weetje cker?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:31 schreef zarGon het volgende:
MSN verwijderen.
Wat is een goede scanner? wtf is Kaspersky?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
Goede scanner. had hem ook, maar Kaspersky begon meteen met gillen en heeft hem weg gehaald
Mijn scanner heet Kaspersky. Die herkende hem meteen, dus werkt in dit gevalquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wat is een goede scanner? wtf is Kaspersky?
Dat deed ik net. maar er gebeurde nietsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:35 schreef plopje het volgende:
http://housecall.trendmicro.com/
ik had dus ook dat gedoe![]()
ff online laten scannen en hij is weer weg![]()
Is dat hetzelfde broertje die je ziet als je en de spiegel kijkt ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:30 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn broertje heeft zomaar bij iemand op een link geklikt en nu heb ik een virus.
...
Echt triest weer.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wat is een goede scanner? wtf is Kaspersky?
Doordat je niet op google heb gezocht hoe je het kan oplossen .. formatteren is niet het 1e wat je doet maar het laatste.quote:Op woensdag 20 juni 2007 04:11 schreef NiteSpeed het volgende:
Door dat virus heb ik mogen formatteren.
Aye goeie scanner en je broertje er niet meer oplaten dan kom je al een heel eindquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
Goede scanner. had hem ook, maar Kaspersky begon meteen met gillen en heeft hem weg gehaald
-> stap 1: Trek je internetstekker uit de PC.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:30 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn broertje heeft zomaar bij iemand op een link geklikt en nu heb ik een virus.
Mijn pc loopt dan vast en ik kan dan niks doen msn opent dan een voor een vensters en stuurt alle online contacten een hetzelfde bericht iets met: Heey ben jij deze lekkerding op dit foto ofzo en dan een link eronder.
Herkent iemand dit? en hoe haal ik dit godvergeten kutvirus van me pc?![]()
Stap 0: Start in Veilige modus.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
-> stap 1: Trek je internetstekker uit de PC.
-> stap 2: Start msconfig (start -> uitvoeren -> msconfig -> ok) en haal bij "opstarten" alle vinkjes weg.
-> stap 3: Start opnieuw op.
-> stap 4: Download op een andere PC "Stinger Antivirus" van McAfee en zet het op een USB stickje; dat is een stand-alone removal tooltje.
-> stap 5: Start "Stinger" op de besmette PC. virus weg? installeer nu een virusscanner (desnoods gratis Avast of AVG)
-> stap 6: Start msconfig weer op en zet de vinkjes weer terug (eventueel onnodige weglaten).
Mag ook. Dan is er sowieso (bijna) niets meegeladen.quote:
Das waarquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mag ook. Dan is er sowieso (bijna) niets meegeladen.
Maar niet iedereen is zo geniaal dat hij F8 kan drukken tijdens het opstarten
heheh, kijk zo zou het wel moeten lukken tochquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Stap -3: Zet de PC aan.
Stap -2: Zet de F key op je Logitech toetsenbord uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |