Het is dan ook een quote, pannekoek.quote:
quote:Mads Laudrup (18) blijft verbonden aan FC Kopenhagen. De oudste zoon van Michael Laudrup werd in Deense media gelinkt aan Ajax (de club waar Laudrup senior in het seizoen 1997/1998 zijn grote klasse etaleerde), maar tekende bij tot medio 2009. “FC Kopenhagen is een fantastische club, ik train hier met de beste spelers uit Scandinavië. Ik heb hier al veel geleerd”, aldus Laudrup op de website van FC Kopenhagen. (MA)
talentjes hebben we zat. Die komt dan volgend jaar wel.quote:
Eens. Maar dat was denk ik al duidelijkquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik bedoel wat interesseert het mij nou wat voor opstelling jullie het liefste zien.
En dat eind Juni. Er zal nog van alles vertrekken op t laatste moment. Ga na 31 Augustus lekker aan je opstelling knutselen ofzo.
quote:Babel: "Van mij mag Ten Cate 4-4-2 gaan spelen"
20 juni 2007
Als het aan Ryan Babel ligt, stapt ook Ajax over naar een systeem met twee aanvallers. Het systeem dat Jong Oranje speelt bevalt de jonge spits zó goed, dat hij hoopt dat Ajax-coach Henk ten Cate dit voorbeeld overneemt.
Op de vraag welk systeem hem beter ligt, 4-4-2 of 4-3-3, is het antwoord van Babel duidelijk. "Het 4-4-2 systeem. Daar zorgt de andere spits namelijk voor de nodige verwarring bij het verdedigingsduo van de tegenstander, waardoor je wat meer ruimte krijgt. Het is, zeg maar, twee tegen twee in plaats van één tegen twee. Zo kan ik de ruimtes meer benutten", vertelt de Ajacied in Sportweek.
"Ik denk dat mijn rol bij Jong Oranje me ook bij Ajax zou passen. Van mij mag de trainer (Henk ten Cate) met twee spitsen gaan spelen. Begrijp me goed, ik zal er ook geen problemen mee hebben als ik volgend seizoen weer een heel jaar linksbuiten moet spelen. Maar als de trainer me ook nodig heeft in de spits, zal ik er voor zorgen dat ik er sta. Volgend seizoen moet ik me gaan ontpoppen als een belangrijke speler voor Ajax, al dan niet als centrumspits. Ik denk dat je dan van me mag verwachten dat ik weer een paar stappen vooruit doe", besluit hij.
Jij hebt tactisch overleg met ten Cate?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:46 schreef F1Bas het volgende:
4-4-2 zullen we ook zeker in een aantal (uit)wedstrijden spelen.
Hebben jullie dat niet dan met de trainer?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:56 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Jij hebt tactisch overleg met ten Cate?
nee, ZO wanhopig zijn ze nou ook weer niet daarquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hebben jullie dat niet dan met de trainer?
quote:Babel
HTC leest hier mee..quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:56 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Wij mogen dat nog, wij bedreigen onze trainers niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:56 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Utrecht uit, heerenveen uit, psv uit, twente uit.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:41 schreef Snatsie het volgende:
Echt pure onzin. Waarom zou Ajax opeens 4-4-2 in uitwedstrijden gaan spelen? Dat is nergens op gebaseerd. Dit seizoen is dat eigenlijk ook nooit gebeurt. Babel gaf zelf ook al aan dat hij in zijn leven pas 3/4 keer voor dit EK in een 4-4-2 opstelling had gespeeld.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:41 schreef Snatsie het volgende:
Echt pure onzin. Waarom zou Ajax opeens 4-4-2 in uitwedstrijden gaan spelen? Dat is nergens op gebaseerd. Dit seizoen is dat eigenlijk ook nooit gebeurt. Babel gaf zelf ook al aan dat hij in zijn leven pas 3/4 keer voor dit EK in een 4-4-2 opstelling had gespeeld.
Nog iets meer in Ajax verdiepen als je je Ajacied wilt noemen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:41 schreef Snatsie het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:41 schreef Snatsie het volgende:
Gaan jullie maar 4-4-2 spelen jongens. Ook dan bakt jullie Babel er niets van.quote:Babel: "Van mij mag Ten Cate 4-4-2 gaan spelen"
20 juni 2007
Als het aan Ryan Babel ligt, stapt ook Ajax over naar een systeem met twee aanvallers. Het systeem dat Jong Oranje speelt bevalt de jonge spits zó goed, dat hij hoopt dat Ajax-coach Henk ten Cate dit voorbeeld overneemt.
Op de vraag welk systeem hem beter ligt, 4-4-2 of 4-3-3, is het antwoord van Babel duidelijk. "Het 4-4-2 systeem. Daar zorgt de andere spits namelijk voor de nodige verwarring bij het verdedigingsduo van de tegenstander, waardoor je wat meer ruimte krijgt. Het is, zeg maar, twee tegen twee in plaats van één tegen twee. Zo kan ik de ruimtes meer benutten", vertelt de Ajacied in Sportweek.
"Ik denk dat mijn rol bij Jong Oranje me ook bij Ajax zou passen. Van mij mag de trainer (Henk ten Cate) met twee spitsen gaan spelen. Begrijp me goed, ik zal er ook geen problemen mee hebben als ik volgend seizoen weer een heel jaar linksbuiten moet spelen. Maar als de trainer me ook nodig heeft in de spits, zal ik er voor zorgen dat ik er sta. Volgend seizoen moet ik me gaan ontpoppen als een belangrijke speler voor Ajax, al dan niet als centrumspits. Ik denk dat je dan van me mag verwachten dat ik weer een paar stappen vooruit doe", besluit hij.
Knakker, scroll eens wat naar boven. Je hebt er zelfs al op gereageerd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:18 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Gaan jullie maar 4-4-2 spelen jongens. Ook dan bakt jullie Babel er niets van.
Babel: "Ik wil topscoorder van het toernooi worden" ()
Martinquote:20/6/2007 - Transfer Perez naar PSV lijkt in impasse
(Gepost door RvN)
Volgens Omroep Brabant is de kans dat Ajax-speler Kenneth Perez door Ajax aan PSV verkocht wordt een stuk kleiner geworden. Ajax-directeur Martin van Geel zei na de onderhandelingen woensdag een hard hoofd te hebben in een overgang. Beide clubs onderhandelden woensdag opnieuw over de transfersom, maar kwamen daar niet uit. Perez zelf heeft al wel overeenstemming met PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |