Jaarquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:22 schreef yosander het volgende:
Die is al een paar maand oud.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oke, maar het virus begon een paar maand geleden weer op te dagen.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:22 schreef yosander het volgende:
Die is al een paar maand oud.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
sinds het begin van msn, alleen domme breezers klikken daaropquote:
Maakt toch niet uit, juist goed dat je er van bewust bent en anderen probeert te waarschuwenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:26 schreef Lavinia_Humby het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.oh, het is voor mij heel erg nieuw.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Idd, alleen het is steeds een andere link/naam.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
sinds het begin van msn, alleen domme breezers klikken daaropom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niks mis met 17-jarigen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:29 schreef wise het volgende:
moet je maar geen 8 tot 17 jarige op je lijst hebben staan
En een paar jaar daaronder ook niet!quote:
Computer pas net teruggekregen van de reparatie?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:26 schreef Lavinia_Humby het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.oh, het is voor mij heel erg nieuw.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
same herequote:Op woensdag 20 juni 2007 13:47 schreef IkWilbert het volgende:
Nog geen last van gehad, ik heb blijkbaar alleen "cleane" contactenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of geen vrienden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:47 schreef IkWilbert het volgende:
Nog geen last van gehad, ik heb blijkbaar alleen "cleane" contactenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hufter, nou is m'n PC besmetquote:
Sta jij op deze foto?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hufter, nou is m'n PC besmetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop