terug, geen probleemquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:58 schreef lipje het volgende:
[..]
TF, ga je je nog wreken? Of wacht je rustig af en naai je hem een keer terug?
iig weet je wat je aan je oude garage had (vooral gezeik) en dat je een goede leasemij hebt![]()
Da's niet zo'n chille actie van je ouders dan idd....quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:19 schreef ijsmeis het volgende:
Joah, ik heb een diploma binnen.
En Thanks!
Bij de lease zitten ook een paar Ringliefhebbers?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:19 schreef ThaFreak het volgende:
sjoewe en ijsmeis gefeli![]()
![]()
[..]
extra slijtage enzo van hun leenauto![]()
[..]
degene krijg ik nog wel terug, geen probleem![]()
bij de garage zien ze mij niet weer, onderhoud gaat lekker naar de concurrent![]()
lease is gewoonvoor het optreden
![]()
gefe babequote:Op woensdag 20 juni 2007 19:19 schreef ijsmeis het volgende:
Joah, ik heb een diploma binnen.
En Thanks!
Wie?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:44 schreef ook_gek het volgende:
oh en gefeliciteerd D-Devil natuurlijk. Dat ik jou kan vergeten!
nee zitten gewoon nsbers die fotos afgaan op zoek naar leaseautosquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:29 schreef lipje het volgende:
[..]
Bij de lease zitten ook een paar Ringliefhebbers?
En die extra slijtage is trouwens naaierij, kost je echt geen 500 euri, je kan op die bergweggetjes daar net zo hard raggen (en wel verzekerd/legaal) waar je auto nog harder van slijt Zeker als je dat weggetje bij ons hotel uitrijdt![]()
Dat was een weg die in België niet mistaan had
my naaimachine eats porsches for breakfastquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat is die ricer met zijn naaimachine enzo
nou misschien moet je dan maar wakker worden, want een wereld waar naaimachines porsches eten als ontbijt lijkt me een beetje teveel op de matrixquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
my naaimachine eats porsches for breakfast![]()
gewoon toffe lui die niet zo heeeel erg moeilijk doenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:29 schreef lipje het volgende:
[..]
Bij de lease zitten ook een paar Ringliefhebbers?
En die extra slijtage is trouwens naaierij, kost je echt geen 500 euri, je kan op die bergweggetjes daar net zo hard raggen (en wel verzekerd/legaal) waar je auto nog harder van slijt Zeker als je dat weggetje bij ons hotel uitrijdt![]()
Dat was een weg die in België niet mistaan had
^^^^^^quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:15 schreef ThaFreak het volgende:
944 2.5?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
my naaimachine eats porsches for breakfast![]()
nope pleur er maar lekker op....quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
TF, het is geloof ik niet meer echt heel erg nodig je kentekenplaten te censureren he?![]()
en wanneer ga je weer?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gewoon toffe lui die niet zo heeeel erg moeilijk doen![]()
over slijtage gezeur, der staat helemaal niets in de voorwaarden bij het gebruik leen/huur auto specifiek iets over de ring.....
en aangezien de ring nog steeds een tolweg is kunnen ze dat geld waarschijnlijk gewoon shaken![]()
en anders kunnen ze die 500 euro van me hebben en neem ik de paar duizend aan onderhoud lekker mee naar de concurrent![]()
met zijn halve voorkant in de handen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ok, top, scheelt me weer werk
Anne, ik heb echt een geniale foto van Tim btw
met de lease ga ik er zowiezo niet opquote:
Loopt weer goed.quote:
400whp is niet verkeerd, goed bezigquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Loopt weer goed.
volgende week moet mijn turbo klaar zijn, en dan duurt het nog een maandje voordat hij in NL is.
Dan gaan we naar 400+ Whp hoop ik.
interieur is vernieuwd afgelopen winter en ook de veren.
aankomende winter gaan we hem strippen en spuiten.
over de prestaties nu? zie post hierboven.
wanneer is de volgende onderhoudsbeurt?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
met de lease ga ik er zowiezo niet optenzij ik groen licht krijg
![]()
er zijn toch geen verkeerslichten op de ring?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
met de lease ga ik er zowiezo niet optenzij ik groen licht krijg
![]()
nog 20000km ongeveer nuquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:07 schreef lipje het volgende:
[..]
wanneer is de volgende onderhoudsbeurt?
wel een soort verkeerslichtquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
er zijn toch geen verkeerslichten op de ring?
reken er dan maar niet op
hoeveel km rij jij per dagquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nog 20000km ongeveer nuzo'n 3 maandjes dus
![]()
oranje is oppassenquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wel een soort verkeerslicht![]()
rood = baan gesloten, uit is karren maar![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:01 schreef lipje het volgende:
en Paal, up je ook ff de rest van de foto's
jeah rondrijden en dure auto's het leven zuur makenquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:14 schreef Fugie het volgende:
En wat ga je met die 400whp doen tjabbo ? Fast en de Furious naspelen![]()
zo'n 400 op een dagquote:
daar bij komt dat je niet verzekerd bent als je schade rijd. Zou je wel moeten zijn mits het een tol weg is zou het nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
er zijn toch geen verkeerslichten op de ring?
reken er dan maar niet op
denk dat ze vanaf nu een bordje gaan plaatsen met dikgedrukte lettersquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:18 schreef lipje het volgende:
[..]
oranje is oppassen
hmm eind september, begin oktober
of zou er nu wel een verbod op de Ring instaan
daar zijn programmas voor ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx is ringfotos aan het resizen
je laatste verovering?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:28 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
jullie worden in de gaten gehouden he
Die bunghole durfde ons niet in te halen ondanks dat hij alle ruimte hadquote:
zegt de mevrouw die aan een koppie warm slootwater zatquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vond trouwens de schnitzels die jullie kregen maar klein.
En Alex? Stuur eens via mail?
Klopt, maar ze vullen aardigquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
Ik voelde me niet lekkerquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
zegt de mevrouw die aan een koppie warm slootwater zat![]()
Ik had in de auto al 2 broodjes op, vlak voordat we aankwamen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zou me ook niet lekker gaan voelen met wat jij geluncht had![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
zegt de mevrouw die aan een koppie warm slootwater zat![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
Je gaat anders verdomde rap en strak de ring rond in de Alfa. Het zal wel schelen dat je ook circuit-ervaring van CPZ erbij hebt en een goede afstelling qua vering, maar tochquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:11 schreef BoJo het volgende:
En Lexxieje geeft me teveel credits man, ik ben ook een amateur met mijn 9 rondjes
![]()
Ik vind mezelf nogal slordig rijden, kan veel strakker. Die paar keer vrij rijden op Zandvoort helpt natuurlijk wel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je gaat anders verdomde rap en strak de ring rond in de Alfa. Het zal wel schelen dat je ook circuit-ervaring van CPZ erbij hebt en een goede afstelling qua vering, maar toch
Was je zelf niet zo tevreden over je rondjes dan?
gewoon een keer naar de ringquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:34 schreef Tjabbo het volgende:
gaaf man ik wilde dat ik wat dichter bij een circuit woonde. lijkt me heerlijk om eens wat rondjes te doen op een circuit.
toen we stil stonden bij lipje en tim/anne zeker?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
ach, ik durfde zo nu en dan de handgreep los te laten, dat zegt heel wat
Rustig beginnen is sowieso wel verstandig, eerst even de baan aanvoelen. Het was bovendien best drukquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:34 schreef BoJo het volgende:
De eerste rond had ik voorgenomen om rustig te beginnen, toen reed ik stuk netter dan toen met Alex. Toen zat ik beetje te kloten en mezelf erg te pushen. Maar goed zelf kritiek is belangrijk![]()
Ja daar wil ik ook zeker een keer rijden, en op Zolder.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:40 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil ook wel een keer naar:
http://www.spa-francorchamps.be/nl05/home/index.php
Als er een evenement is ofzo.
Spa wil ik sowieso nog een keer rond, ben alleen bang dat mijn mazda wat te weinig vermogen heeftquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:40 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil ook wel een keer naar:
http://www.spa-francorchamps.be/nl05/home/index.php
Als er een evenement is ofzo.
denk dat het grootste probleem met de supra gewicht isquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:38 schreef Tjabbo het volgende:
heb je niet constant het gevoel dat je wat moet upgraden dan?
Zelf heb ik elke keer het idee dat ik dat moet voordat ik ooit naar een circuit ga.
Heb al een extra setje wielen voor een track dag. da's 1 vereiste (voor mij althans).
maar dan denk ik aan mijn remmen (stock remmerij), koeling en vering/ophanging.
en moet ik niet een 4-punt gordel eigenlijk. al dat soort dingen. heb ik het nog niet gehad over wat extra swaybars, polyuretane bushings en weet ik veel meer.
Hoe meer ik eraan denk, hoe minder graag ik het circuit op wil
Of valt het wel mee als je eenmaal rijdt?
geen last van dingen als brake fading en verhoogde motor temperatuur?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Rustig beginnen is sowieso wel verstandig, eerst even de baan aanvoelen. Het was bovendien best drukIk heb gewoon lekker mijn eigen tempo gereden, veel aan de kant gegaan en op het moment dat er niemand achter me zat de ideale lijn proberen te rijden met wat hoger tempo. Dat zal de komende paar rondjes ook wel zo blijven tot ik de baan en auto beter leer kennen
En zoals je zegt, wat zelfkritiek kan geen kwaad, wordt je alleen maar beter van
ja het is ook geen sport auto pur sang. idd het gewicht is aanzienlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
denk dat het grootste probleem met de supra gewicht is![]()
dat voel je met remmen, accelereren, bochten enz enz
Mijn 1.6 - 116pk wordt niet zo snel warmquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
geen last van dingen als brake fading en verhoogde motor temperatuur?
Vereisten:quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:38 schreef Tjabbo het volgende:
heb je niet constant het gevoel dat je wat moet upgraden dan?
Zelf heb ik elke keer het idee dat ik dat moet voordat ik ooit naar een circuit ga.
Heb al een extra setje wielen voor een track dag. da's 1 vereiste (voor mij althans).
maar dan denk ik aan mijn remmen (stock remmerij), koeling en vering/ophanging.
en moet ik niet een 4-punt gordel eigenlijk. al dat soort dingen. heb ik het nog niet gehad over wat extra swaybars, polyuretane bushings en weet ik veel meer.
Hoe meer ik eraan denk, hoe minder graag ik het circuit op wil
Of valt het wel mee als je eenmaal rijdt?
En op de Ring kan je alleen maar verliezen zoals de ervaren Ringers altijd zeggen en ze hebben gelijk. Op Zandvoort kan je nog naar tijden gaan kijken, daar word je niet meteen genadeloos afgestraft.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Rustig beginnen is sowieso wel verstandig, eerst even de baan aanvoelen. Het was bovendien best drukIk heb gewoon lekker mijn eigen tempo gereden, veel aan de kant gegaan en op het moment dat er niemand achter me zat de ideale lijn proberen te rijden met wat hoger tempo. Dat zal de komende paar rondjes ook wel zo blijven tot ik de baan en auto beter leer kennen
En zoals je zegt, wat zelfkritiek kan geen kwaad, wordt je alleen maar beter van
snelheid heb ik totaal niet op gelet daar heb ik totaal geen tijd voor gehadquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja het is ook geen sport auto pur sang. idd het gewicht is aanzienlijk.
maar goed alles in proporties, het pk aantal is nu aangepast aan het gewicht
Ben wel benieuwd over welke snelheden we het nu hebben op de tracks.
geen idee of ik daar ver boven zou komen of niet. misschien op de rechte stukken maar zo'n zware bak is in de bochten een ramp zonder upgrades
nou mijn auto lekt eindelijk niet meer sinds ik de PS pomp gereviseerd heb.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
Vereisten:
-goed in staat zijnde auto, geen lekkages e.d. (gevaarlijk voor je mede rijders, zeker op de Ring met motorrijders)
-goede remmen, liefst beter dan standaard. (in mijn geval)
Aan te raden:
-goede wegligging setup
-goede stoel
-beter dan standaard koeling
-banden met voldoende profiel, ze hoeven niet nieuw te zijn.
Daarbij kan je het zo gek en duur maken zoals je wilt. En je bent in princiepe nooit klaar. Na de eerste keren kwam ik erachter dat mijn standaard remmen niet voldeden, dan ga je die vervangen. Vervolgens kon de wegligging beter, koni's en veren aangepast. Toen kwam ik erachter dat ik nu harder door de bocht kon dan ik in mijn stoel kon blijven zitten. Dus vorige week kuipstoel erin. En zo ga je verder. Ik ga nu mijn koeling aanpakken.
man ik rijd in een stock diesel van 1250 kg ik merk al dat een wat strakkere vering een hoop kan doen in de bochten, en standaard Alfa remmen, na vier keer goed trappen (laatste moment vol in de ankers) heb ik al last van fading, en na 21 km moeten ze afkoelenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja het is ook geen sport auto pur sang. idd het gewicht is aanzienlijk.
maar goed alles in proporties, het pk aantal is nu aangepast aan het gewicht
Ben wel benieuwd over welke snelheden we het nu hebben op de tracks.
geen idee of ik daar ver boven zou komen of niet. misschien op de rechte stukken maar zo'n zware bak is in de bochten een ramp zonder upgrades
nou ik heb het idee dat wanneer ik voor het eerst op een circuit zou rijden markje me nog voorbij zou tuffen in zijn mx--5quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
snelheid heb ik totaal niet op gelet daar heb ik totaal geen tijd voor gehad![]()
je gaat vrijwel van de ene bocht naar de andere terwijl je niet weet hoe de bocht loopt, terwijl je ook nog eens in de spiegels moet kijken naar snellere weggebruikersmaar daar zul jij minder last van hebben met je vermogen
![]()
niet bij jouquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:52 schreef Paladijn het volgende:
Markje: heb je de achterlicht-lampjes al eens moeten vervangen? Het lijkt er namelijk op dat het remlicht en achterlicht hetzelfde lampje gebruiken
nouja beter dat dan gelijk je auto in de puin door overmoedigheidquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nou ik heb het idee dat wanneer ik voor het eerst op een circuit zou rijden markje me nog voorbij zou tuffen in zijn mx--5
so what, je moet ergens beginnenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nou ik heb het idee dat wanneer ik voor het eerst op een circuit zou rijden markje me nog voorbij zou tuffen in zijn mx--5
jeah de ring is voor mij sowieso geen uitdaging als race-circuit. zonder brokken er weer heel van af is al heel watquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:56 schreef BoJo het volgende:
Tjabbo jij zal op het stuk waar je moet klimmen wel een fijne snelheid kunnen halen, ik heb er gewoon zwaar moeite, kom niet boven de 150/160 uit.
Er zit wel een stuk Ring waar ik naar beneden toe, best 200 moet kunnen halen. Maar vanwege de drukte op de Ring is het gewoon zeer lastig. De Ring kan je imo niet echt zien als een circuit.
Zandvoort bijv kan je rondje na rondje dingen uitproberen.
Ik heb nog de standaard klauwen maar wel drilled discs met sleuven. Roesch en zelfde merk remblokken. Zeer tevreden mee. Maar ik heb vandaag gezien (na ergens gelezen te hebben) dat ik de gaten vrij moet maken van remstof wat erin is gaan zitten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nou mijn auto lekt eindelijk niet meer sinds ik de PS pomp gereviseerd heb.
Goede stoelen heb ik. kan zelfs de lendensteunen electronisch verstellen
wegligging is wel ok. maar kan altijd beter natuurlijk.
remmen setup is minimaal bij de (geschatte) 360pk die ik nu heb. dus dat zou geupgrade moeten. Welke upgrades heb je gedaan? Ik zit te denken aan grotere klauwen van een 350z ofzo met brembo slotted disks. dat moet wel voldoen hoop ik.
koeling is bewezen goed tot zo'n 600pk dus die hoef ik niet aan te passen.
Eik alleen de remmerij dan voor mij
De mijne ook, daarna nog TTcircuit in Assen gedaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
so what, je moet ergens beginnen![]()
Mijn eerste keer op een "circuit" rijden was op de Ring![]()
![]()
Was het een grijze met supra spoiler?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:59 schreef lipje het volgende:
1e rondje haalde ik Paladijn en een trage Celica in. Moet je er ook geen tupperware op plakken
you are sooo right bro 14.gifquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nouja beter dat dan gelijk je auto in de puin door overmoedigheid![]()
1ste rondje heb ik er 2 ingehaald en 2de maar 1maar daar gaat het imo niet om bij de ring
![]()
de ervaring enzo is veel belangerijker imo![]()
27ste Juni is weer vrij rijden zandvoort, maar ik moet mijn motorsteunen vervangen, koeling verbeteren en ik zag dat ie een paar druppeltje gelekt had ergens vandaan. Maar zo blijf je bezig hequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:01 schreef lipje het volgende:
[..]
De mijne ook, daarna nog TTcircuit in Assen gedaan
En op de agenda staan:
Spa
Zandvoort
Nurburgring
en dan kijk ik eens verder![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Was het een grijze met supra spoiler?
Een zwarte, ik had zoiets van haal me in want je bent toch sneller, dus het hele rechte stuk de pinker naar rechts aan en ruimte laten. Hij durfde er pas na hatzenbach omheen, nadat er een een stuk of vijf auto's (waaronder lipje) voorbij ragdenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Was het een grijze met supra spoiler?
Och een brit die zuinig was op zijn wagen... volgens mij durfde ie niet echt gas te geven, ik heb m niet lang meer gezienquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een zwarte, ik had zoiets van haal me in want je bent toch sneller, dus het hele rechte stuk de pinker naar rechts aan en ruimte laten. Hij durfde er pas na hatzenbach omheen, nadat er een een stuk of vijf auto's (waaronder lipje) voorbij ragden
ja de stock supra remmerij is niet super geweldig voor 1600kg. het zijn eigenlijk brembo's zonder slots erin.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik heb nog de standaard klauwen maar wel drilled discs met sleuven. Roesch en zelfde merk remblokken. Zeer tevreden mee. Maar ik heb vandaag gezien (na ergens gelezen te hebben) dat ik de gaten vrij moet maken van remstof wat erin is gaan zitten.
Een Brembo upgrade naar grotere klauwen/schijven voor alleen de voorzijde (achterkant blijft altijd zelfde bij de 155) kost mij nog net teveel. Op het moment kan ik vooruit met mijn Roeschjes. Maar goed ik heb dan ook maar 170 pk in theorie![]()
Zoiets?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja de stock supra remmerij is niet super geweldig voor 1600kg. het zijn eigenlijk brembo's zonder slots erin.
drilled is kut he, 1x door een plas en je kan ze al niet meer vertrouwen. controleer je ze wel goed op haarscheurtjes!!!
Ja ik had net de zaklamp erop maar ik denk dat ik echt de wielen eraf moet gaan halen. Dan kijk ik wel ff beter. Scheurtjes van een paar mm mag nog, alleen die van de bovenste gaatjes naar buiten toe moet je erg mee oppassen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja de stock supra remmerij is niet super geweldig voor 1600kg. het zijn eigenlijk brembo's zonder slots erin.
drilled is kut he, 1x door een plas en je kan ze al niet meer vertrouwen. controleer je ze wel goed op haarscheurtjes!!!
dan waren we met twee brommers de vangrail in gevlogen....quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:07 schreef BoJo het volgende:
En ohja, spiegelen is eeeerruug belangrijk. Ook op Zandvoort maar zeker op de Ring.
En met standaard remmen hadden Alex en ik 2 motorrijders op de motorkap gehad ben ik bang voor![]()
Nee, van de gozer van ring-world.nl, die rijdt in een 525 rond en voelde na een ronde nogal wat trillingen in de autoquote:
Oprij blokken kopen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:14 schreef BoJo het volgende:
Ik heb alleen geen krik meer die onder de 155 past![]()
vorkheftruck doet ook de truuk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Oprij blokken kopen?
Of een goedkope DIY-garage met lift in de buurt zoeken
dan heb ik die gepensioneerden die alles de hele dag in de gaten houden gelijk op m'n dakquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:21 schreef lipje het volgende:
[..]
vorkheftruck doet ook de truuk.
Maar een "put" niet meer wat voor Bo? stukkie uit de garagevloer hakken
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben net over de helft
[afbeelding]
"Knalluh met die bak van je !!!"quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[img=578xnull]http://www.alexmiedema.com/images/007/0617X/IMG_7671-border.JPG[/img]![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Bo, ik heb je interieur er ook op gezet
ik sluit hem net, staat ook in het circuit fotos topicquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:02 schreef ook_gek het volgende:
wat is de link naar de foto's
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?t=9119quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:02 schreef ook_gek het volgende:
wat is de link naar de foto's
Batsenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:03 schreef BoJo het volgende:
ik ben slapen, morgenochtend m'n ex ophalen van schiphol. Denk niet dat ik op Fok zal zijn, dus wellicht pas tot maandag![]()
als je van club houd met heel veel samples van dance trance R&B en een dj die elke plaat verranderd ter plekke is het een leuke djquote:Op donderdag 21 juni 2007 07:57 schreef ijsmeis het volgende:
Mark.
Dinsdag 17 juli (19.00 uur)
Main stage
Let’s go Classixx
- R@lph
- Alex van Oostrom
Red Bull stage
- J-Flava
- Billy the Klit <---
- Youri Donatz
Ja, daar hou ik dus niet vanquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je van club houd met heel veel samples van dance trance R&B en een dj die elke plaat verranderd ter plekke is het een leuke dj
Dan kan ik maar 1 ding zeggen. WELKOM in de HELLquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:22 schreef D-Devil het volgende:
Zo, weer eventjes uitzitten hierzo. Werk zuigt...
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
Ik denk dat ik voortaan toch maar aan 't ontbijt moet.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja Mark, jij bent eng aan 't worden.
Dat ziet er gezellig uitquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:52 schreef ijsmeis het volgende:
[img=578xnull]http://www.alexmiedema.com/images/007/0617X/IMG_7825-border.JPG[/img]![]()
.
Mag ik je iets vertellen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
TF rent op je af en Timmetjuhhh heeft de zweep al klaar.
en vast ook wel sterkerquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mag ik je iets vertellen?
Ik ben groter dan TF.
Komende weken dus geen bagger van jouw kant?quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mag ik je iets vertellen?
Ik ben groter dan TF.
Mja, of juist heel veel in SOG-momentjesquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Komende weken dus geen bagger van jouw kant?![]()
succes....![]()
Helemaal goedquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:21 schreef Xtreem het volgende:
VLNR:
Bojo, Anne, TF, Tim, Paal, lipje.... toch?
Anders komt ie klem te zitten in z'n kuipstoelquote:
Roest?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:13 schreef ijsmeis het volgende:
Kut. Het regent en mijn CRX staat buiten
.
Stoppen met regen, please![]()
.
Nee, de achterklep is zo gemonteerd dat het water naar binnen komt via de schroefgatenquote:
Hij moet bijna naar de APKquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:19 schreef hermandeperman het volgende:
Die pleurt straks uit elkaar.
Dat is hetzelfde als dweilen met de kraan open, vochtvretersquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:22 schreef ijsmeis het volgende:
Zouden van die vochtvreters helpen? Ik zit hier tegenover de automaterialenzaak. (niet voor nu tijdens de regen natuurlijk eh, maar voor straks, erna dus
) Want de kranten helpen niet echt.
Het lijkt me wel geinig als je je apk-rapport even inscant voor onsquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij moet bijna naar de APK. Ik denk serieus dat ik ga huilen van de gebreken die eraan zitten
.
Nah geintje, zal wel meevallen.
M / V?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wie is die kabouter in het midden ?
Will doquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het lijkt me wel geinig als je je apk-rapport even inscant voor ons
Die V is met die staartquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Kan ik zo niet zien.
Als het een vrouw is, is het wel een héle leijke.
Hoi Annequote:Op donderdag 21 juni 2007 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die V is met die staart. Die M is TF.
Jij staat op een verhoging en bent nog megakleinquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die V is met die staart. Die M is TF.
jeah maar ik had het niet over haarquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij staat op een verhoging en bent nog megaklein
Maar ik sta verder weg!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij staat op een verhoging en bent nog megaklein
Hoi Marco,quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah maar ik had het niet over haar
Anybody seen the [afbeelding] in mijn vraag?
Ik wist dat je dat ging zeggenquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ik sta verder weg!.
Toch ben ik één centimeter oid groter dan TF.
Nu ben jij degene die serieus doetquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah maar ik had het niet over haar
Anybody seen the [afbeelding] in mijn vraag?
Nee jij wel toen je het grapje bedorf door te zeggen dat jij groter was dan TFquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoi Marco,
Jij bent je sarcasme vergeten vandaag?
Liefs
Ja, hij kwam nog gewoon boven het stuur uit, dusss...quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging zeggen
Maar ik vond het eigenlijk wel meevallen hoe klein TF was/is...
Ik ben ook al té lang wegquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nu ben jij degene die serieus doet.
ik wou het je niet aandoenquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Welnee. Had nog wel even wat langer gekund.
Baan kwijt? Supra kwijt? Vrouw kwijt? Een van die drie moet de reden zijn dat je hier bent....quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Baan kwijt? Supra kwijt? Vrouw kwijt? Een van die drie moet de reden zijn dat je hier bent....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |